DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Alleen thee vind ik ook al gezellig.Alex schreef:June schreef:Alex schreef:June schreef:Ik moet rond half acht/acht uur weer een trein terug hebben woensdag..
Hmm ... gaat hem net niet worden dan denk ik ...
Of je komt even mee koffie/thee drinken na het eten?
Ik moet de trein uit..
Ja, dat bedoelde ik ook! Dat kan dan dus wel? Jeej!
Gast- Gast
Jaaaaa Schuif terug
Oeh, ik wil ook zo graag een leuke theepot, maar kan niet vinden wat ik bedoel.
Oeh, ik wil ook zo graag een leuke theepot, maar kan niet vinden wat ik bedoel.
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Ja, die doet het wel goed, dat klopt. Maar vandaag heb ik deze en hoe leuk hij ook is, mijn thee houdt hij niet warm.Reva schreef:Smikk, die ik ook heb, daar blijft de thee wel warm in. Maar hij is wel saai. En klein
Zo +1!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Zusje schreef:Verwijderd en niet meer in de Market te vinden. Mijn hart breekt
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Alleen thee vind ik ook al gezellig.
Ik ook!
En ik moet ook op tijd naar huis, stél dat K. toch ineens besluit een bos bloemen voor me mee te brengen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zusje schreef:Verwijderd en niet meer in de Market te vinden. Mijn hart breekt
Misschien morgen? Telefoon aan en uit?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zusje schreef:Verwijderd en niet meer in de Market te vinden. Mijn hart breekt
Misschien morgen? Telefoon aan en uit?
Gast- Gast
Zusje misschien kan iemand de app met je delen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, en je kreeg me aan het huilen, was dat de bedoeling?June schreef:Stofzuiger schreef:June, dank je wel, je bent echt een schat
Heb je mijn post gehad ?
Gast- Gast
Of misschien heb je hier wat aan: http://www.whatsapp.com/download/
Toet- Lady Post-a-lot
June, wat ben je toch een rotkind.
Alex- Ratel
Stofzuiger schreef:Zo, ik heb weer WA!
Woehoe! Hoef ik ook niet meer te zoeken voor je op www.postduif.nl.
Alex- Ratel
Toet schreef:Of misschien heb je hier wat aan: http://www.whatsapp.com/download/
Oh ik ga ff kijken .
Gast- Gast
Thee hier of wat is de planning? Zie vanalles voorbij komen aan plannen, maar ik ben wel graag op de hoogte als er dingen voor hier thuis gepland worden aangezien ik ook een gezin heb.Alex schreef:Smikkell schreef:Alleen thee vind ik ook al gezellig.
Ik ook!
En ik moet ook op tijd naar huis, stél dat K. toch ineens besluit een bos bloemen voor me mee te brengen
Gast- Gast
Zusje schreef:Toet schreef:Of misschien heb je hier wat aan: http://www.whatsapp.com/download/
Oh ik ga ff kijken .
'Het aangevraagde item is niet gevonden'
Stofzuiger, heb jij hem teruggezet naar fabrieksinstellingen? Hoe doe je dat?
Gast- Gast
Nee, thee na het eten. June en ik gaan ergens op jouw eiland eten.Stofzuiger schreef:Thee hier of wat is de planning? Zie vanalles voorbij komen aan plannen, maar ik ben wel graag op de hoogte als er dingen voor hier thuis gepland worden aangezien ik ook een gezin heb.Alex schreef:Smikkell schreef:Alleen thee vind ik ook al gezellig.
Ik ook!
Gast- Gast
Zusje schreef:Toet schreef:Zusje misschien kan iemand de app met je delen?
Hoe werkt dat?
Ik heb even gekeken maar dat gaat niks worden haha, dan krijg je alleen zo'n standaard berichtje 'hey, ken je whatsapp-messenger al bladiebla..'
Toet- Lady Post-a-lot
Oke, niet hier thuis eten?Smikkell schreef:Nee, thee na het eten. June en ik gaan ergens op jouw eiland eten.Stofzuiger schreef:Thee hier of wat is de planning? Zie vanalles voorbij komen aan plannen, maar ik ben wel graag op de hoogte als er dingen voor hier thuis gepland worden aangezien ik ook een gezin heb.Alex schreef:Smikkell schreef:Alleen thee vind ik ook al gezellig.
Ik ook!
Gast- Gast
Toet schreef:Zusje schreef:Toet schreef:Zusje misschien kan iemand de app met je delen?
Hoe werkt dat?
Ik heb even gekeken maar dat gaat niks worden haha, dan krijg je alleen zo'n standaard berichtje 'hey, ken je whatsapp-messenger al bladiebla..'
Maar zit daar dan niet een link bij ofzo?
Gast- Gast
Als het goed is wel!Zusje schreef:Toet schreef:Zusje schreef:Toet schreef:Zusje misschien kan iemand de app met je delen?
Hoe werkt dat?
Maar zit daar dan niet een link bij ofzo?
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: