Wat is het verschil...
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is het verschil...
tussen bandenpijn en harde buiken? Of is dat gewoon hetzelfde?
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wat is het verschil...
nee, dat is niet hetzelfde. Bandenpijn is pijn door het groeien en/of het gewicht van je baarmoeder en dat trekt aan de spieren die aan de baarmoeder vast zitten. Volgens mij is dit over het algemeen een stekende pijn (in de liezen). Harde buiken zijn samentrekkingen van de baarmoeder. Je buik voelt dan helemaal hard aan, ze horen geen pijn te doen, maar het is ook geen fijn gevoel.
Gast- Gast
Wat ik me afvraag is wat het verschil is tussen weeen en harde buiken?
Heb je bij een wee altijd een harde buik?
Maar bij een harde buik heb je niet altijd een wee toch?
Haha de één zegt dit en de ander zegt dat, dus misschien verschilt dat ook wel voor iedereen ik heb geen idee...
Hetzelfde als hoe voelt een wee? Is dat nou menstruatiekramp of moet het perse heftig zijn?
Heb je bij een wee altijd een harde buik?
Maar bij een harde buik heb je niet altijd een wee toch?
Haha de één zegt dit en de ander zegt dat, dus misschien verschilt dat ook wel voor iedereen ik heb geen idee...
Hetzelfde als hoe voelt een wee? Is dat nou menstruatiekramp of moet het perse heftig zijn?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
het verschil tussen een wee en een harde buik is dat een wee voor ontsluiting zorgt en een harde buik niet. Harde buiken mogen geen pijn doen, weeen doen dat wel (en zorgen daarom voor ontsluiting).
Een wee vond ik niet als menstruatiepijn voelen, menstruatiepijn vind ik een veel doffere pijn dat meer in mijn buik/rug zit, een wee vond ik veel feller van pijn.
Een wee vond ik niet als menstruatiepijn voelen, menstruatiepijn vind ik een veel doffere pijn dat meer in mijn buik/rug zit, een wee vond ik veel feller van pijn.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» wat is nou het verschil?
» Verschil Wii fit/fit plus
» Leeftijds verschil
» verschil pampers
» Waar zit dat verschil in?
» Verschil Wii fit/fit plus
» Leeftijds verschil
» verschil pampers
» Waar zit dat verschil in?
Pagina 1 van 1