Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

je hebt van die nachten...

5 plaatsers

Ga naar beneden

je hebt van die nachten... Empty je hebt van die nachten...

Bericht  maiadebij di 21 feb 2012 - 18:58

Gister voelde ik me wat grieperig, dus optijd naar bed. 22:00 sliep ik. Maar jeetje zeg wat een *** nacht je hebt van die nachten... 394967

23:00 J wakker, voeding gegeven
23:15 leg ik haar net slapen in bed... MAMAAA, N wakker. Snel naar hem toe, maar helaas J werd er ook weer wakker van.
24:00 sliep ik weer
2:00 J wakker
4:30 J wakker, leg haar net slapend weer terug... MAAAAAAMMMMM, IK BANGGG. Jahoor N en J allebei weer wakker. N bij ons in bed en uiteindelijk J ook want die viel ook niet meer in slaap.

En daarna er niet meer in geslaagd ze allebei in bed te krijgen dus heb ik niet meer geslapen. Pffff voel me echt gaar nu, en moet zo werken Sad

Dit zijn vast geen onbekende taferelen voor jullie!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

je hebt van die nachten... Empty Re: je hebt van die nachten...

Bericht  L!ND@ di 21 feb 2012 - 19:02

Nee, klinkt helaas erg herkenbaar. Vreselijk zijn die nachten! Hopelijk gaat de dag voor jou een beetje snel voorbij en is het aankomende nacht beter. Sterkte!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  maiadebij di 21 feb 2012 - 19:11

Soms is het dan ook wel lekker om te werken eerlijk gezegd, de kinderen zijn ook niet uitgeslapen en gezellig dus de hele dag gejengel aan mijn hoofd heb ik ook geen zin in, dat laat ik aan mijn moeder over Laughing .

J slaapt sowieso nog niet door, maar 1x per nacht een voeding (of 2x) is niet erg als je gewoon verder kunt slapen EN gewoon een normale tijd kunt opstaan.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  L!ND@ di 21 feb 2012 - 19:24

Nou, D. is altijd even vrolijk. Of ze nou goed geslapen heeft of niet. Ik wou dat ik dat kon! En inderdaad één of twee keer wakker worden is prima, dit is echt slopend. Ik word daar zelf zo jankerig van! Maar goed...ik kan dan ook erg slecht tegen weinig slaap. Meestal gaat het op het werk wel weer, maar daarna stort ik vaak helemaal in.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Liadan di 21 feb 2012 - 20:28

Heel herkenbaar, fijne nachten zijn dat, vooral als ze steeds om de beurt wakker worden. Succes vandaag, hopelijk kom je de dag een beetje door.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Novalee di 21 feb 2012 - 20:33

Oei, dat klinkt wel als een erg slechte nacht! Sterkte vandaag!

Wij zijn erg verwend, N. slaapt al door sinds ze een week of 3 oud is. Maar sinds anderhalve week is het elke avond en nacht feest. Het begint nadat ze 45 minuten heeft geslapen na de laatste fles. Dan wordt ze steeds keihard huilend wakker, maar zodra je haar oppakt is ze meteen stil, legt haar hoofd op je schouder en slaapt verder. Maar leg je haar weg dan begint ze meteen weer te huilen. Het is dus steeds wachten tot ze wat dieper in slaap is, dan héél voorzichtig wegsluipen en met een beetje geluk heb je dan 20 minuten rust je hebt van die nachten... 394967 En dat houdt ze gerust een paar uur vol. Afgelopen twee nachten hebben we haar maar bij ons in bed genomen en dan huilt ze gelukkig niet, maar het is nog steeds niet erg bevordelijk voor onze nachtrust. En wat er nou aan de hand is? Mevrouw kwijlt de laatste tijd meer dan anders dus het zouden tandjes kunnen zijn, maar ook een reactie op de bijvoeding (haar eczeem speelt ook weer op), ze is erg verkouden en daarnaast is ze de laatste tijd eenkennig dus het zou ook nog een soort verlatingsangst kunnen zijn scratch

Tisunfase, tisunfase, tisunfase, tisunfase, tisunfase.....
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pussycat di 21 feb 2012 - 21:30

Novalee schreef:
Tisunfase, tisunfase, tisunfase, tisunfase, tisunfase.....

Hahaha ik dacht echt; Wat staat hier nou? :shock:
Maar nu zie ik het hahaha.

Hier juist een hele goede nacht gehad. Ze sliep om half 10 in haar eigen bedje tot 8:15 :shock:
Nou dat ging per ongeluk denk ik want dat is nog nooit voorgekomen. Laughing
Maar wel lekker. papa en mama hebben lekker de hele nacht in elkaars armen gelegen.

Haha wel herkenbaar hoor dat je denkt van pff gelukkig werk ik vandaag :-)
Laatst was m'n dochter ziek en de hele nacht lopen spoken, was echt blij dat ik naar m'n werk mocht want ze was echt chaggi de hele dag.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  maiadebij di 21 feb 2012 - 23:10

voordeel is ook dat mijn moeder bij ons thuis oppast, dus als ze inderdaad gespookt hebben omdat ze niet lekker zijn dan kunnen ze wel gewoon lekker thuis blijven. N vreef net ook alweer in zijn ogen en lag onderuitgezakt op de bank.

Ik zit nu op mijn werk, 3 kopjes koffie verder, en gaat wel redelijk. Hopen op een betere nacht aankomende nacht!

Het vervelende is dat als N wakker wordt hij me gaat roepen en J wordt heel snel wakker en slaapt nog bij ons op de kamer. Dus even snel ongemerkt naar beneden (wij slapen op zolder) gaan lukt nooit.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 23:58

Hier van zondag op maandagnacht...

Ik moest maandag weer voor het eerst werken.
A kwam eerst om 03.00 voor een voeding, nou dat weten we niks aan de hand.
Maar vervolgens werd hij om 05.00 wakker en ging niet meer slapen.
Dat was wel erg vroeg!!
Gelukkig was het carnaval en dus erg rustig op het werk.
Dus ik kon er op mijn gemakje in komen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: