Cupcakes!
+76
Viva
Raindrop
Caribbeanlover
Lejow
ikkemama
Sam
Sazzle
Cheesegirl
Poubelle
Printje
Pien
Flower_L
norah
Japie
Daan87
MissD
SoGood
Marin
woezel
Lenster
ShallY
duckie
JustMeDaan
Angela_1986
girli
-Ieniemienie-
Blue flower
Prosecco
Xanna
Elsje
Bazinga
poppetje
Summerlovin
Rose
_Femme
lyke
Schaapke
Sarah1985
Tazz
Ibbeltje
Pussycat
ixis
GeKKiE
sanskie
xxjojootjexx
aardbeitje
*Purple*
TukTuk
Roos
SarahKey
Roza
Stoplicht
NoName88
Caroow
vlinder-19
_Muppit
Minx
TGR
Penny Blossom
Curious
Macelka
Jerry
Highway
Mida4you
Rovine
sawasdee
Inge
Arwyn
Paper Crown
smurfie
Ooh La La!
Rebecca
FruttiTutti
sanne-84
applestar
flower
80 plaatsers
Pagina 8 van 35
Pagina 8 van 35 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 21 ... 35
Re: Cupcakes!
Hoe vervoeren jullie cupcakes? Waar moet ik wezen voor een handig doosje?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
ik heb zo'n grote box waar 3 lagen in zitten waar je ze zo in zet. Bij een taartenwinkel gekochtTGR schreef:Hoe vervoeren jullie cupcakes? Waar moet ik wezen voor een handig doosje?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
TGR schreef:Hoe vervoeren jullie cupcakes? Waar moet ik wezen voor een handig doosje?
1 pagina terugbladeren.
Gast- Gast
Misschien een tip hier voor de mensen, ik heb laatst cupcake mix gehaald die erg lekker is:
Gekocht bij de Boerenbond
Enige nadeel is dat het enorm plakkerig is, dus je moet een stevige spuitzak hebben (mijn spuitzak was na paar cupcakes uitgescheurd, was goedkope plastic spuitzak:laughcry: )
Want met een lepel er in scheppen gaat bijna niet (scheelde misschien ook wel dat ik mini cupcakes maakte, dus die bakjes zijn erg klein)
Maar ze lukten wel in 1x, werden wel heel bol, maar als ik er dan iets zwaars op zette werden ze heel mooi plat (scheurden niet aan de bovenkant open als ze bol werden, heb ik bij de mix van funcake wel gezien bij een vriendin toen)
De mini's had ik overigs 8 minuten op 160 graden, en toen waren ze perfect. 1/3e gevuld, want ze rijzen ook heel goed.
Gekocht bij de Boerenbond
Enige nadeel is dat het enorm plakkerig is, dus je moet een stevige spuitzak hebben (mijn spuitzak was na paar cupcakes uitgescheurd, was goedkope plastic spuitzak:laughcry: )
Want met een lepel er in scheppen gaat bijna niet (scheelde misschien ook wel dat ik mini cupcakes maakte, dus die bakjes zijn erg klein)
Maar ze lukten wel in 1x, werden wel heel bol, maar als ik er dan iets zwaars op zette werden ze heel mooi plat (scheurden niet aan de bovenkant open als ze bol werden, heb ik bij de mix van funcake wel gezien bij een vriendin toen)
De mini's had ik overigs 8 minuten op 160 graden, en toen waren ze perfect. 1/3e gevuld, want ze rijzen ook heel goed.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Jolee schreef:Van het weekend ga ik macarons maken!!
Wel met een mix die ik heb gevonden bij de Xenos, want geheel eigen recept durf ik niet, eerst maar eens zien of dit lukt.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond ze een rare smaak hebben en ze waren ook niet goed gelukt...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Cupcakeworkshop gehad bij Haa Gebak. Niet helemaal wat ik verwachtte...
Tevreden over de roosje, verder 'kinderfeestjeniveau'.
Gast- Gast
Had je ook de mix van Xenos, Gekkie? Zat daar een rare smaak aan? Want ik vind ze normaal wel lekker.
Gast- Gast
Chipp schreef:Cupcakeworkshop gehad bij Haa Gebak. Niet helemaal wat ik verwachtte...
Dat zijn ook geen cupcake's maar gewoon cakejes van de ah .ohhhhhhhhh
sanskie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12
sanskie schreef:Chipp schreef:Cupcakeworkshop gehad bij Haa Gebak. Niet helemaal wat ik verwachtte...
Ben jij er ook geweest?
Gast- Gast
Chipp schreef:sanskie schreef:Chipp schreef:Cupcakeworkshop gehad bij Haa Gebak. Niet helemaal wat ik verwachtte...
Ben jij er ook geweest?
Nee dat niet, ik heb een pickwick workshop gedaan in Assen
sanskie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12
sanskie schreef:Chipp schreef:sanskie schreef:Chipp schreef:Cupcakeworkshop gehad bij Haa Gebak. Niet helemaal wat ik verwachtte...
Ben jij er ook geweest?
Nee dat niet, ik heb een pickwick workshop gedaan in Assen
Jammer, anders hadden we ervaringen kunnen delen, voornamelijk slechte, haha.
Gast- Gast
Hoi Allemaal,
Ik hou er ook van om cupcakes te maken! Ben nog niet zo'n professional als wat ik hier vaak voorbij zie komen, maar vind het leuk om ermee te knutselen! Laatst een keer de witte chocolade-monchou topping gemaakt. Heerlijk!
Maar telkens wanneer ik cake of cupcakes bak, zakken deze heel snel in elkaar. Mijn deel is luchtig genoeg doorgeklopt, oven is op temperatuur. Ik laat ze lang genoeg in de over en prik met een satéprikker om te zien of de binnenkant nog vochtig is.
Waar kan het dan nog aan liggen? Iemand tips?
Ik hou er ook van om cupcakes te maken! Ben nog niet zo'n professional als wat ik hier vaak voorbij zie komen, maar vind het leuk om ermee te knutselen! Laatst een keer de witte chocolade-monchou topping gemaakt. Heerlijk!
Maar telkens wanneer ik cake of cupcakes bak, zakken deze heel snel in elkaar. Mijn deel is luchtig genoeg doorgeklopt, oven is op temperatuur. Ik laat ze lang genoeg in de over en prik met een satéprikker om te zien of de binnenkant nog vochtig is.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
ixis schreef:Hoi Allemaal,
Volgens mijn schoonmoeder zakt cake in als je ongesteld bent, met de deuren slaat of de oven tussendoor open doet. Ik weet niet hoe jij de cakejes maakt? Ik heb er nooit last van.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ixis schreef:Hoi Allemaal,
Gebruik je voor je toef kristalsuiker?
Inzakken weet ik niet, heb ik geen last van...
Gast- Gast
Jolee schreef:Had je ook de mix van Xenos, Gekkie? Zat daar een rare smaak aan? Want ik vind ze normaal wel lekker.
Ja die had ik ook. De chocolade variant...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Gisteren voor het eerst zelf cupcakes gemaakt.
Durfde er niet teveel beslag in te doen maar nu had ik dus te weinig haha.
Maar ach, ze smaken goed! Beetje simpel maar ze zijn maar voor eigen consumptie
Gaat goed zo joh, dat lijnen....
Durfde er niet teveel beslag in te doen maar nu had ik dus te weinig haha.
Maar ach, ze smaken goed! Beetje simpel maar ze zijn maar voor eigen consumptie
Gaat goed zo joh, dat lijnen....
Gast- Gast
GeKKiE schreef:Jolee schreef:Had je ook de mix van Xenos, Gekkie? Zat daar een rare smaak aan? Want ik vind ze normaal wel lekker.
Ja die had ik ook. De chocolade variant...
Ik heb de aardbeien, liggen nu in de oven. Ben benieuwd.
Gast- Gast
Gelukt! Smaken prima, geen raar smaakje aan.
(weet, geen cupcakes, maar weet niet waar ik ze anders moet zetten)
Gast- Gast
@Chipp: bij die van de foto heb ik wel kristalsuiker gebruikt omdat mijn poedersuiker op was. Een ander alternatief wist ik niet
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
ixis schreef:@Chipp: bij die van de foto heb ik wel kristalsuiker gebruikt omdat mijn poedersuiker op was. Een ander alternatief wist ik niet
Oke, dan zag ik dat aan de structuur
Gast- Gast
Hallo allemaal,
Ik post hier normaal nooit, maar heb toch even een vraagje:
Hoe maken jullie het deeg voor jullie cakejes? In een keukenmachine? Of klop je hem met de hand?
En zo'n cupcake maker... zou dat nou makkelijk zijn om te hebben? Of totale onzin?
Er staat dat ze in minder dan 10 minuten klaar zijn. Zou het qua deegsoort niet uitmaken en wat er doorheen gaat etc...?
Ik post hier normaal nooit, maar heb toch even een vraagje:
Hoe maken jullie het deeg voor jullie cakejes? In een keukenmachine? Of klop je hem met de hand?
En zo'n cupcake maker... zou dat nou makkelijk zijn om te hebben? Of totale onzin?
Er staat dat ze in minder dan 10 minuten klaar zijn. Zou het qua deegsoort niet uitmaken en wat er doorheen gaat etc...?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
@Pussycat Ik gebruik gewoon een handmixer, keukenmachine kan ook. Die heb ik alleen niet Ik zet de cupcakes in de oven, scheelt maar 5 minuten (ze moet 15-20 minuten bakken). Zo'n cupcakemaker vind ik overbodig.
Gast- Gast
Bedankt voor je antwoord chipp.
Denken jullie dat er nog veel verschil in zit of je ze met de handmixer/keukenmachine maakt?
Zou het één lekkerder worden dan het andere? Of beter zijn/sneller gaan?
Of maakt dat geen verschil?
Denken jullie dat er nog veel verschil in zit of je ze met de handmixer/keukenmachine maakt?
Zou het één lekkerder worden dan het andere? Of beter zijn/sneller gaan?
Of maakt dat geen verschil?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb eerder altijd met mixer gemaakt, en heb nu een hele mooie keukenmachine. Het laatste duurt eigenlijk langer, maar het is daardoor wel luchtiger vind ik, en het smaakt daardoor lekkerder! Het handige is dat je twee handen vrij hebt dan, dus ondertussen kan ik de rest klaarzetten, etc.
Gast- Gast
Pagina 8 van 35 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 21 ... 35
Pagina 8 van 35
Permissies van dit forum: