Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris?

+28
TukTuk
Tiara
rianne287
TNMN
Eliesje
nina
Snoes
Arwyn
Marsy28
flower
GeKKiE
maiadebij
Linda
SarahKey
Sarah1985
Lejow
Star007
Laced
Zwerver
Theeleut
Aziraphale
Zonnetje
Thunder
Rush
Parisienne
NoName88
girli
Tesss
32 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  MissD za 4 feb 2012 - 23:11

AngelNyn schreef:
_Liv schreef:Ik geloof jullie ook, hoor. Het is niet dat ik jullie niet geloof. Ik heb er zelf gewoon weinig verstand van en heb vorige maand met de belastingdienst gebeld over een aantal zaken waaronder de zorgtoeslag. Mijn vriend en ik dachten ook dat ik er geen recht op zou hebben en we hebben weinig zin om straks alles terug te betalen, maar ze zeiden dat ik er wel recht op had. Ik snap er nu nog minder van, haha!

Ja dat zeiden ze bij mijn zus ook 3 jaar lang.. en toch ieder jaar kon ze alles terug betalen, en als ze dan een maand later weer doodleuk opnieuw toeslag kreeg, en ze er over belde, konden ze het niet stopzetten..

Bij mijn man precies hetzelfde! Nu na 3jaar bellen is het eindelijk stopgezet. Hij mocht ook ieder jaar terugbetalen.

Ik werk 24 uur en mijn man 36 uur, en wij krijgen per maand om en nabij de 3000euro, als ik wat meer avonden/nachten/weekenden heb gewerkt kan het wat meer zijn.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 23:49

Ik heb vorige werk gebeld en het voor de zekerheid stop laten zetten. Ik heb geen zin om straks alles terug te moeten betalen.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij zijn wel elkaars toeslagpartner. Ik heb alles afgelopen week aan mijn vriend en onze boekhouder (zwager) nagevraagd.

Door dit topic ben ik het een en ander te weten gekomen en staat mijn zorgtoeslag vanaf volgende maand op 0. Bedankt meiden!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: