Hoe ga jij met carnaval?
+34
Fred
ekiaam87
Prosecco
KOL
Tsjip
SoCali
Angela_1986
_Muppit
minoessepoes
liqueje
kippiee
Ellusss
Poeke
Lenthe
Cato
Vanillivi
Lejow
M_as
Caramba
Bliss
Lonne
Niekske
Rapunzel
PrimaBella
Rush
Blond
Toet
loura
Davinia
Merai
Zininzon
Sorella
ijsjemeisje
Jeanette
38 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe ga jij met carnaval?
Ja dat is ook de bedoeling, sowieso één of andere grote kuif en misschien zo'n hoge paardenstaart ofzo Heb er nu al zin in!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet het nog niet. Wil niet zo'n standaard pakje eigenlijk.. Iemand nog een gek idee?
Gast- Gast
Bliss schreef:Jaaa carnaval! Ik ben alweer aan het aftellen! Persoonlijk houd ik helemaal niet van die standaard 'sexy' pakjes, mij veel te cliché. Ik vind het leuker om zelf een outfit samen te stellen.
Dit jaar ga ik (met twee vriendinnen) als jaren '80 aerobicsinstructrice. We hebben de outfit nog niet helemaal compleet, maar gaan zaterdag nog ff de stad in. We hebben iig paarse satijnen stof, waar de moeder van mn vriendin (een soort voetbal)broekjes van maakt. Dan hebben we een knalgroene tanktop, knalroze beenwarmers en we zoeken nog een felgekleurde legging en zweetbanden. Verder hebben we een headset en moeten we nog ff 80's oorbellen en make-up scoren.
Vorig jaar waren we als "Oh oh Cherso" en verder ben ik van alles geweest, zoals hippie, bij, Cleopatra, superheld, indiaan, piraat.
Klinkt leuk, oh oh cherso.. heb je daar toevallig een foto van?
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Zo ben ik ook wel eens geweest Bliss, erg leuk en opzich simpel in elkaar te zetten!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Bliss, dat is wel echt een beetje een oud en uitgekouwd thema. Vind je dat niet jammer?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bliss, dat is wel echt een beetje een oud en uitgekouwd thema. Vind je dat niet jammer?
I know en dat interesseert me geen zak. Ik vind het leuk om zo te gaan, dus dan doe ik dat. Ik ga niet voor de originaliteit, maar voor mn eigen lol! (en daarbij: wat is er tegenwoordig nog wel origineel? Ik zie toch elk jaar weer veel dezelfde dingen voorbij komen)
@ Lonne: zal vanavond eens kijken voor een foto!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss, geweldig!! Ik heb er ook nog aan gedacht, maar vind die standaard pakjes ook wel erg leuk. Maar misschien switch ik nog wel. Die standaardpakjes zijn altijd wel erg sexy, maar een keer helemaal gek vind ik ook wel leuk!
Maar verpleegster vind ik ook wel leuk. Pff, er zijn zoveel leuke pakjes!
En echt origineel loop je toch bijna nooit, er lopen er altijd met jou nog tig anderen zo.
Maar verpleegster vind ik ook wel leuk. Pff, er zijn zoveel leuke pakjes!
En echt origineel loop je toch bijna nooit, er lopen er altijd met jou nog tig anderen zo.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Joan schreef:Rush schreef:Hier wordt gelukkig geen carnaval gevierd.
+1
Ik vind dat wel jammer. Want ik vond het altijd heel erg leuk!
Gast- Gast
Rush schreef:Hier wordt gelukkig geen carnaval gevierd.
Nee omdat ze dat hier niet kennen, maar ik vond het altijd wel gezellig om carnaval in Maastricht mee te maken. Misschien volgend jaar weer.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
@ Lonne:
Bedenk hier even een paar ontzettend ordinair opgemaakte hoofden bij
Bedenk hier even een paar ontzettend ordinair opgemaakte hoofden bij
Bliss- Lady Post-a-lot
Vind die niet echt Oh Oh Cherso, eerder Kees Flodder als het rokje wat korter was
Gast- Gast
Ach ja het is een parodie erop, moest gewoon lekker ordi zijn! (nog nooit zoveel sjans gehad trouwens )
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ach ja het is een parodie erop, moest gewoon lekker ordi zijn! (nog nooit zoveel sjans gehad trouwens )
Nou dan weet je wat je te doen staat de volgende keer met stappen
Gast- Gast
Reva schreef:Bliss schreef:Ach ja het is een parodie erop, moest gewoon lekker ordi zijn! (nog nooit zoveel sjans gehad trouwens )
Nou dan weet je wat je te doen staat de volgende keer met stappen
Ja precies, ik zei toen ook al: deze kleren doe ik vaker aan! (toch maar niet gedaan overigens )
Bliss- Lady Post-a-lot
Sneeuwwitje...
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik wil graag een soort venetiaans pakje, een jurkje met zo'n mooi maskertje over mijn ogen. Iemand tips waar ik dit kan bestellen?
Deze vind ik wel mooi, het is volgens mij Belle (van het Beest), maar kan met maskertje erbij best door als Venetiaanse schone, toch?
Roodkapje vind ik ook erg leuk:
Deze vind ik wel mooi, het is volgens mij Belle (van het Beest), maar kan met maskertje erbij best door als Venetiaanse schone, toch?
Roodkapje vind ik ook erg leuk:
Gast- Gast
Wat een sexy pakjes allemaal! Vooral dat Belle pakje. Het is erg leuk, maar zou me mega ongemakkelijk voelen joh!
Gast- Gast
Pfff ik moet ook wat gaan bedenken
Omdat onze projectweek het thema 'feesten' heeft, hebben ze verzonnen om het te openen met een carnavals middag..
Aangezien ik dan 30,5 week zwanger ben, en geen zin heb om er veel geld aan uit te geven, heb ik echt geen idee wat ik moet worden.....
Omdat onze projectweek het thema 'feesten' heeft, hebben ze verzonnen om het te openen met een carnavals middag..
Aangezien ik dan 30,5 week zwanger ben, en geen zin heb om er veel geld aan uit te geven, heb ik echt geen idee wat ik moet worden.....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Pfff ik moet ook wat gaan bedenken
Misschien zo'n grote ma Flodder jurk ergens vandaan halen (dump winkel?) en rubber laarzen. Of een aardbei pakje, daar past je buikje lekker in
Een vriendin van me is ooit als automonteur gegaan, was ook erg leuk. Gewoon ergens een monteuroverall lenen, beetje smeer op je gezicht en klaar!
Gast- Gast
Dat Belle pakje is ook leuk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Dat Belle pakje is ook leuk!
Leuk he! Alleen wil ik nooit van die doorschijnende panty's, dus ik wil altijd iets waar ik zwart onder kan dragen, met laarzen erbij. Dan is het Belle idee wel weer een beetje weg he...
Gast- Gast
Ik ga als kokkin deze keer, haha... Vandaag besteld dus hopen dat hij past.
Pollepel erbij en gaan met die banaan!
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kan niet kiezen !
Welke zouden jullie doen?
ik heb zelf al wel een zwarte petticoat.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: