Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Was er al een klaagtopic?

+20
Feline
bolus26
luisa
JD
Lenthe
Sterre
Japie
Paper Crown
Mermaid
Shisha
ExpressoB
TukTuk
Minx
Marin
Jeanette
Suus
Polly
Caroow
Blond
Toet
24 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Was er al een klaagtopic? - Pagina 3 Empty Re: Was er al een klaagtopic?

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 3:53

Yoyo schreef:Waaat? 55 euro voor varkenshaas voor 4 personen? Hoeveel gram is dat wel niet!!!?? Je hebt met 3 varkenshaasjes meer als voldoende en dat is echt no way geen 55 euro!

Ik heb nog wel wat te klagen. Ik ben nu 7,1 kg kwijt, en pas nu een broek weer fatsoenlijk. Wat gebeurd er vanmiddag? Scheur er gewoon keihard uit.. Cry Nu op zoek naar een nieuwe broek, maar kan niks vinden!
scratch Hoe kun je uit een broek scheuren als 'ie goed past?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 3:54

Bruce schreef:
Yoyo schreef:Waaat? 55 euro voor varkenshaas voor 4 personen? Hoeveel gram is dat wel niet!!!?? Je hebt met 3 varkenshaasjes meer als voldoende en dat is echt no way geen 55 euro!

Ik heb nog wel wat te klagen. Ik ben nu 7,1 kg kwijt, en pas nu een broek weer fatsoenlijk. Wat gebeurd er vanmiddag? Scheur er gewoon keihard uit.. Cry Nu op zoek naar een nieuwe broek, maar kan niks vinden!
scratch Hoe kun je uit een broek scheuren als 'ie goed past?

Hij was misschien wat dun tussen mijn benen en waarschijnlijk iets te veel spanning op gekomen. Nooit gehad met een oudere broek?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 3:57

Jawel, maar alleen met broeken die eigenlijk nét iets te klein waren. Paste er dan wel in, maar stond inderdaad te veel spanning op het deel aan de binnenkant van m'n bovenbenen bij bepaalde bewegingen. Broeken die wel goed passen, slijten wel op die plek, maar scheuren niet in één keer uit.

Gast
Gast

Bericht  JD za 4 feb 2012 - 3:57

hij heeft dus 2 varkenshaasjes pp gerekend. dat vind ik op zich al raar, want dat eet toch niemand op!?!!
grrrrr wat ben ik pissed.....

die mensen komen al nooit langs, tonen nooit geen interesse in ons, en nu moeten we zoveel geld aan vlees gaan uitgeven voor ze....??
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 4:01

Bruce schreef:Jawel, maar alleen met broeken die eigenlijk nét iets te klein waren. Paste er dan wel in, maar stond inderdaad te veel spanning op het deel aan de binnenkant van m'n bovenbenen bij bepaalde bewegingen. Broeken die wel goed passen, slijten wel op die plek, maar scheuren niet in één keer uit.

Nou, deze broek zat zeker goed hoor Wink Hij was alleen garig, en dan gaat hij hoe dan ook wel.

Gast
Gast

Dan zou ik eens beginnen met 4 varkenshaasjes in de vriezer leggen. Ik heb nog nooit iemand twee varkenshaasjes zien eten.

Beseft je vriend dat jullie financieel krap zitten? Wat is zijn argument als je aangeeft dat jullie dit op dit moment niet kunnen missen?

Gast
Gast

Woow.. 2 varkenshaasjes per persoon.. Nooit meer op boodschappen sturen die man!

Gast
Gast

Bericht  luisa za 4 feb 2012 - 4:04

JaneDoe schreef:hij heeft dus 2 varkenshaasjes pp gerekend. dat vind ik op zich al raar, want dat eet toch niemand op!?!!
grrrrr wat ben ik pissed.....

die mensen komen al nooit langs, tonen nooit geen interesse in ons, en nu moeten we zoveel geld aan vlees gaan uitgeven voor ze....??

Tja, geld zal je wel niet meer terug krijgen. Ik zal gewoon de helft van vlees in vriezer gooien, heb je er later nog wat aan. 2 stuks per persoon komt waarschijnlijk niet op.

Vond je vriend het zelf niet veel dan? Ik snap namelijk ook echt niet hoe je zoveel aan vlees uit kan geven voor 1 etentje voor 4 personen, los van of je krap zit of niet.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  luisa za 4 feb 2012 - 4:04

Bruce schreef:Dan zou ik eens beginnen met 4 varkenshaasjes in de vriezer leggen. Ik heb nog nooit iemand twee varkenshaasjes zien eten.

Beseft je vriend dat jullie financieel krap zitten? Wat is zijn argument als je aangeeft dat jullie dit op dit moment niet kunnen missen?

ahhaha, dit dus. had je post nog niet gezien.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Jeanette za 4 feb 2012 - 4:22

Toet schreef:Da's zeker balen Jeanette! Het is inmiddels al te laat, want je dienst zit er al bijna op, maar had er niet iets anders geregelt kunnen worden? Dat je om en om slaapt ofzo?

Nee, helaas niet, want werk dan in mijn eentje, dus moest wel opblijven. Is allemaal wel gelukt, maar ben nu wat gaar.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  bolus26 za 4 feb 2012 - 5:08

ik baal omdat ik net heel hard op mn achterhoofd ben gevallen en nu misselijk ben.Mn man viert vanavond zn verjaardag,dus ik hapjes/taarten maken, huis aan kant en planne ngemaakt voor luxe avondeten (varkenshaasjes:oops: ) belt tie dat tie pas om kwart voor 7 thuis is.grrrrr
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Feline za 4 feb 2012 - 5:22

Ik baal omdat ik gezellig naar een vriendin zou gaan vandaag in Amsterdam.. maar de treinen rijden dus niet of amper.. Heb uurtje op station gestaan en toen reed er nog steeds maar 1 trein en het was er ongelooflijk druk dus toen hier maar de stad in gegaan.

Kan er nogal slecht tegen om een heel weekend alleen te zijn..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 5:26

Wat rot, Feline Sad. Is er niemand anders?

Ik baal dat ik vandaag voor niks een poging heb ondernomen om in Leuven te komen. Helaas gaat mijn nachtje weg dus ook niet door. Ik vind het zo jammer, ik had echt zin om te zien waar de vriendin die ik op ging zoeken nu woont en hoe ze het maakt. Andere keer dus maar!

Gast
Gast

Bericht  Feline za 4 feb 2012 - 5:35

June, dat is ook echt vervelend zeg.. Had je je er net zo op verheugd..

Nee, geloof dat iedereen in de buurt al plannen heeft. En de vrienden die verder weg wonen kan ik dus niet opzoeken of andersom. Ik moet ook niet zeuren, heb een hele drukke tijd achter de rug en moet ook echt wat rust pakken maar ben er gewoon heel slecht in.

Dus vandaag is alles en iedereen stom laughcry
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 5:49

bolus26 schreef:ik baal omdat ik net heel hard op mn achterhoofd ben gevallen en nu misselijk ben.Mn man viert vanavond zn verjaardag,dus ik hapjes/taarten maken, huis aan kant en planne ngemaakt voor luxe avondeten (varkenshaasjes:oops: ) belt tie dat tie pas om kwart voor 7 thuis is.grrrrr

Hoe heb je dat zo gehad dan? Geschaatst? Hoe gaat het nu met je dan? Was er al een klaagtopic? - Pagina 3 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 6:41

Feline schreef:June, dat is ook echt vervelend zeg.. Had je je er net zo op verheugd..

Nee, geloof dat iedereen in de buurt al plannen heeft. En de vrienden die verder weg wonen kan ik dus niet opzoeken of andersom. Ik moet ook niet zeuren, heb een hele drukke tijd achter de rug en moet ook echt wat rust pakken maar ben er gewoon heel slecht in.

Dus vandaag is alles en iedereen stom Was er al een klaagtopic? - Pagina 3 394967

Ja, ik wil nog wel aanbieden om je gezelschap te houden, maar dat gaat 'm ook niet worden dus Was er al een klaagtopic? - Pagina 3 394967

Even rust is misschien wel fijn. Ik lig nu gelukkig te zijn op de bank onder een dekentje met een dvd. Probeer het eens!

Gast
Gast

Bericht  JD za 4 feb 2012 - 7:30

Yoyo schreef:Woow.. 2 varkenshaasjes per persoon.. Nooit meer op boodschappen sturen die man!

dat doe ik zeker weten niet. ik ga altijd mee, en nu een keer niet...
ij heeft ook boodschappen gedaan voor zn verjaardag van volgende week; 7 kratten bier, maar daarintegen dan maar weer 2 zakken chips....schiet niet op toch?....dus denk dat ik 2 kratten bier ga terugbrengen en daarvoor in de plaats nog 8 zakken chips haal smile
Hij is nu aan t werk, maar heb de heft van die varkenshaasjes in de vriezer gegooid.... of ie het er nou mee eens is of niet Wink
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Feline za 4 feb 2012 - 7:40

Ah, dat is lief June.. Ik lig ook op de bank.. Met een glas rode wijn en allemaal tapashapjes die ik vanmiddag bij een delicatessezaakje gekocht heb. (dadels met spek, champignons in aioli, kip-pestosalade en tomaat-basilicumbrood).. en daar ga ik nu zoveel van eten dat ik niet meer weg wil vanwege m'n veel te dikke buik laughcry
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  JD za 4 feb 2012 - 7:45

bolus26 schreef:ik baal omdat ik net heel hard op mn achterhoofd ben gevallen en nu misselijk ben.Mn man viert vanavond zn verjaardag,dus ik hapjes/taarten maken, huis aan kant en planne ngemaakt voor luxe avondeten (varkenshaasjes:oops: ) belt tie dat tie pas om kwart voor 7 thuis is.grrrrr

mocht je tekort hebben? hier is meer dan genoeg!Wink
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  ThinkPink za 4 feb 2012 - 8:21

Ik baal en wil even klagen dat die klote sneeuw er nog steeds ligt Evil or Very Mad No Niet dat ik de illusie had dat het vandaag weg zou zijn, maar ik heb er zo'n hekel aan Was er al een klaagtopic? - Pagina 3 394967

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  JD za 4 feb 2012 - 9:48

ThinkPink schreef:Ik baal en wil even klagen dat die klote sneeuw er nog steeds ligt Evil or Very Mad No Niet dat ik de illusie had dat het vandaag weg zou zijn, maar ik heb er zo'n hekel aan Was er al een klaagtopic? - Pagina 3 394967

+1!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk za 4 feb 2012 - 10:07

Ik vind de sneeuw juist leuk!
Ik wil even klagen over de miep die ik net aan de telefoon had van de storingsdienst van onze CV-ketel.
Verwarming en warm water werkte niet meer.. Gebeld, netjes te woord gestaan, moesten eerst zelf de boiler bijvullen want daarvoor lieten ze geen monteur komen, logisch. Als het nog niet werkte mocht ik terug bellen en dan zou er een monteur komen, nouja uur lopen kloten er mee, want het is allemaal zo verroest hier dat we de kraan eerst niet open kregen en daarna niet meer dicht.. Werkte uiteindelijk nog niet..
Dus terug gebeld, kreeg ik een chagrijnig mens aan de telefoon.. Die miep durft doodleuk te vragen "kan het tot morgen wachten?" Was er al een klaagtopic? - Pagina 3 394967 Ja hoor, dat het vannacht -18 hier wordt, en we slechts enkel glas hebben en een slecht geïsoleerd huis maakt verder niet uit.. Dat het huis in 2 uur tijd afkoelde van 21 naar 16/17 graden, voorspelt verder ook helemaal niks.. Heb dus maar gezegd dat ik toch wel graag weer vanavond nog verwarming wilde aangezien het flink gaat vriezen.. Reactie "nou.. dan pn ik hem wel in.. Maar kan wel ff duren hoor" Ja duh ik snap zelf ook wel dat ik niet de enige ben! Was er al een klaagtopic? - Pagina 3 394967
Uiteindelijk 20 minuten later stond de monteur voor de deur, die was schijnbaar paar huizen verder al bezig Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 23:01

JaneDoe schreef:grrrrr ik kom ook even klagen! We hebben een financieel krappe maand, gaat mijn vriend zijn ouders uitnodigen om morgen te komen eten (die mensen wonen anderhalf uur hier vandaan en hebben geen auto...lekker handig met dit weer) geeft hij 55 (!!!!!) euro uit aan een paar varkenshaasjes!! Ik ben echt zó pissig!!!!

Holy crap, ik zou ook pissig zijn ja! En hoe komen zijn ouders naar jullie dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 0:21

AAARGHHHH 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10....

Mijn ex staat dit weekend keer op keer drie kwartier onder de douche waarvan de iendafrekening aan het eind van het jaar voor mij is, en net blijkt ook nog dat MIJN pak yogurt leeg is en MIJN (erst toch echt nog volle en niet eens door mij geopende) pak cruesli half leeg.. en als ik hem erop aanspreek en een beetje kribbig word dan ben IK de egoist??

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mad Mad Mad Mad Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 0:26

Damn Maple! Waarom maakt je ex jou het leven zo zuur? Na alles wat hij gedaan heeft? Nog een paar weekjes volhouden meid! smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: