Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

+25
minoessepoes
TNMN
sanne-84
Aziraphale
Steep
Pompoen
Susan
Marin
mzcharlotte
Arwyn
Monte
Sarah1985
Esperanza
TGR
Stuiterbal
Olijfje
Starla
Inge
Krullebol
girli
Gizmo
Snoopy
Lejow
Lady4
Minx
29 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 3 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 9:03

Er is wel een verschil tussen dingen die ik echt afschuwelijk vind (drankspelletjes, rare dingen moeten eten, bungee jumpen, parachute springen, in enge kermisattracties waar ik niet in durf) en dingen die gewoon niet zo mijn ding zijn. In het eerste geval zou ik wel heel boos zijn en ook echt weigeren mee te werken, in het tweede geval zou ik mijn schouders erover ophalen en denken: nou ja, het gebaar is leuk en we hebben een gezellige dag. Het zou niet mijn ultieme droomdag hoeven te zijn of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 3 Empty Re: je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 9:06

Mijn droomdag hoeft het ook niet te worden hoor :-)
Toch mijd ik liever dingen die ik zelf niet doe of van plan ben te doen.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 9:08

En tenzij ik weet dat er iets wordt georganiseerd wat de bruid zeker weten écht afschuwelijk vindt en niet zal willen doen, zou ik me ook niet met de organisatie bemoeien als ik daar geen deel van uitmaak en zeker niet de bruid gaan inlichten dat het geen leuk vrijgezellenfeest wordt. Misschien heb ik het wel verkeerd begrepen, misschien vindt ze het wél leuk zonder dat ik dat weet, misschien heeft de organisatie gewoon maar wat gezegd en wordt er stiekem heel wat anders georganiseerd. Zolang ik niet in de organisatie zit, zou ik me er ook buiten houden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 9:08

Birgit schreef:Mijn droomdag hoeft het ook niet te worden hoor :-)
Toch mijd ik liever dingen die ik zelf niet doe of van plan ben te doen.

Dus het is iets uit de eerste categorie? Iets wat je echt, echt, echt niet wil? Althans, dat vermoeden heb je?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen zo 29 jan 2012 - 9:10

Ik vind dat de vrijgezel zich in principe niet met de dag hoort te bemoeien en het een verrassing moet zijn.
Als je dan toch geconsulteerd word dan zou ik het niet tof vinden om te horen dat ze er niks mee gaan doen, dáár zou ik wel wat van zeggen. En ik vind het raar dat je van vriendinnen hoort dat ze het niks voor jou vinden. Als dat zo is moeten die vriendinnen daar wat aan doen en JIJ niet!

Wel is het zo dat er voor een vrijgezellenfeestje vaak behoorlijk wat geld neergeteld word, dus ik vind wel dat er dan gezocht moet worden naar iets wat iedereen leuk vind/mee kan doen etc. Natuurlijk staat het plezier van de vrijgezel voorop, maar soms werkt dat gewoon niet.

Ik had laatst een vrijgezellenfeestje van een vriendin die heel hard heeft geroepen dat ze wilde paaldansen. Uiteindelijk hebben we dat niet gedaan, redenen: het werd heel duur door vele afzeggingen, van de 6 meiden konden er 2 niet meedoen (ik met mijn poot en een andere vriendin die hoogzwanger is) en daarbij waren er ook nog een aantal die het arrangement wat er bij zou horen niet zo leuk vonden.
Uiteindelijk zijn we een fotoshoot gaan doen in Volendam en hebben we een superleuke dag gehad! Ik had er niet voor gekozen, als ik de vrijgezel was geweest dan hadden mensen het ook niet bij me vinden passen...maar ik had het wél leuk gehad!

Ik zou tegen die vriendinnen zeggen dat ze je er niet in moeten betrekken, dat ze als zij denken dat het niets is daar wat aan moeten doen, maar niet bij jou komen. En ik zou me er als ik jou was ook niet te veel mee bemoeien. Maar nu je dit toch ter ore is gekomen zou je eventueel misschien een mail kunnen sturen met wat je hoort en dat je je een beetje zorgen maakt. Maar ik zou me verder uit het hele proces terugtrekken en de mensen die het organiseren de kans te geven om dat ook gewoon goed te doen.

Laatst aangepast door тыквашка op zo 29 jan 2012 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 9:13

тыквашка schreef:Ik vind dat de vrijgezel zich in principe niet met de dag hoort te bemoeien en het een verrassing moet zijn.
Als je dan toch geconsulteerd word dan zou ik het niet tof vinden om te horen dat ze er niks mee gaan doen, dáár zou ik wel wat van zeggen. En ik vind het raar dat je van vriendinnen hoort dat ze het niks voor jou vinden. Als dat zo is moeten die vriendinnen daar wat aan doen en JIJ niet!

Wel is het zo dat er voor een vrijgezellenfeestje vaak behoorlijk wat geld neergeteld word, dus ik vind wel dat er dan gezocht moet worden naar iets wat iedereen leuk vind/mee kan doen etc. Natuurlijk staat het plezier van de vrijgezel voorop, maar soms werkt dat gewoon niet.

Ik had laatst een vrijgezellenfeestje van een vriendin die heel hard heeft geroepen dat ze wilde paaldansen. Uiteindelijk hebben we dat niet gedaan, redenen: het werd heel duur door vele afzeggingen, van de 6 meiden konden er 2 niet meedoen (ik met mijn poot en een andere vriendin die hoogzwanger is) en daarbij waren er ook nog een aantal die het arrangement wat er bij zou horen niet zo leuk vonden.
Uiteindelijk zijn we een fotoshoot gaan doen in Volendam en hebben we een superleuke dag gehad! Ik had er niet voor gekozen, als ik de vrijgezel was geweest dan hadden mensen het ook niet bij me vinden passen...maar ik had het wél leuk gehad!

Ik zou tegen die vriendinnen zeggen dat ze je er niet in moeten betrekken, dat ze als zei denken dat het niets is daar wat aan moeten doen, maar niet bij jou komen. En ik zou me er als ik jou was ook niet te veel mee bemoeien. Maar nu je dit toch ter ore is gekomen zou je eventueel misschien een mail kunnen sturen met wat je hoort en dat je je een beetje zorgen maakt. Maar ik zou me verder uit het hele proces terugtrekken en de mensen die het organiseren de kans te geven om dat ook gewoon goed te doen.

Eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen zo 29 jan 2012 - 9:14

Ik heb trouwens ook een vrijgezellenfeest gehad. Ik had gezegd dat ik niet hoefde en daar is het bij gebleven...tot er op een dag ineens een heleboel mensen voor mijn neus stonden en ik tóch een vrijgezellenfeest bleek te hebben!
We zijn gaan koeknuffelen (wat ik écht geweldig vond) en verder hebben we allemaal spelletjes en activiteiten gedaan. Als je mij die van te voren gezegd had had ik ook niet zo veel zin gehad, ik zag mezelf echt niet een parcours lopen met een lepel met een ei er op in mijn mond. Maar op de dag zelf was het gewoon supermelig en gezellig en hebben we grote lol gehad.
Ik heb zelfs de hele dag met een uiermuts/petje rondgelopen. Mijn vriendin had verwacht dat ik zou weigeren 'm op te zetten, maar hee, als iemand met zo'n geniale muts/pet aan komt zetten...

Ik denk echt dat je je vooral er niet te veel mee moet bemoeien en anderen ook vragen je niet zenuwachtig te maken.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Steep zo 29 jan 2012 - 9:32

Ik heb niet alles gelezen dus misschien ben ik spuit elf, maar ik wilde je even mijn ervaring meegeven. Ik heb hetzelfde meegemaakt alleen dan net anders.. Mijn 2 getuigen kregen zoveel gezeur over zich heen van mijn overige vriendinnengroep/familie dat het programma totaal niet bij mij paste en zij daar niet in mee gingen. Nou dit liep totaal uit de hand, en mijn getuigen hebben de handdoek in de ring gegooit en wilden het niet meer organiseren en hebben mij dus ingelicht dat het niet doorging. Ik wilde graag weten wat er aan de hand was en na veel aandringen heb ik de mailconversatie lezen en hebben ze verteld wat de bedoeling was. Nou wat ik las, was niet mals! En het programma was totaal mij! Super leuk! Dus ik heb er een algemene mail uitgestuurd, dat ik het heel spijtig vind dat ik als vrijgezel waar het feest om draait moet ingrijpen en dat ik de manier van communicatie echt niet ok vind en mijn getuigen dit niet hebben verdiend. Uiteindelijk gaat mijn feest wel door want iedereen beloofde beterschap.. Ik ben benieuwd.. Heb de personen in kwestie nog wel aangesproken op hun gedrag en zij hebben hun excuses richting de getuigen gemaakt, maar ik had wel echt een klote gevoel over mijn vrijgezellenfeest (en nog steeds, ik moet hem nog krijgen). Er zijn zulke lelijke dingen gezegd..

Maar ik zou het als ik jou was dus wel even aankaarten, want het hoeft niet perse waar te zijn wat ze zeggen (zoals in mijn geval Wink).
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Aziraphale zo 29 jan 2012 - 9:42

Mijn zus gaat in mei trouwen en heeft aangegeven écht geen vrijgezellenfeest te willen. Ze wil zo min mogelijk 'traditioneel' en ik respecteer haar mening hierin dus zorg dat er niets wordt georganiseerd.

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 9:44

Aziraphale schreef:Mijn zus gaat in mei trouwen en heeft aangegeven écht geen vrijgezellenfeest te willen. Ze wil zo min mogelijk 'traditioneel' en ik respecteer haar mening hierin dus zorg dat er niets wordt georganiseerd.

En een speciaal zussendagje/avondje/weekendje met jou? Want al wil ze niet echt een vrijgezellenfeestje, het is toch altijd leuk om in het zonnetje te worden gezet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 9:45

Aziraphale schreef:Mijn zus gaat in mei trouwen en heeft aangegeven écht geen vrijgezellenfeest te willen. Ze wil zo min mogelijk 'traditioneel' en ik respecteer haar mening hierin dus zorg dat er niets wordt georganiseerd.

Ik hoop dat haar andere vriendinnen hier ook rekening mee houden.
Bij de mannen was het hier dringen, er waren er een paar die het wilde organiseren.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen zo 29 jan 2012 - 9:48

Nou ik had ook écht geen zin om in een of ander fout jurkje gehesen te worden, iets te moeten met sex of spannende opdrachten. Ik had ook geen zin in mutserige dingen zoals servies schilderen of bosche bollen maken.
Ik had echt zoiets van: doe maar niet, ik wil niet zoals het 'hoort' en ik wil niet zoals het normaal gaat.

En ik heb me toch een geweldige dag gehad!! Totaal wat anders dan wat normaal was, maar zó leuk.
Als een goede vriendin zoiets tegen mij zou zeggen...dan zou ik waarschijnlijk toch heel stiekem proberen wat te organiseren, gewoon omdat het heel erg leuk is om mee op pad genomen te worden voor een verrassing. En dat zou dan ook met 4 mensen een high tea kunnen zijn of zo.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 9:51

тыквашка schreef:Nou ik had ook écht geen zin om in een of ander fout jurkje gehesen te worden, iets te moeten met sex of spannende opdrachten. Ik had ook geen zin in mutserige dingen zoals servies schilderen of bosche bollen maken.
Ik had echt zoiets van: doe maar niet, ik wil niet zoals het 'hoort' en ik wil niet zoals het normaal gaat.

En ik heb me toch een geweldige dag gehad!! Totaal wat anders dan wat normaal was, maar zó leuk.
Als een goede vriendin zoiets tegen mij zou zeggen...dan zou ik waarschijnlijk toch heel stiekem proberen wat te organiseren, gewoon omdat het heel erg leuk is om mee op pad genomen te worden voor een verrassing. En dat zou dan ook met 4 mensen een high tea kunnen zijn of zo.

Inderdaad, ik zou ook wel íets doen, eventueel met z'n tweetjes. Ik zou haar niet als banaan verkleed door de stad laten lopen of zo, maar ik zou ook niet niks doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aziraphale zo 29 jan 2012 - 9:58

Birgit schreef:

Ik hoop dat haar andere vriendinnen hier ook rekening mee houden.
Bij de mannen was het hier dringen, er waren er een paar die het wilde organiseren.

Mijn zus heeft veel diverse vriendinnen en vrienden, die elkaar niet kennen. Ze heeft niet echt een beste vriendin dus ik denk dat het wel goed komt smile

Haar schoonzus en ik gaan gewoon ná de bruiloft een leuk dagje plannen. After party, lekker on- traditioneel nerd
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 10:10

Ik begrijp dat je niet amused bent. Dat zou ik ook zijn. Als ik jou was, zou ik met niet één, maar minstens twee van je beste vriendinnen om tafel gaan en duidelijk te maken wat je hierbij voelt. Wanneer je dat kwijt bent, zou ik me proberen er niet druk om te maken, want als zij échte vriendinnen zijn, houden ze rekening met jouw wens en komt het goed.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 zo 29 jan 2012 - 10:19

ik sta eigenlijk een beetje met mn oren te flapperen hier.
ik vind dat een vrijgezellenfeest voor de toekomstige bruid is, en dat het dus ook bij haar moet passen.
ik krijg er ook 1, en vind het normaal ook niet fijn om dingen uit hand te geven. maar hier weet ik dat het goed komt. de vriendin die het organiseert weet wat ik wel en niet wil, en gaat bijvoorbeeld niet survivallen of karten ofzo, want dat past niet bij mij. en ze zegt zelf dat ze al 2 pakken heeft (het ene moment 'durf' ik wel iets geks aan, de andere keer niet, en dat weet ik pas op het moment zelf haha)

ik zou toch met degene die het organiseert praten, en in ieder geval laten blijken dat je wel hoopt dat het iets is wat bij je past. want jij moet een leuke dag hebben!
en tja, natuurlijk moet je blij zijn dat ze iets organiseren, maar je mag ze toch best een duwtje in de rug geven?!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  TNMN zo 29 jan 2012 - 12:45

Ik snap dat het een verassing hoort te zijn, maar als je van verschillende kanten te horen krijgt dat je het niet leuk gaat vinden zou ik zeker informeren bij degene die het organiseerd. Je trouwt (als het goed is) maar 1x en een vrijgezellenfeest moet toch juist iets zijn waar je naar uitkijkt en achteraf nog van kan nagenieten? En dan hoeft het niet eens iets te zijn wat bij je past, zolang het leuk en gezellig is. Als er al mensen maanden vooraf tegen jou zeggen dat je het niet leuk gaat vinden... Ik vind dat hun het bij de organisator hadden moeten aankaarten en niet bij jou. Nu ben jij degene die het op moet lossen!
Maar goed, dat is al gebeurd natuurlijk. Ik neem aan dat je vriendin haar best doet om iets leuks te organiseren dus wees voorzichtig met je 'oordeel' (weet geen beter woord, oordeel klinkt zo Evil or Very Mad). Anders gebeurt er dadelijk hetzelfde als bij een bruid hierboven waarbij haar getuigen hebben gezegt het niet meer te willen doen...
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 12:50

TNMN schreef:Ik snap dat het een verassing hoort te zijn, maar als je van verschillende kanten te horen krijgt dat je het niet leuk gaat vinden zou ik zeker informeren bij degene die het organiseerd. Je trouwt (als het goed is) maar 1x en een vrijgezellenfeest moet toch juist iets zijn waar je naar uitkijkt en achteraf nog van kan nagenieten? En dan hoeft het niet eens iets te zijn wat bij je past, zolang het leuk en gezellig is. Als er al mensen maanden vooraf tegen jou zeggen dat je het niet leuk gaat vinden... Ik vind dat hun het bij de organisator hadden moeten aankaarten en niet bij jou. Nu ben jij degene die het op moet lossen!
Maar goed, dat is al gebeurd natuurlijk. Ik neem aan dat je vriendin haar best doet om iets leuks te organiseren dus wees voorzichtig met je 'oordeel' (weet geen beter woord, oordeel klinkt zo Evil or Very Mad). Anders gebeurt er dadelijk hetzelfde als bij een bruid hierboven waarbij haar getuigen hebben gezegt het niet meer te willen doen...
Ik zou een verassing ook niet leuk vinden...je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 3 166342

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes zo 29 jan 2012 - 19:55

Ik zou persoonlijk toch wel gewoon vertrouwen hebben in mijn vriendinnen.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze iets verzinnen wat ik echt niet zou willen (valt in dezelfde categorie dingen als die Susan noemde), maar er zijn ook dingen die me niet leuk lijken (zoals kantklossen) maar ik weet zeker dat als we dat met zijn alle doen, dat het een hysterische dag zou worden en wel gewoon leuk.

Een vriendin van ons trouwt in Amerika en van onze groep gaan er maar 3 meiden heen, gewoon omdat je niet zomaar even naar West-Amerika gaat voor een bruiloft. Zij heeft aangegeven ook geen vrijgezellen feest te hoeven (ook omdat ze zich denk ik bezwaard voelt omdat wij allemaal niet naar de bruiloft kunnen) en het is ook zeker geen dame waar drankspelletjes en een een stripper bij passen. Maar wij vonden ook dat het niet zomaar voorbij mocht gaan. Dus hebben we haar uitgenodigd voor een etentje bij iemand thuis met alle meiden, waar ze dus gewoon van op de hoogte was. En na het eten hebben we haar als verrassing een avondje mee genomen naar het Sanadome, even relaxen. Niet echt een vrijgezellen feest, maar wel een avond met alle vriendinnen. Achteraf zei ze ook dat ze blij was dat ze toch een "vrijgezellenfeesatje" gehad had. Zo denk ik dat er voor iedereen wel iets gepast te verzinnen valt (ik doel op Marin die per definitie geen vrijgezellenfeest wil).
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puk zo 29 jan 2012 - 20:29

Ik hoop voor jou dat die vriendinnen die jou hebben geinformeerd ervoor gaan zorgen dat die niet leuke ideeën worden tegen gehouden, voor de rest zou ik erop vertrouwen dat het goed komt. Er is niks zo balen als een verpeste vrijgezellendag bij voorbaat. De bruid moet zich er eigenlijk niet mee bemoeien;-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 22:18

Ik heb op het moment dat ze het wilden vieren gewoon gezegd dat ik zoals eerder aangegeven niet zo'n feest wilde. Volgens mij zat er best veel geld in. Hadden ze beter aan een gehoorapparaat kunnen besteden. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 1:26

Ik hoop ook dat het gewoon een leuk feest wordt Birgit! Ik zou trouwens zelf niet gecharmeerd zijn als ik bijv. op mijn vrijgezellenfeest in een idioot pak moest rondlopen, ik zou dat ook echt pertinent weigeren.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 ma 30 jan 2012 - 1:51

Ik vind dit een lastige situatie...

Vorig jaar heb ik zelf 'n vrijgezellenfeest mee georganiseerd en degene waarvoor het feestje was, vond het ook lastig om de touwtjes uit handen te geven. Dat begrijp ik heel erg goed want daar zou ik zelf ook moeite mee hebben. Eén van de meiden van het ook 'grappig' om de boel een beetje op te naaien en de twee meiden die het eigenlijk samen zouden organiseren lieten duidelijk aan de bruid merken dat ze er samen niet helemaal uit kwamen. Daarom heeft de bruid toen ook gevraagd of ik hen wilde helpen. Uiteraard heb ik dit met liefde en plezier gedaan!
De bruid gaf echter regelmatig aan dat ze het niet vertrouwde, bang was dat ze dingen moest doen waarbij ze voor l*l liep, dat ze dit niet wilde en dat niet wilde, enzovoorts. Eerlijk gezegd was ik dat op een gegeven moment ook wel een beetje beu hoor...
Ik bedoel, we hadden het al járen over haar vrijgezellenfeest, ik wist precies wat ze wél en níet wilden en ik nam aan dat ze niet voor niets aan ons had gevraagd of wij haar vrijgezellenfeest wilde regelen; dat vraag je toch niet aan mensen die je niet vertrouwd.

Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en heeft ze, naar eigen zeggen, 'n geweldige dag gehad! Very Happy

Ik kan me jouw gevoel dus heel goed voorstellen Birgit maar vergeet niet dat mensen je ook kunnen 'opnaaien'... en probeer vertrouwen te hebben in degene die het organiseren!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lavendel ma 30 jan 2012 - 1:56

Charlie schreef:Al ga ik met goede vrienden die zoiets voor me zouden doen kantklossen, we zouden toch wel lol hebben.

+1
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  TNMN ma 30 jan 2012 - 2:11

Smikkell schreef:
TNMN schreef:Ik snap dat het een verassing hoort te zijn, maar als je van verschillende kanten te horen krijgt dat je het niet leuk gaat vinden zou ik zeker informeren bij degene die het organiseerd. Je trouwt (als het goed is) maar 1x en een vrijgezellenfeest moet toch juist iets zijn waar je naar uitkijkt en achteraf nog van kan nagenieten? En dan hoeft het niet eens iets te zijn wat bij je past, zolang het leuk en gezellig is. Als er al mensen maanden vooraf tegen jou zeggen dat je het niet leuk gaat vinden... Ik vind dat hun het bij de organisator hadden moeten aankaarten en niet bij jou. Nu ben jij degene die het op moet lossen!
Ik zou een verassing ook niet leuk vinden...je eigen vrijgezellenfeest niet leuk vinden - Pagina 3 166342

Ik ook niet, maar dat schijnt een belangrijk punt te zijn in de discussie?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: