Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

+11
kwebbeltje
sokpop
Rouxxxe
Antibes
Kowalski
Kreeftje
Floor
Zwerver
Toet
Marin
Minx
15 plaatsers

Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Minx za 12 jan 2013 - 1:43

Op mijn 14e 15e en 16e heb ik met een vriendin op het huis van haar oom en tante gepast (14e met ouders er nog bij voor iemand begint over onverantwoordelijk). Nu is het zo dat haar oom ziek is geworden en ze dat huis verkocht hebben. De nieuwe eigenaren hebben er een bed and breakfast van gemaakt. Nu ben ik vorig jaar vergeten een cadeau voor haar verjaardag te kopen. Echt totaal niet meer aan gedacht. Nu is ze over 2 weken jarig en lijkt het me leuk om haar een nachtje mee daar naar toe te nemen. Het moet dan wel van het zomer zijn. Dus het zal dan een bon worden.

Zouden jullie dit leuk vinden om te krijgen?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Marin za 12 jan 2013 - 1:46

Wat betreft gewoon een weekendje weg krijgen, ja super leuk! Dat heb ik ook wel eens aan een vriendin cadeau gegeven paar jaar geleden, gingen we ook naar een B&B waar we samen als tieners zijn geweest.

Alleen zou ik even pijlen of het niet gevoelig ligt ofzo, ivm die zieke oom.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Minx za 12 jan 2013 - 1:48

Nee ligt zeker niet gevoelig, we hebben het er eigenlijk al min of meer over gehad. Het is meer dat ik vorig jaar geen cadeau had en ik nu met een soort bon aan kom zetten. Gelukkig kent ze me goed genoeg om te weten dat ik me hier wel aan houd. Ik weet ook zeker dat haar moeder die daar is opgegroeid en haar tantes het ook leuk zouden vinden smile.

Eigenlijk is het gewoon het perfecte cadeau
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Toet za 12 jan 2013 - 1:48

Super leuk idee! Ik sluit me wel aan bij Marin, zou eerst even pijlen of het niet te gevoelig ligt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Marin za 12 jan 2013 - 1:52

Als het niet gevoelig ligt, zou ik 't gewoon doen! Dan is het juist leuk dat je niet zomaar een willekeurige plek hebt gekozen, maar een specifieke met gedachte er achter. Leuk juist! En misschien kan je een soort bonnenboekje er bij maken met dingen die je daar in de omgeving kan doen ofzo?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Minx za 12 jan 2013 - 1:56

Nou het idee was om daar dan heen te gaan van woensdag op donderdag in de zomer. Dan zijn er altijd feesten in een stadje daar vlak bij in de buurt. En het idee was om daar dan weer heen te gaan. Gewoon net als vroeger zeg maar. Alleen kunnen we dan niet om 6 uur 's ochtends eieren gaan bakken en om 12 uur ons bed uit. Maar hee we zijn een paar jaartjes ouder dan toen :P. En een paar bezoekjes aan de oma's zit er dan waarschijnlijk ook nog wel bij.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Marin za 12 jan 2013 - 1:57

Klinkt leuk, beetje vroeger herhalen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Zwerver za 12 jan 2013 - 2:05

Klinkt leuk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Floor za 12 jan 2013 - 2:05

Klinkt leuk!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Kreeftje za 12 jan 2013 - 2:12

Leuk en lief idee!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Kowalski za 12 jan 2013 - 2:17

Wat een leuk idee! Ik zou er zeker blij mee zijn! En ik denk wel dat je in kan schatten of dit te gevoelig ligt en je geeft al aan dat je dat niet denkt, dus ik zou het gewoon doen!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Minx za 12 jan 2013 - 2:20

Nee haar moeder was er ook heel nieuwsgierig naar hoe het er uit zag. Geloof dat het inmiddels zo'n 7 jaar geleden is dat haar oom is overleden. Zoals ik de familie ken zouden ze het juist heel erg leuk vinden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Antibes za 12 jan 2013 - 2:26

Zelf zou ik het niet leuk vinden, ik heb zelf liever de herinneringen zoals ik ze had en vind het dan juist niet zo leuk om te zien hoe dingen verbouwd/veranderd zijn. Maar volgens mij weet jij al helemaal zeker dat zij dit superleuk gaat vinden, dus dan is het een superorigineel idee!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Rouxxxe za 12 jan 2013 - 2:30

Ik vind het een leuk cadeau, origineel ook! Zou het gewoon doen!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Minx za 12 jan 2013 - 2:43

Die herinneringen zullen wel blijven smile, het is dat we allebei eigenlijk gewoon heel erg nieuwsgierig zijn naar wat het geworden is. Wij zagen toen al zo veel mogelijkheden in het huis. Nou ja boerderij. En het belangrijkste de tuin is niet heel erg veranderd. Zo ligt de gigantische (zwem)vijver er nog. En zo nog wat dingen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  sokpop za 12 jan 2013 - 3:45

Ik zou het ook een leuk cadeau vinden om te krijgen.
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  kwebbeltje za 12 jan 2013 - 3:59

Wat een origineel cadeau zeg. Ik zou er ook blij mee zijn.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Frappuccino za 12 jan 2013 - 4:14

kwebbeltje schreef:Wat een origineel cadeau zeg. Ik zou er ook blij mee zijn.

+1!
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Japie za 12 jan 2013 - 4:42

Als het bij haar niet gevoelig ligt zou ik het zeker doen. Ik zou het leuk vinden om zoiets te krijgen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Roxi3 za 12 jan 2013 - 4:54

Ik vind het een heel leuk idee en ik zou er ook zeker blij mee zijn als een van mijn vriendinnen mij zoiets zou geven.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 7:38

Antibes schreef:Zelf zou ik het niet leuk vinden, ik heb zelf liever de herinneringen zoals ik ze had en vind het dan juist niet zo leuk om te zien hoe dingen verbouwd/veranderd zijn. Maar volgens mij weet jij al helemaal zeker dat zij dit superleuk gaat vinden, dus dan is het een superorigineel idee!

Dit zou ik ook hebben. Ik vond het ook vreselijk toen mijn zus serieus interesse had om het huis te kopen waar wij zijn opgegroeid. Bah. Hadden ondertussen al twee andere gezinnen gewoond en leek van binnen niet meer op 'ons' huis en toch ergens weer wel. Niet leuk :nopompom:

Maar als jouw vriendin dat niet heeft is het een leuk idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Bisq za 12 jan 2013 - 7:44

Ik vind het een erg leuk en lief idee.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit leuk vinden om te krijgen? Empty Re: Zou jij dit leuk vinden om te krijgen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum