voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@Clapperdie is toch juist fijn dat je reageert op vragen waar je het antwoord op weet :-) tenminste vind ik wel.
Janedoe Als je geen maand extra hoeft te wachten o.i.d. is er echt niks aan de hand
Janedoe Als je geen maand extra hoeft te wachten o.i.d. is er echt niks aan de hand
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Laced schreef:Janedoe; Ik heb dat medicijn ook gekregen, ik ben daar afgelopen maandag mee begonnen. Na mijn bevalling, alweer bijna 6 maanden geleden, ben ik ook nog niet ongesteld geweest/geworden (ondanks dag 1 fv).
Wellicht zou je (ook) kunnen vragen om een doorverwijzing naar het ziekenhuis voor een echo? Toen ik gestopt was met de pil, ben ik ook pas ná 4 maanden ongesteld geworden. Na ruim 3 1/2 maand kreeg ik een doorverwijzing voor een inwendige echo.
ik moet eerst dit afmaken, en komt er geen menstruatie op gang mag ik in 1x door naar de gyn voor een inwendige echo.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Laced schreef:Clapperdie schreef:Boekenwurm: Ik breek even in.
Een vriendinnetje van mij werd pas na 3 maanden ongesteld toen ze gestopt is met de pil maar daarna had ze een hele mooie cyclus van 29/30 dagen en was na zo;n 4 maanden zwanger.
Ik zou voor nu even "rustig" afwachten en mocht je na 3/4 maanden nog niet ongesteld zijn geworden even naar de huisarts gaan. Je lichaam moet gewoon weer even wennen en de kans is groot dat het gewoon goed komt joh! Niet meteen aan Clomid gaan denken Zo fijn is dat spul helemaal niet.
that's me! Ik werd inderdaad pas ná ruim 4 maanden voor de eerste keer ongesteld, na het stoppen met de pil. Om precies te zijn 126 dagen . Daarna heeft mijn cyclus zichzelf netjes hervat en zat ik al gauw rond de 32/33 dagen.
Ik zou inderdaad het advies van Clapperdie opvolgen. Wacht het even af.
Hej bedankt voor jullie reacties! Ik ga zeker rustig afwachten, ik ben immers nog maar twee weken te laat en medicatie is pas een optie als ik inderdaad, zoals jullie al zeggen, over een x aantal maanden nog niet ongesteld ben. Ik was gewoon erg benieuwd wat voor medicatie het precies is, want ik las er hier voor het eerst over. Vooralsnog ga ik ervan uit dat ik vanzelf een keer ongesteld wordt, ook aangezien het al weken rommelt in mn onderbuik. Al weet ik niet of ik daar iets achter moet zoeken.
Maar fijn om jullie reactie te lezen en dat het dus zeker mogelijk is dat je na een erg lange cyclus daarna ook gewoon een normale cyclus kunt krijgen.
Ik heb nou eenmaal errrg weinig geduld, ik zou liever vandaag dan morgen zwanger worden, maarja daar heeft vast iedereen hier wel 'last' van:D
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
JaneDoe schreef:Laced schreef:Janedoe; Ik heb dat medicijn ook gekregen, ik ben daar afgelopen maandag mee begonnen. Na mijn bevalling, alweer bijna 6 maanden geleden, ben ik ook nog niet ongesteld geweest/geworden (ondanks dag 1 fv).
Wellicht zou je (ook) kunnen vragen om een doorverwijzing naar het ziekenhuis voor een echo? Toen ik gestopt was met de pil, ben ik ook pas ná 4 maanden ongesteld geworden. Na ruim 3 1/2 maand kreeg ik een doorverwijzing voor een inwendige echo.
ik moet eerst dit afmaken, en komt er geen menstruatie op gang mag ik in 1x door naar de gyn voor een inwendige echo.
mag ik vragen hoe lang geleden het is dat je met de pil bent gestopt?
Ik weet dat vrienden van ons ook zwanger proberen te raken en dat ze nu in de medische molen zitten. Hij is echt een flinke roker en hem is al meermalen door de arts ten zeerste aangeraden te stoppen met roken. Dus ik kan me zo voorstellen dat roken voor de vrouw dan misschien nog wel slechter is.
Ik ben zelf ook niet vies van een borreltje. Ben dol op een wijntje bij het eten en in het weekend. Maar sinds januari drink ik ook niet meer doordeweeks, hoe lekker ik het ook vind. In het weekend moet het wel kunnen vind ik. Als we eenmaal zwanger worden moeten we nog lang genoeg helemaal zonder:D
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Pussycat schreef:Boekenwurm Toch getest zie ik… jammer dat ie negatief was ook al had je dat een beetje verwacht ik hoop dat je menstruatie gauw komt.
Annie, annie, annie haha zou het dan toch….?
Muurvlindertje Ook elke dag alcohol? Sowieso roken en alcohol zijn natuurlijk hartstikke slecht voor je, maar al helemaal als je zwanger bent en ook als je het wil worden kan het een negatieve invloed hebben.
Janedoe wat goed dat je bent overgestapt! En wat fijn dat daar tenminste gelijk gehandeld wordt!
Maar dat medicijn gebruik je eenmalig begrijp ik toch? Dus na je ongesteldheid dan moet je lichaam het verder zelf proberen?
Triesje vandaag echo toch? Hoe was het?
En wat fijn dat ze je nu willen opereren!
Ow ik zie je post van vandaag pas….
Wat naar dat ze zulke uitspraken tegen je doen zeg! L
Maar helemaal niks bijzonders op de echo? En hoe verklaren ze dat bloedverlies dan?
Haha was je pagina 34 gebleven??
All Hier gaat het alweer wat beter wat betreft ziek zijn, ben nog niet helemaal lekker.
Maar we zouden vandaag uit eten gaan, dus we gaan gewoon. En hopelijk valt alles dan goed.
Echt zo apart gisteren om half 6 avonds heb ik een ovutest gedaan en daar kwam een superlicht streepje (net zoals de rest) Maar vandaag om 2 uur net gewoon bijna net zo dikke streep als de controlestreep!!
Dus ik zal dan toch echt vandaag of morgen mijn eisprong hebben denk ik? Joepie J
Dochter slaapt nu nog, man komt zo thuis wie weet… Niet heel romantisch, maar ik wil geen kansen meer mislopen
Stiekem hopen we het wel! Zelfs mijn man is aangestoken door het zwanger worden / wij willen heel graag een 2e
Gast- Gast
Flower_L; morgen testen he? Of heb je al stiekem getest xD?
Highway, Je telt je cyclus vanaf de 1e dag dat je echt ongesteld word (let op het moet wel helder bloed zijn) totdat de volgende weer aanbreekt. Dus bij 2 febr + 29 febr is een cyclus van 27dagen.
Triesje, wat fijn dat je geholpen kan worden! Heb je nog wat van je sollicitatie van Scapi.no gehoord? Anders word je even lekker bot behandeld daarzo...nu maa rhopen dat je snel op de andere poli terecht kan!
Jane, hopelijk helpen de medicijnen en word je dan eindelijk ongesteld, als je dat hebt gehad hoop ik dat je snel zwanger mag zijn!
All, ik word gek. Ik zat vanmorgen te denken aan een innestelingsbloeding, maar nu krijg ik troep uit mijn lichaam, zo noem ik het maar. Laat het niet zoals de vorige x een week duren, laat mijn menstruatie anders gewoon maar ff gelijk beginnen weet ik waar ik aan toe ben! En ik zit weer op het wachtbankje mbt werken. Morgen sollicitatie, hopelijk kunnen hun wat betekenen voor me! Verder niks te melden!
Highway, Je telt je cyclus vanaf de 1e dag dat je echt ongesteld word (let op het moet wel helder bloed zijn) totdat de volgende weer aanbreekt. Dus bij 2 febr + 29 febr is een cyclus van 27dagen.
Triesje, wat fijn dat je geholpen kan worden! Heb je nog wat van je sollicitatie van Scapi.no gehoord? Anders word je even lekker bot behandeld daarzo...nu maa rhopen dat je snel op de andere poli terecht kan!
Jane, hopelijk helpen de medicijnen en word je dan eindelijk ongesteld, als je dat hebt gehad hoop ik dat je snel zwanger mag zijn!
All, ik word gek. Ik zat vanmorgen te denken aan een innestelingsbloeding, maar nu krijg ik troep uit mijn lichaam, zo noem ik het maar. Laat het niet zoals de vorige x een week duren, laat mijn menstruatie anders gewoon maar ff gelijk beginnen weet ik waar ik aan toe ben! En ik zit weer op het wachtbankje mbt werken. Morgen sollicitatie, hopelijk kunnen hun wat betekenen voor me! Verder niks te melden!
Gast- Gast
Jeetje Triesje wat een ongelooflijke gevoelige mensen om zo`n opmerking te maken!!! Maar fijn dat je nu geholpen gaat worden!
Anniej, zou wel vroeg zijn toch als het een ongesteldheid zou zijn? of heb je dat eerder gehad? Ik ga hopen dat het innestelingsbloeding is!
Jane, hopen dat medicijnen gaan helpen!
Flower, voor ons morgen spannende dag
En morgen ook mijn poliklinische ingreep aan mijn oren zie er zo tegen op. Ik ga liever onder narcose dan plaatselijk verdoofd... maar ja
Anniej, zou wel vroeg zijn toch als het een ongesteldheid zou zijn? of heb je dat eerder gehad? Ik ga hopen dat het innestelingsbloeding is!
Jane, hopen dat medicijnen gaan helpen!
Flower, voor ons morgen spannende dag
En morgen ook mijn poliklinische ingreep aan mijn oren zie er zo tegen op. Ik ga liever onder narcose dan plaatselijk verdoofd... maar ja
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
@boekenwurm, ik ben sinds oktober gestopt,en mijn cyclus duurt nu al vanaf 2 november....dus 105 dagen
JD- Ratel
Vlinderjoy, jij ook morgen testen! Je krijgt wel meldplicht bij deze. Tuurlijk, stiekem hopen we op een innesteling, we gaat het zien de komende dagen, zo niet kan ik nu al niet wachten om te testen haha. Wat gaan ze aan je oren doen? Succes morgen!
Gast- Gast
@ Triesje; Wat een lullige opmerking zeg! Wel fijn dat ze je nu ergens anders kunnen en willen helpen.
@ JaneDoe; Fijn dat deze huisarts wel iets gegeven heeft. Hoop dat het mag werken en je geen verdere onderzoeken nodig hebt!
@ Vlinderjoy; Heel veel succes morgen. En idd spannend, ik duim voor je!
@ JaneDoe; Fijn dat deze huisarts wel iets gegeven heeft. Hoop dat het mag werken en je geen verdere onderzoeken nodig hebt!
@ Vlinderjoy; Heel veel succes morgen. En idd spannend, ik duim voor je!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Anniej_S schreef:Vlinderjoy, jij ook morgen testen! Je krijgt wel meldplicht bij deze. Tuurlijk, stiekem hopen we op een innesteling, we gaat het zien de komende dagen, zo niet kan ik nu al niet wachten om te testen haha. Wat gaan ze aan je oren doen? Succes morgen!
Ik krijg weer buisjes in m`n oren, in de hoop dat ik dan weer beter ga horen
Vlinderjoy- Fluisteraar
Vlinderjoy...ja he test ligt al op de badkamer haha. Maar nu ga ik netjes in de ochtend testen, en niet meer midden in de nacht
Ga jij ook morgenochtend testen? En wat voor gevoel heb je erbij?
Ga jij ook morgenochtend testen? En wat voor gevoel heb je erbij?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Haha ja ik ga ook in de ochtend testen. Ik moet om half 8 een uurtje werken dus wil het voor die tijd proberen.
En tja ik weet het nog niet echt, ik voel mijn ongesteldheid altijd wel aankomen en nu heb ik dat gevoel nog totaal niet. wel wat vage klachten die ik herken van toen ik in december er achter kwam dat ik zwanger was maar ja zegt allemaal nog niks, kan ook van iets anders zijn. dus ik probeer geduldig af te wachten!
En tja ik weet het nog niet echt, ik voel mijn ongesteldheid altijd wel aankomen en nu heb ik dat gevoel nog totaal niet. wel wat vage klachten die ik herken van toen ik in december er achter kwam dat ik zwanger was maar ja zegt allemaal nog niks, kan ook van iets anders zijn. dus ik probeer geduldig af te wachten!
Vlinderjoy- Fluisteraar
Denk dat mn ongi er aan komt, ook mega buikpijn
Succes met de testdames morgen!
En vlinderjoy, succes bij het ziekenhuis! Hopelijk een goede uitslag ivm je buisjes!
Succes met de testdames morgen!
En vlinderjoy, succes bij het ziekenhuis! Hopelijk een goede uitslag ivm je buisjes!
Gast- Gast
ah dat zou jammer zijn annie....
en dank je wel!
en dank je wel!
Vlinderjoy- Fluisteraar
Janedoe, ik heb 2 keer orgametril gekregen. Niet 2 keer achter elkaar hoor zat een maand of 2 tussen. Ook gewoon om op te weken omdat we zwanger wilde worden. Het is pas gevaarlijk als je zwanger bent als het slikt verder kan het geen kwaad.
Ik werd allebei de keren ongeveer 7 dagen na de laatste pil ongesteld.
Ik werd allebei de keren ongeveer 7 dagen na de laatste pil ongesteld.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Flower en vlinderjoy, SUCCES morgen!! Wl even laten weten he!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Suc6 aan de testers!!
Jullie hebben wel directe meldplicht he!?!
Jullie hebben wel directe meldplicht he!?!
JD- Ratel
Anniej Denk je dat je ongesteld geworden bent? Aah meid dat zou balen zijn zeg en ook zo vroeg!?
Vlinderjoy Succes met je ingreep aan je oren.
Ben ook benieuwd naar de testers!
Zo gisteravond was toch nog een geslaagd avondje. Ondanks dat ik nog steeds niet helemaal fit ben heb ik toch genoten wat het eten J En na afloop seks hahaha
Alleen vraag ik me af of dat überhaupt nog zin heeft gehad. Aangezien de ovulatietest gistermiddag bijna net zo donker was als de controlestreep. En gisteravondje heel ietsjes lichter…. Dus ben bang dat ie daartussen is ‘’gesprongen’’.
Maar ja we will see…
Vlinderjoy Succes met je ingreep aan je oren.
Ben ook benieuwd naar de testers!
Zo gisteravond was toch nog een geslaagd avondje. Ondanks dat ik nog steeds niet helemaal fit ben heb ik toch genoten wat het eten J En na afloop seks hahaha
Alleen vraag ik me af of dat überhaupt nog zin heeft gehad. Aangezien de ovulatietest gistermiddag bijna net zo donker was als de controlestreep. En gisteravondje heel ietsjes lichter…. Dus ben bang dat ie daartussen is ‘’gesprongen’’.
Maar ja we will see…
Pussycat- Ratel
Registratiedatum : 28-11-10
Bij deze.....
Spat er niet vanaf maar hier echt een tweede streepje te zien!!! Wel duidelijker dan eergister.
voel mij ook echt wel zwanger. Rommelende buik, misselijk, moe, koud.
Nu vlinderjoy nog......!
Spat er niet vanaf maar hier echt een tweede streepje te zien!!! Wel duidelijker dan eergister.
voel mij ook echt wel zwanger. Rommelende buik, misselijk, moe, koud.
Nu vlinderjoy nog......!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Whoehoe dus toch!
Gefeliciteerd meid!
Gefeliciteerd meid!
Pussycat- Ratel