verschil 'buik' ochtend/avond
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
verschil 'buik' ochtend/avond
Volgens mij heeft het met je darmen te maken maar s'ochtends is mijn buik gewoon plat en sávonds pas ik mijn broek niet meer dicht..
Ben benieuwd hoelang dit nog blijft, want vorige keer kon ik met 20 weken mijn gewone kleren nog gewoon aan en nu met net 9 weken sávonds dus mijn broek niet meer dicht.
Voor wie is dit herkenbaar?
Ben benieuwd hoelang dit nog blijft, want vorige keer kon ik met 20 weken mijn gewone kleren nog gewoon aan en nu met net 9 weken sávonds dus mijn broek niet meer dicht.
Voor wie is dit herkenbaar?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: verschil 'buik' ochtend/avond
herkenbaar!!
halverwege de dag zit mijn broek al niet meer lekker en savonds heb ik en de knoop en de rits los of ik trek een jongingbroek aan. als ik weg moet draag ik al positiebroeken, kan moeilijk met een losse knoop en rits gaan werken
halverwege de dag zit mijn broek al niet meer lekker en savonds heb ik en de knoop en de rits los of ik trek een jongingbroek aan. als ik weg moet draag ik al positiebroeken, kan moeilijk met een losse knoop en rits gaan werken
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: verschil 'buik' ochtend/avond
Ja, herkenbaar. Heb maar snel nieuwe broeken gekocht! Investering voor de hele zwangerschap, dus die prijs had ik er wel uit, haha!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Peuterspeelzaal, 1 ochtend?
» verschil in de grote van buik
» Verschil tussen de babys in je buik
» Help, iedere ochtend doorweekt!
» Ochtend en avondfles!
» verschil in de grote van buik
» Verschil tussen de babys in je buik