voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Dat is natuurlijk ook zo. Bij een 2e ben je nooit meer zoveel geld kwijt als bij een 1e.
Ach ja uiteindelijk komt het meestal wel weer goed.
En inderdaad als 2 mensen het zo graag willen, dan moet je er gewoon voor gaan toch.
En inderdaad als 2 mensen het zo graag willen, dan moet je er gewoon voor gaan toch.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Dat is natuurlijk ook zo. Bij een 2e ben je nooit meer zoveel geld kwijt als bij een 1e.
Dat is wel het voordeel, vooral voor de grote aankopen. Ik denk wel dat het ook nog verschilt of het een kindje van hetzelfde geslacht wordt of van het andere geslacht.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Het enige waarbij ons geld gaat in zitten is de zolder tot kamer omtoveren. Maar dat hebben we al besteed als we ons vakantiegeld binnen krijgen. Dat is 1ding wat voor gaat, verder heb ik nog wel op het verlanglijstje staan andere kinderwagen (die stabieler is als die we nu hebben) en andere meubels, maargoed, ben toch niet van plan om dit allen nieuw te gaan kopen dus dat doe ik via MP. Een bed voor Y.enthe hebben we al, en kast die nu op haar kamer staat gaat mee naar zolder. Commode blijft op de baby-kamer dus als Y.enthe tegen die nog in de luiers zit hoef ik niet naar zolder om haar daar te verschonen, maar dat kan dus dan ook daar. Of gewoon beneden hier op de tafel.
Gast- Gast
@ Nina; Dat vragen van mensen toch altijd... Maar nu kan je er samen met je vriend om lachen, is het echt iets van jullie samen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Weegschaal schreef:@ Nina; Dat vragen van mensen toch altijd... Maar nu kan je er samen met je vriend om lachen, is het echt iets van jullie samen!
Mensen vragen dat soort dingen inderdaad altijd, hier wordt ook steeds gevraagd wanneer er een tweede komt. Leuk om zelf te weten edat die kans er in zit
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Weegschaal schreef:@ Nina; Dat vragen van mensen toch altijd... Maar nu kan je er samen met je vriend om lachen, is het echt iets van jullie samen!
Mensen vragen dat soort dingen inderdaad altijd, hier wordt ook steeds gevraagd wanneer er een tweede komt. Leuk om zelf te weten edat die kans er in zit
Volgens mij zeiden mensen dat een paar jaar geleden ook al maar nu lijkt he gewoon dat ze het meer vragen op één of andere manier. Maar ik vind het niet erg hoor :-)
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
Anniej_S schreef:nina86 schreef:Anniej_S schreef:nina86 schreef:@ Alyssa, bedankt dat je me in de lijst hebt gezet. Sinds we er echt voor gaan kan ik eigenlijk nergens anders meer aan denken. Ik probeer afleiding te zoeken maar mn gedachte is maar bij één ding. Ik merk zelfs dat ik er slechter door slaap. Net zoals nu volgens de ovulatiebereking op internet zou ik morgen als het goed is een innesteling hebben. Vanmiddag had ik steken in de buurt van mijn linker eileider/eierstok. Toen dacht ik gelijk van zou het een innsteling kunnen zijn? Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn na één maand al, maar het lijkt me sterk. Ik heb trouwens wel al een zwangerschapstest gekocht Eéntje die je vier dagen voordat je eigenlijk ongesteld hoort te worden al kan gebruiken. Hadden jullie dit in het begin ook? Volgens mij maak ik mezelf helemaal gek!
Ik herken het wel, bij Y.enthe had ik het ook, en ja het was binnen 1 maand ook raak! Heel gek was dat..en nu heb ik het stiekem ook wel weer. Maar het zit ook in mijn karakter/eigenschap, als ik iets wil, wil ik het direct..best fout eigenlijk haha. Maar een kind heeft me ontzettend gestimuleerd, in de zin van, ik ben minder koop"verslaafd" geworden. VOorheen kocht ik alles wat los en vast zat, en nu niet meer. Als ik nu iets wil kopen denk ik echt wat moet ik er mee? Heb ik het nodig? Nee, dan probeer ik het niet te kopen!
Ik merk nu dat ik eigenlijk heel ongeduldig ben. Toen we ons huis kochten was het ook zo erg haha. Maar op mn werk ben ik juist heel geduldig. Ik kan andere wel tien keer iets uitleggen, maakt me niks uit. Maar zodra het op mezelf aankomt. Wel goed dat je nu dingen niet zo snel meer koopt, ik herken dat idd wel :-)
Ik heb gelukkig ook bijna alles bewaard, ook qua kleding. Mocht het een jongentje zijn zou ik alleen daarvoor kleertjes moeten kopen. En dat kan je jezelf ook zo duur maken als je zelf wilt.
Dat is zeker waar dat je het zo duur kan maken als je zelf wilt. Tuurlijk sommige dingen moet je gewoon nieuw kopen. Maar waarom zou je nieuwe spullen kopen als je het nog hebt staan. Alhoewel het me toch wel leuk lijkt van die kleine kleertjes te kopen, zo schattig
nina86- Fluisteraar
Alyssa schreef:Anniej, dan kriebelt het des te harder zeker, als je in je omgeving zoveel zwangerschappen/baby's ziet? Ik ga morgen inderdaad gewoon werken, ik zie wel hoe het loopt. Ik doe 'gewoon' baliewerk, dus dat zou op zich wel te doen moeten zijn.
Linnie, ik ben ook benieuwd wanneer je bij de huisarts terecht kan. Hij zal je niet gelijk helemaal onderzoeken neem ik aan hoor, maar wellicht een bloedtest doen?
Nina, ik heb dat niet zo, ik vond die eerste periode ook echt heerlijk. Lekker onbezorgd voor een kindje gaan. Nu is het allemaal zo gepland en niet meer spontaan, dat vind ik soms wel jammer. Zwangerschapstesten heb ik ook altijd in huis liggen, die had ik ook al gekocht toen we er voor gingen. Niet dat ik er niet mee bezig ben hoor, ik denk er dagelijks aan, maar het is geen 'obsessie'.
Bolus, wat bijzonder zeg, een drieling! Weet je hun namen?
zal er voor de zekerheid ff puntjes tussen zeten: ze heten Ben.jamin, Lu.kas en Jas.mijn
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Nina, de spullen die "opnieuw" willen aanschaffen is omdat de kinderwagen niet meer zo goed is, erg jammer! Had hem zoiezo natuurlijk al 2e hands gekocht. Commode en bedje hetzelfde. Kastdeurtje is hier pas van kapot gegaan en het bedje voldoet niet helemaal meer aan de eisen. Maargoed, dat zijn dingen die ik zeker wel weer op nieuw via MP wil aanschaffen. En 2jaar terug kwam ik onverwachts zonder werk te zitten waar we geen rekening mee hadden gehouden, en zoals nu kan ik er wel iets rekening mee houden. Probeer alles wat ik overhoud op zij te zetten en nu hebben we natuurlijk de kinderbijslag mochten we iets moeten halen voor Y. kan dat dus daarvan :-). Heb Y.'s 1e pakje ook bewaard, wat tevens voor een jongen of meisje zou kunnen en had ook premature kleertjes, unisex, mocht de 2e ook weer klein uitvallen, weet je natuurlijk nooit, ben toen bevallen met 37weken omdat het moest.
Bolus; zijn de jongens 1-eiig of toch 2eiig en wat bijzonder eigenlijk, 2 jongens en 1 meid! En leuke namen ook!
All; het enige wat me wel een beetje tegenzit, ondanks het baanverlies natuurlijk, is, zou ik weer ziek worden? Heb bij Y. zwangerschapscholestase gehad in een zeer ernstige vorm....bij een 2e kindje word het zoiezo groter als bij de 1e, maar dat weet ik nu niet, dus dat is iets om zoiezo eens voor te leggen bij de VK.
Bolus; zijn de jongens 1-eiig of toch 2eiig en wat bijzonder eigenlijk, 2 jongens en 1 meid! En leuke namen ook!
All; het enige wat me wel een beetje tegenzit, ondanks het baanverlies natuurlijk, is, zou ik weer ziek worden? Heb bij Y. zwangerschapscholestase gehad in een zeer ernstige vorm....bij een 2e kindje word het zoiezo groter als bij de 1e, maar dat weet ik nu niet, dus dat is iets om zoiezo eens voor te leggen bij de VK.
Gast- Gast
Nina, herkenbaar hoor! Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar dat is toch wel lastig. Op welke dag van je cycles zit je nu? Ik heb namelijk ook wel eens last van steekjes bij mijn eileider. Meestal rond of na de eisprong.
Bolus, wow inderdaad bijzonder een drieling! En wat een prachtige namen!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Anniej_S schreef:Nina, de spullen die "opnieuw" willen aanschaffen is omdat de kinderwagen niet meer zo goed is, erg jammer! Had hem zoiezo natuurlijk al 2e hands gekocht. Commode en bedje hetzelfde. Kastdeurtje is hier pas van kapot gegaan en het bedje voldoet niet helemaal meer aan de eisen. Maargoed, dat zijn dingen die ik zeker wel weer op nieuw via MP wil aanschaffen. En 2jaar terug kwam ik onverwachts zonder werk te zitten waar we geen rekening mee hadden gehouden, en zoals nu kan ik er wel iets rekening mee houden. Probeer alles wat ik overhoud op zij te zetten en nu hebben we natuurlijk de kinderbijslag mochten we iets moeten halen voor Y. kan dat dus daarvan :-). Heb Y.'s 1e pakje ook bewaard, wat tevens voor een jongen of meisje zou kunnen en had ook premature kleertjes, unisex, mocht de 2e ook weer klein uitvallen, weet je natuurlijk nooit, ben toen bevallen met 37weken omdat het moest.
Ik had nog nooit van zwangerschapscholestase gehoord. Maar je weet toch niet of je dat bij een tweede kindje weer kan krijgen? Of is de kans groter omdat je het bij de eerste ook had?
nina86- Fluisteraar
Nina, wat ik tot nu toe kan vinden is de kans wel wat hoger ja. Dus ik houd het in mijn achterhoofd, maargoed, zodra ik zwanger ben zal dat natuurlijk bij de intake van de VK ook wel naar voren komen. Of ik moet kiezen om direct naar de gynecoloog te gaan, dat zou evt ook kunnen/mogen mits in overleg van de VK. Maargoed, nu nog maar even NIET aan denken. Ik weet nu gelukkig wat de klachten zijn en dat er medicatie bestaat. Al zal het geen pretje worden om het nogmaals te krijgen.
Gast- Gast
Vlinderjoy schreef:Nina, herkenbaar hoor! Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar dat is toch wel lastig. Op welke dag van je cycles zit je nu? Ik heb namelijk ook wel eens last van steekjes bij mijn eileider. Meestal rond of na de eisprong.
Ik ben nog niet zo heel lang met de pil gestopt en heb eigenlijk daarna nooit echt gekeken hoelang mijn cyclus is. Maar ik schat zo rond de 28 dagen. Dus eigenlijk is het lastig berekenen. Maar als die 28 dagen kloppen dan had ik 1 februari mijn eisprong. Maar tijdens mijn eisprong voel ik eigenlijk niks. Wel als ik ongesteld moet worden dan heb ik ook altijd van die steken. De 14de zou ik ongesteld moeten worden.
nina86- Fluisteraar
Anniej wat is dat ook alweer precies? Ik kan natuurlijk ook googlen, maar misschien kan jij het simpel uitleggen?
Hier hoef ik ook niet veel nieuw te kopen alleen een nieuwe kamer voor onze dochter dan kan de tweede haar kamer nu hebben. En natuurlijk even opknappen/nieuw likje verf/behang.
En als het een jongentje is veel nieuwe kleertjes.
En als het een meisje is kan ik veel kleertjes herbruiken dat zou ook leuk zijn.
Een win-win situatie dus
Voor de rest volgens mij niks? Wagen is nog goed... badje ook. Speelgoed zat hahaha
Al komen er vast en zeker extra dingetjes bij.
Hier hoef ik ook niet veel nieuw te kopen alleen een nieuwe kamer voor onze dochter dan kan de tweede haar kamer nu hebben. En natuurlijk even opknappen/nieuw likje verf/behang.
En als het een jongentje is veel nieuwe kleertjes.
En als het een meisje is kan ik veel kleertjes herbruiken dat zou ook leuk zijn.
Een win-win situatie dus
Voor de rest volgens mij niks? Wagen is nog goed... badje ook. Speelgoed zat hahaha
Al komen er vast en zeker extra dingetjes bij.
Pussycat- Ratel
Ik ga het proberen uit te leggen.
Ik kreeg heel erg last van jeuk, echt extreem, vooral mn voeten. Kenmerk is handen en voeten, maar bij mij zat het voornamelijk voeten, in het begin. Onder mn nagels en heel irritant onder mijn voeten, het voetbed, dat ik met mijn voeten midden in de nacht langs de muur aan het schuren was.
VK stuurde mij door, bloedprikken en de volgende dag met spoed na het zh want ik bleek een extreme vorm te hebben. Precieze oorzaak weten ze nu nog steeds niet! OP een schaal van 100 had ik 76 punten bij de 1e meting, het nam maar langzaam aan bij mij af, en vrijwel direct NA de bevalling was alles weg, heeeeerlijk!
Zwangerschapscholestase
<p>Galstuwing (cholestase) dat door een zwangerschap wordt veroorzaakt wordt ook wel zwangerschapscholestase genoemd. Door de galgangen gaat gal van de lever naar de darm. Door een vernauwing of afsluiting van de galgangen ontstaat er galstuwing/cholestase. Het gal kan door de vernauwingen niet of minder goed van de galblaas naar de darmen. Zwangerschapscholestase ontstaat meestal in de laatste 3 maanden van de zwangerschap. Verhoging van galzouten is vaak het eerste en de enige aanwijzing in het bloed voor een zwangerschapscholestase.
Behandeling
Behandeling richt zich metname op het verminderen van symptomen (de jeuk) en risico's voor moeder en ongeboren kind. De meeste ervaring is er met het middel ursodeoxychol. Het helpt tegen de jeuk, vermindert de galstuwing en vermindert het risico voor het ongeboren kind. Het middel kan zonder problemen tijdens de zwangerschap worden gegeven. Het middel moet door een arts worden voorgeschreven.
De (baby)kamer heeft een heel leuk behangetje, waarvan 3 felle kleuren in zitten. Lime-/appeltjesgroen, turqoise blauw en fuchsia roze (2 muren). Dus wat roze is, zou bij een jongen blauw (turqoise) worden geschilderd met dan wel goede meubels. (zo hebben we hem zelf pas gemaakt dat deze na beneden kon), spijltjes weet Y.enthe nu bij onderhand er uit te draaien, kan ze niet vast lijmen/maken.
En we hebben het zoiezo voor een prikkie gekocht, dus wil nu wel iets wat langer mee gaat, met het oog op een 3e met de tijd! Wagen hier (voorste wielen) zijn niet goed meer, rag hem nu maar af, heb nu gister een quinny zap gekocht, dus daar kan de maxi-cosie ook evt op! Speelgoed en badje etc kan zeker worden gebruikt en bij een meisje de kleertjes natuurlijk!
Ik kreeg heel erg last van jeuk, echt extreem, vooral mn voeten. Kenmerk is handen en voeten, maar bij mij zat het voornamelijk voeten, in het begin. Onder mn nagels en heel irritant onder mijn voeten, het voetbed, dat ik met mijn voeten midden in de nacht langs de muur aan het schuren was.
VK stuurde mij door, bloedprikken en de volgende dag met spoed na het zh want ik bleek een extreme vorm te hebben. Precieze oorzaak weten ze nu nog steeds niet! OP een schaal van 100 had ik 76 punten bij de 1e meting, het nam maar langzaam aan bij mij af, en vrijwel direct NA de bevalling was alles weg, heeeeerlijk!
Zwangerschapscholestase
<p>Galstuwing (cholestase) dat door een zwangerschap wordt veroorzaakt wordt ook wel zwangerschapscholestase genoemd. Door de galgangen gaat gal van de lever naar de darm. Door een vernauwing of afsluiting van de galgangen ontstaat er galstuwing/cholestase. Het gal kan door de vernauwingen niet of minder goed van de galblaas naar de darmen. Zwangerschapscholestase ontstaat meestal in de laatste 3 maanden van de zwangerschap. Verhoging van galzouten is vaak het eerste en de enige aanwijzing in het bloed voor een zwangerschapscholestase.
Behandeling
Behandeling richt zich metname op het verminderen van symptomen (de jeuk) en risico's voor moeder en ongeboren kind. De meeste ervaring is er met het middel ursodeoxychol. Het helpt tegen de jeuk, vermindert de galstuwing en vermindert het risico voor het ongeboren kind. Het middel kan zonder problemen tijdens de zwangerschap worden gegeven. Het middel moet door een arts worden voorgeschreven.
De (baby)kamer heeft een heel leuk behangetje, waarvan 3 felle kleuren in zitten. Lime-/appeltjesgroen, turqoise blauw en fuchsia roze (2 muren). Dus wat roze is, zou bij een jongen blauw (turqoise) worden geschilderd met dan wel goede meubels. (zo hebben we hem zelf pas gemaakt dat deze na beneden kon), spijltjes weet Y.enthe nu bij onderhand er uit te draaien, kan ze niet vast lijmen/maken.
En we hebben het zoiezo voor een prikkie gekocht, dus wil nu wel iets wat langer mee gaat, met het oog op een 3e met de tijd! Wagen hier (voorste wielen) zijn niet goed meer, rag hem nu maar af, heb nu gister een quinny zap gekocht, dus daar kan de maxi-cosie ook evt op! Speelgoed en badje etc kan zeker worden gebruikt en bij een meisje de kleertjes natuurlijk!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Nina, wat ik tot nu toe kan vinden is de kans wel wat hoger ja. Dus ik houd het in mijn achterhoofd, maargoed, zodra ik zwanger ben zal dat natuurlijk bij de intake van de VK ook wel naar voren komen. Of ik moet kiezen om direct naar de gynecoloog te gaan, dat zou evt ook kunnen/mogen mits in overleg van de VK. Maargoed, nu nog maar even NIET aan denken. Ik weet nu gelukkig wat de klachten zijn en dat er medicatie bestaat. Al zal het geen pretje worden om het nogmaals te krijgen.
Jeuk schijnt soms nog erger te zijn dan pijn, dus ik snap het heel goed. Gewoon vanuit gaan dat je het niet nog een keer zal krijgen. En wanneer het toch gebeurd weet je er gelukkig al veel vanaf en idd dat er medicatie is.
nina86- Fluisteraar
Maar wat zijn de risico's voor moeder en kind bijvoorbeeld? Gelukkig dat er wel medicatie voor is, maar het klinkt zeker vervelend. Hopelijk krijg je het niet weer.
Pussycat- Ratel
Mij hebben ze ingeleid met 37+4 (had 4cm ontsluiting) omdat ik al geruime tijd voorweeen had.
Als kindje langer blijft zitten is de kans groot dat hij/zij stikt. En voor mij kon het ook gevaarlijk zijn, weet niet meer zo precies wat, maar in het ergste geval kon 1 van ons sterven! Dus ik zei met 37weken al wanneer leiden jullie me in? Maar mn eigen gyn was er niet en int weekend heb ik ze letterlijk de oren van hun kop gezeurd. 'S maands terug komen en dinsdag werd ik ingeleid.
En na de bevalling was direct alles weg, moesten wel 1 nachtje blijven..
Als kindje langer blijft zitten is de kans groot dat hij/zij stikt. En voor mij kon het ook gevaarlijk zijn, weet niet meer zo precies wat, maar in het ergste geval kon 1 van ons sterven! Dus ik zei met 37weken al wanneer leiden jullie me in? Maar mn eigen gyn was er niet en int weekend heb ik ze letterlijk de oren van hun kop gezeurd. 'S maands terug komen en dinsdag werd ik ingeleid.
En na de bevalling was direct alles weg, moesten wel 1 nachtje blijven..
Gast- Gast
Zo dat is toch nog wel heftig zeg! Gelukkig is het goed afgelopen voor jullie.
Pussycat- Ratel
Mijn zwangerschap was eigenlijk best klote vanaf het begin. Tot 14 weken veel bloedingen gehad, en vanaf toen ging het beter.
En toen met 24weken kreeg ik dit erbij..het was geen pretje, maar het weerhoud me niet om nog een x zwanger te zijn!
En toen met 24weken kreeg ik dit erbij..het was geen pretje, maar het weerhoud me niet om nog een x zwanger te zijn!
Gast- Gast
Tja je kan toch nooit voorspellen hoe een (2e) zwangerschap gaat.
Ik ben 9 maanden lang misselijk geweest en lopen spugen.
En ik hoop natuurlijk dat ik niet nog een keer zo erg heb
Maar ja de kans is groot. Mijn moeder was alle keren ook kotsmisselijk 9 maanden lang. Fijn!
Ik ben 9 maanden lang misselijk geweest en lopen spugen.
En ik hoop natuurlijk dat ik niet nog een keer zo erg heb
Maar ja de kans is groot. Mijn moeder was alle keren ook kotsmisselijk 9 maanden lang. Fijn!
Pussycat- Ratel
@ Anniej; wat naar dat je zo'n vervelende zwangerschal hebt gehad iig al die kwalen... Hopen dat de volgende beter gaat... Al wat meer werk voor deze week?
@linnie; succes bij de dokter...
@muis ennnn al getest? Ben benieuwd!
@Alyssa; Hoe gaat het met herstellen? Ging je nou vandaag weer werken?
Ik heb mijn nachten er fijn weer opzitten! Ga nog ff paar uurtjes slapen en vanmiddag ol tijd eruit...Heerlijk als het weer voorbij is.
Met mijn opa gaat het niet zo goed niet veel beter en niet slechter hij ligt nu aan de sondevoeding omdat hij niet meer at!
@linnie; succes bij de dokter...
@muis ennnn al getest? Ben benieuwd!
@Alyssa; Hoe gaat het met herstellen? Ging je nou vandaag weer werken?
Ik heb mijn nachten er fijn weer opzitten! Ga nog ff paar uurtjes slapen en vanmiddag ol tijd eruit...Heerlijk als het weer voorbij is.
Met mijn opa gaat het niet zo goed niet veel beter en niet slechter hij ligt nu aan de sondevoeding omdat hij niet meer at!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
@Nina, ik begrijp je zo goed. De hele dag kan ik alleen maar aan kids denken hahaha
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Ik wil even jullie mening
Zouden jullie (als jullie mij waren) nog een keer testen deze week of gewoon een paar weken afwachten of er nog wat komt? Zit ontzettend te twijfelen wat ik hiermee zal doen.
@ Anniej, ik hoop voor jou, dat jij je een volgende zwangerschap beter voelt!
Zouden jullie (als jullie mij waren) nog een keer testen deze week of gewoon een paar weken afwachten of er nog wat komt? Zit ontzettend te twijfelen wat ik hiermee zal doen.
@ Anniej, ik hoop voor jou, dat jij je een volgende zwangerschap beter voelt!
Smaragdje- Ratel
ik zou denk ik nog een keer testen deze week en mocht hij weer negatief zijn t ´gewoon´afwachten!
@pussycat en annie_j balen joh al die klachten!
@ nina en mas pff ik heb er met vlagen ook last van. van de week 1 collega vader van een drieling,1 vriendin zwanger en twee collega´s in verwachting. mn eierstokken klepperen de pan uit!
@pussycat en annie_j balen joh al die klachten!
@ nina en mas pff ik heb er met vlagen ook last van. van de week 1 collega vader van een drieling,1 vriendin zwanger en twee collega´s in verwachting. mn eierstokken klepperen de pan uit!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012