Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat als je partner..

+20
Teddyaapje
Merai
bolus26
Rouxxxe
Highway
joyce0606
loura
Susan
Kat1980
girli
Atelier Madame
TNMN
TGR
Marin
Sterre
RYW
studiebol
Niekske
Minx
VeryCherry
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat als je partner.. - Pagina 2 Empty Re: Wat als je partner..

Bericht  joyce0606 za 4 feb 2012 - 8:49

Smikkell schreef:Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Zou ik niet zo leuk vinden..maar hij zelf ook niet:)
Zijn hele leven wil gaan omgooien? ik ben benieuwd naar wat...
Veganistisch wil gaan leven? Gaat never nooit gebeuren!
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Prima, als hij dat echt wilt...we zouden dan wel in financiele problemen komen.
Thuis zou komen met een kale kop? zou ik niet zo leuk vinden!
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Hij gelooft, en dat zou wel lastig worden voor mij
zonder overleg een heel grote aankoop doet? dat zou hij nooit doen.

En wat doet jullie partner als jullie..

30 kilo zouden aankomen. hij zou het subtiel aangeven...
Je hele leven zouden willen omgooien? praten, praten en praten
veganistisch zouden willen leven? best, als hij maar normaal mag eten
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? prima.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? als het staat zou hij het best vinden!
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? ik denk als ik het christelijk geloof aanneem en hierna streng zou gaan leven, zou hij er in mee gaan.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen?
da zou ik ruzie hebben
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 9:42

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Me afvragen wat de reden daarachter is. Hij komt niet zomaar zoveel aan, daar is toch te ijdel voor smile.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Ligt eraan naar wat.
Veganistisch wil gaan leven? Zou ik prima vinden.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Een compromis sluiten, de 1 helemaal thuis laten zitten is voor ons geen optie.
Thuis zou komen met een kale kop? Zou ik.. 'anders' vinden Wink
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Dat zou ik behoorlijk lastig gaan vinden.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Ligt eraan wat en of we daardoor in de problemen komen.

30 kilo zouden aankomen. Zich afvragen hoe dat kan, want ook ik kom niet zomaar 30 kilo aan (ook te ijdel)
Je hele leven zouden willen omgooien? Hetzelfde als bij man
veganistisch zouden willen leven? Zou hij prima vinden
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Ik geloof dat hij het wel prima zou vinden,als ik het echt zou willen. Maar ik zou het zelf niet willen. Ook omdat ik het oneerlijk zou vinden naar hem toe. Hij wil net zo graag minder werken als dat kan, dus waarom zou ik meer recht hebben om minder te werken dan hij?
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Hij maakt zich daar meestal niet zo druk om. Ik ben wel eens met hele andere kapsels thuis gekomen dan dat ik naar de kapper ging en dat vond hij altijd leuk.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Daar zou hij het ook moeilijk mee hebben.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Geloof ook dat dat hem dat niet zoveel doet :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 10:54

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen?
Dat zou ik echt vreselijk vinden Embarassed .. Ik laat dat ook echt niet gebeuren.. Ik heb een half jaar geleden ook gewoon gezegt dat ik het mooier vind als hij gespierder zou zijn.. toen is hij begonnen met fitnessen en nu is het een blok spier haha. Nu zeur ik dat hij minder vet moet eten omdat hij dan een six pack krijgt Wat als je partner.. - Pagina 2 166342 (haha, niet dat hij op zijn eten let, want hij is totaaaal niet dik.. maar voor een duidelijk six pack moet er wel een ieniminie laagje vet af).
Zijn hele leven wil gaan omgooien?
Daar zou ik geen problemen mee hebben als het wel een positieve wending heeft. Als hij ineens zegt ik stop met werken en ik ga lekker iedere dag tv kijken en bier drinken dan zeg ik.. doeiii
Veganistisch wil gaan leven?
Hahaha dit gaat noooooit gebeuren en hier kan ik echt geen antwoord op geven.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd?
Hij heeft evenveel recht op zijn kinderen dan ik.. dus dat wordt een eerlijke verdeling maken.
Thuis zou komen met een kale kop?
Staat hem niet leuk.. maar het groeit wel terug.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven?
Dat lijkt mij niets.. Ik zou niet met iemand kunnen samenleven die heel gelovig is.
zonder overleg een heel grote aankoop doet?
Wij hebben op het moment nog beide ons eigen rekening en als hij van zijn eigen geld is is dat zijn goed recht. Van ons gezamelijke rekening lijkt het mij minder. Ik weet niet goed hoe ik zou gaan reageren.

30 kilo zouden aankomen.
Antwoord:"Misschien moet je maar even naar de sportschool gaan.. Of die zak chips voor de helft opeten ipv helemaal"
Je hele leven zouden willen omgooien?
Antwoord:"Ligt eraan.. Positief of negatief?" Je mag alles veranderen, als ik maar niet perse mee hoef te veranderen.
veganistisch zouden willen leven?
Antwoord:"Je kunt mij veel vertellen, maar ik blijf gewoon vlees eten" Maar jij mag doen wat je wilt hoor.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen?
Antwoord:"Welke baan? Wink okeee flauw haha"
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk?
Antwoord:"Dan heb ik even 2 autistische dagen.. maar jij kunt alles hebben dus ik wen er wel aan"
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven?
Antwoord:"Als ik er maar geen last van heb.. Ik ga niet mee naar de kerk"
Antwoord:"Vind ik deze aankoop nuttig?" Als je een huis koopt en ik vind hem mooi.. dan is dat mooi meegenomen.. als ik hem lelijk vind.. hebben we wel een probleem.. Maar gelukkig kun je geen huis kopen :P

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 5 feb 2012 - 0:03

Twee autistische dagen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Highway zo 5 feb 2012 - 0:16

30 kilo zou aankomen? Dan moethij op dieet, dat moet hij nu eigenlijk al:p maar is voor mij geen reden om iemand te verlaten
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Ligt eraan hoe
Veganistisch wil gaan leven? Prima, mag hij wel gaan koken etc
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Dat mag
Thuis zou komen met een kale kop? Dat zou ik niet leuk vinden maar daar doe je 123 niks aan, ik zou wel kwaad zijn
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Ligt eraan maar ik denk niet dat dit een deal-breaker zou zijn
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Dan ben ik wel flink kwaad, heeft hij al weleens gedaan

30 kilo zouden aankomen. Me vragen af te vallen en ondersteunen hierbij
Je hele leven zouden willen omgooien? Ligt eraan hoe
veganistisch zouden willen leven? Me uitlachen
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Prima
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Kort haar zou hij niet leuk inden maar hij zou er wel aan wennen
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Me uitlachen en vervolgens mij gang laten gaan, er alleen niet aan meedoen
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Rouxxxe zo 5 feb 2012 - 7:51

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Niet grappig en sexy vinden. Maar wel stimuleren om af te vallen, door gezond te koken en samen te gaan sporten.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Een goed gesprek voeren over wat ie wil, het waarom en wat er mogelijk is.
Veganistisch wil gaan leven? Hem z'n gang laten gaan en kijken of het uitvoerbaar is in combinatie met onze relatie.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Prima, ga ik lekker full time werken!
Thuis zou komen met een kale kop? Vreselijk vinden, houd niet van kale koppen bij mannen haha. Vragen of ie t weer wil laten groeien.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Poeh.. Dat zou wel echt twijfels bij mij kunnen opleveren.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Geen probleem, wij hebben onze financien gescheiden, dus moet ie lekker zelf weten.

30 kilo zouden aankomen. Erover zeuren denk ik.
Je hele leven zouden willen omgooien? Goed gesprek met me aangaan.
veganistisch zouden willen leven? Zelf niet zo willen leven.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Als het financieel haalbaar zou zijn, en ik het echt zou willen, zou ie het prima vinden.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Schrikken haha
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Denk niet dat ie daarmee zou kunnen leven..
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Als t iets is wat ik erg graag zou willen, vindt ie t aleen maar leuk voor me.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  bolus26 zo 5 feb 2012 - 20:46

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? ik zou hem aansporen om gezonder te gaan eten en meer te bewegen.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? afhankelijk van de reden hiervoor en de gevolgen hiervan, zou ik hem waarschijnlijk wel steunen of in ieder geval met hem over praten
Veganistisch wil gaan leven? als hij kookt vind ik dit niet zo erg maar het zou wel enoooorm verbazen.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? hier zou ik wel kwaad om worden met name als het zonder overleg gebeurd want dan hebben we financiele problemen.
Thuis zou komen met een kale kop? m keihard uitlachen Embarassed
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? ik zou moeten kijken of ikdaarmee kan leven,
zonder overleg een heel grote aankoop doet? ruzie maken!

30 kilo zouden aankomen. ik ben dit door ziekte ook aangekomen en ondanks dat hij er echt veel moeite mee heeft(qua aantrekkelijkheid) is hij gewoon heel lief voor me en heeft hij zich erover heen gezet.zolang i ksport en gezond eet is t voor hem prima
Je hele leven zouden willen omgooien? hij moedigt dit niet echt aan maar zal wel naar al mn plannen luisteren.
veganistisch zouden willen leven? hij doeti n ieder geval niet mee
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? als dit financieel kan is dit voor hem prima
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? afhankelijk of t zn smaak is.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven?kan die niet mee omgaan denk ik
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? heel erg mopperen
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Merai ma 6 feb 2012 - 6:37

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Dat zou niet gebeuren, voor die tijd heeft hij zelf (en anders ik wel) aan de bel getrokken. Wanneer het door een ziekte oid komt is dat natuurlijk een ander verhaal.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Dat ligt eraan wat dat inhoudt, ik hoop dat er dan ruimte blijft voor mij en verder sta ik voor best veel dingen open.
Veganistisch wil gaan leven? Moet hij lekker doen, ik eet wat ik zelf wil.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Als dat financieel zou kunnen zou ik daar niet zo'n problemen mee hebben, wel met het feit dat het niet overlegd is overigens.
Thuis zou komen met een kale kop? Dat zal hij gelukkig nooit doen, ik geloof niet dat ik daar heel vrolijk van zou worden.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Dat ligt er aan welk geloof en op welke manier de man-vrouw verhoudingen in dat geloof zijn. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat zal doen.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Als het zijn eigen geld is vind ik het prima, als het gezamenlijk geld is heb ik er meer moeite mee. Dat komt ook omdat we het niet zo breed hebben, als er voldoende geld is zou ik me er minder druk om maken, ik denk dat hij zelf wel kan bepalen of een aankoop zinnig is.

30 kilo zouden aankomen? Zelfde antwoord als hierboven.
Je hele leven zouden willen omgooien? Hij is wat minder flexibel in zijn baan waardoor veel niet mogelijk is. Het ligt er dus maar aan in welke richting ik mijn leven zou omgooien.
veganistisch zouden willen leven? Zelfde antwoord als hierboven.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Zelfde antwoord als hierboven.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Zolang ik mijn haar niet kort knip of heel fel verf vindt hij veel wel prima.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Daar zou hij niet blij van worden, zijn ex heeft dit gedaan en (mede) daardoor is het stukgelopen.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Zelfde antwoord als hierboven.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 7:43

30 kilo zou aankomen? Daar zou ik niet blij van worden, maar hij zelf ook niet lijkt me.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Gooi het op tafel, dan luister ik en kijk ik wat ik er van vind.
Veganistisch wil gaan leven? Hahaha, als hij dat zegt, eet ik mijn schoenen op.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Nou, die mogelijkheid zal er misschien wel kunnen komen, maar hij moet niet zomaar zijn baan opzeggen.
Thuis zou komen met een kale kop? Dan hoef ik hem pas weer te zien als het haar is aangegroeid.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Ligt er aan hoe/wat. Als het zijn leven beheerst en hij eist dingen van mij, gaat een relatie niet echt lukken denk ik.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Als het van zijn eigen geld is, be my guest.

30 kilo zouden aankomen.
Je hele leven zouden willen omgooien?
veganistisch zouden willen leven?
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen?
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk?
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven?

Dat moet je aan hem vragen. Very Happy Maar ik denk dat de antwoorden wel een beetje hetzelfde zijn.

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje ma 6 feb 2012 - 11:07

hihi wat een leuke vragen!

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Dan zouden mensen vragen of hij de tweelingbroer van zijn vader is haha. Wat ik zou doen...heel hard met hem aan de slag gaan om het er weer af te krijgen.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Daar sta ik denk ik wel voor open, ligt er natuurlijk wel aan hóe hij zijn leven wil omgooien, maar stel dat hij zou willen emigreren ofzo...ik ga wel mee! Hou wel van avontuur!
Veganistisch wil gaan leven? Dan wens ik hem veel succes en ga ik een pool beginnen met zijn vrienden hoelang hij het volhoudt.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Dan komen we in de financiele problemen ben ik bang, maar als het op dat gebied zou kunnen en hij zou dat willen dan ben ik niet degene die dat tegenhoudt.
Thuis zou komen met een kale kop? Dan zou ik eerst zo kijken :shock:, dan zo Wat als je partner.. - Pagina 2 394967 en dan zou ik denk ik wel een beetje boos worden (tenzij hij er ik weet niet hoeveel geld voor heeft gekregen), ik ben kapster en zou het slechte reclame vinden...
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Ligt eraan hoe streng maar als t in mijn ogen niet acceptabel is en ik krijg hem er niet vanaf zou dat misschien wel een reden kunnen zijn om uit elkaar te gaan.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Ligt eraan hoe groot en noodzakelijk de aankoop is, maar mijn vriend verdient goed en ik zou het hem waarschijnlijk wel gunnen.

30 kilo zouden aankomen. Als ik niet zwanger of ziek zou zijn zou hij not amused zijn en als ik het er niet af zou krijgen dan zou hij misschien wel bij me weggaan.
Je hele leven zouden willen omgooien? Als hij er geen 'last' van heeft zou het hem niks uitmaken. Als ik zou willen ermigreren en er is werkgelegenheid voor hem zou hij denk ik wel meegaan.
veganistisch zouden willen leven? Hij zo me voor gek verklaren en alles doen om me weer tot bezinning te laten komen, op een humoristische en plagerige manier.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Zou hij geen moeite mee hebben
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Zolang mijn haar niet kort is maakt het hem niet zoveel uit denk ik...ben eigenlijk wel benieuwd of het hem zou opvallen haha
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Als hij me hier niet vanaf zou krijgen zou dit een reden kunnen zijn om bij me weg te gaan denk ik
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Als het iets noodzakelijks is zou hij het prima vinden, als het het tigste paar schoenen is zou het hem ook niet uitmaken, maar als ik ik weet niet hoeveel geld aan iets (in zijn ogen) totaal nutteloos zou uitgeven dan zou hij me vragen of dit wel nodig was.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Chocoholic ma 6 feb 2012 - 22:39

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Dat zou ik niet leuk vinden, dan vind ik hem een stuk minder aantrekkelijk. Maar dat zou hij ook vinden en er alles aan doen om het weer 'goed' te krijgen.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Dat ligt aan waarin hij zijn leven om wil gooien, wie weet; I might like it.
Veganistisch wil gaan leven? Haha, dat zie ik niet zo snel gebeuren, hij is dol op vlees. Maar ik zou het niet erg vinden, ik hoef zelf ook niet zo vaak vlees te eten.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Zonder overleg zou ik het zeker niet kunnen waarderen. Zolang we maar goed rond kunnen komen, zou ik het waarschijnlijk niet erg vinden. Ik weet alleen niet hoe ik het ga vinden dat ik de enige ben die geld binnen brengt..
Thuis zou komen met een kale kop? Het is niet het einde van de wereld, maar ik vind MET haar wel een stuk mooier. Dus 't moet niet iets permanents zijn. Wink
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Zie ik niet zo snel gebeuren, maar het maakt het leven samen niet makkelijker in ieder geval.
Zonder overleg een heel grote aankoop doet? Van ons geld samen? Zou ik niet kunnen waarderen.

30 kilo zouden aankomen. Hetzelfde verhaal, dan zou ik het zsm kwijt moeten raken.
Je hele leven zouden willen omgooien? Hij staat minder open voor veranderingen dan ik, maar het ligt sowieso weer aan waarin.
Veganistisch zouden willen leven? Hij zou mij voor gek verklaren, maar mij hierin wel steunen. Zolang hij maar gewoon z'n vlees mag.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Als dit in goed overleg is gedaan, en hij verdiend genoeg, dan zou hij dat waarschijnlijk wel okay vinden.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Ligt eraan wat; zolang ik maar geen kort haar heb of tuttige/ordinaire kleding ga dragen.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Ik geloofde toen hij mij leerde kennen, ik leefde er alleen niet streng naar. Dat zou hij ook niet trekken denk ik.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? He would not be amused, haha. Hij is heel erg van het overleggen.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Middleme di 7 feb 2012 - 5:10

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen? Ergens zou ik wel blij zijn...
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Ligt eraan op welke manier en welke rol ik daarin zal spelen.
Veganistisch wil gaan leven? Hier eens even goed met hem over spreken.
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Hem vragen of dat écht is wat hij wil. Ik weet dat hij later minder wil gaan werken als er kinderen zijn, maar huisvader?
Thuis zou komen met een kale kop? Zeggen dat ik dat jammer vind.
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Zolang het leven door kan gaan en hij het mij niet opdringt, vind ik het goed.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Voorlopig vind ik zijn geld nog zijn geld, dus vind ik niet echt dat ik daar wat van kan zeggen.

30 kilo zouden aankomen. Op een gegeven moment toch wel vinden dat ik af moet vallen.
Je hele leven zouden willen omgooien? Ligt eraan op welke manier.
veganistisch zouden willen leven? Vragen of dat is wat ik wil.
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Same, hij weet wat ik later wil..
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Verdrietig zijn...
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Zolang het "ons" niet in de weg staat..
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Vragen of dat ik dat wel zou kunnen betalen. Denk ik, maar aan de andere kant denk ik ook dat mijn vriend wel weet dat ik dingen weloverwogen doe.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Steep wo 8 feb 2012 - 11:01

Wat als je partner...

30 kilo zou aankomen? Ertoe bewegen samen te gaan afvallen
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Hem steunen, maar wel de voor en nadelen voor ons als gezin op een rijtje zetten en een werkbare situatie maken
Veganistisch wil gaan leven? Steunen, zolang ik het niet hoef
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Dat is prima, maar dan zal hij tijdelijk wat uitzendwerk moeten gaan doen omdat ik fulltime studeer
Thuis zou komen met een kale kop? Heeft hij al
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Dat zou misschien wel een breekpunt zijn, want daarin kan ik niet meegaan en ons gezinsleven drastisch aantasten
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Heeft hij me 1 keer geflikt (een spiegelreflex van 700 euro), dat doettie niet meer Wink

30 kilo zouden aankomen. Zeggen dat ik moet afvallen
Je hele leven zouden willen omgooien? Dat moeilijk vinden, zich verzetten, maar als het dan loopt vind hij het ok
veganistisch zouden willen leven? Zolang hij het niet hoeft is het best haha
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Ideaal vinden, maar qua centen gaat dat niet lukken
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Schrikken en zeggen dat het wel weer aangroeit Wink (over een ander kapsel dan)
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Hierin niet in meegaan
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Boos zijn[/quote]
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 0:42

Wat als je partner..

30 kilo zou aankomen?
Hem nog meer aansporen om te gaan sporten en gezonder te eten.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Dat is zijn grootste wens. Alle shit hier achterlaten en verhuizen naar Amerika om daar een nieuw bestaan op te bouwen. Ik ga mee, zeker weten!
Veganistisch wil gaan leven? Never nooit. Haha!
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Als de kans daarvoor er zou zijn zou ik dat geweldig vinden.
Thuis zou komen met een kale kop? Dat doet hij iedere dag al Very Happy
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Tja, geen idee. Ik zou denk ik mijn best doen om hier in mee te gaan, of het moet iets heel vreemds zijn waar ik niet achter sta.
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Erg pissig worden!

30 kilo zouden aankomen.
Me aansporen om meer te sporten en gezonder te eten.
Je hele leven zouden willen omgooien? Dat willen we dus samen.
veganistisch zouden willen leven? Zeggen dat ik steeds meer op zijn moeder begin te lijken Wat als je partner.. - Pagina 2 394967
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Heel erg fijn vinden.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Zal hij over het algemeen best erg leuk vinden. Niet dat hij mij er nu niet goed genoeg uit vind zien, maar ik kom geregeld met een heel ander kapsel ofzo thuis, vind hij alleen maar leuk.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Hier respect voor hebben, als het maar niet iets heel erg vreemds is.
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Erg pissig worden. Of het moet een cadeau voor hem zijn :P

Gast
Gast

Bericht  TwistedAngel di 21 feb 2012 - 5:50

30 kilo zou aankomen? Weet dat het niet zou gebeuren omdat hij van de 5 kilo die hij de laatste maanden is aangekomen al ontzettend baalt, maar als het toch zou gebeuren; zou er iets van zeggen, en hopen dat hij er iets mee zou gaan doen.
Zijn hele leven wil gaan omgooien? Dat wil hij nu al gaan doen wanneer zijn contract is afgelopen, en steun hem daar voor 100% in
Veganistisch wil gaan leven? Dan zou hij dat alleen moeten doen, ik zou dat niet willen
Huisvader wil worden en zijn baan heeft opgezegd? Zou ik er nog wel een keer met hem over praten, er moet genoeg geld binnenkomen. En dat verdien ik niet...
Thuis zou komen met een kale kop? Heel hard gaan lachen, misschien even schrikken, maar ach het groeit wel weer aan
Nu een geloof zou aannemen en hier streng naar gaat leven? Zou wel een moeilijke worden, maar laat hem daar vrij in zolang hij mij niet zou willen veranderen
zonder overleg een heel grote aankoop doet? Dat is aan hemzelf, we zijn nog maar kort samen, heb daar niets over te zeggen

30 kilo zouden aankomen. Zou hij niet eens erg vinden geloof ik. Hij noemt mij nu zijn anorexiapatiënte,omdat ik nu echt veel te licht ben. 30 kilo zou wel extreem zijn, maar elke kilo dat ik aankom zou hij gaan vieren
Je hele leven zouden willen omgooien? Zou hij mij absoluut in steunen.
veganistisch zouden willen leven? Zelf weten, als ik hem maar niets opleg
Je baan op zouden zeggen op voor de kinderen te zorgen? Zou hij graag zien, of dat ik parttime zou gaan werken.
Thuis zouden komen met een totaal ander uiterlijk? Niet heel leuk denk ik, al zou hij zeggen dat hij er niets over te zeggen heeft.
Een geloof zouden aannemen en hier streng naar zou gaan leven? Ook hier geld zolang ik hem er maar niet in mee trek
Zonder overleg een heel grote aankoop zouden doen? Zelfde als hierboven
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: