Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onterecht eenzaam voelen

+3
Atelier Madame
Starla
Geluk
7 plaatsers

Ga naar beneden

Onterecht eenzaam voelen Empty Onterecht eenzaam voelen

Bericht  Geluk ma 29 aug 2011 - 8:31



Ik voel me de laatste tijd heel vaak alleen en eenzaam, terwijl dit nergens voor nodig is. Vandaag heb ik de hele dag gezellig op de bank gehangen met mijn huisgenootjes en bovendien heb ik twee lange koffiedates met vriendinnetjes gehad en nu zit ik even alleen thuis en voel ik me ineens supereenzaam. Hebben jullie dit ook weleens? En wat doe je eraan?

Ik denk dat ik zo even een lange warme douche neem, dat deed ik als puber ook altijd als ik een beetje liefde nodig had haha, me laten omhelzen door de warme douchestralen ipv door familie of vrienden Wink

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onterecht eenzaam voelen Empty Re: Onterecht eenzaam voelen

Bericht  Starla ma 29 aug 2011 - 9:29

Eenzaam is wat anders dan alleen he. Je kunt je best eenzaam voelen, zelf al heb je 100 mensen om je heen. Het schijnt trouwens bewezen te zijn dat een warm bad helpt tegen eenzame gevoelens. Verder weet ik ook niet zo goed wat je er tegen kunt doen eigenlijk. Ik hoop voor je dat je je snel minder eenzaam voelt.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onterecht eenzaam voelen Empty Re: Onterecht eenzaam voelen

Bericht  Atelier Madame ma 29 aug 2011 - 19:37

Ik ken het gevoel wel. soms kan Ik denken dat iedereen om me heen met elkaar afspreekt en mij buiten sluit. terwijl dit echt niet altijd zo hoeft te zijn. Mn vriend pept me dan meestal wel weer op gelukkig of lekker slapen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onterecht eenzaam voelen Empty Re: Onterecht eenzaam voelen

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 21:42

Ik kan mij ook wel eens eenzaam voelen terwijl ik echt wel mensen om mij heen heb die mij heel belangrijk vinden. Maar bij mij is het meer het gevoel dat ik iets 'mis' en daardoor krijg ik zo'n eenzaam gevoel.. beetje moeilijk te omschrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onterecht eenzaam voelen Empty Re: Onterecht eenzaam voelen

Bericht  litllejoy ma 29 aug 2011 - 22:22

Ik ken het gevoel ook wel.
Krijg dan ook het gevoel dat ik wordt buitengesloten of dat er iets is bij m'n vrienden en vriendinnen maar dat is dan helemaal niet zo. Dan moet ik dat mezelf weer uit m'n hoofd praten.
Inderdaad lekker warm bad of douche nemen en daarna lekker met een dekentje op de bank. Even wat tijd voor jezelf. Tenminste bij mij werkt dat altijd wel.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onterecht eenzaam voelen Empty Re: Onterecht eenzaam voelen

Bericht  Alias wo 31 aug 2011 - 12:17

Ik ken het gevoel ook. Als ik lang achter elkaar alleen ben, zoals wanneer ik op zaterdag en zondag geen afspraken heb, soms heb ik dan zaterdagavond dat me even heel eenzaam voel, soms komt dat op zondagavond. Meestal zorg ik wel dat ik in elk geval in het weekend wat te doen heb en mensen om me heen heb.
Maar ik heb het ook weleens als ik wel veel contact heb gehad en dan wanneer ik weer alleen ben me toch eenzaam voel. Het is een beetje dubbel, aan de ene kant ben ik best graag alleen aan de andere kant vind ik het heel fijn om gezelschap van mensen te hebben. Vooral als ik ergens mee zit, ergens over twijfel of even niet lekker in mijn vel zit he ik er last van. Het lukt me dan niet goed om dingen te relativeren en dan mis ik iemand om me heen. Vaak helpt het wel als ik dan iemand even bel ofzo.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Onterecht eenzaam voelen Empty Re: Onterecht eenzaam voelen

Bericht  norah wo 31 aug 2011 - 21:13

ik ken het gevoel altijd heel goed als ik een hele leuke dag heb gehad met vrienden of familie ofzo en dat ik dan 's avonds alleen op de bank zit dan voel ik me wel eens heel erg alleen maar dan helpt douchen en mezelf goed verzorgen wel goed of lekker een deken pakken en leuke serie kijken.

en onterecht eenzaam voelen wie zegt dat het onterecht is dan? jij zelf geeft er een oordeel aan het gevoel verteld je iets over wat je mist of wat je zou willen. ik hoop dat je er wat aan hebt.
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Onterecht eenzaam voelen Empty Re: Onterecht eenzaam voelen

Bericht  Jeanette do 1 sep 2011 - 9:10

Punk'd schreef:Ik kan mij ook wel eens eenzaam voelen terwijl ik echt wel mensen om mij heen heb die mij heel belangrijk vinden. Maar bij mij is het meer het gevoel dat ik iets 'mis' en daardoor krijg ik zo'n eenzaam gevoel.. beetje moeilijk te omschrijven.

+1

Herkenbaar!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onterecht eenzaam voelen Empty Re: Onterecht eenzaam voelen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum