Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waardeloze nachten...Help!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Waardeloze nachten...Help! Empty Waardeloze nachten...Help!

Bericht  L!ND@ wo 17 apr 2013 - 16:36

Momenteel zit ik echt even met mijn handen in het haar. Dacht dat dit een fase was, maar dan duurt die wel verrekt lang. Het zit zo: Momenteel ben ik iedere ochtend al om 5.00 wakker en slaap ik gemiddeld 3 tot 4 uur per nacht. Om 23.00 krijgt J. nog een fles, anders is nog eerder wakker en niet meer in slaap te krijgen, voordat hij te eten krijgt (maakt niet uit of hij een grotere fles of rijstebloem krijgt, hij blijft komen). Voordat ik slaap is het al snel 0.00 uur. Vervolgens begint om 3.30 het gerommel. Hij ligt steeds helemaal onderin bed gefrommeld en kan zijn benen niet strekken. Vervelend, maar even een pink erin (speen wil hij echt niet aan) en hij slaapt rond 4.00 weer. Als ik zelf dan eindelijk weer een slaap (gaat me moeilijk af) is het bijna 5.00 en wordt hij weer wakker....Om gewoon te liggen rommelen, maar vaak ook omdat ie moet poepen. Het is dan vaak één en al geknetter en getrappel en voordat hij het kwijt is....dat gebeurd meestal pas tijdens zijn 1e fles die ik uit wanhoop geef. Dan gaat mijn wekker op werkdagen en is hij niet meer stil te houden. Mijn man is bakker en dus allang de deur uit, dus ik kan welgeteld 2 dagen bijtanken, terwijl het voor hem ook wel eens fijn zou zijn om uit te slapen. Iemand DE tip? Is zeer welkom, want ik trek dit niet veel langer meer zo...
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waardeloze nachten...Help! Empty Re: Waardeloze nachten...Help!

Bericht  Highway wo 17 apr 2013 - 17:43

Om 21 uur naar bed zodat je al wat slaapt voor de laatste fles misschien?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waardeloze nachten...Help! Empty Re: Waardeloze nachten...Help!

Bericht  Pink! wo 17 apr 2013 - 17:44

Mijn tip, eerder naar bed ( dus al voor dat hij zijn laatste voeding krijgt) dan pak je al 2 uurtjes voor hij wakker word.
En dan gewoon om 5 uur die fles geven en hopelijk valt hij dan weer in slaap.

Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waardeloze nachten...Help! Empty Re: Waardeloze nachten...Help!

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 19:00

Inderdaad, gelijk met hem naar bed gaan 's avonds. Niet gezellig misschien, maar het scheelt wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waardeloze nachten...Help! Empty Re: Waardeloze nachten...Help!

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 19:01

waar is je man/vriend in het verhaal? Neemt hij 's nachts nog wat voor zijn rekening?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waardeloze nachten...Help! Empty Re: Waardeloze nachten...Help!

Bericht  L!ND@ wo 17 apr 2013 - 19:25

Ik denk dat ik dat inderdaad maar ga doen, zit weinig anders op. Hij kan er ook echt niks aan doen, dat is het vervelende. Af en toe slaapt ie na de fles verder, maar dan wordt D. wakker. Ook zo'n vroege vogel Wink Slapen zit er dan dus niet meer in. Als ik moet werken, moet ik er sowieso uit.

@Rejoy Hij doet tegenwoordig vaker de laatste fles, maar om 3.45 (donderdag en vrijdag nog eerder) moet hij er weer uit, omdat ie dan moet werken. Dan is het dus nog rustig. Daarna begint het "gedonder" pas. Hij kleedt zichzelf beneden aan, zodat de kids geen last van hem hebben. Hij neemt de nachten voor zich als hij vrij is.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waardeloze nachten...Help! Empty Re: Waardeloze nachten...Help!

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 19:32

en als je man nou de fles rond 3.45u geeft? Misschien drinkt hij dan al slapend de fles zo leeg en wordt ie later wakker? Dat heeft hier heel lang gewerkt. Dan legde mijn man de oudste rond 4.30u met een flesje naast mij neer, dan dronk ze 'm half slapend en op die manier sliep ze een stuk langer dan wanneer ze de fles op een tijdstip kreeg dat ze eigenlijk niet meer in slaap viel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waardeloze nachten...Help! Empty Re: Waardeloze nachten...Help!

Bericht  L!ND@ wo 17 apr 2013 - 19:37

Dat is inderdaad ook nog een optie, kunnen we ook proberen. We zijn ook verwend met J. moet ik zeggen. Eerder sliep hij door tot 7.15, dit is nu een ruime maand zo.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waardeloze nachten...Help! Empty Re: Waardeloze nachten...Help!

Bericht  Paper Crown wo 17 apr 2013 - 20:05

Hangt er iets in de lucht ofzo? Mijn J. maakt er ook een groot potje van. Hij kwam om 23:00 om 01:48 en om 04:00 en toen weer om 06:00. Man en ik zijn gesloopt! Hij doet dit nu al 3 nachten.. Waardeloze nachten...Help! 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waardeloze nachten...Help! Empty Re: Waardeloze nachten...Help!

Bericht  Supertalentje wo 17 apr 2013 - 21:34

Ik herken het wel. Vanaf een maand of 4 tot ruim een jaar kwam hij om 5.00. Meestal ook om 24.00 en dan zat ik er tot 1.00 mee. Niet om te eten, maar gewoon huilen Sad Maar, hij lag er tussen 18.00 en 19.00 in, vaak lag ik er dan ook in om 20.00, dan kon ik slapen tot 24.00 en van 1.00 tot 5.00. Ik heb alleen zoon, dus in het begin ging ik vaak om 8.00 sochtends weer met hem mee terug Wink In de weekenden ging man er om 5.00 uur uit, dan legde hij zoon om 8.00 terug en ging ik er om 10.00 weer uit met zoon, dat voelde echt als uitslapen!
Op een gegeven moment ging hij de hele nacht doorslapen, dat scheelde al zoveel. En als hij zelf weinig heeft geslapen snachts (ziek/spoken) dan sliep hij ook uit tot een uur of 8, dat vond ik altijd lief van hem.
Inmiddels slaapt hij uit tot 6.00/half 7, is nog vroeg bedenk ik me als we om 6.00 op zondagochtend al zitten te ontbijten, maar het is veel beter te doen dan snachts wakker en er om 5.00 uit moeten.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waardeloze nachten...Help! Empty Re: Waardeloze nachten...Help!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum