Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dus toch overspannen

+16
Tullow
Jeanette
Stuiterbal
bolus26
Nora
Suus
Marin
Monte
Chocolate Cookie
Sjaantje
Isis
nina
Minx
Tania
Caro
RYW
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Tullow di 31 jan 2012 - 22:56

Jeanette schreef:Goed dat je actie hebt ondernomen! Dat is toch al een flinke stap. Heel veel succes en sterkte en hopelijk ben je snel weer de oude!

+1. Sterkte de komende tijd!


Laatst aangepast door Tullow op di 31 jan 2012 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Makamba di 31 jan 2012 - 22:56

Heel veel sterkte RYW! Kan niet anders doen dan me aansluiten bij bovenstaande reacties. Hoop dat het snel weer wat beter met je mag gaan en je in ieder geval weer wat rust in je leven en in je hoofd krijgt. Je hebt al behoorlijk wat op je bord gehad. Je bent onwijs sterk, als je je bedenkt dat je het tot nu toe hebt 'volgehouden'. Geef de moed niet op, neem je rust en zorg goed voor jezelf. Dus toch overspannen - Pagina 2 699888
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 1:08

RYW, wat naar om te lezen dat het nu toch te veel is geworden. Niet dat ik dat gek vind, want je had een ontzettend druk/vermoeiend leven. Neem nu maar rust en tijd voor jezelf, zo te horen ben je daar echt aan toe. Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 8:24

Hoe voel je je nu, RYW? Beetje kunnen slapen? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Zora wo 1 feb 2012 - 8:55

Wat goed van je RYW. Het zat er lijkt me ook inderdaad wel wat aan te komen. Veel te veel shit de laatste tijd! Ik denk dat veel mensen 1 of 2 van jouw problemen al niet zouden trekken. Jij gaat overal zo knap mee om, maar ik zou ook niet weten hoe het op een gegeven moment níet te veel zou zijn. Het is en was gewoon te veel..

Heel veel sterkte en succes!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  mzcharlotte wo 1 feb 2012 - 9:39

Isis schreef:Thumbs up voor Nour en ook voor jou, RYW. Goed dat je naar de huisarts bent gegaan, zal best een moeilijke stap voor je zijn geweest.

+1. Ik hoop dat het snel weer beter gaat, met álles.

Isis schreef:Als mede overspannerer (wat een woord, bestaat ook niet, ach wat) kan ik je zeggen dat het echt een goede stap is om naar een therapeut te gaan. Je moet wat kunnen ventileren, een plekje hebben waar je zelf helemaal de aandacht hebt... Neem je tijd (ik herhaal Wink, neem je tijd, dat is erg belangrijk). En sterkte!

Jij ook Isis. Dus toch overspannen - Pagina 2 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:03

Goedzo Nourtje! smile

RYW: Knuffel voor jou, lieverd hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:06

NOUR!! Geen NourTJE, mevrouw Bazinga! ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:08

Nour schreef:NOUR!! Geen NourTJE, mevrouw Bazinga! ;-)

Dude.. Serieus? Ga je ontkennen dat je een -tje bent?.. Niet doen, erkennen is de eerste stap, geef je er aan over...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:12

Bazinga schreef:
Nour schreef:NOUR!! Geen NourTJE, mevrouw Bazinga! ;-)

Dude.. Serieus? Ga je ontkennen dat je een -tje bent?.. Niet doen, erkennen is de eerste stap, geef je er aan over...

Ja, ik ontken. Niet een beeTJE maar helemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:14

Muts Very Happy

Een roze!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  RYW wo 1 feb 2012 - 20:42

Ik heb Nour beloofd dat ik haar per 1 januari niet meer met haar (gebrek aan) lengte zou pesten, maar ik ben blij om te zien dat Bazinga het stokje soepel overneemt smile

Het gaat wel. Ik slaap heel veel (de jongens zijn net naar school dus ik ga zo weer slapen), vannacht van half 10 tot 7, en dan overdag ook nog een paar uur. Voor de jongens zorgen is vermoeiend, maar als ik veel slaap en mijn moeder helpt me, dan lukt het en komen ze niets te kort. Mijn baas heeft nog gebeld, heel vriendelijk, en ik mis mijn werk wel maar voel wel dat dit goed is voor mij.

Isis, jij ook sterkte.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 23:50

RYW schreef:Ik heb Nour beloofd dat ik haar per 1 januari niet meer met haar (gebrek aan) lengte zou pesten, maar ik ben blij om te zien dat Bazinga het stokje soepel overneemt smile


En ik ben blij dat je ondanks alles nog van die prachtige subtiele tikken weet uit te delen I love you

En namens -Tje en mij een excuus dat we je topic vervuilen, we hebben 't al vervolgd via WA hoor (incl. de plagerijen, je mag trots zijn!) angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 1:33

Lieve RYW,

Ik denk dat het goed is dat je zoveel slaapt, daardoor komt je lichaam en geest tot rust en vooral die laatste draait overuren de laatste tijd. Forceer jezelf niet om per se weer op de werkvloer te willen staan a.s. maandag. Ik denk namelijk dat je dat zondagavond pas kunt beslissen. Wel fijn dat je baas contact met je onderhoudt op een empathische manier.

Het is natuurlijk voor jezelf heel goed dat je de ergste stress rondom je relatie nu even niet meer hebt, nu je hem hebt gesproken. Dat haalt wellicht de druk van de ketel, die continu als een last op je schouders drukte.

Pak je rust en kom tot rust, dat is volgens mij het enige advies wat hier gegeven kan worden. Inhoudelijk kun je met een professional je dingen gaan bespreken en zul je je hopelijk heel geleidelijk weer telkens een stukje meer jezelf gaan voelen.

Ik heb trouwens een roze muts en daar pest Bazinga me mee, maar ik draag 'm hier nooit, hoewel het wel lekker warm zou zijn. Ik doe 'm alleen op de eerstvolgende keer dat ik jou zie, dan gaan we misschien wel knuffelen.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 9:15

Ik had nog niet gereageerd, maar wil het nog even doen.

Het komt inderdaad niet echt als een verrassing, maar het maakt niet minder erg. Je blijft nog steeds mijn multitaskheld, maar zou je slapen en rust nemen nu vooral mee willen nemen tijdens het multitasken?

Heel veel sterkte, hartstikke goed dat je er met je vriend een open gesprek over hebt kunnen hebben. Dus toch overspannen - Pagina 2 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Merai ma 6 feb 2012 - 6:32

Net als June heb ik hier nog niet gereageerd maar ik wilde wel even laten weten dat ik met je meeleef. Ik vind je echt een topper en hoop dat je goed naar jezelf luistert in deze. Neem de tijd en kom weer tot je fantastische zelf! hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dus toch overspannen - Pagina 2 Empty Re: Dus toch overspannen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum