Cupcakes!
+76
Viva
Raindrop
Caribbeanlover
Lejow
ikkemama
Sam
Sazzle
Cheesegirl
Poubelle
Printje
Pien
Flower_L
norah
Japie
Daan87
MissD
SoGood
Marin
woezel
Lenster
ShallY
duckie
JustMeDaan
Angela_1986
girli
-Ieniemienie-
Blue flower
Prosecco
Xanna
Elsje
Bazinga
poppetje
Summerlovin
Rose
_Femme
lyke
Schaapke
Sarah1985
Tazz
Ibbeltje
Pussycat
ixis
GeKKiE
sanskie
xxjojootjexx
aardbeitje
*Purple*
TukTuk
Roos
SarahKey
Roza
Stoplicht
NoName88
Caroow
vlinder-19
_Muppit
Minx
TGR
Penny Blossom
Curious
Macelka
Jerry
Highway
Mida4you
Rovine
sawasdee
Inge
Arwyn
Paper Crown
smurfie
Ooh La La!
Rebecca
FruttiTutti
sanne-84
applestar
flower
80 plaatsers
Pagina 3 van 35
Pagina 3 van 35 • 1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35
Re: Cupcakes!
Ze zijn erg leuk Pippa!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk, goed gelukt en gaaf thema!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Erg leuk Pippa.
Ik ben vanmorgen naar de opening geweest van de Tastyshop hier in de stad. Het was heel erg druk, maar toch nog wat kunnen kopen. En een goodybag gekregen met een zeer leuke inhoud.
Van de week ga ik nog even terug, even rustig rondkijken dan.
Ik ben vanmorgen naar de opening geweest van de Tastyshop hier in de stad. Het was heel erg druk, maar toch nog wat kunnen kopen. En een goodybag gekregen met een zeer leuke inhoud.
Van de week ga ik nog even terug, even rustig rondkijken dan.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Die zijn echt heel erg leuk Pippa! En gefeliciteerd met je vriend
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Bij mij staan er nu chocoladecupcakes in de oven. Later meer hierover.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Dankjewel! Ze zijn inderdaad erg geslaagd, vond ik zelf, haha. Met 2 vriendinnen gemaakt. Het moesten Angry birds zijn
Gast- Gast
Ik heb een vraag: Gisteren heb ik een basis decoratieset van Wilton gekocht. Dit is een set met wegwerpspuitzakken en 4 mondjes. Nu staat er in de handleiding dat ik een puntje uit de zak moet knippen en dan het mondje erin moet doen.
Maar dat sluit helemaal niet mooi aan! Of moet het puntje dan groter, dan het mondje er verder doorheen valt. Een een adapter om het mondje op aan te sluiten, heb ik dat niet ook nodig?
Maar dat sluit helemaal niet mooi aan! Of moet het puntje dan groter, dan het mondje er verder doorheen valt. Een een adapter om het mondje op aan te sluiten, heb ik dat niet ook nodig?
Penny Blossom- Prater
Ik heb nooit zon schroefdopje gebruikt voor de spuitmondjes. Gewoon inderdad een puntje er vanaf knippen en het mondje er in duwen. Past het niet, gaatje dan iets groter maken tot dat het zo goed mogelijk aansluit.
Niets aan de hand, en werkt prima
Niets aan de hand, en werkt prima
Lejow- Lady Post-a-lot
Germini schreef:Ik heb een vraag: Gisteren heb ik een basis decoratieset van Wilton gekocht. Dit is een set met wegwerpspuitzakken en 4 mondjes. Nu staat er in de handleiding dat ik een puntje uit de zak moet knippen en dan het mondje erin moet doen.
Die adapter is handig als je wilt afwisselen met spuitmondje, je kunt dan het spuitmondje wisselen zonder dat je een nieuwe zak nodig hebt. Ook is het handig om als je met meerdere kleuren afwisselend wilt werken, dan kun je je spuitmondje ook makkelijk op een andere zak zetten.
Hmm heb de cupcakemix van dokter oetker gekocht en er staat 22 minuten op 175 graden, maar ze zijn nog niet echt bruin :S
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Aarg het lukt me maar niet om roosjes te maken iemand tips?
en ik snap niet precies hoe die jem petal powder werkt... Ik las dat je het door de fondant moet doen (heb ik gedaan)en dan duurt het 2 uur ofzo dat het hard is
en ik snap niet precies hoe die jem petal powder werkt... Ik las dat je het door de fondant moet doen (heb ik gedaan)en dan duurt het 2 uur ofzo dat het hard is
Linnie1985- Kletskop
Dat petal powder kneed je erdoor, maar dan duurt het daarna inderdaad nog wel even voordat het hard is. Wel je fondant gebruiken voordat het uitgehard is!
Ik weet niet welke manier je gebruikt om roosjes te maken. Als ik heel snel roosjes wil maken doe ik dit: 7 rondjes uitsteken, met mijn vinger 1/3 van de rand van elk rondje voorzichtig wrijven om het dunner te maken. De dunne kant is dan de bovenkant van het roosje. Het eerste rondje rol je voorzichtig op, niet strak maar losjes, er moet nog wat opening in het midden blijven. Dan vouw ik daarna steeds de andere rondjes eromheen, waarbij ik steeds de kant met de vouw (v-vorm) bedek. Dit doe je bovenaan vrij losjes, onderaan werk je strakker tegen elkaar. Bovenaan wil je het nog een beetje achterover kunnen buigen. Onderaan krijg ik dan vaak een lange worst, het teveel haal ik eraf en dan werk ik m mooi af met zo'n stervormig calyx uitstekertje.
Niet echt duidelijk dit denk ik, heb helaas geen foto's .
Ik weet niet welke manier je gebruikt om roosjes te maken. Als ik heel snel roosjes wil maken doe ik dit: 7 rondjes uitsteken, met mijn vinger 1/3 van de rand van elk rondje voorzichtig wrijven om het dunner te maken. De dunne kant is dan de bovenkant van het roosje. Het eerste rondje rol je voorzichtig op, niet strak maar losjes, er moet nog wat opening in het midden blijven. Dan vouw ik daarna steeds de andere rondjes eromheen, waarbij ik steeds de kant met de vouw (v-vorm) bedek. Dit doe je bovenaan vrij losjes, onderaan werk je strakker tegen elkaar. Bovenaan wil je het nog een beetje achterover kunnen buigen. Onderaan krijg ik dan vaak een lange worst, het teveel haal ik eraf en dan werk ik m mooi af met zo'n stervormig calyx uitstekertje.
Niet echt duidelijk dit denk ik, heb helaas geen foto's .
Ik heb gister het cupcake boek van rudolph besteld als kerstpakket (+ nog twee andere boeken) Ik ben benieuwd . Hoorde dat een vriendin van mij hem ook heeft besteld.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Oh en niet alle merken fondant harden even goed uit!
Funcakes hard veel minder uit dan Regal ice bijv.
Funcakes hard veel minder uit dan Regal ice bijv.
Lejow- Lady Post-a-lot
2 zijn niet gedaan, want mijn vriend houd niet van fondant haha. Enne vlindertjes lukten niet goed met de vleugels, dan maar zo...:
Linnie1985- Kletskop
Leuk Linnie!
Even een vraagje, ik zie dat jij siliconen cupcakevormpjes gebruikt, bij jouw zijn de cakejes niet helemaal tot aan de rand gerezen zegmaar. Wanneer ik siliconen vormpjes gebruik is dat ook niet, maar bij papieren gebeurt het wel... Merk jij dit verschil ook? Of iemand anders?? Kan ik er wat aan doen?
Even een vraagje, ik zie dat jij siliconen cupcakevormpjes gebruikt, bij jouw zijn de cakejes niet helemaal tot aan de rand gerezen zegmaar. Wanneer ik siliconen vormpjes gebruik is dat ook niet, maar bij papieren gebeurt het wel... Merk jij dit verschil ook? Of iemand anders?? Kan ik er wat aan doen?
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Mijn creaties van vandaag!:
Penny Blossom- Prater
Mooi Germini!
Ooo... weet je wat ik ga kopen/krijgen? Een keukenmachine!
Ooo... weet je wat ik ga kopen/krijgen? Een keukenmachine!
Laatst aangepast door Pippa op vr 20 jan 2012 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pippa schreef:Mooi Germini!
Ooo... weet je wat ik ga kopen/krijgen?
Ik ben echt zwaar jaloers , ooit als ik geld en een mooie grote keuken heb haha. Vooral die keuken moet groot zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik wilde eigenlijk een kitchenaid maar 500 euro wordt me te gek En echt hele grote keuken heb ik niet, maar voor zoiets moet ik gewoon plek maken toch
Gast- Gast
Ja dat is waar, en die kitchenaid is idd . Elke keer als ik bij de oldenhof sta sta ik weer te zwijmelen haha
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:
Ik ben echt zwaar jaloers , ooit als ik geld en een mooie grote keuken heb haha. Vooral die keuken moet groot zijn.
Helemaal +1!!!
Gast- Gast
Gast- Gast
Pagina 3 van 35 • 1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35
Pagina 3 van 35
Permissies van dit forum: