Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Was er al een klaagtopic?

+20
Feline
bolus26
luisa
JD
Lenthe
Sterre
Japie
Paper Crown
Mermaid
Shisha
ExpressoB
TukTuk
Minx
Marin
Jeanette
Suus
Polly
Caroow
Blond
Toet
24 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Was er al een klaagtopic? - Pagina 4 Empty Re: Was er al een klaagtopic?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 0:29

Ik heb geen idee... gister was er ook al zoiets, hij zou het hele weekend weg zijn en ineens staat hij voor mijn neus, heeft hij het uitgemaakt met haar. Ik heb me igesteld op een weekend alleen, heerlijk, maar vervolgens hangt hij dus de hele tijd hier in huis. Echt, ik kan hem echt niet meer in mijn buurt verdragen meer, nu.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jelin zo 5 feb 2012 - 0:31

AngelNyn schreef:Ik vind de sneeuw juist leuk!
Ik wil even klagen over de miep die ik net aan de telefoon had van de storingsdienst van onze CV-ketel.
Verwarming en warm water werkte niet meer.. Gebeld, netjes te woord gestaan, moesten eerst zelf de boiler bijvullen want daarvoor lieten ze geen monteur komen, logisch. Als het nog niet werkte mocht ik terug bellen en dan zou er een monteur komen, nouja uur lopen kloten er mee, want het is allemaal zo verroest hier dat we de kraan eerst niet open kregen en daarna niet meer dicht.. Werkte uiteindelijk nog niet..
Dus terug gebeld, kreeg ik een chagrijnig mens aan de telefoon.. Die miep durft doodleuk te vragen "kan het tot morgen wachten?" Was er al een klaagtopic? - Pagina 4 394967 Ja hoor, dat het vannacht -18 hier wordt, en we slechts enkel glas hebben en een slecht geïsoleerd huis maakt verder niet uit.. Dat het huis in 2 uur tijd afkoelde van 21 naar 16/17 graden, voorspelt verder ook helemaal niks.. Heb dus maar gezegd dat ik toch wel graag weer vanavond nog verwarming wilde aangezien het flink gaat vriezen.. Reactie "nou.. dan pn ik hem wel in.. Maar kan wel ff duren hoor" Ja duh ik snap zelf ook wel dat ik niet de enige ben! Was er al een klaagtopic? - Pagina 4 394967
Uiteindelijk 20 minuten later stond de monteur voor de deur, die was schijnbaar paar huizen verder al bezig Laughing

Pff daar zou ik ook echt boos van worden.

Helaas hier ook een cv die niet naar behoren werkt. Hij geeft steeds een melding en daarna moet hem resetten. CV-monteur is donderdag al geweest. De trafo werkt niet goed en dat moet besteld worden. Helaas komt het onderdeel pas morgen binnen, dus hier ook geregeld dat het "koud" is, omdat ie weer uitgevallen is. Pff..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TukTuk zo 5 feb 2012 - 0:36

Maple schreef:AAARGHHHH 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10....

Mijn ex staat dit weekend keer op keer drie kwartier onder de douche waarvan de iendafrekening aan het eind van het jaar voor mij is, en net blijkt ook nog dat MIJN pak yogurt leeg is en MIJN (erst toch echt nog volle en niet eens door mij geopende) pak cruesli half leeg.. en als ik hem erop aanspreek en een beetje kribbig word dan ben IK de egoist??

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mad Mad Mad Mad Mad

Wat een @#$&! Gewoon de warme kraan aandoen zodra hij gaat douchen Wink
En je eten desnoods maar achter slot en grendel zetten als hij zo kinderachtig is..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 0:45

Warme kraan werkt hier niet, dan heeft hij alsnog gewoon lekker warm water..

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 5 feb 2012 - 0:47

Ik baal ervan dat ik net niet helemaal in mijn bad pas. Is normaal niet zo erg, maar met deze temperaturen is het vrij fris in de badkamer en dan is het verrotte koud als je niet tegelijk je schouders, knieen en voeten onder het warme wateroppervlak krijgt Wink ach ja, wat een wereldprobleem ook Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 0:49

Maple, wat een oetl*l! Ik word gewoon kwaad als ik dit allemaal lees. Krijg er mep-neigingen van. Ik zou hem heel ernstig gaan negeren en een slot op de koelkast laten plaatsen Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 0:51

Youandi schreef:Maple, wat een oetl*l! Ik word gewoon kwaad als ik dit allemaal lees. Krijg er mep-neigingen van. Ik zou hem heel ernstig gaan negeren en een slot op de koelkast laten plaatsen Twisted Evil
Ik weet het ook gewoon allemaal niet meer. Heb geen zin in ruzies en wil niet op een vervelende manier alles afsluiten, maar op deze manier laat hij me weinig keus.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 0:52

Maple schreef:
Youandi schreef:Maple, wat een oetl*l! Ik word gewoon kwaad als ik dit allemaal lees. Krijg er mep-neigingen van. Ik zou hem heel ernstig gaan negeren en een slot op de koelkast laten plaatsen Twisted Evil
Ik weet het ook gewoon allemaal niet meer. Heb geen zin in ruzies en wil niet op een vervelende manier alles afsluiten, maar op deze manier laat hij me weinig keus.

Daarom, negeren. Hij loopt je, zo te lezen, enorm uit te lokken en negeren werkt in dat geval het meest effectief. Het is je beste wapen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 0:54

Negeren lukt niet, ik vreet me op...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 1:00

Maple, is er niemand in de buurt waarmee je een stukje kunt wandelen of even een kopje koffie kan drinken? Binnen bij hem blijven lijkt me nu geen goed idee, als je zegt dat je hem niet kunt negeren.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 1:02

Ik denk dat ik zo inderdaad wel even naar buiten ga. Eerst maar even m;n boosheid botvieren op de kattenbak en het stofzuigen, dat is gisterne ook al blijven liggen Was er al een klaagtopic? - Pagina 4 561177

Gast
Gast

Bericht  Esperanza zo 5 feb 2012 - 1:07

Wat een nare situatie Maple! Misschien inderdaad wel een goed idee om even het huis uit te gaan. Hopelijk is hij snel weg en kun je eindelijk je eigen leven gaan leiden, want dat lijkt me zo een beetje lastig. hug

Ik baal omdat ik al de hele week hoofdpijn heb en het nu wel echt zat ben!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: