Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kindjes weg met carnaval

+11
Floor
meisjesmama
Tania
frolic
Barbabella
Star007
Lindsya
Aimee
Limburg85
duckie
studiebol
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 21:50

Doen jullie dat?
L is nog maar zo klein, maar ze gaat een nachtje logeren bij mijn moeder (uur verderop dus kan niet zomaar langs). Zit erg te twijfelen om 2 nachtjes haar bij mijn moeder te laten logeren, dus van zondag op maandag en maandag op dinsdag. Zondags breng ik dr pas eind vd middag weg, en dinsdag ga ik dr zo rond het middaguur weer halen.


Kijk er is niemand die ik meer vertrouw dan mijn moeder en ik weet zeker dat het wel goedkomt, maar eng vind ik het wel ..

Wie heeft hun kindje al eens meerdere nachten weggebracht of gaat het dit weekend doen? How does it feel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  studiebol do 16 feb 2012 - 21:56

je weet het... ikke!

Ik breng ze aan het einde van de dag vanmiddag, en haal ze maandagochtend vroeg weer op voor mijn ouders gaan werken. Ze gaan naar mijn ouders, ik heb er het volste vertrouwen in, ik denk dat ik het zelf ook wel ga trekken ik heb namelijk erg zin om ff carnaval te vieren met vrienden en vriendinnen.

Maar de dames hebben nu al 2 vreselijke nachten achter de rug (terwijl ze dus al een dikke maand gewoon van 8 tot 7 sliepen) en dat vind ik vervelend, dat ze dat misschien ook bij mijn ouders gaan doen en dat vind ik erg vervelend voor mijn ouders...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  duckie do 16 feb 2012 - 21:58

toen A. 3 maand was heeft ze een kleine week in het ZKH gelegen en sliepen wij niet bij haar, ik vond het vreselijk om haar daar achter te laten maar ik wist dat ze wel in goede handen was, nu is dit natuurlijk wel iets anders dan jij doet ik vond het niet fijn om haar niet om me heen te hebben. sinds ze een maand of 5 is slaapt ze elke week 1 nachtje bij mn ouders of zusje ivm oppassen en in het begin soms 2 nachtjes... het is eerst even wennen maar ik wist ook dat ze daar in goede handen is ed... wij hadden in september 2x achter elkaar dat we een weekendfeest hadden met overnachting dus toen is ze ook het hele weekend bij mn ouders geweest en dat vond ik ook wel weer ff slikken en heb dus regelmatig even gebeld hoe het ging. uiteindelijk was het ook wel een soort van lekker zeg maar omdat je dan even aan jezelf kunt denken om het zo maar te zeggen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 22:05

Natuurlijk bel ik dan wel genoeg, ik drink ook niet en ga met de auto naar Breda om te carnavallen.
Ik heb natuurlijk wel heel erg veel afleiding dan en het is ook wel leuk om even samen met mijn vriend te zijn, gewoon even als 'vanouds'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Limburg85 do 16 feb 2012 - 22:29

Hier slapen ze beide ook een nachtje bij opa en oma maar wij ook dus echt wegbrengen is het niet. Maar hier gaat R. af en toe wel uit logeren, mis hem wel maar soms ook wel even lekker en weet dat ze het allemaal erg goed naar hun zin hebben. Maar moest er in het begin wel aan wennen hoor.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Aimee do 16 feb 2012 - 22:32

Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind! Een uurtje rijden is niet echt om de hoek, maar aan de andere kant is het niet onoverkomelijk. Als je haar mist kan je dr zo halen!

Veel plezier iig! Very Happy
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 22:42

Ja, dat is ook zo, ik ben er binnen een uur (als ik haast heb, trap ik het gas in, dan 3 kwartier Wink) en mijn moeder heeft ook 3 eigen kids en 3 kleinkinderen mede opgevoed.

En eerlijk is eerlijk, ik denk dat ik het ook wel even lekker vind .. gelukkig kan mijn vader goed & snel smsen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Lindsya do 16 feb 2012 - 22:48

Mijn zoontje gaat ook regelmatig vanaf kleins al een nachtje of twee nachtjes slapen bij opa en oma. Ik mis hem dan wel maar het is ook wel even fijn om samen iets met mijn man of vriendinnen te doen. We bellen regelmatig en tegenwoordig bel die ons zelf ook even op met een beetje hulp van opa of oma. Carnaval vieren doe ik nooit.

Ik zou lekker van het carnaval gaan genieten, het komt vast goed met je kleine meid en ik weet zeker dat het ook wel even leuk is om met je vriend/man en vriendinnen iets te doen.


Laatst aangepast door Lindsya op vr 17 feb 2012 - 2:20; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 23:00

Ik zou dat met een baby die zo klein is niet doen tenzij absoluut noodzakelijk. En een feestje vind ik niet absoluut noodzakelijk. Maar als jij het ok vindt zou ik het gewoon doen.

Ik zou dan alleen niet drinken, want als je er dan heen moet kun je niet rijden.


Laatst aangepast door Eucalypta op do 16 feb 2012 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Star007 do 16 feb 2012 - 23:01

Met oud/nieuw heeft D. een nachtje bij mijn schoonouders geslapen. Ze was toen op kwartiertje afstand en dat gaf op zich wel een goed gevoel. Het is toen ook allemaal goed gegaan, maar ik miste haar wel enorm en we zijn haar op 1 januari rond 11.00 gaan halen.

Nu gaat ze morgen met carnaval ( of we gaan naar een pretpark) dus ook naar mijn schoonouders, en voor mijn part blijft ze daar logeren als we gaan carnavallen, maar mijn vriend wil het niet en hij blijft dan nuchter en gaat haar om 23.00/00.00 daar weer uit bed halen Rolling Eyes . Lijkt me voor haar fijner als ze gewoon door kan slapen. Als we naar een pretpark gaan morgen dan gaan we haar waarschijnlijk rond 20.00 weer halen.


Laatst aangepast door Star007 op do 16 feb 2012 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Star007 do 16 feb 2012 - 23:02

Eucalypta schreef:Ik zou dat met een baby die zo klein is niet doen tenzij absoluut noodzakelijk. En een feestje vind ik niet absoluut noodzakelijk. Maar als jij het ok vindt zou ik het gewoon doen.

Ik zou dan alleen niet drinken, want als je er dan heen moet kun je niet rijden.

Maar mag ik vragen waarom dan niet. Omdat je je kleintje dan te veel mist of ?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Barbabella do 16 feb 2012 - 23:06

Ik heb daar nooit moeite mee gehad.. ik kan er juist echt van genieten als we even een avondje samen hebben ! Ik vertrouw de personen die op hem passen dus ik maak me geen moment zorgen.

Probeer er van te genieten !
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 23:38

Star007 schreef:
Eucalypta schreef:Ik zou dat met een baby die zo klein is niet doen tenzij absoluut noodzakelijk. En een feestje vind ik niet absoluut noodzakelijk. Maar als jij het ok vindt zou ik het gewoon doen.

Ik zou dan alleen niet drinken, want als je er dan heen moet kun je niet rijden.

Maar mag ik vragen waarom dan niet. Omdat je je kleintje dan te veel mist of ?

Omdat ik 2 maanden nog wel héél erg klein vind om al bij vreemden te slapen, omdat ik toen nog borstvoeding gaf (nou ja, de jongste was met 2 maanden nog niet eens uit het ziekenhuis, maar goed, theorie dan), omdat het gewoon niet nodig is om carnaval te vieren of een ander feest. Ik zou geen bezwaar hebben tegen een avond oppas in mijn eigen huis, maar twee nachten ergens anders slapen bij een baby van 2 maanden vind ik wel erg veel en erg vroeg. Ik zou én geen leuk feest hebben gehad én ik zou mijn ouders niet willen opzadelen met nachtvoedingen en de zorg voor zo'n heel kwetsbaar ukkie. Veel gedoe voor iets wat niet belangrijk is, en dat zou ik er niet voor over hebben. Nu wel hoor, maar ze zijn 4 en 5 en nu doe ik ze makkelijk uit logeren, vinden ze het zelf leuk. Ik heb weleens oppas gehad toen de oudste 6 weken was omdat ik een bruiloft had, maar dat was in ons eigen huis en alleen overdag en dat vond ik al niet echt leuk. Ik snap best dat je samen eens uit eten wilt of een keer naar de bios, maar dat carnaval zó belangrijk is dat je je pasgeboren kind 2 nachten uit logeren doet, dat vat ik niet helemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 23:39

Met oud en nieuw vind ik overigens net zoiets. Je gaat toch niet je kind dat zó klein is ergens anders laten slapen met zoiets omdat je zelf wilt feesten? Ik zou me vreselijk bezwaard voelen tegenover de mensen die ik ermee opzadel (die moeten om 12 uur gaan opletten of de baby niet begint te huilen door het vuurwerk) en zelf geen leuke avond hebben. Dan wil ik als gezin bij elkaar zijn, dan maar geen feestje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  frolic do 16 feb 2012 - 23:40

Eens met euc. ik zou het een jaartje overslaan.

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  studiebol vr 17 feb 2012 - 0:36

Ik vind het grappig om te lezen dat Euc er zo heel anders over denkt. Niet negatief bedoeld hoor ,maar ze kan het goed uit leggen waarom ze er zo over denkt. Ik merk wel dat ik er zelf heel anders over denk.

Zelf denk ik dat mijn ouders een heel leuk weekend gaan hebben omdat de meiden daar zijn. Mijn vader kijkt hier al naar uit sinds ik het ze heb gevraagd. Vannacht was een behoorlijk slechte nacht voor de dames, voor het eerst sinds een maand, dus ik dacht nou dan moet ik maar niet gaan. Maar mijn vader zei meteen, nee hoor je komt ze brengen en als het niet gaat dan bellen we je. En ik weet zeker dat ze dat doen.

Maar ik denk ook dat mijn meiden een leuk weekend gaan hebben, ze hebben mijn ouder al heel vaak gezien dus dat vind ik echt geen vreemden. Mijn ouders hebben twee bedjes, een box, een speelkleed, alles wat wij hier thuis ook hebben. Het enige wat ze niet dag en nacht bij zich hebben zijn papa en mama. Maar ik denk dat mijn meiden zich daar goed mee redden. En zo niet, dan word ik gebeld en kom ik naar huis.

Je kan het niet nodig vinden... maar ik zie er echt naar uit naar een leuk en gezellig weekend met mijn vrienden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Tania vr 17 feb 2012 - 0:47

Ik ben het wel eens met Euc, ik zou persoonlijk zo'n klein babytje ook niet ergens anders willen laten slapen tenzij het echt niet anders kan. Maar als jullie je er goed bij voelen dan moet je het gewoon doen.

Ik zit vreselijk te twijfelen of ik mijn zoontje dit weekend bij mijn ouders zal brengen omdat ik er nogal doorheen zit en dan is een nachtje door kan slapen en een beetje uit kan rusten. Maar hij heeft nog nooit ergens anders geslapen dus ik vind het eigenlijk maar een raar gevoel om hem weg te brengen (en dat terwijl hij gek is op oma en elke dag naar haar vraagt) nerd

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 1:03

Met 2/3 maanden gaf ik nog om de 2, 2/5 uur een voeding, dat kon ik toen echt nog niet lang uit handen geven. Daarnaast zou ik dan de kolfspullen mee moeten nemen en elke 3 uur kolven. Dat hoefde van mij gewoon niet, veel teveel gedoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  studiebol vr 17 feb 2012 - 1:15

Euc dat snap ik heel goed! Ik heb ook altijd gezegd dat ik vind dat de meiden goed moeten slapen snachts want ik vind ook dat ik iemand anders niet met gebroken nachten op kan zadelen omdat ik wil stappen.

En nu heb ik gewoon het geluk dat de meiden door slapen ( normaal gesproken dan ) dus dan denk ik niet dat ik iemand er mee opzadel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 1:20

Ik zou het persoonlijk ook niet kunnen, zou haar veel te erg missen. Als ze teveel tijd tussen voedingen laat zitten, 'mis' ik haar al Kindjes weg met carnaval 561177 . Voor een half jaar zou ik haar sowieso geen dag of een nacht weggaan zonder haar. Ik heb er trouwens geen enkel waarde-oordeel over wat jij doet met carnaval Parel, maar ik zou toch geen leuke tijd hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  meisjesmama vr 17 feb 2012 - 2:16

Ik ben het ook eens met Euc, ze is nog zo jong. Ik had het of overgeslagen of om en om gedaan.

Hier komt er zondag een oppas in huis en gaan ze dinsdagavond logeren voor de carnaval maar goed ze zijn wel bijna 5 en 2.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Floor vr 17 feb 2012 - 2:56

Nee onze zoon zit vastgeplakt aan mij angel
Hij is altijd bij mij, 24 uur per dag, 3 keer heeft er iemand moeten oppassen hier in huis (1x crematie, 1x moesten we naar de kerk ivm zijn doop en 1x moest ik naar de tandarts) verder is hij nog nergens naar toe gegaan terwijl ik er niet bij was en al helemaal niet blijven slapen.
Ik mis hem veel te erg als ik niet bij hem ben.
Carnaval vier ik nooit zo uitgebreid (en dan zou het makkelijk zijn omdat mijn man het toch niet viert blijft hij dan met de kleine thuis), nu vier ik dit jaar helemaal geen carnaval dus hoef ik er niet over na te denken maar voorlopig wil ik hem niet missen en gaat hij dus ook nergens slapen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 3:05

Ze is 3 maanden, drinkt altijd om de 4 uur, krijgt flesvoeding, slaapt s'nachts door en mijn moeder vindt het heerlijk om haar te hebben. Het is daar heel rustig, mijn moeder is heel rustig en L is de rust zelve. We zijn daar ook al meerdere keren MET haar wezen logeren, bijv. toen ze 1,5 week oud was en dat ging goed.

Natuurlijk zal ik dr missen en heb ik dr moeite mee, maar straks moet ik ook weer gaan werken en dan zal ik dr ook niet zo vaak meer zien. Ik ga sowieso met de auto, mocht er wat zijn kan ik er zo heen en alcohol drinken doe ik toch al nooit.

Sowieso moet ik mezelf wat aanwennen om haar 'los te laten', en dan is de beste tijd om dat te doen met carnaval, heb ik sowieso afleiding en ben ik onder vrienden en met mijn vriend. Mijn vriend zei ook ; als het niet gaat, en we missen haar teveel gaan we haar gelijk halen. Ik vertrouw niemand zoveel als mijn moeder dus dat zit wel goed.

Het zal wel even wennen zijn!

Overigens snap ik ook wel waarom mensen het niet zouden doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 3:16

Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Ik zou alleen geen behoefte hebben aan carnavallen met zo'n klein scheetje! Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.. (maargoed, heb helemaal makkelijk praat, hier carnavallen we NIET.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 3:18

Denk ook wel dat dat ook verschil maakt, of je carnaval viert of niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum