Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris?

+28
TukTuk
Tiara
rianne287
TNMN
Eliesje
nina
Snoes
Arwyn
Marsy28
flower
GeKKiE
maiadebij
Linda
SarahKey
Sarah1985
Lejow
Star007
Laced
Zwerver
Theeleut
Aziraphale
Zonnetje
Thunder
Rush
Parisienne
NoName88
girli
Tesss
32 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris? Empty Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Tesss vr 27 jan 2012 - 22:48

incl zorgtoeslag en hypotheek teruggave. En werken jullie beide fulltime?

En voor diegene die kinderen hebben komen jullie daar goed mee rond of zijn er veel obstakels op de weg? Ben vooral benieuwd naar de kinderen mensen smile maar anderen ook hoor. En werk je dan parttime?

Groetjes Tess

Laatst aangepast door Tesss op vr 27 jan 2012 - 23:01; in totaal 2 keer bewerkt
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris? Empty Re: Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 22:54

Wij hebben samen rond de € 3200,- per maand, meestal meer i.v.m. km vergoeding bij mijn salaris en overuren van mijn vriend. Op het moment is het een beetje krap omdat mijn vriend nog schulden aan het afbetalen is maar over 5 maanden is dat eindelijk klaar bounce

Gast
Gast

Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris? Empty Re: Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris?

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 22:55

Rond de 4000 euro.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 22:56

wat mijn man elke maand overmaakt, plus zorgtoeslag is ongeveer 1700 euro. Op het moment werk ik niet, anders zitten we wel hoger. Mijn man heeft een eigen bedrijf, dus er komt wel meer geld binnen die we in geval van nood kunnen gebruiken, maar we redden het altijd prima met die 1700 euro.

Gast
Gast

Bericht  girli vr 27 jan 2012 - 23:28

weinig.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 0:46

Ik denk dat wij rond de 3100 euro zitten.

Ik werk 20 uur in de week straks, L. gaat 2 dagen naar het kdv straks, mijn vriend werkt 40 uur en krijgt km-vergoeding.

We sparen elke maand 20 euro voor L, dat wij beheren en waarvan wij straks hopen haar studie en rijbewijs te bekostigen en andere zaken. Als we een financiele meevaller hebben gaat er ook een deel naar haar rekening voor spullen voor haar.

Zelf proberen we zo'n 50 euro pm sowieso te sparen, wat er dan nog over is is mooi meegenomen.

We hebben niet het meest riante salaris, maar we hebben een dak boven ons hoofd, een tuin om in te spelen, 2 auto's voor de deur, geld om te eten/leuke dingen te doen en een gezond kind, dus ik ben gelukkig. Al met al komen we goed rond hoor!

Ik kan overigens wel meer gaan werken, maar ik heb liever quality time met mijn dochter dan 1000den euro's op de bank.

Gast
Gast

Bericht  NoName88 za 28 jan 2012 - 2:18

De meeste maanden tussen de 3300 en 3500 euro (incl teruggaaf Belastingdienst). Ligt een beetje aan hoeveel overuren mijn man maakt. Werken beiden fulltime.

We zijn nu bijna een halfjaar getrouwd en wonen ook bijna een halfjaar in ons koophuis. We gaan nu langzaam weer iets sparen. Maar ik 'durf' eigenlijk nog niet parttime te gaan werken. Zou best een halve of hele dag in de week minder willen werken (werk nu 40 uur) zodat ik iets meer tijd aan m'n huishouden e.d. kan besteden.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  NoName88 za 28 jan 2012 - 2:19

Rejoy. schreef:wat mijn man elke maand overmaakt, plus zorgtoeslag is ongeveer 1700 euro. Op het moment werk ik niet, anders zitten we wel hoger. Mijn man heeft een eigen bedrijf, dus er komt wel meer geld binnen die we in geval van nood kunnen gebruiken, maar we redden het altijd prima met die 1700 euro.

Dat vindt ik niet veel met kinderen! Hebben jullie een koop of huurhuis?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 2:47

Parel , ik vind het anders best een ruim inkomen wat jullie hebben.

Wij zitten rond de €2800.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne za 28 jan 2012 - 2:49

Hier komt inclusief toeslagen (zorg-, huur- en kindgebonden budget) zo'n 2000 euro per maand binnen. Hier zit ook mijn studiefinanciering bij. Mijn vriend werkt fulltime, ik ben nog aan het afstuderen en werk niet.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 3:11

O ja, man werkt fulltime en ik 24u en 1 weekend in de maand, studeer er voltijd naast en heb een peuter van 2,5 en ben zwanger van de 2e. Ik heb de Kinderopvangtoeslag er niet bij geteld. We wonen nu nog in een huurwoning maar over 2 maand in een koopwoning als alles goed is.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 3:22

Jolicious schreef:Parel , ik vind het anders best een ruim inkomen wat jullie hebben.
Ik ook, dat halen wij lang niet.

Gast
Gast

Bericht  NoName88 za 28 jan 2012 - 4:53

NoName88 schreef:
Rejoy. schreef:wat mijn man elke maand overmaakt, plus zorgtoeslag is ongeveer 1700 euro. Op het moment werk ik niet, anders zitten we wel hoger. Mijn man heeft een eigen bedrijf, dus er komt wel meer geld binnen die we in geval van nood kunnen gebruiken, maar we redden het altijd prima met die 1700 euro.

Net nog eens ff gekeken, wij zijn alleen aan vaste lasten al meer dan 1700 per maand kwijt! (hypotheek, verzekeringen, g/w/e, telefoonrekeningen)

Dan moet de auto nog getankt worden, boodschappen gedaan worden en de rest!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 4:55

Ik weet wel dat Rejoy nu nog in een vrij goedkope huurwoning woont, maar dan nog vind ik het wel knap dat zij het kunnen doen van dat bedrag haha. Wij zouden dat ook niet redden.

Gast
Gast

Bericht  Rush za 28 jan 2012 - 4:56

Ongeveer €****. M`n vriend zijn overuren reken ik daar niet bij in, dat is gemiddeld €*** per maand, maar dat verschilt dus.

Laatst aangepast door Rush op ma 30 jan 2012 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Thunder za 28 jan 2012 - 5:03

Incl. bovenstaande toeslagen komen wij rond de €2800 met ons gewone werk. Mijn man werkt ook voor zichzelf minimaal een dag per week en brengt daar ook minimaal €700 per maand mee thuis. Dat houdt in dat hij vaak rond de 45-50 uur werkt per week, ik werk 16 uur.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 5:03

Ongeveer €3400. Hij fulltime, ik 30 uur per week.
Belastingteruggave is hier niet meegerekend, die komt er nog extra bij: €280.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 5:28

NoName88 schreef:
NoName88 schreef:

Net nog eens ff gekeken, wij zijn alleen aan vaste lasten al meer dan 1700 per maand kwijt! (hypotheek, verzekeringen, g/w/e, telefoonrekeningen)

Dan moet de auto nog getankt worden, boodschappen gedaan worden en de rest!

wij wonen in een huurwoning (430 euro), hebben minimaal recht op toeslagen, zorgtoeslag is 20 euro verder niks (Man verdient teveel met zijn bedrijf, maar moet een buffer opbouwen, hij heeft regelmatig tussen de 20.000 en 50.000 euro 'ergens hangen' wat hem nog betaald moet worden). Toch kunnen we regelmatig veel sparen, hebben een spaarsaldo van een bedrag met 4 nullen. Onze vaste lasten zijn ongeveer 1300 euro, de rest kunnen we besteden aan extra's en sparen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 5:33

Dan heb je dus 400 euro wat je kan besteden aan extra's en sparen. Daar moet je ook de boodschappen nog van doen neem ik aan? En kleding en dergelijke. Hoe kan je daar dan flink van sparen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 5:42

Boodschappen (incl. luiers en verzorgingsproducten) hoeven daar niet gedaan van te worden, kleding e.d. moet daar wel van gekocht worden. Wij hebben altijd grote bedragen direct apart gezet. Zo heb ik bijna ieder jaar een naheffing van de stufi gehad, wat iedere keer apart gezet is. Er is een fout gemaakt bij de BD waardoor we een paar duizend euro terug moesten betalen en later bleek dat dit niet had gehoeven en we het weer terug hebben gekregen. Als je zo af en toe een bedrag van duizend euro apart kunt zetten, dan tikt het mooi aan natuurlijk. Plus iedere maand spaargeld erbij en dan kom je uiteindelijk wel bij dat bedrag.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 5:46

Dan vind ik het nog heel knap dat je vaste lasten zo laag zijn, als bij die 1300 euro al boodschappen bij in zitten. Maar als je af en toe grote bedragen terug krijgt van de Belastingdienst tikt het wel aan inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 5:51

we hebben op dit moment ook geen kinderopvangkosten hè, dat scheelt enooooorm. Kinderopvangkosten was meer dan onze huur Rolling Eyes Verder staat onze tweede auto op de zaak bijvoorbeeld. Ik vraag me af waar jullie dan zoveel extra geld aan kwijt zijn om (ver) boven die lasten uit te komen?

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje za 28 jan 2012 - 6:02

*** euro netto. Mijn vriend werkt 32 uur (in loondienst) en ik 36 uur per week (dat is bij mijn bedrijf fulltime).

Er komt nog wel meer binnen van mijn vriends eigen bedrijf, maar dat heb ik hier niet meegeteld, omdat dat heel verschillend is per maand.

Laatst aangepast door zonnetje op di 31 jan 2012 - 5:44; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale za 28 jan 2012 - 6:38

Op dit moment €3000, zonder toeslagen of hypotheekrente.
Ik werk 3 dagen en mijn vriend 4. Hij is momenteel aan het afstuderen en ik kan nog niet meer uren krijgen op mijn werk. Uiteindelijk wil ik graag 4 dagen per week werken. Ik doe een paar keer in de maand invalwerk, maar lang niet altijd. Wij redden het prima met dit bedrag, hebben geen kinderen en een hele lage hypotheek. Doen veel leuke dingen en sparen ook lekker Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Theeleut za 28 jan 2012 - 6:43

Bij ons komt €5300 netto binnen, dat is inclusief €628 hypotheekteruggave. Overige toeslagen krijgen wij niet.

Mijn man werkt +/- 50 uur per week en ik werk momenteel niet nu de kinderen nog klein zijn.
We komen hier goed van rond.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: