Gebroken nachten
+12
woezel
Annemie
studiebol
Ayla
Tania
mauwmauw
Paper Crown
frolic
Liadan
Coco
Annie24
Susan
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Gebroken nachten
Ayla schreef:
Overigens denkt hij wel dat ik alleen maar in mn neus zit te peuteren als ik thuis ben... En dat krijg ik er maar niet uit (uit zijn hoofd, niet uit mijn neus )
Daar zou ik echt heel pissig om worden, dan zou ik me echt niet serieus genomen voelen. Hoe komt het dat je het er niet uit krijgt, gelooft hij je domweg niet?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
papilonrose jij hebt inderdaad geen keus. Gaat ze trouwens wel eens naar haar vader?
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Oh ja, mijn man denkt ook weleens dat ik hele dagen op de bank kan zitten koffie drinken. Hij is maar 1 keer toen ze een half jaar waren een dagje alleen met ze geweest toen ik een begrafenis van mijn nicht had. Of nou ja, alleen, zijn broertje was er 5 van de 11 uurtjes, dus zo lang was het ook allemaal niet. Maar hij heeft wel 5 keer gebeld hoelaat ik thuis was. Verder is hij nooit meer dan 1,5 uur alleen met ze geweest als ik even boodschappen doe of naar de zonnebank. Hij heeft ook echt geen idee hoe het is om ze allebei in je eentje naar bed/in slaap te brengen.
Binnenkort ga ik een keer een middag weg tot na bedtijd. Wordt een leuke dag voor hem, vooral nu ze in een onwijze dramfase zitten. Wat zal hij afzien en alleen al bij dat idee moet ik lachen.
Hij kan zich namelijk echt niet voorstellen dat ik echt even moet ontspannen onder de douche als hij thuis is en geen zin heb om dan ook nog iedere keer de kinderen bij het douchen te hebben.
Binnenkort ga ik een keer een middag weg tot na bedtijd. Wordt een leuke dag voor hem, vooral nu ze in een onwijze dramfase zitten. Wat zal hij afzien en alleen al bij dat idee moet ik lachen.
Hij kan zich namelijk echt niet voorstellen dat ik echt even moet ontspannen onder de douche als hij thuis is en geen zin heb om dan ook nog iedere keer de kinderen bij het douchen te hebben.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
woezel schreef:papilonrose jij hebt inderdaad geen keus. Gaat ze trouwens wel eens naar haar vader?
Nee, eigenlijk niet. Ja soms, maar dan gaan we daar even op visite en dan weer naar huis. Ze kan daar namelijk niet echt slapen. Hij woont klein en de spullen die er op het moment van hem en zijn vriendin staan laten niet echt plek over voor een slaapplek voor een dreumes. Hij komt wel in elk geval 1x per week een hele dag hierheen wanneer ik werk, dan heeft hij papadag. Maar dat is dus altijd overdag
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:woezel schreef:papilonrose jij hebt inderdaad geen keus. Gaat ze trouwens wel eens naar haar vader?
Nee, eigenlijk niet. Ja soms, maar dan gaan we daar even op visite en dan weer naar huis. Ze kan daar namelijk niet echt slapen. Hij woont klein en de spullen die er op het moment van hem en zijn vriendin staan laten niet echt plek over voor een slaapplek voor een dreumes. Hij komt wel in elk geval 1x per week een hele dag hierheen wanneer ik werk, dan heeft hij papadag. Maar dat is dus altijd overdag
Dat is wel leuk dat hij een echte papa dag heeft. Maar jij dus geen nacht om bij te tanken. Dan toch maar proberen om je rust overdag te pakken.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Hier ging man er net zo vaak uit, al dan niet vaker. Je zou het ook kunnen zien als dat jij nu meer rust nodig hebt omdat je lichamelijk gezien een flinke klap heb gehad. Ik vind het meer dan normaal dat het gewoon om en om gaat.
Gast- Gast
Dat idee heb ik ook.Susan schreef:Mijn ervaring is wel dat degene die buitenshuis is zich vaak niet realiseert hoe zwaar het thuis kán zijn, bijvoorbeeld als je een kleine baby hebt die continu aandacht nodig heeft.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Hier ging man er net zo vaak uit, al dan niet vaker. Je zou het ook kunnen zien als dat jij nu meer rust nodig hebt omdat je lichamelijk gezien een flinke klap heb gehad. Ik vind het meer dan normaal dat het gewoon om en om gaat.
Precies. En ik vind het ook gewoon te maken hebben met de ander iets gunnen, in dit geval een beetje nachtrust.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Stofzuiger schreef:Dat idee heb ik ook.Susan schreef:Mijn ervaring is wel dat degene die buitenshuis is zich vaak niet realiseert hoe zwaar het thuis kán zijn, bijvoorbeeld als je een kleine baby hebt die continu aandacht nodig heeft.
Dat was hier ook duidelijk het geval. De vader van A. had volgens mij echt het idee dat ik de hele dag op de bank zat met een boek en een kop thee en dat A. of aan het slapen zou zijn of zichzelf wel zou vermaken Totdat hij op een gegeven moment zijn eerste papadag had, toen kwam hij erachter dat het toch nog best vermoeiend kon zijn zo'n hele dag. Hij gaf eerlijk toe dat hij het intensiever vond dan een dag werken.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Susan schreef:Ayla schreef:
Overigens denkt hij wel dat ik alleen maar in mn neus zit te peuteren als ik thuis ben... En dat krijg ik er maar niet uit (uit zijn hoofd, niet uit mijn neus )
Daar zou ik echt heel pissig om worden, dan zou ik me echt niet serieus genomen voelen. Hoe komt het dat je het er niet uit krijgt, gelooft hij je domweg niet?
Laatst aangepast door Ayla op do 26 jan 2012 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik ga er altijd uit, ook al werk ik en hij ook. Mijn man hoort onze zoon niet eens terwijl hij bij ons op de kamer slaapt. Soms als hij er toch wakker van wordt (sta ik beneden al vaak een fles te maken) dan gaat hij hem verschonen.
Mijn man ging alleen de eerste 2 weken braaf mee uit bed maar daarna niet meer.
Mijn man ging alleen de eerste 2 weken braaf mee uit bed maar daarna niet meer.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Aangezien hij de borstvoeding niet kan overnemen ben ik degene die opstaat 's nachts om te voeden en te verschonen. Hij kan zo gelukkig genoeg uren slaap pakken om niet volledig gebroken thuis te komen uit z'n werk en zoveel mogelijk te kunnen doen met onze zoon en in het huishouden als hij weer thuis is. En kan hij mij ook steunen, ik ben tegen die tijd toch wel redelijk gebroken van de vermoeidheid, dus ik ben blij toe dat hij dan nog enigszins helder is.
Oh en als onze zoon niet in z'n bedje te krijgen is, neemt mijn man het van me over. Ze liggen dan samen in bed (pink van m'n man in z'n mond:P) en zijn zo vertrokken terwijl ik als een blok ga slapen op de logeerkamer tot de volgende voeding.
Oh en als onze zoon niet in z'n bedje te krijgen is, neemt mijn man het van me over. Ze liggen dan samen in bed (pink van m'n man in z'n mond:P) en zijn zo vertrokken terwijl ik als een blok ga slapen op de logeerkamer tot de volgende voeding.
Gast- Gast
Ik heb nog steeds een paar keer per week een gebroken nacht. S. is nog heel regelmatig wakker 's nachts. Over het algemeen ben ik degene die loopt. Echter na de tigste keer duw ik hem het bed uit. Ik kan prima functioneren op een paar uur slaap, mijn man absoluut niet.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Rataplan schreef:Ik heb nog steeds een paar keer per week een gebroken nacht. S. is nog heel regelmatig wakker 's nachts. Over het algemeen ben ik degene die loopt. Echter na de tigste keer duw ik hem het bed uit. Ik kan prima functioneren op een paar uur slaap, mijn man absoluut niet.
Hier is dat andersom
Gast- Gast
Dat is heel vervelend Jolicious. Gelukkig kun je de nachten dan delen.Jolicious schreef:Rataplan schreef:Ik heb nog steeds een paar keer per week een gebroken nacht. S. is nog heel regelmatig wakker 's nachts. Over het algemeen ben ik degene die loopt. Echter na de tigste keer duw ik hem het bed uit. Ik kan prima functioneren op een paar uur slaap, mijn man absoluut niet.
Hier is dat andersom
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Stofzuiger schreef:Dat idee heb ik ook.Susan schreef:Mijn ervaring is wel dat degene die buitenshuis is zich vaak niet realiseert hoe zwaar het thuis kán zijn, bijvoorbeeld als je een kleine baby hebt die continu aandacht nodig heeft.
Zo een dikke +1. Af en toe kan ik hem wel schieten.. Hij denkt soms dat ik in luilekkerland leef volgens mij. Ik kom uren te kort soms! Afstuderen, bruiloft regelen, huishouden doen en R. nog.. Ja ik schud het zo uit mijn mouw schat .
Edit: Als R. wakker wordt 's nachts dan ga ik eruit. Mijn vriend wil dan dat ik hem wakker maak en hem eruit stuur maar dat vind ik niet nodig. Vriendlief word soms nogal chagerijnig van te weinig slaap dus dat heb ik liever niet. Ik kan er vrij goed tegen gelukkig.
Sterkte met de gebroken nachten!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gebroken nachten baby elf maand
» borstvoeding, de nachten en je partner
» je hebt van die nachten...
» Waardeloze nachten...Help!
» Slapeloze nachten....