Hoe ga jij met carnaval?
+34
Fred
ekiaam87
Prosecco
KOL
Tsjip
SoCali
Angela_1986
_Muppit
minoessepoes
liqueje
kippiee
Ellusss
Poeke
Lenthe
Cato
Vanillivi
Lejow
M_as
Caramba
Bliss
Lonne
Niekske
Rapunzel
PrimaBella
Rush
Blond
Toet
loura
Davinia
Merai
Zininzon
Sorella
ijsjemeisje
Jeanette
38 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe ga jij met carnaval?
Rush schreef:Hier wordt gelukkig geen carnaval gevierd.
haha ik hoopte dat ik +1 kon zeggen maar we liggen hier net op de grens van wel/niet en wordt het dus gewoon wel gedaan.. Alleen niet door mij
Volwassenen die zich in rare kleding hijsen.. ik zie het nut er niet van in
Gast- Gast
Hier zitten we ook net op de grens van wel/niet. Ik ga dit jaar ook carnaval vieren. Heb het ooit een keer gevierd, maar vond het niet geweldig leuk, maar toch maar weer opnieuw proberen of ik het nu wel wat vind!Punk'd schreef:Rush schreef:Hier wordt gelukkig geen carnaval gevierd.
haha ik hoopte dat ik +1 kon zeggen maar we liggen hier net op de grens van wel/niet en wordt het dus gewoon wel gedaan.. Alleen niet door mij
Hoeveel geld geven jullie eigenlijk uit aan een pak? Ik vond die laatste roodkapje wel erg leuk, maar het is allemaal zo duur!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een leuke pakjes allemaal! Ik wilde als cupcake maar die was steeds uitverkocht
Nu gaan we dus als lieverheersbeestje! Incl vleugels en sprietjes ook leuk!
Nu gaan we dus als lieverheersbeestje! Incl vleugels en sprietjes ook leuk!
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Carnaval niet leuk?! Juist leuk!! Een pakje scoren en dan paar dagen feesten, heerlijk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Cato schreef:
Ik kan niet kiezen !
Welke zouden jullie doen?
ik heb zelf al wel een zwarte petticoat.
Ik zou dan de eerste doen en dan jezelf helemaal met je haar enzo in de fifty's steken.
Bobbie schreef:Een vriendin van me is ooit als automonteur gegaan, was ook erg leuk. Gewoon ergens een monteuroverall lenen, beetje smeer op je gezicht en klaar!
Hmm.. Dat brengt mij op 'n idee! Heb je hier toevallig foto van? Of weet je zo nog wat ze verder erbij had?
Ben zelf niet opgegroeid met carnaval, woon nu in 't zuiden van Limburg en na 2 jaar naar mijn ouders gevlucht te zijn en vorig jaar in India gezeten te hebben tijdens carnaval is het nu dan eindelijk zo ver; ik ga minimaal één dag carnaval vieren... Gewoon om, ook als ik het niets vind, te kunnen zeggen dat het niet mijn ding is. Of juist wel. Maar wil dus niet al te veel geld uitgeven en heb nog wel 'n overal liggen dus dit zou wel goede outfit zijn..
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Vriendin van mij heeft deze besteld!! erg gaaf en orgineel hihi
http://www.feestkleding-sawear.nl/producten/miss-chucky
http://www.feestkleding-sawear.nl/producten/miss-chucky
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Whahahaha, die is wel origineel inderdaad!
dit jaar jammer genoeg geen carnaval voor mij:(
vorig jaar had ik dit pakje:
http://www.funny-costumes.nl/index.php?item=duo-kostuum-politie---boef-vrouw&action=article&group_id=17&aid=435&lang=NL
vorig jaar had ik dit pakje:
http://www.funny-costumes.nl/index.php?item=duo-kostuum-politie---boef-vrouw&action=article&group_id=17&aid=435&lang=NL
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
</A>" border="0" />
Ik heb deze als inspiratie gebruikt en van het weekend zelf een pakje genaaid, inclusief houten spatels, die nu achter de handdoek hangen. Ik moet er nog wat draadjes vanaf knippen en nog wat dingen met de hand vast zetten, maar de grote lijnen zijn klaar!
Vanillivi schreef:
Ik ga als kokkin deze keer, haha... Vandaag besteld dus hopen dat hij past.
Pollepel erbij en gaan met die banaan!
Ik heb deze als inspiratie gebruikt en van het weekend zelf een pakje genaaid, inclusief houten spatels, die nu achter de handdoek hangen. Ik moet er nog wat draadjes vanaf knippen en nog wat dingen met de hand vast zetten, maar de grote lijnen zijn klaar!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Wat leuk dat je dat zelf gemaakt hebt! Erg leuk gedaan!
Erg leuk minoessepoes!
Met carnaval wil ik graag een ballon meenemen. Als het kan een die 'zweeft', helium dus. Maar waar kom ik aan een gele heliumballon? Of weten jullie een oplossing?
Met carnaval wil ik graag een ballon meenemen. Als het kan een die 'zweeft', helium dus. Maar waar kom ik aan een gele heliumballon? Of weten jullie een oplossing?
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Muppet, bij de feestwinkel misschien?
Leuk Minoessepoes, mooi gemaakt!
Wij gaan altijd in onze clubkleuren dus niet echt in 'n pakje ofzo. Morgen ga ik nog even wat knopen, kantjes, bandjes, strikjes e.d. halen om wat kleding te pimpen :-)
Leuk Minoessepoes, mooi gemaakt!
Wij gaan altijd in onze clubkleuren dus niet echt in 'n pakje ofzo. Morgen ga ik nog even wat knopen, kantjes, bandjes, strikjes e.d. halen om wat kleding te pimpen :-)
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben de laatste hand aan het leggen aan mijn nieuwe outfit: Willy Wonka! Geinspireerd op deze outfits:
Dus de originele Willy Wonka (Gene Wilder) Dat eerste pakje vond ik te ordinair, ik heb een lange paarse jas gemaakt, een zilvergrijs rokje had ik nog van mijn prinsessen-pak en een goud-kleurig topje had ik nog van mijn goudklompjes-pak groen strikje gemaakt, gouden hoed erbij en op ebay heb ik de 'tv-goggles' besteld, een futuristische zonnebril met zilveren spiralen op de glazen (volgens mij is die eigenlijk van de johnny-depp-willy-wonka, maar goed ) verder heb ik houten chocolade-figuurtjes en glitter-steentjes om het pak te versieren en ik ben nog bezig met andere leuke details. Misschien ga ik ook nog wel gouden tickets uitdelen ofzo dit weekend ga ik het helemaal afmaken, ben heel benieuwd!
Dus de originele Willy Wonka (Gene Wilder) Dat eerste pakje vond ik te ordinair, ik heb een lange paarse jas gemaakt, een zilvergrijs rokje had ik nog van mijn prinsessen-pak en een goud-kleurig topje had ik nog van mijn goudklompjes-pak groen strikje gemaakt, gouden hoed erbij en op ebay heb ik de 'tv-goggles' besteld, een futuristische zonnebril met zilveren spiralen op de glazen (volgens mij is die eigenlijk van de johnny-depp-willy-wonka, maar goed ) verder heb ik houten chocolade-figuurtjes en glitter-steentjes om het pak te versieren en ik ben nog bezig met andere leuke details. Misschien ga ik ook nog wel gouden tickets uitdelen ofzo dit weekend ga ik het helemaal afmaken, ben heel benieuwd!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Tanx allemaal!
Moet zeggen dat ik het bovenstaande idee ook erg leuk vind en origineel!
Moet zeggen dat ik het bovenstaande idee ook erg leuk vind en origineel!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
minoessepoes schreef:</A>" border="0" />Vanillivi schreef:
Ik ga als kokkin deze keer, haha... Vandaag besteld dus hopen dat hij past.
Pollepel erbij en gaan met die banaan!
Wat leuk, blij dat ik je kon inspireren haha, Knap gedaan!
Ik moet helaas terugkomen van mijn plan, het jurkje paste maar vond het echt véééél te kort.
Dus ik ga van de week nog eens eventjes op jacht!
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Charlie schreef:Ik ga als zwangeres.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!!
Gast- Gast
Bliss schreef:Jaaa carnaval! Ik ben alweer aan het aftellen! Persoonlijk houd ik helemaal niet van die standaard 'sexy' pakjes, mij veel te cliché. Ik vind het leuker om zelf een outfit samen te stellen.
Dit jaar ga ik (met twee vriendinnen) als jaren '80 aerobicsinstructrice. We hebben de outfit nog niet helemaal compleet, maar gaan zaterdag nog ff de stad in. We hebben iig paarse satijnen stof, waar de moeder van mn vriendin (een soort voetbal)broekjes van maakt. Dan hebben we een knalgroene tanktop, knalroze beenwarmers en we zoeken nog een felgekleurde legging en zweetbanden. Verder hebben we een headset en moeten we nog ff 80's oorbellen en make-up scoren.
Vorig jaar waren we als "Oh oh Cherso" en verder ben ik van alles geweest, zoals hippie, bij, Cleopatra, superheld, indiaan, piraat.
Oh briljant hahaha, yes it's old, maar het is echt gegarandeerd hilarisch.
Gast- Gast
Ik heb net een afgezaagd Heidi-pakje gekocht.
En mijn vriend gaat als Dr. Driemie
En mijn vriend gaat als Dr. Driemie
Gast- Gast
Ik had ook geen zin om een outfit te kopen, normaal doe ik dat wel. Ga vaak ook voor sexy: roodkapje, zigeunerin, pirate, discogirl en duiveltje waren het de laatste jaren.
Dit jaar spuit ik een zwart jurkje onder met glitters. Verder een zilveren glitterlegging, glitterriem, tasje armbanden, oorbellen, make up, zonnebril en toverstafje. Alles zilver en glitter, ik vind het wel prima.
Dit jaar spuit ik een zwart jurkje onder met glitters. Verder een zilveren glitterlegging, glitterriem, tasje armbanden, oorbellen, make up, zonnebril en toverstafje. Alles zilver en glitter, ik vind het wel prima.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb dit jurkje gekocht alleen zat het hoedje er helaas niet bij en die hadden ze niet los. Helaas kan ik m ook op internet niet vinden. Maar ja, vind het jurkje wel leuk.
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Nou, het meloenen pakje was er al niet meer. Ik ga nu als sneeuwwitje, precies zoals hieronder;
Ik heb donker haar en een beetje de lengte van sneeuwwitje, dus dat past dan wel goed.
Ik heb donker haar en een beetje de lengte van sneeuwwitje, dus dat past dan wel goed.
Niekske schreef:Ik ben de laatste hand aan het leggen aan mijn nieuwe outfit: Willy Wonka! Geinspireerd op deze outfits:
Supertof! Wil je m showen als ie af is??
Ik heb een oplossing voor mijn balonnenprobleem =)! Stokje van de jumbo-balonnen =D! Daar kan ik gewoon een gele in bevestigen.
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Sorry maar is carnaval tegenwoordig een excuus om 5 dagen rond te lopen als hoer?
Wat zie ik toch een ordinaire pakjes van goedkope rotstof (niet alleen hier, maar ook op straat elk jaar).
Wat zie ik toch een ordinaire pakjes van goedkope rotstof (niet alleen hier, maar ook op straat elk jaar).
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: