DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Dat valt best mee, Sjaan. Chocolade is goed voor iedereen!
En als je de andere helft niet meer hoeft, mijn adres is Verl.... Of zal ik dat pm'en?
En als je de andere helft niet meer hoeft, mijn adres is Verl.... Of zal ik dat pm'en?
Gast- Gast
Bewaar je ook nog een paar negerzoenen voor woensdag bij de koffie Sjaan?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Lekker hoor negerzoenen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
JonguhSjaantje schreef:Smikkell zekerToet schreef:Smikkell schreef:Nee, ze wilde netjes melden dat ze je naam had genoemdToet schreef:Sjaan, zit jij nou zomaar over mij te roddelen hier?
Ik kreeg namelijk en WA dat er over me gepraat werd
Gast- Gast
Heb je iets tegen Merai?Youandi schreef:Ik ga slapen ik ben moe..
Sluit mijn beide oogjes toe..
Trusten!
Gast- Gast
Dat mag ik niet zeggen want ik mag niet over jou roddelenToet schreef:Bewaar je ook nog een paar negerzoenen voor woensdag bij de koffie Sjaan?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Youandi schreef:Dat valt best mee, Sjaan. Chocolade is goed voor iedereen!
Hahaha volgens mij woon jij zó ver weg dat ze die lange reis niet zullen overleven
Zal ik mijn breiwerk weer uithalen? Ik vind hem eigenlijk net twee steken te kort
Gast- Gast
Zonde! Hoe lang heb je eraan gewerkt? Mja als ie met 2 steken méér wel mooier wordt... Heb je dan wel wol genoeg? Met die donkerdere erbij?Smikkell schreef:Zal ik mijn breiwerk weer uithalen? Ik vind hem eigenlijk net twee steken te kort
Smikkell schreef:Heb je iets tegen Merai?Youandi schreef:Ik ga slapen ik ben moe..
Sluit mijn beide oogjes toe..
Trusten!
Haha ja daar lijkt het bijna wel op he
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ja, twee steken meer is uiteindelijk wel iets meer wol, maar... ik kan het ook wat uitrekken.Sjaantje schreef:Zonde! Hoe lang heb je eraan gewerkt? Mja als ie met 2 steken méér wel mooier wordt... Heb je dan wel wol genoeg? Met die donkerdere erbij?Smikkell schreef:Zal ik mijn breiwerk weer uithalen? Ik vind hem eigenlijk net twee steken te kort
Ik werk er liever wat langer aan, dat het ook echt mooi is. En zolang ben ik nog niet bezig. Vanaf dat ik postte dat ik ging breien. Een vlak van de vijf bijna af. Ik kan ook de rest twee steken breder maken en deze zo laten.
Gast- Gast
Oh dan valt het wel mee! Dan zou ik, perfectionist als ik ben, het ook uithalen en opnieuw beginnen! Laat je tzt wel een foto zien als het af is?Smikkell schreef:Ja, twee steken meer is uiteindelijk wel iets meer wol, maar... ik kan het ook wat uitrekken.Sjaantje schreef:Zonde! Hoe lang heb je eraan gewerkt? Mja als ie met 2 steken méér wel mooier wordt... Heb je dan wel wol genoeg? Met die donkerdere erbij?Smikkell schreef:Zal ik mijn breiwerk weer uithalen? Ik vind hem eigenlijk net twee steken te kort
Ik werk er liever wat langer aan, dat het ook echt mooi is. En zolang ben ik nog niet bezig. Vanaf dat ik postte dat ik ging breien. Een vlak van de vijf bijna af. Ik kan ook de rest twee steken breder maken en deze zo laten.
En heeft de kast het al een beetje naar zijn zin op zijn nieuwe plekje bij jou thuis?
Smikkell schreef:Gezellig dat je er even bent Merai. Ik zal er niet meteen van doorgaan.
Dat is fijn
Ik heb vandaag lekker met B. door Amsterdam gewandeld, net thuis nog even aan mijn tentamen gezeten én de badkamer grondig gepoetst, nu wacht ik met Pieter op schoot tot de was (incl. douchegordijn) klaar is en dan ga ik mezelf nog even grondig poetsen
Merai- Ratel
Ja, ik ben dus eigenlijk ook van het uithalen. Als de andere vlakken af zijn en je ziet met deze veel verschil, dan maak ik hem opnieuw. er komt zeker een foto.Sjaantje schreef:Oh dan valt het wel mee! Dan zou ik, perfectionist als ik ben, het ook uithalen en opnieuw beginnen! Laat je tzt wel een foto zien als het af is?Smikkell schreef:Ja, twee steken meer is uiteindelijk wel iets meer wol, maar... ik kan het ook wat uitrekken.Sjaantje schreef:Zonde! Hoe lang heb je eraan gewerkt? Mja als ie met 2 steken méér wel mooier wordt... Heb je dan wel wol genoeg? Met die donkerdere erbij?Smikkell schreef:Zal ik mijn breiwerk weer uithalen? Ik vind hem eigenlijk net twee steken te kort
En heeft de kast het al een beetje naar zijn zin op zijn nieuwe plekje bij jou thuis?
De kast heeft het fijn hier. Moet hem nog beter inrichten, maar dat komt.
Gast- Gast
Jij bent ook al zo goed bezig vandaag. Je lijkt Sjaan wel.Merai schreef:Smikkell schreef:Gezellig dat je er even bent Merai. Ik zal er niet meteen van doorgaan.
Dat is fijn
Ik heb vandaag lekker met B. door Amsterdam gewandeld, net thuis nog even aan mijn tentamen gezeten én de badkamer grondig gepoetst, nu wacht ik met Pieter op schoot tot de was (incl. douchegordijn) klaar is en dan ga ik mezelf nog even grondig poetsen
B. als in broer?
Gast- Gast
Wat ben je nu aan het maken Smikk?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Sjaantje schreef:Dat mag ik niet zeggen want ik mag niet over jou roddelenToet schreef:Bewaar je ook nog een paar negerzoenen voor woensdag bij de koffie Sjaan?
Nu ben ik er toch bij
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Heb je dat nog steeds niet gedaan?? Hup hup!!Smikkell schreef:Jij bent ook al zo goed bezig vandaag. Je lijkt Sjaan wel.Merai schreef:Smikkell schreef:Gezellig dat je er even bent Merai. Ik zal er niet meteen van doorgaan.
Dat is fijn
Ik heb vandaag lekker met B. door Amsterdam gewandeld, net thuis nog even aan mijn tentamen gezeten én de badkamer grondig gepoetst, nu wacht ik met Pieter op schoot tot de was (incl. douchegordijn) klaar is en dan ga ik mezelf nog even grondig poetsenEn weer denk ik nu aan de was die nog in de machine zit
B. als in broer?
In dat geval bewaar ik wat negerzoenen voor ons!Toet schreef:Sjaantje schreef:Dat mag ik niet zeggen want ik mag niet over jou roddelenToet schreef:Bewaar je ook nog een paar negerzoenen voor woensdag bij de koffie Sjaan?
Nu ben ik er toch bij
Smikkell schreef:Jij bent ook al zo goed bezig vandaag. Je lijkt Sjaan wel.Merai schreef:Smikkell schreef:Gezellig dat je er even bent Merai. Ik zal er niet meteen van doorgaan.
Dat is fijn
Ik heb vandaag lekker met B. door Amsterdam gewandeld, net thuis nog even aan mijn tentamen gezeten én de badkamer grondig gepoetst, nu wacht ik met Pieter op schoot tot de was (incl. douchegordijn) klaar is en dan ga ik mezelf nog even grondig poetsenEn weer denk ik nu aan de was die nog in de machine zit
B. als in broer?
Haha ja het was ook een beetje sog, daar word ik altijd heel poetserig van Maar ik heb al goed geleerd dus het mocht! B. als in broer ja Wanneer zien we elkaar weer? Woensdag zit echt helemaal vol..
Merai- Ratel
De was is klaar, ik spring nog even onder de douche en dan lekker slapen, morgen gaat de wekker weer om 06.15u en het wordt een lange dag! Fijne avond dames!
Merai- Ratel
Ik heb zo'n krukje, niet in het lime hoor, en daar brei ik nu een hoes voor. Grijs wolIbbeltje schreef:Wat ben je nu aan het maken Smikk?
Die van mij is alleen de oude versie, een slag groter.
Gast- Gast
Sjaan, ik wilde net naar de wasmachine gaan, liep die muis daar. Nu zit ik weer hoog en droog op de bank. Heb wel een filmpje van hem gemaakt Held!
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: