Carnaval
+12
Jeanette
Elodie
Ilovethe90s
Angela_1986
Toet
bolus26
Kreeftje
Pommes
Bisq
litllejoy
Cow
Rizzo
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Carnaval
Over een paar weken is het weer carnaval.. Ga jij het 'vieren'? Zo ja, waar? En weet je al wat voor outfit je aan gaat doen? En zo niet, waarom niet?
Ik ga 1 dag ergens een kroeg in. Geen idee nog wat ik aan ga doen, hoop dat hier nog een leuk idee voorbij komt..
Ik ga 1 dag ergens een kroeg in. Geen idee nog wat ik aan ga doen, hoop dat hier nog een leuk idee voorbij komt..
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Re: Carnaval
Aan mij heb je niets.
Ik ga vanaf donderdag tm woensdag (haringhappen) op stap maar zit in een Prinselijke Hofkapel dus wij hebben gewoon de verenigingsoutfit aan en we trekken het hele dorp door.
Ik ga vanaf donderdag tm woensdag (haringhappen) op stap maar zit in een Prinselijke Hofkapel dus wij hebben gewoon de verenigingsoutfit aan en we trekken het hele dorp door.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik ga dit jaar voor het eerst niet, dat wordt ff wennen!
Afgelopen jaren ben ik als:
- glittergirl (paarse pruik, zilver glitterjurk, daaronder paarse legging en paarse shirt met lange mouwen, zilver gespoten laarzen en tas)
- cowgirl (cowboyhoed, geruite blouse, kort spijkerrokje, bruine netpanty's, bruine laarzen, pistooltje)
- jaren '50 girl (witte pruik, witte blouse (waar iedereen iets op kon schrijven), groene rok met daaronder een heleboel verschillende kleuren tulle genaaid, witte korte hakjes)
- armygirl (legerbroek, groene blouse, overal roze vilten hartjes en vilten sterretjes op geplakt en een heleboel glitter, roze zonnebril)
- pippi langkous
- en nog een keer als '50 girl (hoge staart met grote strik, donkerblauwe wijdlopende jurk tot de knieen met witte stippen, oranje kralen ketting, grote oranje oorbellen, witte korte hakjes)
Afgelopen jaren ben ik als:
- glittergirl (paarse pruik, zilver glitterjurk, daaronder paarse legging en paarse shirt met lange mouwen, zilver gespoten laarzen en tas)
- cowgirl (cowboyhoed, geruite blouse, kort spijkerrokje, bruine netpanty's, bruine laarzen, pistooltje)
- jaren '50 girl (witte pruik, witte blouse (waar iedereen iets op kon schrijven), groene rok met daaronder een heleboel verschillende kleuren tulle genaaid, witte korte hakjes)
- armygirl (legerbroek, groene blouse, overal roze vilten hartjes en vilten sterretjes op geplakt en een heleboel glitter, roze zonnebril)
- pippi langkous
- en nog een keer als '50 girl (hoge staart met grote strik, donkerblauwe wijdlopende jurk tot de knieen met witte stippen, oranje kralen ketting, grote oranje oorbellen, witte korte hakjes)
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Voor mij is het afwachten of ik ga want moet rond die tijd geopereerd worden. Als dat na carnaval gaat gebeuren ga ik alleen de zaterdagavond en zondagochtend omdat dat de meest rustige dagen zijn. Baal er enorm van dat ik carnaval niet helemaal kan vieren, maarja volgend jaar beter! Ik pak een pakje van vorige jaren uit de kast.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Hier is op zaterdagavond een playbackavond waar we normaal met de vereniging aan meedoen (maar nu nog niks over gehoord) Dus daar gaan we dan altijd heen. Zondag, maandag en dinsdag gaan we optochten kijken maar verder niet op stap vanwege onze zoon.
Qua kostuum heb ik een aardbeienpak. Ben nog aan het twijfelen voor iets anders maar weet niet goed wat.
Qua kostuum heb ik een aardbeienpak. Ben nog aan het twijfelen voor iets anders maar weet niet goed wat.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Wij gaan dit jaar niet vieren, maar een lekker lang weekend weg! We gaan van zaterdagmorgen tot dinsdagavond naar Brussel.
Zal wel wennen voor het eerst in jaren geen carnaval vieren. Maar heb toch ook wel heel veel zin in een weekend weg. En ach, als je er niks van hoort mis je het ook niet. Als we thuis waren gebleven had ik het zeker gevierd!
Zal wel wennen voor het eerst in jaren geen carnaval vieren. Maar heb toch ook wel heel veel zin in een weekend weg. En ach, als je er niks van hoort mis je het ook niet. Als we thuis waren gebleven had ik het zeker gevierd!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Jammer littlejoy!
Ik ben nog ff aan t kijken voor oppas en of vrienden meegaan. ( zijn of zwanger of overspannen of op vakantie
Ik ben nog ff aan t kijken voor oppas en of vrienden meegaan. ( zijn of zwanger of overspannen of op vakantie
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
vieren ze in brussel geen carnaval? In belgie vieren ze dit toch ook.
Pommes- Prater
@ Littlejoy, waarom ga je niet dit jaar?
@ Bisq, nog even afwachten dus! Ik hoop voor je dat je toch nog kunt gaan. Belangrijkste is dat je beter wordt! En gelukkig is carnaval elk jaar. Maar ik kan me voorstellen als je het elk jaar viert, het zuur is als je het moet missen.
@ Pommes, als aardbei? Geen appel? Zo'n aardbeienpakje vind ik ook wel een leuk idee! Hebben veel mensen die? Zou het jammer vinden als heel stad en land er in loopt. Ben pas 1x bij een carnavalsfeest geweest, dus geen diehard haha.
@ Bisq, nog even afwachten dus! Ik hoop voor je dat je toch nog kunt gaan. Belangrijkste is dat je beter wordt! En gelukkig is carnaval elk jaar. Maar ik kan me voorstellen als je het elk jaar viert, het zuur is als je het moet missen.
@ Pommes, als aardbei? Geen appel? Zo'n aardbeienpakje vind ik ook wel een leuk idee! Hebben veel mensen die? Zou het jammer vinden als heel stad en land er in loopt. Ben pas 1x bij een carnavalsfeest geweest, dus geen diehard haha.
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
het pakje wat ik heb wordt gemaakt door een winkel hier in de buurt dus hier hebben wel een aantal mensen dit pakje aan, of als framboos, appel of sinaasappel maar ach. (link onderaan pagina 1)
http://www.feestshopper.nl/Eigen-Ontwerpen.html
Had nog als ideen om met mijn man als Dexter en DeeDee te gaan maar dat vond hij niks.
http://www.feestshopper.nl/Eigen-Ontwerpen.html
Had nog als ideen om met mijn man als Dexter en DeeDee te gaan maar dat vond hij niks.
Pommes- Prater
Ik ga carnaval voor het eerst wat minder intensief vieren dan voorheen, vind het echt super jammer maar wij bouwen geen wagen meer. Ik heb eigenlijk alleen heel veel zin om naar Cuijk te gaan dinsdag voor de Kuukse elfkroegentocht
Ik heb thuis nog een hele kast vol leuke outfits dus ik ga ook niks niets aanschaffen dit jaar.
Ik heb thuis nog een hele kast vol leuke outfits dus ik ga ook niks niets aanschaffen dit jaar.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
bolus26 schreef:Jammer littlejoy!
Als je gaat, ga je dan naar het dorp hiernaast 's-H.... ?
litllejoy- Prater
Ik ga niet omdat ik financieel wat tegenslagen heb gehad en dus beter niet kan gaan..
Maar ja..wie weet dat ik ergens toch nog wat geld vind (of win ) en dan ben ik er gewoon weer bij
Voorheen ging ik altijd naar een dorp hier in de buurt, maar de afgelopen 2 jaar ben ik naar Breda geweest en dat is ook een berrrreeeegezellig!
Waar gaan jullie allemaal naar toe?
Maar ja..wie weet dat ik ergens toch nog wat geld vind (of win ) en dan ben ik er gewoon weer bij
Voorheen ging ik altijd naar een dorp hier in de buurt, maar de afgelopen 2 jaar ben ik naar Breda geweest en dat is ook een berrrreeeegezellig!
Waar gaan jullie allemaal naar toe?
litllejoy- Prater
Nog maar 'n paar weken
Ik ga van vrijdag of zaterdag t/m dinsdag op woensdagnacht carnaval vieren met een club Aan mij heb je dus ook niets qua inspiratie voor een outfit want wij gaan allemaal in de clubkleuren.
Ik ga van vrijdag of zaterdag t/m dinsdag op woensdagnacht carnaval vieren met een club Aan mij heb je dus ook niets qua inspiratie voor een outfit want wij gaan allemaal in de clubkleuren.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
litllejoy schreef:bolus26 schreef:Jammer littlejoy!
Als je gaat, ga je dan naar het dorp hiernaast 's-H.... ?
Jep en naar k.waden.damme en l.ewedorp
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kan me de tijd nog herinneren dat ik het helemaal niks vond om te carnavallen, nu kan ik er haast geen genoeg van krijgen haha. Ben altijd in de buurt van Breda te vinden en heb mijn outfits al gekocht dus wat mij betreft kan ie al .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ilovethe90s schreef:Ik kan me de tijd nog herinneren dat ik het helemaal niks vond om te carnavallen, nu kan ik er haast geen genoeg van krijgen haha. Ben altijd in de buurt van Breda te vinden en heb mijn outfits al gekocht dus wat mij betreft kan ie al .
Die tijd heb ik ook gehad! Tot enkele jaren geleden vond ik er niets aan en snapte er niets van dat mensen zo lyrisch konden doen over carnaval. Maar nu... Ik ken mensen die meer 'verslaafd' zijn maar ik vind het wel erg leuk om het te vieren en zou het jammer vinden als ik had moeten werken.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Show carnavalskleding!
Show je carnavalskleding hier! Leuk om inspiratie op te doen.
Laatst aangepast door Lorre op vr 25 jan 2013 - 2:02; in totaal 1 keer bewerkt
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
hier is al een topic over al is deze wel al wat weggezakt. Zal `m even zoeken en uppen voor je.
Pommes- Prater
even dit topic uppen vanwege dubbel. Is iedereen er hier al klaar voor?
Pommes- Prater
Oh joh. Ik heb niet verder gekeken dan m'n neus lang is. Maar die is best lang.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Lorre schreef:Oh joh. Ik heb niet verder gekeken dan m'n neus lang is. Maar die is best lang.
ik heb `m even omhoog gehaald voor je. Kan je daar eventueel je foto`s in plaatsen als je wil en deze laten verwijderen
Pommes- Prater
Ik ban al vanaf 11-11 volop aan de gang hoor!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik moet nog wat leuks verzinnen, pffff!! Heb thuis nog wel wat hangen en heb de afgelopen maanden een vermogen voor mijn huis uit gegeven, dus trek dat misschien wel aan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Afgelopen zondag al geoefend JEEJ!! Zin in!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ga jij met carnaval?
» carnaval
» Carnaval 2011
» Carnaval, hoe ga jij verkleed?
» Kindjes weg met carnaval
» carnaval