Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En waarvan heb jij dan onterecht de schuld gekregen?

+8
MAS
Angela_1986
Niekske
mickey
Jeanette
RYW
Nora
Rush
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

En waarvan heb jij dan onterecht de schuld gekregen? - Pagina 2 Empty Re: En waarvan heb jij dan onterecht de schuld gekregen?

Bericht  Raven wo 1 feb 2012 - 7:31

Toen ik een jaar of 4 /5 was ben ik van het stapelbed gevallen. Toen had ik een blauw oog een een rode neus. Mijn broer heeft altijd beweerd dat ik op eht bed stond te springen en er daarom vanaf gevallen was.
Ik heb altijd gezegd dat hij mijn knuffel had afgepakt en ik hem terug wilde toen ik hem vast had en hij ook trok hij er nog eens extra aan en toen viel ik van het bed af.
Volgens hem was hier niets van waar tot een jaar of 2/3 geleden toen bekende hij ineens haha.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En waarvan heb jij dan onterecht de schuld gekregen? - Pagina 2 Empty Re: En waarvan heb jij dan onterecht de schuld gekregen?

Bericht  Sjaantje wo 1 feb 2012 - 7:34

Mijn zusje beweert nog steeds dat ik haar fietsje kapot heb gemaakt en dat ik dat gedaan zou hebben omdat zij me in mijn been had gebeten. Zij was toen 1 en ik was 8, dus zo'n 25 jaar geleden.
Ik kan me wél herinneren dat zij me in mijn been heeft gebeten (rechter bovenbeen, ik voel het nu nog haha) maar ik kan me 1. niet herinneren en 2. niet voorstellen dat ik haar fietsje daarom gesloopt zou hebben. Echt niet!!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

En waarvan heb jij dan onterecht de schuld gekregen? - Pagina 2 Empty Re: En waarvan heb jij dan onterecht de schuld gekregen?

Bericht  Dennenappel wo 1 feb 2012 - 10:09

Ik nam de schuld vaak zelf op mij.

Wanneer iemand thuis wat had uitgevroten en diegene ontkende dat, moesten we met zijn allen blijven zitten tot dat de gene vertelde dat hij of zij het had gedaan.
Ik was het zitten vaak zat en wilde weg, waardoor ik zei dat ik het was.

Op den duur hadden mijn ouders het door en moesten we alsnog blijven zitten, omdat ze mij niet meer geloofde! Wat baalde ik dan, ook wel fijn dat ze wisten dat ik het niet was, had alleen geen zin om te wachten.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En waarvan heb jij dan onterecht de schuld gekregen? - Pagina 2 Empty Re: En waarvan heb jij dan onterecht de schuld gekregen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum