Hoe ga jij met carnaval?
+34
Fred
ekiaam87
Prosecco
KOL
Tsjip
SoCali
Angela_1986
_Muppit
minoessepoes
liqueje
kippiee
Ellusss
Poeke
Lenthe
Cato
Vanillivi
Lejow
M_as
Caramba
Bliss
Lonne
Niekske
Rapunzel
PrimaBella
Rush
Blond
Toet
loura
Davinia
Merai
Zininzon
Sorella
ijsjemeisje
Jeanette
38 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe ga jij met carnaval?
Tuurlijk wel ! Het is gewoon naknippen van een shirt, de zijnaden dichtstikken en de randjes omslaan en vaststikken. Nijntje heeft ten slotte een vormeloze hobbezak aan .
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
Maar als je dat wil doen, moet je wel weten hoe een naaimachine werkt en daar heb ik al een probleem. Achja misschien eens kijken voor volgend jaar ofzo.
Gast- Gast
Ik ben op school tijdens de Kinderboekenweek ooit eens als Janneke gegaan. Heel simpel maar iedereen herkende het.
Ik heb een wit shirtje gekocht bij H&M en met transferpapier Janneke's hoofd erop gestreken. Daaronder een zwart rokje en je kunt er een wit schortje overheen doen maar dat had ik niet (en dan zou je m'n t-shirtje niet meer zien). Zwarte legging, witte sokjes en ik had mijn zwarte maryjanes aan van Dr. Martens. Verder een strikje in m'n paardenstaart en ik was Janneke
Ik heb een wit shirtje gekocht bij H&M en met transferpapier Janneke's hoofd erop gestreken. Daaronder een zwart rokje en je kunt er een wit schortje overheen doen maar dat had ik niet (en dan zou je m'n t-shirtje niet meer zien). Zwarte legging, witte sokjes en ik had mijn zwarte maryjanes aan van Dr. Martens. Verder een strikje in m'n paardenstaart en ik was Janneke
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale, dat is een origineel idee!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Superleuk inderdaad!
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga dit jaar als Mary Poppins http://www.feestshopper.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/Nanny_Mary_4e9945291db66.jpg
Ik begin er nu echt zin in de carnaval te krijgen!
Ik begin er nu echt zin in de carnaval te krijgen!
sarah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 60
Registratiedatum : 05-02-11
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: