Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zit dat verschil in?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Waar zit dat verschil in? Empty Waar zit dat verschil in?

Bericht  Printje do 23 feb 2012 - 23:57

Ik was bij Albelli eens aan het kijken voor een fotoboek, heb de voorbeeldboeken bekeken en als ik dan online een boek wil maken heb ik veel minder keuzes bij bijv. kaders maken etc.

Wie kent dit programma goed? Is het slimmer om het maar gewoon te downloaden en heb je dan wel meer keuzes of kijk in nou gewoon met mijn neus?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zit dat verschil in? Empty Re: Waar zit dat verschil in?

Bericht  Smaragdje vr 24 feb 2012 - 0:27

Printje schreef:Ik was bij Albelli eens aan het kijken voor een fotoboek, heb de voorbeeldboeken bekeken en als ik dan online een boek wil maken heb ik veel minder keuzes bij bijv. kaders maken etc.

Wie kent dit programma goed? Is het slimmer om het maar gewoon te downloaden en heb je dan wel meer keuzes of kijk in nou gewoon met mijn neus?

Wij hebben ons trouwdag fotoalbum daar gemaakt. Hele goede kwaliteit en service. Er was een naadje niet helemaal goed en kregen zonder problemen gelijk een nieuwe. Je hebt veel achtergronden/kaders (kun je in het programma gratis downloaden).

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zit dat verschil in? Empty Re: Waar zit dat verschil in?

Bericht  Fiwen vr 24 feb 2012 - 2:40

Ik heb ook een fotoalbum daar gemaakt via het programma dat je kunt downloaden. Werkt heel makkelijk en je kunt je boek dan ook op je computer op slaan als je het niet meteen af krijgen. Ik weet niet hoe het via internet werkt maar ik vond dit wel erg handig.
En inderdaad hele mooie kwaliteit en goede service.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zit dat verschil in? Empty Re: Waar zit dat verschil in?

Bericht  Printje vr 24 feb 2012 - 2:43

Oke bedankt voor jullie reacties. Ik maak altijd mijn boeken bij de ah en dat programma werkt heel fijn en gemakkelijk. Maar ik vind het leuk om eens iets nieuws te proberen dus ga er vd week eens naar kijken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zit dat verschil in? Empty Re: Waar zit dat verschil in?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum