Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

+25
minoessepoes
TNMN
sanne-84
Aziraphale
Steep
Pompoen
Susan
Marin
mzcharlotte
Arwyn
Monte
Sarah1985
Esperanza
TGR
Stuiterbal
Olijfje
Starla
Inge
Krullebol
girli
Gizmo
Snoopy
Lejow
Lady4
Minx
29 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 5:58

Het schijnt er allemaal bij te horen maar als het aan mij en mijn vriend lag kwam er geen vrijgezellenfeest. We moeten er toch aan geloven en er hebben zich 2 personen aangebodn om dit te regelen.

Ik werd gevraagd een lijstje met tips door te sturen, dus dingen die ik leuk zou vinden om te doen.
Ik heb geloof ik een stuk of 10 dingen doorgegeven en kreeg meteen als antwoord dat het dat toch niet zou worden. Ok?

Nu heb ik van 3 personen gehoord dat ze het voorstel totaal niet bij me vinden passen en ik het
waarschijnlijk niet leuk ga vinden. Dit knaagt toch een beetje, het speelt steeds door mijn hoofd.

Ik vind het moeilijk om dingen uit handen te geven, ben echt een controlfreak. Wat nu?
De rest heeft namelijk geen inspraak, het zijn nu 2 keuzes.
Ik speel met de gedachte om 1 vd personen die het niks vind een e-mail te sturen met de tips die ik eerder doorgestuurd heb zodat ze misschien toch iets anders kunnen kiezen.

Of moet ik maar hopen dat het goed komt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:00

Nouja ik ken jouw vriendengroep niet....ik weet niet of het types zijn die iets heeel fouts zouden organiseren maar hoofdzaak is toch dat je een leuke dag hebt met mensen die je lief zijn? Dan maakt t toch niet zoveel uit wat je doet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Minx zo 29 jan 2012 - 6:02

Ik zou denk ik een van die personen een mail sturen want ik zou echt not amused zijn als ik tips had gegeven en het iets word wat ik niet leuk vind.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Lady4 zo 29 jan 2012 - 6:04

Als je echt geen feestbeest bent en je vriendinnen sleuren je mee de kroeg in, dan kan ik me voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Naar je vrijgezellenfeestje moet je kunnen uitkijken en je moet er niet bij voorbaat al een vervelend gevoel over hebben. Je moet echt ook niet verwachten dat jij je hele eigen dag kunt gaan invullen.

Als ik jou was zou ik een van de organisatoren persoonlijk benaderen en je gevoel uitleggen. Als het goede vriendinnen van je zijn mag je toch aannemen dat ze voor een dag gaan zorgen die vooral jíj heel erg leuk vindt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Lejow zo 29 jan 2012 - 6:04

Fairytale schreef:Ik zou denk ik een van die personen een mail sturen want ik zou echt not amused zijn als ik tips had gegeven en het iets word wat ik niet leuk vind.

Inderdaad, waarom vragen ze dan om tips :S

En Charlie, dat is wel zo, maar als de activiteit al niet leuk is.. Is het ook lastiger om er een leuke dag van te maken.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Snoopy zo 29 jan 2012 - 6:04

Ik vind niet dat je je aanstelt. Ik zou het ook vreselijk vinden als er iets georganiseerd wordt wat ik absoluut niet leuk vind. Een beetje voor paal worden gezet hoort erbij, maar daarnaast moet het verder wel iets zijn dat je leuk vind, het is tenslotte jouw dag.

Ik zou juist contact opnemen met degene die het organiseert en uitleggen dat je het toch wel belangrijk vind dat het iets leuks is en je graag 1 van de dingen op je lijstje doet. Of dat ze het in overleg en samenspraak met een paar andere doet, waarvan jij denkt dat ze goed weten wat je leuk vind.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:07

Ik begrijp het gevoel, maar toch vind ik dat op zo'n manier het doel een beetje voorbijgestreven wordt. Het moet een verrassing zijn, anderen doen moeite en betalen geld voor JOU....dan maar een wat mindere dag...het is een soort kadootje en een gegeven paard kijk je niet in de bek vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Lejow zo 29 jan 2012 - 6:10

Charlie schreef:Ik begrijp het gevoel, maar toch vind ik dat op zo'n manier het doel een beetje voorbijgestreven wordt. Het moet een verrassing zijn, anderen doen moeite en betalen geld voor JOU....dan maar een wat mindere dag...het is een soort kadootje en een gegeven paard kijk je niet in de bek vind ik.

Vind ik dan weer niet Very Happy
Ik vind dat een vrijgezellenfeest in het teken moet staan van de vrijgezel, en dat er ook iets wordt gedaan wat zij leuk vindt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gizmo zo 29 jan 2012 - 6:11

Dat het niet wordt wat je hebt doorgegeven aan tips, betekend natuurlijk niet meteen dat het niet leuk zal zijn. Daarnaast zou het dan ook geen verrassing meer zijn, aangezien het idee dan eigenlijk van jou komt.

Maar als er al meerdere zijn die zeggen dat jij het niet leuk gaat vinden, dan zou ik contact opnemen met degene die het organiseert. Gewoon vertellen wat je gehoord hebt, en aangeven dat je niet zit te wachten op activiteiten en dergelijke die je echt niet leuk vindt. (Uiteraard wel beetje aardig brengen Wink )
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  girli zo 29 jan 2012 - 6:11

Charlie schreef:Ik begrijp het gevoel, maar toch vind ik dat op zo'n manier het doel een beetje voorbijgestreven wordt. Het moet een verrassing zijn, anderen doen moeite en betalen geld voor JOU....dan maar een wat mindere dag...het is een soort kadootje en een gegeven paard kijk je niet in de bek vind ik.
Aan de ene kant ben ik het met je eens.

Aan de andere kant, de organisatoren weten bij voorbaat al dat je het niet leuk gaat vinden. Voor wie is het die dag dan bedoeld? Ik zou nooit iets voor iemand organiseren waarbij de hoofdgast (om het zo maar te omschrijven) het totaal niet leuk vindt. Ze heeft een lijst gemaakt van 10 dingen. Dan blijft het toch nog steeds een verrassing?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Krullebol zo 29 jan 2012 - 6:12

Maar Charlie, het vrijgezellenfeest is voor haar, dus ik vind juist dat daar dan rekening mee genomen moet worden. Ik zou het zonden vinden om geld voor een vrijgezellenfeest te betalen aan iets wat de bruid niet zo leuk vindt...
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Inge zo 29 jan 2012 - 6:12

Ik zou het liefst mijn eigen vrijgezellenfeest organiseren :-)

Zou idd je tips doorsturen om te kijken of die anderen nog wat kunnen veranderen!
Het is je vrijgezellenfeest dus je moet het zelf wel leuk vinden! Lijkt mij dat degene die het organiseerd dat ook in het achterhoofd houdt?!
Ze zeggen het niet om je te stangen?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:13

Lejow schreef:
Charlie schreef:Ik begrijp het gevoel, maar toch vind ik dat op zo'n manier het doel een beetje voorbijgestreven wordt. Het moet een verrassing zijn, anderen doen moeite en betalen geld voor JOU....dan maar een wat mindere dag...het is een soort kadootje en een gegeven paard kijk je niet in de bek vind ik.

Vind ik dan weer niet Very Happy
Ik vind dat een vrijgezellenfeest in het teken moet staan van de vrijgezel, en dat er ook iets wordt gedaan wat zij leuk vindt.

Maar het gaat toch allemaal om de toekomstige bruid? Misschien niet op de manier die ze zich voorstelt, maar het gaat wel om haar. Daar is het een verrasssing voor. Je kan niet álles onder controle willen hebben he...neem aan als het je vriendinnen zijn, zijn ze dat voor een reden en moet je maar een beetje vertrouwen hebben. Ik vind het best lullig dat iedereen zich moeite doet en de toekomstige bruid zo weinig vertrouwen heeft in d'r vriendschappen dat ze bij voorbaat al bozig en teleurgesteld is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:14

Al ga ik met goede vrienden die zoiets voor me zouden doen kantklossen, we zouden toch wel lol hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Lejow zo 29 jan 2012 - 6:14

Nou ja, als ik van 3 mensen zou horen dat ik er waarschijnlijk geen zak aan zou vinden, zou ik ook bozig zijn.
Ze heeft er wel vertrouwen in, maar die mensen hebben dat aangegeven.

En nogmaals, er wordt om tips gevraagd en vervolgens gezegd dat dat het toch niet wordt.. Wat heeft dat dan voor nut.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:15

Dat vind ik ook heel stom van die mensen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Krullebol zo 29 jan 2012 - 6:16

Iets anders, misschien houden ze je voor de gek? Bij een vriendin moest ze allemaal zwemspullen meenemen ( houdt ze echt niet van) maar dat hebben we helemaal niet gedaan...
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gizmo zo 29 jan 2012 - 6:16

Charlie schreef:Al ga ik met goede vrienden die zoiets voor me zouden doen kantklossen, we zouden toch wel lol hebben.

Het hangt inderdaad een beetje vanaf wat het precies is. Een andere crea-bea bezigheid zou ik ook niet erg vinden.
Maar als men mij wil gaan paintballen en erna op kroegentocht met tiara en weet ik veel wat aan aankleding, en opdrachten krijgen en voor lul lopen, sorry maar dan ken je me niet goed genoeg. En zal ik ook zeggen dat ik dat niet wil doen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:17

Hm nouja misschien ben ik wat makkelijker...met goede vrienden weten we er altijd wel wat leuks van te maken! De TO geeft aan nooit van een dergelijk feest te hebben gedroomd dus snap de teleurstelling (blijkbaar als enige) écht niet zo goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Starla zo 29 jan 2012 - 6:18

Wie weet zitten ze je gewoon te jennen. Ik zou trouwens ook bij alles lol kunnen maken met mn vrienden.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:19

Lejow schreef:Nou ja, als ik van 3 mensen zou horen dat ik er waarschijnlijk geen zak aan zou vinden, zou ik ook bozig zijn.
Ze heeft er wel vertrouwen in, maar die mensen hebben dat aangegeven.

En nogmaals, er wordt om tips gevraagd en vervolgens gezegd dat dat het toch niet wordt.. Wat heeft dat dan voor nut.
Alles om je een beetje te pesten en uiteindelijk toch iets heel leuks te organiseren. Iets anders kan ik me niet bedenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:20

Charlie schreef:Hm nouja misschien ben ik wat makkelijker...met goede vrienden weten we er altijd wel wat leuks van te maken! De TO geeft aan nooit van een dergelijk feest te hebben gedroomd dus snap de teleurstelling (blijkbaar als enige) écht niet zo goed.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:22

Smikkell schreef:
Charlie schreef:Hm nouja misschien ben ik wat makkelijker...met goede vrienden weten we er altijd wel wat leuks van te maken! De TO geeft aan nooit van een dergelijk feest te hebben gedroomd dus snap de teleurstelling (blijkbaar als enige) écht niet zo goed.
+1

Toch niet de enige, godzijdank. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Lejow zo 29 jan 2012 - 6:24

Charlie schreef:
Smikkell schreef:
Charlie schreef:Hm nouja misschien ben ik wat makkelijker...met goede vrienden weten we er altijd wel wat leuks van te maken! De TO geeft aan nooit van een dergelijk feest te hebben gedroomd dus snap de teleurstelling (blijkbaar als enige) écht niet zo goed.
+1

Toch niet de enige, godzijdank. nerd

Hehe, voelde je je al apart?? Twisted Evil
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:24

Nee, gewoon 'anders'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum