Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

leuk/speciaal cadeau voor vrijgezellenfeest

Ga naar beneden

leuk/speciaal cadeau  voor vrijgezellenfeest Empty leuk/speciaal cadeau voor vrijgezellenfeest

Bericht  duckie do 26 mei 2011 - 7:39

ik heb binnenkort een vrijgezellenfeest van een vriendin van me en nu stond er in de uitnodiging iets om een leuk cadeautje mee te nemen.... maar k heb ff geen idee wat te kunnen geven, wil iets aparts zeg maar waar je echt aan terug kunt denken... ken haar in die zin niet zo goed dat ik echt iets heel persoonlijks weet
iemand leuke tips?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuk/speciaal cadeau  voor vrijgezellenfeest Empty Re: leuk/speciaal cadeau voor vrijgezellenfeest

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 7:40

Wat weet je wél over d'r? Hobbies, werk, leuke verhalen over haar en dr vriend of haar en scharrels oid...

Gast
Gast

leuk/speciaal cadeau  voor vrijgezellenfeest Empty Re: leuk/speciaal cadeau voor vrijgezellenfeest

Bericht  duckie do 26 mei 2011 - 8:42

hmm beetje lastig.... weet dat ze graag dagjes weg gaat, tis de vriendin van een vriend van mn man zeg maar dus wat dat betreft weet ik niet zo heel veel van haar Embarassed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: