Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

+25
minoessepoes
TNMN
sanne-84
Aziraphale
Steep
Pompoen
Susan
Marin
mzcharlotte
Arwyn
Monte
Sarah1985
Esperanza
TGR
Stuiterbal
Olijfje
Starla
Inge
Krullebol
girli
Gizmo
Snoopy
Lejow
Lady4
Minx
29 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Inge zo 29 jan 2012 - 6:26

Ik zou mij hoe dan ook vermaken en het leuk maken!
Maar ben vrij verlegen dus stel ze zouden doen dat ik allemaal gekke opdrachten moest doen (dingen aan mensen vragen, spullen ruilen of proberen te verkopen) zou ik dat echt niet leuk vinden
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Starla zo 29 jan 2012 - 6:28

Ja beter eerst je feestje afwachten en daarna pas klagen dat het niet leuk was Wink Dit lijkt me een beetje verspilling van je energie.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Olijfje zo 29 jan 2012 - 6:43

Dat lijkt mij nou juist leuker, om niet iets te doen dat je zelf zou gaan doen.. Zo leer je juist weer eens nieuwe dingen kennen! Ik zou gewoon zeggen: ik wil niet bungeejumpen of parachutspringen, en dan gewoon lekker afwachten.

En als je het niet zo leuk vindt, nou dan weet je dat ook weer toch? Very Happy
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:49

Natuurlijk snap ik dat het een verrassing moet blijven, daar heb ik op zich ook geen problemen mee.
Ik hoef er verder niks van te weten hoor :-)

De persoon die het regelt heeft me verteld dat in ieder geval 1 persoon het er niet mee eens was, dit is later door mijn schoonmoeder bevestigd en die vertelde meteen dat er nog 2 anderen waren die het niks voor mij vonden. Misschien niet helemaal tactisch van mijn schoonmoeder maar ik ben blij dat ze eerlijk was.

Ik heb het er afgelopen week ook met mijn collega's over gehad en 1 daarvan zei dat ik altijd heel duidelijk ben in wat ik wel en niet wil. Zij kent me nu een jaar en weet precies wat ik wel leuk en niet leuk vind. Ze zou het raar vinden als zij me beter zou kennen na een jaar en dat is natuurlijk ook zo.

Wat ik bijvoorbeeld niet leuk zou vinden: workshop dansen, slippers/tassen pimpen, een stripper, iets actiefs zoals kano varen. Ik ben ook iemand die niet mee doet als ik iets niet leuk vind en misschien komt dat een beetje zeikerig over maar zo ben ik nou eenmaal.
Ik ben ook heel snel emotioneel en zou het echt niet fijn vinden als er iets komt waar ik me niet prettig bij voel. Er is trouwens niet gevraagd wat ik niet zou willen. Ze weten wel dat ik geen pak aan trek en geen opdrachten uitvoer, daar zou je me die dag doodongelukkig mee maken.

Ik zie morgen de persoon die het regelt, ik zou het zo zonde vinden als ik achteraf zou zeggen dat ik het eigenlijk niet leuk vond. Ze trekken er €100 per persoon voor uit en dat is een flink bedrag. Als iedereen meedoet is het bij elkaar €1200 euro, dat vind ik eigenlijk heel veel geld!



Laatst aangepast door Birgit op zo 29 jan 2012 - 6:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:50

Ik moest vreemde mannen ten huwelijk vragen, om gratis shotjes vragen bij de bar etc. Tot overmaat van ramp hadden ze gezegd dat er een stripper voor me zou komen. Haha, dat vond ik écht niet tof en heb er de hele heenweg tegenop gezien.
Gelukkig is het nooit tot een stripper gekomen, ze wilden me alleen beetje opfokken smile. Ze wisten ook wel dat ik dat niet tof zou vinden. Die mannen heb ik wel ten huwelijk gevraagd en die gratis shotjes heb ik ook geregeld, maar ik moet zeggen dat ik daar geen moeite mee had gezien het aantal wijn dat ik al op had Wink.

Ik zou me er van tevoren dus niet zo druk om maken. Wellicht aangeven dat je bepaalde dingen echt niet leuk vind en verder hopen dat de mensen het organiseren toch iets doen voor je wat jij leuk vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Lejow zo 29 jan 2012 - 6:50

Wow, dat vind ik ook veel geld ja.
Voor dat geld zou ik toch wel willen dat de vrijgezel een leuke dag heeft..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Stuiterbal zo 29 jan 2012 - 6:52

1200 euro :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:55

Ik kwam in de kroeg een groepje meiden tegen die met een bescheiden muts op aan de bar zaten. Een van de meisjes kende ik en ze vertelde me dat ze er waren i.v.m. een vrijgezellenfeestje. Dit was alles wat ze deden. Met een gekke muts een drankje doen. Ze vond het zelf heel saai, maar voor de meeste meiden was dit al wild. Het kan dus alijd nog erger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  TGR zo 29 jan 2012 - 7:04

Als het echte vrienden zijn, of er zitten iig een paar echte vrienden bij, dan weten ze toch wel waar ze jou een plezier mee gaan doen en waarmee niet?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:14

Dat hoop ik smile

Ik ben gaan twijfelen doordat een persoon die mij 11 jaar kent als 1e heeft gezegd dat het niks voor mij is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Esperanza zo 29 jan 2012 - 7:18

Ik snap alleen niet zo goed dat ze dit tegen jou zegt i.p.v. tegen degene die het organiseert.

Is het niet zo dat ze je gewoon heel erg voor de gek houden, juist omdat ze weten dat je er niet van houdt en graag de controle hebt?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Sarah1985 zo 29 jan 2012 - 7:19

ik zou op mijn eigen vrijgezellendag wel een leuke dag willen hebben.

Heb zelf 2 vrijgezellenfeesten meegemaakt en niet normaal hoe duur eigenlijk. 1e keer gingen we 3 uur lang stil zitten op een houten kruk met vogel muziek op, daarna thee servies schilderen en nog uit eten. Kosten 100 pp. Ik vond dat veel te veel wist ik vooraf en hoefde toen maar 50 te betalen.

bij de 2e gingen we bowlen daarna uit eten, toen kroegentocht. (wat niks voor de bruid was) En toen naar een discotheek waar de mannen waren vond de bruid ook niks.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  TGR zo 29 jan 2012 - 7:20

Birgit schreef:Dat hoop ik smile

Ik ben gaan twijfelen doordat een persoon die mij 11 jaar kent als 1e heeft gezegd dat het niks voor mij is.

Zeg gewoon dat er sommige dingen zijn die je echt niet leuk vindt en dat je het zo zonde van het geld zou vinden.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:22

Laat de controlfreak eens los en laat het allemaal eens op je afkomen. Misschien zijn je vriendinnen aan het jennen? Goede vriendinnen kennen je als geen ander en houden echt wel rekening met je wensen. Wel een groot bedrag zeg! Leuk dat ze zoveel willen uitgeven! Hopelijk bevalt het allemaal, stressen is toch zonde!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Monte zo 29 jan 2012 - 7:26

Cimic schreef:Laat de controlfreak eens los en laat het allemaal eens op je afkomen. Misschien zijn je vriendinnen aan het jennen? Goede vriendinnen kennen je als geen ander en houden echt wel rekening met je wensen. Wel een groot bedrag zeg! Leuk dat ze zoveel willen uitgeven! Hopelijk bevalt het allemaal, stressen is toch zonde!
Of ze houden nu juist geen rekening omdat ze vinden dat brigit eens gek moet doen en ze daar nu aanleiding toe hebben. Er zijn genoeg mensen die dit grappig vinden.

On topic: ik snap wel hoe je je voelt, ik zou ook niet blij zijn als iemand zegt dat het echt niets voor mij is en ik het vreselijk zou vinden. Waarom zou je de bruid(aanstaande) dat aandoen, dat is toch niet leuk? Ik zou dus vragen aan diegene of het echt is en misschien wel vragen wat ze dan gepland hebben.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Arwyn zo 29 jan 2012 - 7:33

Eerste dat in mij opkwam is dat ze je gewoon voor de gek aan het houden zijn.
Als het echt vriendinnen zijn, zullen ze vast niet zo gemeen zijn om iets te plannen dat je echt niet leuk vindt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Lejow zo 29 jan 2012 - 7:35

Monte schreef:
Cimic schreef:Laat de controlfreak eens los en laat het allemaal eens op je afkomen. Misschien zijn je vriendinnen aan het jennen? Goede vriendinnen kennen je als geen ander en houden echt wel rekening met je wensen. Wel een groot bedrag zeg! Leuk dat ze zoveel willen uitgeven! Hopelijk bevalt het allemaal, stressen is toch zonde!
Of ze houden nu juist geen rekening omdat ze vinden dat brigit eens gek moet doen en ze daar nu aanleiding toe hebben. Er zijn genoeg mensen die dit grappig vinden.

On topic: ik snap wel hoe je je voelt, ik zou ook niet blij zijn als iemand zegt dat het echt niets voor mij is en ik het vreselijk zou vinden. Waarom zou je de bruid(aanstaande) dat aandoen, dat is toch niet leuk? Ik zou dus vragen aan diegene of het echt is en misschien wel vragen wat ze dan gepland hebben.

+ 1
'Ach, het is haar vrijgezellenfeest, voor 1 keer moet dat kunnen hoor'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:36

Monte schreef:
Cimic schreef:Laat de controlfreak eens los en laat het allemaal eens op je afkomen. Misschien zijn je vriendinnen aan het jennen? Goede vriendinnen kennen je als geen ander en houden echt wel rekening met je wensen. Wel een groot bedrag zeg! Leuk dat ze zoveel willen uitgeven! Hopelijk bevalt het allemaal, stressen is toch zonde!
Of ze houden nu juist geen rekening omdat ze vinden dat brigit eens gek moet doen en ze daar nu aanleiding toe hebben. Er zijn genoeg mensen die dit grappig vinden.

On topic: ik snap wel hoe je je voelt, ik zou ook niet blij zijn als iemand zegt dat het echt niets voor mij is en ik het vreselijk zou vinden. Waarom zou je de bruid(aanstaande) dat aandoen, dat is toch niet leuk? Ik zou dus vragen aan diegene of het echt is en misschien wel vragen wat ze dan gepland hebben.

En wat versta je onder gek doen? In je onderbroek op de bar dansen? Haar vriendinnen kennen haar toch? Dan weten ze toch wat ze wel en niet leuk vindt. Iets roepen en hintjes geven is ook een manier om iemand voor de gek te houden. Vandaar dat ik zeg, laat het lekker op je afkomen. Wie weet is al deze drukte nu voor niks. En stel het zou niet haar ding zijn dan nog kan ze altijd haar eigen grens daarin aangeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  mzcharlotte zo 29 jan 2012 - 7:37

Zolang je duidelijk hebt gemaakt waar je echt niet blij van wordt, dan kan het toch eigenlijk alleen maar meevallen. Ik had ook het liefst mijn eigen vrijgezellen geregeld, maar ik heb het los gelaten. Ik heb alleen aangegeven dat ik NIET verkleed wil of opdrachten wil doen. Verder zie ik het wel. Stripper? Prima. Punniken? Prima. Ik zie het wel.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Monte zo 29 jan 2012 - 7:40

Cimic schreef:
Monte schreef:
Cimic schreef:Laat de controlfreak eens los en laat het allemaal eens op je afkomen. Misschien zijn je vriendinnen aan het jennen? Goede vriendinnen kennen je als geen ander en houden echt wel rekening met je wensen. Wel een groot bedrag zeg! Leuk dat ze zoveel willen uitgeven! Hopelijk bevalt het allemaal, stressen is toch zonde!
Of ze houden nu juist geen rekening omdat ze vinden dat brigit eens gek moet doen en ze daar nu aanleiding toe hebben. Er zijn genoeg mensen die dit grappig vinden.

On topic: ik snap wel hoe je je voelt, ik zou ook niet blij zijn als iemand zegt dat het echt niets voor mij is en ik het vreselijk zou vinden. Waarom zou je de bruid(aanstaande) dat aandoen, dat is toch niet leuk? Ik zou dus vragen aan diegene of het echt is en misschien wel vragen wat ze dan gepland hebben.

En wat versta je onder gek doen? In je onderbroek op de bar dansen? Haar vriendinnen kennen haar toch? Dan weten ze toch wat ze wel en niet leuk vindt. Iets roepen en hintjes geven is ook een manier om iemand voor de gek te houden. Vandaar dat ik zeg, laat het lekker op je afkomen. Wie weet is al deze drukte nu voor niks. En stel het zou niet haar ding zijn dan nog kan ze altijd haar eigen grens daarin aangeven.
Nou stel ze hebben een dansworkshop(streetdance of noem maar iets), dat is voor jou misschien niet gek doen, maar voor birgit(die dat dus nooit doet en niet leuk vind) wel. Dan deken vrienden misschien, laten we haar wat losser maken(juist wat meer uit die comfort-zone). Voor sommige pakt dit goed uit, maar anderen zullen het vreselijk vinden. En hoe moet je dan op die dag aangeven het niet leuk te vinden? Als het een workshop of iets geplands is, dan is daarvoor betaald en kun(en ga) je niet zomaar iets anders doen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:47

Monte schreef:
Cimic schreef:
Monte schreef:
Cimic schreef:Laat de controlfreak eens los en laat het allemaal eens op je afkomen. Misschien zijn je vriendinnen aan het jennen? Goede vriendinnen kennen je als geen ander en houden echt wel rekening met je wensen. Wel een groot bedrag zeg! Leuk dat ze zoveel willen uitgeven! Hopelijk bevalt het allemaal, stressen is toch zonde!
Of ze houden nu juist geen rekening omdat ze vinden dat brigit eens gek moet doen en ze daar nu aanleiding toe hebben. Er zijn genoeg mensen die dit grappig vinden.

On topic: ik snap wel hoe je je voelt, ik zou ook niet blij zijn als iemand zegt dat het echt niets voor mij is en ik het vreselijk zou vinden. Waarom zou je de bruid(aanstaande) dat aandoen, dat is toch niet leuk? Ik zou dus vragen aan diegene of het echt is en misschien wel vragen wat ze dan gepland hebben.

En wat versta je onder gek doen? In je onderbroek op de bar dansen? Haar vriendinnen kennen haar toch? Dan weten ze toch wat ze wel en niet leuk vindt. Iets roepen en hintjes geven is ook een manier om iemand voor de gek te houden. Vandaar dat ik zeg, laat het lekker op je afkomen. Wie weet is al deze drukte nu voor niks. En stel het zou niet haar ding zijn dan nog kan ze altijd haar eigen grens daarin aangeven.
Nou stel ze hebben een dansworkshop(streetdance of noem maar iets), dat is voor jou misschien niet gek doen, maar voor birgit(die dat dus nooit doet en niet leuk vind) wel. Dan deken vrienden misschien, laten we haar wat losser maken(juist wat meer uit die comfort-zone). Voor sommige pakt dit goed uit, maar anderen zullen het vreselijk vinden. En hoe moet je dan op die dag aangeven het niet leuk te vinden? Als het een workshop of iets geplands is, dan is daarvoor betaald en kun(en ga) je niet zomaar iets anders doen.

Begrijpelijk? Maar dan zeg ik op mijn beurt, probeer het eens! Ook daarin kan je altijd je eigen grens aangeven. Je maakt het als het goed is maar een keer in je leven mee. smile Soms kan iets nieuws proberen wat helemaal niet jouw ding is toch heel leuk zijn! Vertrouw op vriendinnen daar gaat het toch ook om. TO geeft aan het liefste de touwtjes in handen te hebben. Ken het gevoel, het idee dat iemand iets gaat doen wat jij helemaal niet in de hand hebt vele malen erger dan de daadwerkelijke paaldansworkshop of het bouwen van chocolade piemels of weet ik wat. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Marin zo 29 jan 2012 - 8:40

Ik had gewoon gezegd dat ik het niet wil. Ik zou zelf namelijk ook absoluut geen vrijgezellenfeest willen. M'n vriend vermoed ik ook niet, gezien ie het al eens gehad heeft, dus voor een tweede keer is beetje overbodig lijkt me. Een aantal vriendinnen van me weten dat ik dit niet zou willen, dus ik mag hopen dat ze dat respecteren en zou het vervelend vinden als ze het dan toch doen onder het mom van 'jaaa maar da's toch leuk'. Nee, ik vind dat niet leuk.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Minx zo 29 jan 2012 - 8:57

Marin schreef:Ik had gewoon gezegd dat ik het niet wil. Ik zou zelf namelijk ook absoluut geen vrijgezellenfeest willen. M'n vriend vermoed ik ook niet, gezien ie het al eens gehad heeft, dus voor een tweede keer is beetje overbodig lijkt me. Een aantal vriendinnen van me weten dat ik dit niet zou willen, dus ik mag hopen dat ze dat respecteren en zou het vervelend vinden als ze het dan toch doen onder het mom van 'jaaa maar da's toch leuk'. Nee, ik vind dat niet leuk.


maar hoe zou je het vinden dan als je vriendinnen je mee nemen voor een high tea of een kookworkshop oid. Dus echt iets wat rustig is en niet typisch vrijgezellenfeest. Als cadeautje voor je bruiloft??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:58

Ik heb mijn schoonzus daarnet gemaild met de tips die ik eerder gegeven heb, ook meteen bij vermeld wat ik echt niet keuk vind. En dat het met het bedrag wat ik gehoord heb jammer zou zijn als niet iedereen zich in de activiteiten zou kunnen vinden.
Morgen zie ik mijn vriendin, zal het dan ook nog even ter sprake brengen dan voel ik me toch meer op mijn gemak.
Ik heb sowieso aan mijn vriendin gevraagd alle mails te bewaren :-)
Ik ben erg benieuwd wie mij het beste kent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Marin zo 29 jan 2012 - 8:58

Fairytale schreef:
Marin schreef:Ik had gewoon gezegd dat ik het niet wil. Ik zou zelf namelijk ook absoluut geen vrijgezellenfeest willen. M'n vriend vermoed ik ook niet, gezien ie het al eens gehad heeft, dus voor een tweede keer is beetje overbodig lijkt me. Een aantal vriendinnen van me weten dat ik dit niet zou willen, dus ik mag hopen dat ze dat respecteren en zou het vervelend vinden als ze het dan toch doen onder het mom van 'jaaa maar da's toch leuk'. Nee, ik vind dat niet leuk.


maar hoe zou je het vinden dan als je vriendinnen je mee nemen voor een high tea of een kookworkshop oid. Dus echt iets wat rustig is en niet typisch vrijgezellenfeest. Als cadeautje voor je bruiloft??

Nou van mij hoeft dat niet zo nodig. Vind ik heus wel gezellig maar mijn vriendinnen kennen elkaar allemaal niet, de helft woont in het buitenland en zijn niet echt dezelfde types. van mij hoeft het echt niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 2 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum