Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

+25
minoessepoes
TNMN
sanne-84
Aziraphale
Steep
Pompoen
Susan
Marin
mzcharlotte
Arwyn
Monte
Sarah1985
Esperanza
TGR
Stuiterbal
Olijfje
Starla
Inge
Krullebol
girli
Gizmo
Snoopy
Lejow
Lady4
Minx
29 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 4 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 3:44

TNMN schreef:
Smikkell schreef:
TNMN schreef:Ik snap dat het een verassing hoort te zijn, maar als je van verschillende kanten te horen krijgt dat je het niet leuk gaat vinden zou ik zeker informeren bij degene die het organiseerd. Je trouwt (als het goed is) maar 1x en een vrijgezellenfeest moet toch juist iets zijn waar je naar uitkijkt en achteraf nog van kan nagenieten? En dan hoeft het niet eens iets te zijn wat bij je past, zolang het leuk en gezellig is. Als er al mensen maanden vooraf tegen jou zeggen dat je het niet leuk gaat vinden... Ik vind dat hun het bij de organisator hadden moeten aankaarten en niet bij jou. Nu ben jij degene die het op moet lossen!
Maar goed, dat is al gebeurd natuurlijk. Ik neem aan dat je vriendin haar best doet om iets leuks te organiseren dus wees voorzichtig met je 'oordeel' (weet geen beter woord, oordeel klinkt zo Evil or Very Mad). Anders gebeurt er dadelijk hetzelfde als bij een bruid hierboven waarbij haar getuigen hebben gezegt het niet meer te willen doen...
Ik zou een verassing ook niet leuk vinden...je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 4 166342

Ik ook niet, maar dat schijnt een belangrijk punt te zijn in de discussie?

laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 4 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Mizz_S ma 30 jan 2012 - 3:53

Wat ik vreemd vind in het hele verhaal, is dat ze jou eerst vragen om suggesties te doen, en als je dat doet, dat ze dan meteen zeggen dat dat het toch allemaal niet wordt. Vraag het dan niet denk ik dan.
Ik ben nu zelf ook bezig met het organiseren van een vrijgezellenfeest voor iemand, en bij ons staat toch wel echt voorop dat de bruid het echt leuk moet vinden. Het is tenslotte haar dag. Zo hebben mijn vriendinnen dat ook bij mij gedaan. Ik had een aantal dingen genoemd die ik echt niet wilde (en die mijn vriendinnen ook nooit gedaan zouden hebben overigens, ook niet als ik het niet gezegd had) en verder heb ik me er niet mee bemoeid, wat ik best lastig vond want ik ben ook wel een controlfreak. En uiteindelijk heb ik echt een superdag gehad, hoewel we iets gingen doen wat ik in eerste instantie nooit voor mezelf gekozen zou hebben overigens maar wat toch heel leuk was.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 5:43

Ik heb vandaag een mail van mijn schoonzus gehad met o.a. het volgende erin
Ik kan je nu ik je mail hieronder heb gezien verzekeren dat ze (voor zover ik ingelicht ben) niks gaan doen dat jij niet leuk vind. Zo zie je maar weer dat je elkaar na 11 jaar nog niet goed genoeg kent.

Ze vond het wel jammer dat deze informatie bij mij terecht is gekomen.
Ik spreek mijn vriendin vanavond en ik ga haar zeggen dat ik deze informatie liever niet meer hoor omdat ik het niet makkelijk van me af kan zetten. Over de mail naar mijn schoonzus vertel ik niks, we doen net alsof het niet gebeurd is Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 7:09

Lorna mercedez schreef:Ik heb op het moment dat ze het wilden vieren gewoon gezegd dat ik zoals eerder aangegeven niet zo'n feest wilde. Volgens mij zat er best veel geld in. Hadden ze beter aan een gehoorapparaat kunnen besteden. je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 4 394967

Heb je geweigerd mee te gaan/doen dan?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: