verschil in de grote van buik
+21
Rouge
Susan
Alex
Ezzer
Happydobby
Paper Crown
Clapperdie
Monte
TGR
schuddebuikje
koNijntje
nillis
Poisongirl
Limburg85
Ayla
SarahKey
yes1984
Sylvana
Star007
Muis
truestar
25 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: verschil in de grote van buik
ehhhhhhh ik heb werkelijkwaar geen idee hoe sperma ruikt hahahaha
of ben ik nu heel raar
of ben ik nu heel raar
Gast- Gast
Ondanks dat mijn vliezen met 23 weken waren gebroken heb ik ook veeeeeel geroken haha.. en het leek nu totaaal niet op de geur als toen mijn vliezen waren gebroken bij M.erle...
dus volgens mij kan daar ook echt verschil in zitten qua geur...
verder ben ik echt van mening bellen!
dus volgens mij kan daar ook echt verschil in zitten qua geur...
verder ben ik echt van mening bellen!
Gast- Gast
Nou dan weet je nog wat je te doen staatParel schreef:ehhhhhhh ik heb werkelijkwaar geen idee hoe sperma ruikt hahahaha
of ben ik nu heel raar
Gast- Gast
BeeGee schreef:Nou dan weet je nog wat je te doen staatParel schreef:ehhhhhhh ik heb werkelijkwaar geen idee hoe sperma ruikt hahahaha
of ben ik nu heel raar
Haha
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
BeeGee schreef:Nou dan weet je nog wat je te doen staatParel schreef:ehhhhhhh ik heb werkelijkwaar geen idee hoe sperma ruikt hahahaha
of ben ik nu heel raar
Kennelijk!
Gast- Gast
Ik zou bellen! Al is het maar om je gerust te stellen.
Week voor m'n bevalling had ik ook ineens dat ik 'vocht' verloor. Dacht dat het gewoon waterige afscheiding zou zijn. Ik weet nog steeds niet wat het is geweest, al vermoed ik toch wel dat het vruchtwater is geweest.. Alleen met dit al in m'n achterhoofd zou ik direct aan de bel trekken een volgende keer!
Week voor m'n bevalling had ik ook ineens dat ik 'vocht' verloor. Dacht dat het gewoon waterige afscheiding zou zijn. Ik weet nog steeds niet wat het is geweest, al vermoed ik toch wel dat het vruchtwater is geweest.. Alleen met dit al in m'n achterhoofd zou ik direct aan de bel trekken een volgende keer!
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Zo heb eventjes naar de poli gebeld, mijn verhaal uitgelegd, dat ik mijn buikomvang in 2 weken tijd kleiner vond geworden dat ik wat vocht verlies maar niet zeker weet of dit nou gewone afscheiding is of vruchtwater omdat het telkens kleine beetjes zijn. Moet eigenlijk pas weer as maandag op controle, maar nu mag ik morgenmiddag extra komen, dat vind ik zelf ook prettiger als dat ik nu weer naar de verloskamers moet en waarschijnlijk voor "niks"ga..
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Heel goed en fijn dat je morgen terecht kunt ipv maandag.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Fijn dat je morgen terecht kunt!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
TGR schreef:
Fucking duh. Groot verschil dat het kindje nu gewoon gezond en nagenoeg volgroeid ter wereld kan komen als ze over 5 minuten al moet bevallen omdat ze vruchtwater verliest.
Opbeurende verhalen allemaal, godverdikkie.
Daar gaat het helemaal niet om. Het is niet automatisch zo dat als je gebroken vliezen hebt, automatisch ook de weeën beginnen. Je kunt dus dagen of zelfs weken rondlopen met een scheurtje in je vliezen, zonder dat je dat door hebt, met alle risico's van dien. Een infectie is ook voor een volgroeid kind gevaarlijk. Ik snap eerlijk gezegd je eigenwijsheid hier niet zo goed.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
nee maar TGR zal denk ik ook never nooit toegeven dat ze gewoon een ondoordachte reactie heeft geplaatst.
@ truestar: fijn dat je morgen kunt komen voor een extra controle. Ze kunnen met zo;n staafje controleren of je vruchtwater verliest of niet.
@ truestar: fijn dat je morgen kunt komen voor een extra controle. Ze kunnen met zo;n staafje controleren of je vruchtwater verliest of niet.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Stofzuiger schreef:Hoe was de controle True?
+ 1
Limburg85- Ratel
Uiteindelijk vannacht tot half 3 in t ziekenhuis gezeten, door middel van een echo werd vastgesteld dat er indd niet zoveel vruchtwater meer was, ze wilde me eerst houden maar na een vruchtwater testje bleek het geen vruchtwater te zijn.
De controle van vandaag moest ik laten staan, het vruchtwater zit op t randje van wat mag, ik had een cm ontsluiting, en ze heeft me gestript en er 2 cm ontsluiting van gemaakt, nu zit ik thuis af te wachten of t wat doet, tot nu toe veel gerommel en krampen maar nog geen echte weeen.. Dus ben benieuwd
De controle van vandaag moest ik laten staan, het vruchtwater zit op t randje van wat mag, ik had een cm ontsluiting, en ze heeft me gestript en er 2 cm ontsluiting van gemaakt, nu zit ik thuis af te wachten of t wat doet, tot nu toe veel gerommel en krampen maar nog geen echte weeen.. Dus ben benieuwd
truestar- Fluisteraar
Spannend!
Hoe komt het dat je uiteindelijk toch gisteravond/vannacht in het ziekenhuis bent geweest?
Hoe komt het dat je uiteindelijk toch gisteravond/vannacht in het ziekenhuis bent geweest?
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Spannend!
Omdat ik m ook niet echt duidelijk had gevoeld en ik het gevoel had dat ik een strakke band om m'n buik had
truestar- Fluisteraar
Spannend joh. Wel fijn dat ze je gestript hebben, hopelijk zet het door.
Gast- Gast
spannend! hopelijk zet de bevalling zich door. Je had dus zeker weten geen scheurtje?
Gast- Gast
Rejoy. schreef:spannend! hopelijk zet de bevalling zich door. Je had dus zeker weten geen scheurtje?
Nee zo ver ze dat konden zien niet, ze hebben namelijk ook wat vocht afgenomen en daar een testje op gedaan maar die sloeg negatief uit.
truestar- Fluisteraar
Laurientje85 schreef:Spannend zeg! Hopelijk zet t snel goed door!
+1
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Wat spannend allemaal, hopelijk zet de bevalling snel door!
Gast- Gast
Zie nu pas je topic maar jouw verhaal lijkt sterk op die van mij. Mijn buik was in 10 dagen ook amper gegroeid volgens de VK. Ik werd wel gelijk doorgestuurd naar de gyn met spoed. Want ik verloor ook wat vocht al een week lang. Maar had ook niet door dat het w.s. vruchtwater kon zijn. Want had dit ook bij mijn dochter. Echo was goed en bleek dat ik weinig vruchtwater had. Was geen probleem volgens hun en wilde mij al wegsturen tot mijn man zei ' ja maar ze hebben wel telkens gezegd dat ze veel vruchtwater had' Met tegenziin toch zo'n testje gedaan. En wat bleek mijn vruchwater was gebroken. Had w.s. en klein scheurtje in de bovenste vlies.
Ik ben gelijk ingeleidt en wonderbovenwonder heeft ons zoontje geen iinfectie ofzo opgelopen ondanks dat ik een week met gebroken vliezen heb gelopen.
Dus bij twijfel altijd bellen.
Heb trouwens ook veel geruikt of het elke keer vruchtwater was maar ik merkte geen verschil anders had ik gelijk aan de bel getrokken.
Maar spannend wordt het nu wel voor je!!
Ik ben gelijk ingeleidt en wonderbovenwonder heeft ons zoontje geen iinfectie ofzo opgelopen ondanks dat ik een week met gebroken vliezen heb gelopen.
Dus bij twijfel altijd bellen.
Heb trouwens ook veel geruikt of het elke keer vruchtwater was maar ik merkte geen verschil anders had ik gelijk aan de bel getrokken.
Maar spannend wordt het nu wel voor je!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
truestar schreef:Rejoy. schreef:spannend! hopelijk zet de bevalling zich door. Je had dus zeker weten geen scheurtje?
Nee zo ver ze dat konden zien niet, ze hebben namelijk ook wat vocht afgenomen en daar een testje op gedaan maar die sloeg negatief uit.
Ik zou het wel goed in de aten houden,als je vocht blijft verliezen opnieuw aan de bel trekken. Mijn schoonzus heeft 3 weken met een scheur boven in de vliezen gelopen. De testen wezen steeds uit dat het geen vruchtwater was maar achteraf bleek het dat dus welte zijn.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» verschil 'buik' ochtend/avond
» Verschil tussen de babys in je buik
» Wat is het verschil...
» Verschil Wii fit/fit plus
» wat is nou het verschil?
» Verschil tussen de babys in je buik