DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Re: DagCafé
Wat leuk zeg Smikk!
Mocht je voor je bank geen hoes meer kunnen vinden kan je hem nog altijd breien/haken hahaha
Mocht je voor je bank geen hoes meer kunnen vinden kan je hem nog altijd breien/haken hahaha
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hahahahahaha! Denk niet dat het werkt.Ibbeltje schreef:Wat leuk zeg Smikk!
Gast- Gast
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik vroeg me vanmiddag nog af hoe het met de muis was, maar wist niet zo goed of ik het aan je kon vragen zonder je weer de stuipen op het lijf te jagenSmikkell schreef:Sjaan, ik wilde net naar de wasmachine gaan, liep die muis daar. Nu zit ik weer hoog en droog op de bank. Heb wel een filmpje van hem gemaakt Held!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Hahahahahaha! Denk niet dat het werkt.Ibbeltje schreef:Wat leuk zeg Smikk!
Ben ook bang van niet maar goed
Wat ben je toch lief.Sjaantje schreef:Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik vroeg me vanmiddag nog af hoe het met de muis was, maar wist niet zo goed of ik het aan je kon vragen zonder je weer de stuipen op het lijf te jagenSmikkell schreef:Sjaan, ik wilde net naar de wasmachine gaan, liep die muis daar. Nu zit ik weer hoog en droog op de bank. Heb wel een filmpje van hem gemaakt Held!
Hij is er nog. Ik vind het zó niet leuk!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hahahahahaha! Denk niet dat het werkt.Ibbeltje schreef:Wat leuk zeg Smikk!
Ik zie je het zo doen!
Ik ben mijn naald kwijt!
Trouwens, ik wou gisteren breinaalden halen. Maar wat is makkelijker om mee te starten, zo'n touwtje er tussen of niet en waarom!
Erin- Ratel
Dit soort wol is het.. (alleen breien ze hier met meerdere bollen en daar heb ik er niet genoeg voor )
Gast- Gast
Dat is toch rond breien met zo'n touwtje iets er tussen? Lijkt mij moeilijker.
Don't make me blushSmikkell schreef:Wat ben je toch lief.Sjaantje schreef:Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik vroeg me vanmiddag nog af hoe het met de muis was, maar wist niet zo goed of ik het aan je kon vragen zonder je weer de stuipen op het lijf te jagenSmikkell schreef:Sjaan, ik wilde net naar de wasmachine gaan, liep die muis daar. Nu zit ik weer hoog en droog op de bank. Heb wel een filmpje van hem gemaakt Held!
En nee, ik zou het ook verre van leuk vinden! Stomme muis! Hoeveel vallen heb je staan?
Nee, gewoon twee metalen breinaalden maat 6 of 8. En dan breinaalden mer een knop aan de achterkant, zodat je werk er niet afschuift.Erin schreef:Smikkell schreef:Hahahahahaha! Denk niet dat het werkt.Ibbeltje schreef:Wat leuk zeg Smikk!
Ik zie je het zo doen!
Ik ben mijn naald kwijt!
Trouwens, ik wou gisteren breinaalden halen. Maar wat is makkelijker om mee te starten, zo'n touwtje er tussen of niet en waarom!
Gast- Gast
Twee. Hij loopt er gewoon langs.Sjaantje schreef:Don't make me blushSmikkell schreef:Wat ben je toch lief.Sjaantje schreef:Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik vroeg me vanmiddag nog af hoe het met de muis was, maar wist niet zo goed of ik het aan je kon vragen zonder je weer de stuipen op het lijf te jagenSmikkell schreef:Sjaan, ik wilde net naar de wasmachine gaan, liep die muis daar. Nu zit ik weer hoog en droog op de bank. Heb wel een filmpje van hem gemaakt Held!
En nee, ik zou het ook verre van leuk vinden! Stomme muis! Hoeveel vallen heb je staan?
Gast- Gast
Stomme muis. Heel stomme muis.Smikkell schreef:Twee. Hij loopt er gewoon langs.
Ok nou dan weet me wat me te doen staat hahaha! Dank je wel Smikk!
Erin- Ratel
Sjaantje schreef:Stomme muis. Heel stomme muis.Smikkell schreef:Twee. Hij loopt er gewoon langs.hoewel, vanuit het oogpunt van de muis is het juist weer níet stom dat hij er langsloopt
Eigenlijk is ie heel geniaal maar ja daar heb jij natuurlijk niks aan!
Erin- Ratel
Revaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Reva schreef:Aloha!
Erin- Ratel
Probeer de vallen toch even zo te zetten. Ik vind het raar hoe hij loopt eerlijk gezegd maar wellicht voelt hij zich extreem veilig bij jou thuis? Muizen zien amper wat, daarom lopen ze normaal langs de muur. Dat zal hij dan ook wel meer dan niet doen, gok ik toch zo. Ik ben klaar, ga lekker slapen.
Fijne avond!
Fijne avond!
Gast- Gast
Slaap lekker, Zusje!
Slaap lekker Zusje!
En Reva, we zijn gewoon blij dat je er bent!
En Reva, we zijn gewoon blij dat je er bent!
Erin- Ratel
Tusten.Zusje schreef:Probeer de vallen toch even zo te zetten. Ik vind het raar hoe hij loopt eerlijk gezegd maar wellicht voelt hij zich extreem veilig bij jou thuis? Muizen zien amper wat, daarom lopen ze normaal langs de muur. Dat zal hij dan ook wel meer dan niet doen, gok ik toch zo. Ik ben klaar, ga lekker slapen.
Fijne avond!
En zoals ik schreef.. ik heb bij die andere mensen die muizen ook altijd zo zien lopen. Langs de plinten en muren, en wanneer ze denken dat het veilig is gewoon door de ruimte en onder de eettafel. Tot ze schrikken en dan vluchten ze weg. Ze nemen wel de meest beschutte weg naar de plek waar ze eten zoeken (zoals onder de tafel).
Gast- Gast
Ik ga ook lekker slapen! Morgen eerste school & stage dag
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: