Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verschil in de grote van buik

+21
Rouge
Susan
Alex
Ezzer
Happydobby
Paper Crown
Clapperdie
Monte
TGR
schuddebuikje
koNijntje
nillis
Poisongirl
Limburg85
Ayla
SarahKey
yes1984
Sylvana
Star007
Muis
truestar
25 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty verschil in de grote van buik

Bericht  truestar ma 23 jan 2012 - 23:09

verschil in de grote van buik 128380-7545794

Sinds een week verlies ik erg veel slijm, maar ook vaak gewoon vocht, niet alsof ik in mijn broek plas of alles laat lopen, maar constant een nat gevoel. Als ik dan in mijn slipje kijk is die ook vaak vochtig.

Gister zei mijn vriend tegen me je buik lijkt wel kleiner/anders te worden en gister toen we in het ziekenhuis waren zei de vk ook tegen me, goh je buik is niet heel erg groot, verlies je geen vruchtwater? Toen zei ik nog volmondig nee maar nu begin ik een beetje te twijfelen. Dus net een buikfoto gemaakt en die langs de foto van 2,5 week geleden geplaatst en dan denk ik ook wel een verschil in grootte te zien.

Ik wil niet gelijk het ziekenhuis bellen, maar kan het zo zijn dat je buik later in de zwangerschap kleiner word? Of hangt ie nu gewoon lager als 2,5 week geleden?

Ik krijg de foto's niet echt heel erg groot naast elkaar maar op de linker foto ben ik 34 weken en op de rechter foto 37w4d
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 23:12

Ik zie ook duidelijk verschil! Is je kindje in de tussentijd niet ingedaald? Dat kan ook wel schelen denk ik (meestal gaat ie dan zakken maar kan me ook voorstellen dat je buik daardoor kleiner lijkt). Ik zou zeker het ziekenhuis even bellen, omdat je zegt dat je al sinds een week vocht verliest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Muis ma 23 jan 2012 - 23:12

Ik zie inderdaad ook een verschil. Zou voor de zekerheid even bellen. Beter te veel dan te weinig, toch?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Star007 ma 23 jan 2012 - 23:13

Je buik lijkt nu inderdaad wat kleiner en hangt ook iets lager. Ik zou toch even naar het ziekenhuiaan en vragen of ze het vruchtwater kunnen checken met een echo.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Sylvana ma 23 jan 2012 - 23:14

Ik vind je buik op de rechterfoto ook kleiner lijken. Niet zozeer hoger of lager.

Ik zou het ziekenhuis toch gewoon bellen.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  truestar ma 23 jan 2012 - 23:15

Arden schreef:Ik zie ook duidelijk verschil! Is je kindje in de tussentijd niet ingedaald? Dat kan ook wel schelen denk ik (meestal gaat ie dan zakken maar kan me ook voorstellen dat je buik daardoor kleiner lijkt). Ik zou zeker het ziekenhuis even bellen, omdat je zegt dat je al sinds een week vocht verliest.

Hij ligt nog niet vast, wel met hoofdje gewoon naar beneden natuurlijk, gister wilde ze me in het ziekenhuis zien vanwege het slijmverlies, ik werd gebeld voor de urine uitslag en toen vertelde ik van het slijmverlies en wilde ze me graag zien er is toen een hartfilmpje van de baby gemaakt die was goed en daarna heeft ze me getoucheerd daar uit kwam 1cm ontsluiting maar volgens haar was dat vrij normaal.. Ik heb eigenlijk niet meer aan het vochtverlies gedacht en ze heeft er verder ook niet naar gekeken.. Stom stom stom van me!
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  yes1984 ma 23 jan 2012 - 23:28

Ik zou wel even bellen. Misschien kunnen ze even een echo maken om te kijken of je nog voldoende vruchtwater hebt.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 23:33

Ik vind 'm zo ook wat kleiner lijken, ook gezakt, maar de omvang lijkt idd ook wat kleiner.

Zou voor de zekerheid toch even bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  truestar ma 23 jan 2012 - 23:38

Ik ben "blij" dat ik niet de enige ben die het ziet, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen als ik ga bellen... Erg he.. Maar ik voel me dan zo'n doos waarom heb ik daar gister niet aan gedacht, kan toch niet zeggen ik heb even een foto van mijn buik genomen en m op het forum geplaatst en iedereen vind hem kleiner geworden en ik heb toch ook al de hele week last van een natte onderbroek?

T ziekenhuis zit ook niet om de hoek dus moet mijn vriend eigenlijk weer weg van zn werk en dan ben ik bang dat het toch voor niks is.. Zwanger zijn maakt me onzeker Neutral
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  SarahKey ma 23 jan 2012 - 23:40

Vocht verliezen is ook wel een teken. Ik verlies nu ook slijm maar geen vocht.
Ik zie ook verschil met je buik.
Ik zou dus ook bellen. En dan vertel je wat je hier neer gezet hebt. Dat je telkens wat vocht verliest en je buik nu kleiner is. In hoeverre je zorgen moet gaan maken.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  truestar ma 23 jan 2012 - 23:46

SarahKey schreef:Vocht verliezen is ook wel een teken. Ik verlies nu ook slijm maar geen vocht.
Ik zie ook verschil met je buik.
Ik zou dus ook bellen. En dan vertel je wat je hier neer gezet hebt. Dat je telkens wat vocht verliest en je buik nu kleiner is. In hoeverre je zorgen moet gaan maken.


Beetje een vies vraagje, maar hoe ziet dat slijmverlies er bij jou uit? Slijmverlies heb ik sinds gisterochtend niet meer gehad maar dat was echt draaderig, beetje snotterig zelfs. Zondag zat daar ook bloed bij maar in de middag is dat bloeden gestopt.. Nu is t dus alleen maar een nattig
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Ayla ma 23 jan 2012 - 23:47

Eens met SarahKey, en ik zie ook verschil, je kan beter teveel bellen dan te weinig. Je buik lijkt ook kleiner van de achterkant van je rug naar de voorkant van je buik, snap je wat ik bedoel? Hij hangt ook wel wat lager, maar omvang lijkt indd kleiner.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  SarahKey ma 23 jan 2012 - 23:50

truestar schreef:
SarahKey schreef:Vocht verliezen is ook wel een teken. Ik verlies nu ook slijm maar geen vocht.
Ik zie ook verschil met je buik.
Ik zou dus ook bellen. En dan vertel je wat je hier neer gezet hebt. Dat je telkens wat vocht verliest en je buik nu kleiner is. In hoeverre je zorgen moet gaan maken.


Beetje een vies vraagje, maar hoe ziet dat slijmverlies er bij jou uit? Slijmverlies heb ik sinds gisterochtend niet meer gehad maar dat was echt draaderig, beetje snotterig zelfs. Zondag zat daar ook bloed bij maar in de middag is dat bloeden gestopt.. Nu is t dus alleen maar een nattig

Zet het even in de spoiler want niet iedereen zit te wachten op een vies verhaaltje Laughing
Spoiler:
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 23:52

echt even bellen. Vertellen dat je gisteren op controle bent geweest, de bevindingen van de VK, maar dat je nu toch twijfelt ivm het vochtverlies en de omvang van je buik en dat je graag wilt dat ze er voor de zekerheid even naar kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 23:59

Ik vind m ook kleiner, maar als ik mijn foto's terug kijk toonde mijn buik met 32/ 33 weken ook groter als met de laatste foto van 35+6. Ik vind het verschil bij jou toch behoorlijk.

Voor de zekerheid zou ik toch even de behandelunit A1 bellen hoor meis, daar kunnen ze het zo testen, mocht het vruchtwater zijn kan je alsnog door naar het andere ziekenhuis toch? Of mag dat niet?

Ook een vies verhaal, maar ik verloor aan het eind ook beetje urine door mijn zware buik, en twijfelde ook weleens. Maar dan liet ik het drogen en rook het echt naar urine ipv geurloos of zoetig.

Maar echt bellen hoor, beter te veel bellen als te weinig! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 0:11

Ik ben vruchtwater gaan verliezen vanaf 23 weken en als je mijn buik vergelijkt met die van 25 weken en 32 nou dan zit er een wereld van verschil tussen.
Ik zou echt het ziekenhuis bellen mocht je een scheur in je vliezen hebben kunnen er natuurlijk ook bacteriën naar binnen bij je kindje en dat wil je echt niet.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  truestar di 24 jan 2012 - 0:12

BeeGee schreef:Ik ben vruchtwater gaan verliezen vanaf 23 weken en als je mijn buik vergelijkt met die van 25 weken en 32 nou dan zit er een wereld van verschil tussen.
Ik zou echt het ziekenhuis bellen mocht je een scheur in je vliezen hebben kunnen er natuurlijk ook bacteriën naar binnen bij je kindje en dat wil je echt niet.

liefs

Parel zei indd dat jij dat hebt gehad, heb je geen foto van t verschil ongeveer?

Merkte je zelf verder niks van die scheur, had je geen overmatig vocht verlies ofzo?
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 0:15

niet quoten graag

25 weken
verschil in de grote van buik 102617-7178824

2 dagen voordat J.ace is geboren 32 weken. J.ace lag overigens al compleet ingedaald toen (wel in stuit)

verschil in de grote van buik 102617-7329925

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Ayla di 24 jan 2012 - 0:17

Oja BeeGee bij jou zag je indd echt verschil, als je die foto's omgedraaid zou hebben zou je het zo geloven.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 0:19

Ayla schreef:Oja BeeGee bij jou zag je indd echt verschil, als je die foto's omgedraaid zou hebben zou je het zo geloven.

ja he!! Al blijf ik het grappig vinden dat mij dit nooit is opgevallen en ook mijn omgeving niet.. pas toen ik foto's aan het bekijken was zag ik het verschil.... :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Ayla di 24 jan 2012 - 0:22

Ik zag mijn buik ook niet groeien... Ja op een gegeven moment natuurlijk wel, maar had foto's nodig om het te zien. Volgens mij zie je dat ook niet als je iemand of jezelf dagelijks ziet, we zien onze kindjes ook niet groeien haha.

Truestar al gebeld?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Limburg85 di 24 jan 2012 - 0:32

Ik zie ook verschil, de rechter hangt lager maar lijkt ook 'slanker' geworden te zijn. Ik zou ook even bellen, zekerheid voor alles dat vinden hun ook!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Poisongirl di 24 jan 2012 - 0:33

Ook ik zie verschil en zou zeker bellen voor de zekerheid! verschil in de grote van buik 699888
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  nillis di 24 jan 2012 - 1:46

Heb je gebeld en wat hebben ze gezegd?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  koNijntje di 24 jan 2012 - 1:52

nillis schreef:Heb je gebeld en wat hebben ze gezegd?

+1, ik ben erg benieuwd.
ik vind het wel klinken als gebroken vliezen..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

verschil in de grote van buik Empty Re: verschil in de grote van buik

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum