Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie leuk

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vinden jullie leuk Empty Wat vinden jullie leuk

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 21:04

Wat vinden jullie leuk op een forum of internet site? Welke dingen trekt jou?

Ik vind een forum leuk als er op iedereen gereageert word. Dat mensen niet altijd maar op elkaar reageren maar ook op nieuwe mensen. Zodat het niet 1 clupje wordt waar moeilijk tussen te komen is.

Ik vind het leuk om een blog te lezen van andere mensen, en soms ook om te schrijven. Sommige mensen kunnen gewoon zó leuk schrijven!

Spelletjes vind ik ook leuk om te doen. Maar dan meer van die Hyves spelletjes met topscore's enzo.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie leuk Empty Re: Wat vinden jullie leuk

Bericht  Luthien wo 24 nov 2010 - 21:27

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat mij nou zo heel erg aantrekt aan het yesforum. Ik blijf gewoon terugkomen. Omdat ik al jaren meelees, 'ken' ik een boel actieve forummers ook en ik vind het wel leuk om een beetje te volgen wat ze allemaal doen. Beetje aapjes kijken, eigenlijk Embarassed

Verder ben ik verslaafd aan Happy Harvest op hyves. Verschrikkelijk... had er nooit aan moeten beginnen. Very Happy Ik kijk meerdere keren op een dag en het frustreert me echt als ik te laat ben met oogsten en dat er al een heleboel is gejat. Is eigenlijk helemaal niet zo leuk... smile

Verder ben ik actief op een hondenforum van het ras dat ik heb en dat vind ik ook erg leuk om te volgen. Beetje foto's kijken en praten over de hondensport.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 21:29

Ik vind interactie leuk. Dus reageren op elkaar op een forum, dat vind ik leuk. In de breedste zin van het woord. Datzelfde geldt voor Facebook, die nieuwe social media vind ik heel leuk. Om te melden waar ik ben, wat ik doe, foto's te plaatsen, en alles ook terug te zien van anderen.
Ook vind ik het leuk om sommige fotografieblogs te lezen/bekijken en sowieso hou ik van foto's kijken. Ook vind ik het leuk om op googlemaps te kijken en te streetviewen.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 24 nov 2010 - 21:36

Ik vind het leuk als een forum drukbezocht is, als er maar eens per uur een berichtje wordt geplaatst haak ik al snel af. Ik vind het leuk als er veel inhoudelijke discussies worden gevoerd, mag soms best pittig zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette wo 24 nov 2010 - 21:54

Ik vind het ook leuk als er veel gereageerd wordt op een forum. Daardoor blijf ik maar kijken haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 22:43

Susan schreef:Ik vind het leuk als een forum drukbezocht is, als er maar eens per uur een berichtje wordt geplaatst haak ik al snel af. Ik vind het leuk als er veel inhoudelijke discussies worden gevoerd, mag soms best pittig zijn.

Mee eens!
En ik vind het soms ook leuk om slap te ouwehoeren in een kletstopic, terwijl je eigenlijk wel iets beters te doen hebt Wink

Gast
Gast

Bericht  Vanillivi do 25 nov 2010 - 2:19

Ik vind het vaak gewoon al leuk om mee te lezen, meningen en ervaringen van andere mensen te lezen.
En soms vind ik het leuk om zelf veel te reageren en mee te doen met het gesprek smile

Zoals Marin ook al zei, ik ben een fan van de nieuwe social media, kijken wat iedereen uitspookt, laten weten wat ik aan het doen ben of wat me dwars zit.
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud