Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maken jullie de stoep voor je huis sneeuwvrij?

+39
*Lookie*
SleepingBeauty
xxjojootjexx
sanne-84
Roxi3
Rebecca
Pussycat
SoGood
Koffieleut
Lady Starstruck
Dennenappel
Bruintje Beer
Ibbeltje
kwak
Shisha
rianne287
Blond
rapa nui
Fayebella
ThinkPink
Siem
RioolSpook
PiP
Liadan
ekiaam87
Happydobby
Schaapke
Tsjip
Snoes
Ella
Caramba
Mamsie
Arwyn
minoessepoes
girli
Polly
Sarah1985
Rush
Zonnetje
43 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Maken jullie de stoep voor je huis sneeuwvrij? - Pagina 2 Empty Re: Maken jullie de stoep voor je huis sneeuwvrij?

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 5:24

Ik kwam thuis en het was al gedaan :-)
De buurman had het deze keer gedaan, anders zou ik het zelf gedaan hebben.
Maar ik ruim niet alles op, gewoon een looppad.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie de stoep voor je huis sneeuwvrij? - Pagina 2 Empty Re: Maken jullie de stoep voor je huis sneeuwvrij?

Bericht  ThinkPink vr 3 feb 2012 - 5:25

Wij hebben het voorgaande keren niet gedaan. Net hebben we toevallig het pad vrij gemaakt bij de voor- en achterdeur. De stoep voor ons huis hebben we niet gedaan.
Ik ben die zooi zo zat en anders loop je ook alles naar binnen.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 6:08

Ja dat doen wij altijd. Het paadje vanaf onze voordeur en een stukje stoep.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 6:21

Ik heb onze stoep geveegd, heb geen zin in al die rommel binnen.

Gast
Gast

Bericht  Fayebella vr 3 feb 2012 - 6:59

Als ik een stoep had, dan zou ik het ook doen, nu alleen maar een grote "bevroren" modderzooi. Ik hoop dat het nog even blijft vriezen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rapa nui vr 3 feb 2012 - 6:59

Ik heb net voor en achter een pad geveegd. Verse sneeuw gaat heel gemakkelijk met een bezem en dat vind ik ook prettiger in het gebruik dan de sneeuwschuiver. Het paadje achter het huis was al deels aangetrapt, daar maar wat zout gestrooid want ik heb er een gigantische hekel aan als het daar zo glad en glibberig is als ik er langs moet fietsen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Blond vr 3 feb 2012 - 7:04

Ja, voor het huis zodat de postbode er veilig kan lopen, en achter het huis zodat ik veilig naar de Spar kan lopen smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  rianne287 vr 3 feb 2012 - 8:16

Morgen zal ik de stoep even vegen. Ben net thuis en iedereen hier in de straat werkt, dus niemand heeft het nog gedaan... laughcry
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shisha vr 3 feb 2012 - 8:19

Het is net gestopt met sneeuwen dus ik heb gelijk de stoep maar even sneeuwvrij gemaakt. Hier doet iedereen dat in de straat trouwens.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 8:22

Ja echt wel, vooral als ik er met de kinderwagen door moet, of met de hond. Wil niet op mn snufferd gaan, wij hebben trouwens de hele oprit sneeuwvrij.

Gast
Gast

Bericht  kwak vr 3 feb 2012 - 10:01

ik doe het morgen denk ik even, maar er ligt niet zo veel bij ons.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Ibbeltje vr 3 feb 2012 - 10:09

Ik wilde het morgen doen, maar hoorde eerder vanavond de onderbuurman al doen cheers
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Bruintje Beer vr 3 feb 2012 - 10:20

Ja de voorkant maken we helemaal schoon.
Achter niet want daar komen we niet in de winter.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dennenappel vr 3 feb 2012 - 11:26

Nee, ik kom net thuis van het werk. Daarnaast vind ik de sneeuw juist zo gezellig staan! Wellicht maak ik een klein paadje vrij.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Lady Starstruck vr 3 feb 2012 - 11:40

Is niet nodig als je op een flat woont Very Happy Ben wel geneigd om de gallerij met zout te strooien. Ik gleed vanmiddag bijna uit zo glad als het daar is.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:18

Mijn portiek is open. Dus ik hoor hier wel te schuiven. Maar ik kan er niet tegen knipogen of het is hier schoon. Een van mijn buurmannen veegt het sneeuw weg en mijn buurvrouwtje van 70 jaar gaat er achteraan om alles te voorzien van zout. Zelfs als ik denk dat ik er optijd bij ben om het ook eens te doen, ben ik toch nog te laat. Dus dan laat ik het maar zo. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:20

Nee maar ik heb de buurman lief aangekeken...

Gast
Gast

Bericht  Koffieleut vr 3 feb 2012 - 19:58

Ik ga straks vegen en zout strooien, zowel voor als achter. Toen ik gisteravond thuis kwam van het werk had ik er de puf niet meer voor. Daarbij had ik gisteren op het werk voor de ingang een aantal keer sneeuw geschoven en gestrooid dus ik was er wel even klaar mee.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 20:02

Gisteren gedaan ja. En die van de andere 3 huizen in onze rij.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 20:34

Nog niet, maar ga het vandaag wel doen of nou ja ik geef vriend de opdracht om het te doen angel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 20:54

Ik heb hier geen stoep, alleen een oprit van grind en die kan ik dus niet schuiven, want dan schuif ik waarschijnlijk het grind mee. Maar goed, als ik al iets had moeten schuiven, had ik dat maandag moeten doen. Toen is hier redelijk wat gevallen. Gister op een paar vlokjes na geen sneeuw gehad Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 21:18

Dat doet mijn man altijd, ikzelf zou eerlijk gezegd niet op het idee zijn gekomen Embarassed .

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 3 feb 2012 - 21:22

Nee, ik begrijp ook niet dat mensen dat massaal doen. Het wordt er alleen maar gladder op. Volgens mij kan je het beter laten liggen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 22:18

Nee, maar ik heb dan ook een galerij. Maar veel mensen maken de stoep half sneeuwvrij, dan liggen er nog sneeuwresten in de voegen etc etc, dat vriest aan en de volgende dag heb je een ijsbaan. Dan heb ik liever sneeuw. Pas als het echt zou dooien zou ik het weghalen.

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel za 4 feb 2012 - 1:00

Vanmorgen toch maar gedaan, gezien de hele straat al had geveegd.

Met de sneeuwschep blijft er inderdaad een laagje liggen en wordt het juist spekglad. Wij hebben daarnaast nog met de bezem het laatste sneeuw goed weggeveegd.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: