Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

+22
Fearie
Rush
Chocoholic
lieke89
Oasis
SuperGrover
Raindrop
luisa
Dolphinne
flower
Beachgirl
Filoria
Snoes
Pien
Highway
Lavendel
Ugly Betty
Marin
TukTuk
RioolSpook
Atelier Madame
Monte
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Monte ma 24 okt 2011 - 1:55

Even wat vraagjes:
Hoeveel betaal je per maand aan huur?
Eventueel hoeveel servicekosten?
Hoeveel % is de huur van je salaris?
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Atelier Madame ma 24 okt 2011 - 2:14

Even wat vraagjes:
Hoeveel betaal je per maand aan huur? 365 euro, hier gaat nog 149 euro huurtoeslag vanaf
Eventueel hoeveel servicekosten? die zitten bij de huur inbegrepen, ongeveer 3/4 euro
Hoeveel % is de huur van je salaris? denk alles bij elkaar opgetelt dat de huur zon 400 euro is (met g/w/l, internet, tv, gemeentelijke heffingen enzo), dit deel ik met mijn vriend. Die 200 euro is ongeveer 30% van mijn salaris.
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? woningnet
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  RioolSpook ma 24 okt 2011 - 2:14

Wij betalen ongeveer 530 euro aan huur. Dit is inclusief een onerhoudsabonnement van 8 euro ofzo?
Ivm eigen bedrijf hebben wij een verschillend inkomen maar denk dat het gemiddeld zo'n 10-15% van ons inkomen is. (wij wonen wel met zijn drieën).
Ben aan deze woning gekomen door ingeschreven te staan bij een woningbouw. Ik heb de afgelopen jaren in sloopwoningen gewoond en moest hier begin dit jaar uit. Er waren verder geen sloopwoningen meer in de omgeving beschikbaar en daarom hebben we dit huis aangeboden gekregen. Dat vind ik enigszins wel jammer omdat ik het wel leuk vond om in sloopwoningen te wonen (lekker goedkoop).
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  TukTuk ma 24 okt 2011 - 2:42

Hoeveel betaal je per maand aan huur? 385, hier gaat nog 150 euro aan huurtoeslag af.
Eventueel hoeveel servicekosten? Niks
Hoeveel % is de huur van je salaris? n.v.t, krijg stufi, en werk er naast wel, mijn vriend werkt fulltime.
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? Adhoc, het was eerst antikraak, betaalden we 200 euro. Toen besloten ze dat ze er voor dat laatste jaar (volgend jaar wordt het gesloopt), toch weer huur gingen vragen en werd de huur verhoogd naar 385. Voordeel is nu wel dat we huurrechten hebben, die hadden we voorheen niet.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 2:46


Hoeveel betaal je per maand aan huur? 600 euro kale huur
Eventueel hoeveel servicekosten? service kosten heb ik niet, wel nog 80 euro g/w/l
Hoeveel % is de huur van je salaris? Ik heb nu geen salaris, maar het was zo'n 40% van m'n salaris alleen aan kale huur.
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? via via
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  TukTuk ma 24 okt 2011 - 2:48

Joy_ schreef:
Hoeveel betaal je per maand aan huur? 600 euro kale huur
Eventueel hoeveel servicekosten? service kosten heb ik niet, wel nog 80 euro g/w/l
Hoeveel % is de huur van je salaris? Ik heb nu geen salaris, maar het was zo'n 40% van m'n salaris alleen aan kale huur.
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? via via

Das weinig! :o
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 2:53

Ja he smile Ik was toen ik hier net kwam wonen ingeschaald op 130 euro, maar had al het gevoel dat dat veel te veel was voor in m'n eentje. Toen heb ik een jaar redelijk zuinig geleefd, en is het teruggebracht naar 80 euro door Eneco smile Alleen is dit niet inclusief water, bedenk ik me nu, dat is 50 euro per drie maanden, en komt er nog bovenop.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Ugly Betty ma 24 okt 2011 - 2:54

Hoeveel betaal je per maand aan huur? € 760
Eventueel hoeveel servicekosten? Geen
Hoeveel % is de huur van je salaris? +/- 25%
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? met veel geluk via de woningbouw
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  TukTuk ma 24 okt 2011 - 3:01

Joy_ schreef:Ja he smile Ik was toen ik hier net kwam wonen ingeschaald op 130 euro, maar had al het gevoel dat dat veel te veel was voor in m'n eentje. Toen heb ik een jaar redelijk zuinig geleefd, en is het teruggebracht naar 80 euro door Eneco smile Alleen is dit niet inclusief water, bedenk ik me nu, dat is 50 euro per drie maanden, en komt er nog bovenop.

Ik betaal 150 aan G/L, en 50 per maand aan water (al zitten daar wel gemeentelijke heffingen en kosten voor t afval ook bij, om 1 of andere vage reden komen deze kosten bij Brabant water er bij)

Wel lekker dat je zo weinig maar hoeft te betalen! En dat zelfs na die strenge winter! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Lavendel ma 24 okt 2011 - 3:29

Ik betaal 300 euro voor een kamertje van 16m2.

Als ik dat vergelijk met sommige bedragen voor hele huizen.. het is echt absurd.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Highway ma 24 okt 2011 - 5:07

580 aan kale huur; geen servicekosten. Dat is 19% van ons inkomen, we huren via de woningstichting
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Pien ma 24 okt 2011 - 5:31

Even wat vraagjes:
Hoeveel betaal je per maand aan huur? 680 euro
Eventueel hoeveel servicekosten? 15 euro
Hoeveel % is de huur van je salaris? iets van 25 procent denk ik
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? via de woningbouw www.uwoon.nl die deden een voorselectie voor www.actyswonen.nl

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:30

Hoeveel betaal je per maand aan huur? 590 euro, voor 75m²
Eventueel hoeveel servicekosten? 25, + 80 g/w/l
Hoeveel % is de huur van je salaris?30%
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen?Via een bedrijf dat huurappartementen aanbiedt in de vrije sector.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 8:03

Ik vul het lijstje even in van toen wij nog huurden, nu hebben we een huis gekocht.

Hoeveel betaal je per maand aan huur? 650
Eventueel hoeveel servicekosten? Geen
Hoeveel % is de huur van je salaris? 18 %
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? Particulier

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Filoria ma 24 okt 2011 - 8:21

Hoeveel betaal je per maand aan huur? 750 kale huur voor 120m2
Hoeveel % is de huur van je salaris? 25%
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? via DirectWonen (afrader! wat een k*tbedrijf!) Maar het is wel een heel fijn huis I love you
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:23

Voor degenen die hier al gereageerd hebben: hebben jullie gereageerd in een percentage van jullie eigen salaris, of het salaris van jou en je partner? En in een percentage van je bruto of netto salaris?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Filoria ma 24 okt 2011 - 8:26

Het netto salaris van mij en mijn partner opgeteld.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:34

Monte schreef:Even wat vraagjes:
Hoeveel betaal je per maand aan huur? €453 voor een eengezinswoning
Eventueel hoeveel servicekosten? -
Hoeveel % is de huur van je salaris? 15 procent
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? Woningbouw

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:34

Ava schreef:Voor degenen die hier al gereageerd hebben: hebben jullie gereageerd in een percentage van jullie eigen salaris, of het salaris van jou en je partner? En in een percentage van je bruto of netto salaris?

Netto salaris van beiden opgeteld

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 8:53

Filoria schreef:Het netto salaris van mij en mijn partner opgeteld.
Dit dus.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:59

Monte schreef:Even wat vraagjes:
Hoeveel betaal je per maand aan huur? Wij gaan 755,- betalen voor ons nieuwe huis.
Eventueel hoeveel servicekosten? 0,-
Hoeveel % is de huur van je salaris? Ik denk 25% ongeveer.
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? Via een plaatselijke makelaar die het regelt voor stienstra vastgoed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Beachgirl ma 24 okt 2011 - 9:21

Hoeveel betaal je per maand aan huur? 350 euro
Eventueel hoeveel servicekosten? Geen
Hoeveel % is de huur van je salaris? 25-30% (netto salaris van mezelf, woon alleen)
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? Via via (particulier)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  flower di 25 okt 2011 - 4:24

Hoeveel betaal je per maand aan huur?482
Eventueel hoeveel servicekosten? rond de 25 euro(dit zit al bij bovenstaand bedrag in)
Hoeveel % is de huur van je salaris? iets minder dan 15%, dit is gebasseerd op het netto salaris van mij en mijn vriend.
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? via de woningstichting
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Dolphinne di 25 okt 2011 - 4:24

Even wat vraagjes:
Hoeveel betaal je per maand aan huur? 295 euro
Eventueel hoeveel servicekosten? geen
Hoeveel % is de huur van je salaris? 35 % van mijn stufi
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? Via de woningbouw met urgentie.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 4:30

Wij betalen 865 euro huur voor een 3 kamerappartement, particulier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum