Was er al een klaagtopic?
+20
Feline
bolus26
luisa
JD
Lenthe
Sterre
Japie
Paper Crown
Mermaid
Shisha
ExpressoB
TukTuk
Minx
Marin
Jeanette
Suus
Polly
Caroow
Blond
Toet
24 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Was er al een klaagtopic?
Princess schreef:
Ik baal omdat ik morgen m'n theorie-examen heb en ik zoooo bang ben dat ik ga zakken.
Bij alle oefentoetsen slaag ik voor het gevaarherkenningsgedeelte maar de kennisvragen niet..
Oooh spannend! Ik heb 'm vorige week gehaald! Ik had ook steeds bij de oefentoetsen dat ik het nét wel of nét niet haalde. Eerst had ik steeds heel veel moeite met gevaarherkenning (ik haalde altijd 11 fouten, terwijl 12 nog net mag), en ook kennis ging niet denderend...
Dus vorige week ging ik er echt heen van nou ja ik zie wel, nét wel of nét niet zal het wel zijn.
Had ik 'm dus gehaald met 4 fout gevaarherkenning en 4 fout kennis. Best goed dus
Succes morgen, you can do it!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik was heel laat thuis , had een station gemist en daardoor een station te laat uitgestapt resultaat ipv in de intercity kwam ik in de stoptrein terecht, vervolgens is dat ding ook nog eens te laat en is er een wisselstoring waardoor ik 3 kwartier later dan gepland op het station aan kwam. Resultaat is dat ik net mijn diner op heb en zo al weer naar bed kan :S is ook zo goed voor de lijn ahum ahum
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Toet schreef:Het is op mijn werk 9.7 graden binnen! In het magazijn waar de opslag is, de koelingen, vriezers en de vaatwasser staan. Ik ben daar dus veel aan het bezig. Is toch niet meer normaal?
Jullie nog iets te klagen?
Op mijn werk is het altijd 3 á 4 graden
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Princess schreef:Pff Toet das koud!
Ik zit hier ook op de bank te koukleumen.
Marin, auw, that sucks!
Ik baal omdat ik morgen m'n theorie-examen heb en ik zoooo bang ben dat ik ga zakken.
Bij alle oefentoetsen slaag ik voor het gevaarherkenningsgedeelte maar de kennisvragen niet..
De oefentoetsen voor je theorie gedeelte zijn echt altijd moeilijker dan the real deal Succes morgen!!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Een warme knuffel voor iedereen die het koud heeft.
Ik heb geen lekker dagje gehad. Werd vanmorgen wakker gesmst en stond al chagoo op en met buikpijn.
Smiddags nog even naar bed gegaan maar kon niet slapen en heb sinds kort weer last van hartkloppingen. Liep ontzettend te zweten, terwijl ik niks deed.
Later na een douche weer in bed gedoken en heel even geslapen, werd weer wakker geappt. Werd ook misselijk wakker.
Zo dat was het.
Ik heb geen lekker dagje gehad. Werd vanmorgen wakker gesmst en stond al chagoo op en met buikpijn.
Smiddags nog even naar bed gegaan maar kon niet slapen en heb sinds kort weer last van hartkloppingen. Liep ontzettend te zweten, terwijl ik niks deed.
Later na een douche weer in bed gedoken en heel even geslapen, werd weer wakker geappt. Werd ook misselijk wakker.
Zo dat was het.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
AngelNyn schreef:Toet schreef:Het is op mijn werk 9.7 graden binnen! In het magazijn waar de opslag is, de koelingen, vriezers en de vaatwasser staan. Ik ben daar dus veel aan het bezig. Is toch niet meer normaal?
Wat voor werk doe je dan? En in wat voor kleding?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:AngelNyn schreef:Toet schreef:Het is op mijn werk 9.7 graden binnen! In het magazijn waar de opslag is, de koelingen, vriezers en de vaatwasser staan. Ik ben daar dus veel aan het bezig. Is toch niet meer normaal?
Wat voor werk doe je dan? En in wat voor kleding?
Orders picken op de vers afdeling van de Jumbo, gelukkig is het een bijbaantje
Ik draag altijd een werkbroek (voorheen ook nog een legging er onder maar dat zat niet fijn), en dan een topje, een longsleeve, een fleecevest en een bodywarmer er op, en een sjaal en handschoenen
Moet zeggen dat ik het niet vaak koud heb, vaak alleen na de pauze of net in het begin. Maarja ik loop wel constant en constant tillen dus dat maakt je ook wel warm
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pff wat een ellende De warme kleding en het bezig zijn scheelt wel. Ik vond het achter de kassa altijd verschrikkelijk, mega koud in de winkel, je zit de hele tijd en beweegt dus amper en wij mochten niet eens een sjaal om.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik baal omdat ik door het koude weer ontzettende schrale lippen/huid heb. Ik blijf smeren maar het helpt niet veel.
Verder baal ik dat de melk op is want ik heb nu best wel zin in warme chocomelk maar ik had vandaag geen tijd meer om naar de supermarkt te gaan.
Verder baal ik dat de melk op is want ik heb nu best wel zin in warme chocomelk maar ik had vandaag geen tijd meer om naar de supermarkt te gaan.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha, tip: ik heb ook heel erg last van droge huid en lippen en smeer er nu Nivea body oil op, zo'n paarse fles. Zou normaal nooit op m'n gezicht smeren want veel te vet en gebruik t normaal als body lotion maar voor nu werkt t heel goed. Heel dun laagje overdag zodat je f niet ziet en iets dikkere laag 's nachts.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik baal er van dat ik bij al mijn sollicitaties af word gewezen. Word er gek van en weet niet meer waar ik nog zoeken moet om aan het werk te komen.
En ik mis mn vriend Heb gisteren voor een maand afscheid van m moeten nemen en vind t nu al vreselijk.
En ik mis mn vriend Heb gisteren voor een maand afscheid van m moeten nemen en vind t nu al vreselijk.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik baal ook! Ben mijn betaalpas kwijtgeraakt. Dus belde Rabo interhelp.. blokkeert die knuppel de pas van mijn man ipv die van mij..............
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik baal omdat mijn verwarming kapot is. Het blijft koud in huis. Heb net gebeld en er komt een monteur tussen nu en 17 uur. En dat terwijl ik vandaag een dagje had vrij genomen om eindelijk te kunnen gaan schaatsen. Als ik pech heb zit ik hier tot 17 uur!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik baal want:
- de temperatuur in huis blijft steken op 18,5, terwijl ik de thermostaat wel op 20 heb gezet
- een verwarming lekt een beetje (misschien oorzaak van wat hierboven staat) en we kunnen het niet zelf verhelpen
- er gaan wel meer dingen opeens stuk die opeens veel geld kosten, zoals mijn vriend z'n auto
Verder ben ik best blij
- de temperatuur in huis blijft steken op 18,5, terwijl ik de thermostaat wel op 20 heb gezet
- een verwarming lekt een beetje (misschien oorzaak van wat hierboven staat) en we kunnen het niet zelf verhelpen
- er gaan wel meer dingen opeens stuk die opeens veel geld kosten, zoals mijn vriend z'n auto
Verder ben ik best blij
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik ben aan het werk en heb slaapdienst. Ik ben om 17.00 uur begonnen en mijn dienst eindigt morgen om 12.30 uur. Normaal kan ik hier 's nachts gewoon slapen (de boel wordt uitgeluisterd en als er iets is, word ik gebeld). Echter ligt nu dat systeem plat, wat betekend dat ik tot morgenmiddag 12.30 uur wakker moet blijven. Grrrr! Ik baal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Da's zeker balen Jeanette! Het is inmiddels al te laat, want je dienst zit er al bijna op, maar had er niet iets anders geregelt kunnen worden? Dat je om en om slaapt ofzo?
Toet- Lady Post-a-lot
Ik baal omdat ik niet kan schaatsen. De laatste keer dat ik heb geschaatst is zeker 15 jaar geleden en toen kon ik het wel aardig, maar toen ik het vanochtend weer probeerde lukte het niet zoals ik wilde. Ik wilde eigenlijk met 5 minuten alweer goed kunnen schaatsen, maar het lukte echt niet goed! Pas na een uur kon ik een beetje fatsoenlijk over het ijs komen, maar ik raak zo vaak uit balans, mijn evenwicht is gewoon heel erg slecht.
Voelde me wel voor schut staan Gelukkig was ik met lieve vrienden die me wel heel erg probeerde te helpen.
Later vanmiddag ga ik nog een poging doen. Hopelijk gaat het beter
Voelde me wel voor schut staan Gelukkig was ik met lieve vrienden die me wel heel erg probeerde te helpen.
Later vanmiddag ga ik nog een poging doen. Hopelijk gaat het beter
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
grrrrr ik kom ook even klagen! We hebben een financieel krappe maand, gaat mijn vriend zijn ouders uitnodigen om morgen te komen eten (die mensen wonen anderhalf uur hier vandaan en hebben geen auto...lekker handig met dit weer) geeft hij 55 (!!!!!) euro uit aan een paar varkenshaasjes!! Ik ben echt zó pissig!!!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:grrrrr ik kom ook even klagen! We hebben een financieel krappe maand, gaat mijn vriend zijn ouders uitnodigen om morgen te komen eten (die mensen wonen anderhalf uur hier vandaan en hebben geen auto...lekker handig met dit weer) geeft hij 55 (!!!!!) euro uit aan een paar varkenshaasjes!! Ik ben echt zó pissig!!!!
WTF? Voor hoeveel mensen gaat ie varkenshaas koken? Zijn het heilige varkens ofzo?
Gast- Gast
Princess schreef:JaneDoe schreef:grrrrr ik kom ook even klagen! We hebben een financieel krappe maand, gaat mijn vriend zijn ouders uitnodigen om morgen te komen eten (die mensen wonen anderhalf uur hier vandaan en hebben geen auto...lekker handig met dit weer) geeft hij 55 (!!!!!) euro uit aan een paar varkenshaasjes!! Ik ben echt zó pissig!!!!
WTF? Voor hoeveel mensen gaat ie varkenshaas koken? Zijn het heilige varkens ofzo?
4 mensen.
ik heb m echt verrot gescholden net, ik was toch wel ZO boos! (zit nog te koken van binnen)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Princess schreef:JaneDoe schreef:grrrrr ik kom ook even klagen! We hebben een financieel krappe maand, gaat mijn vriend zijn ouders uitnodigen om morgen te komen eten (die mensen wonen anderhalf uur hier vandaan en hebben geen auto...lekker handig met dit weer) geeft hij 55 (!!!!!) euro uit aan een paar varkenshaasjes!! Ik ben echt zó pissig!!!!
4 mensen.
ik heb m echt verrot gescholden net, ik was toch wel ZO boos! (zit nog te koken van binnen)
Ja snap ik..
Maar hoe krijg je het voor elkaar om voor dat bedraag varkenshaas te kopen? Als ik het koop bij de Jumbo ofzo is 1 varkenshaasje een paar euro.
Gast- Gast
Waaat? 55 euro voor varkenshaas voor 4 personen? Hoeveel gram is dat wel niet!!!?? Je hebt met 3 varkenshaasjes meer als voldoende en dat is echt no way geen 55 euro!
Ik heb nog wel wat te klagen. Ik ben nu 7,1 kg kwijt, en pas nu een broek weer fatsoenlijk. Wat gebeurd er vanmiddag? Scheur er gewoon keihard uit.. Nu op zoek naar een nieuwe broek, maar kan niks vinden!
Ik heb nog wel wat te klagen. Ik ben nu 7,1 kg kwijt, en pas nu een broek weer fatsoenlijk. Wat gebeurd er vanmiddag? Scheur er gewoon keihard uit.. Nu op zoek naar een nieuwe broek, maar kan niks vinden!
Gast- Gast
Holy shit, dat is 13 euro per varkenshaasje. Best knap dat je ze überhaupt voor die prijs kunt vinden. Ik zou ook woest zijn.
Gast- Gast
Princess schreef:JaneDoe schreef:Princess schreef:JaneDoe schreef:grrrrr ik kom ook even klagen! We hebben een financieel krappe maand, gaat mijn vriend zijn ouders uitnodigen om morgen te komen eten (die mensen wonen anderhalf uur hier vandaan en hebben geen auto...lekker handig met dit weer) geeft hij 55 (!!!!!) euro uit aan een paar varkenshaasjes!! Ik ben echt zó pissig!!!!
4 mensen.
Ja snap ik..
Maar hoe krijg je het voor elkaar om voor dat bedraag varkenshaas te kopen? Als ik het koop bij de Jumbo ofzo is 1 varkenshaasje een paar euro.
1 varkenshaas kost om en nabij 4 euro...
Gast- Gast
Yoyo schreef:Princess schreef:JaneDoe schreef:Princess schreef:JaneDoe schreef:grrrrr ik kom ook even klagen! We hebben een financieel krappe maand, gaat mijn vriend zijn ouders uitnodigen om morgen te komen eten (die mensen wonen anderhalf uur hier vandaan en hebben geen auto...lekker handig met dit weer) geeft hij 55 (!!!!!) euro uit aan een paar varkenshaasjes!! Ik ben echt zó pissig!!!!
4 mensen.
Ja snap ik..
1 varkenshaas kost om en nabij 4 euro...
Dat vind ik een paar euro.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: