Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

carnaval

+10
Printje
Susan
Sophiee
Muis
krabbekeklijn
Wennes
meisjesmama
loesje
Lindsya
Teddyaapje
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

carnaval Empty carnaval

Bericht  Teddyaapje di 24 jan 2012 - 1:56

Wie viert er carnaval? Gaan de kindjes mee en zijn zij ook verkleed?

Wij hebben oppas geregeld voor savonds, overdag blijf ik thuis met T. mijn vriend gaat wel al smiddags hier in het dorp carnavallen. T. gaat wel mee naar de optocht kijken en ben nog opzoek naar een leuk goedkoop verkleedpakje.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Lindsya di 24 jan 2012 - 1:58

Bij Bart Smit en de Makro heb je hele leuke carnaval pakjes en helemaal niet duur.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 2:02

Hema heeft leuke setjes voor 10,00

Ik ben van vrijdag t/m dinsdag op pad :-) carnaval is mijn ding en mijn vriend is dan thuis bij de kindjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Teddyaapje di 24 jan 2012 - 2:03

Goed geregeld BeeGee!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 2:13

Teddyaapje schreef:Goed geregeld BeeGee!
ja he cheers cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  loesje di 24 jan 2012 - 3:22

ja maar in maat 86/92 heeft hema niks.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 4:02

Zaterdag blijf ik iig thuis, mijn vriend waarschijnlijk ook, zondagmiddag gaan we met zijn 3en naar de kindercarnaval op de voetbal, heb een berenpak van de H&M die doe ik haar gewoon aan, was eigenlijk voor de horrorwinter maar daar heb ik nu weinig aan! Maandagochtend breng ik haar naar mijn moeder en gaan mijn vriend en ik carnavallen samen, dinsdagochtend halen we haar dan weer op.

Een carnavalspakje is toch niet zo moeilijk zelf te maken? Een piraat ; bandana, bruin broekje, ooglapje en blouse?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 4:05

Je kan trouwens ook gewoon een Zwarte Pieten- of Kerstmannenpak aandoen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  meisjesmama di 24 jan 2012 - 4:22

Ja hier word volop carnaval gevierd! Ik heb nog een muisjespakje 80/86 liggen (ga ik op mp zetten) en ik heb nog een bumapakje (nepversie) die moet ik nog even bij mijn jongste passen. De oudste krijgt een nieuw pak ze wil geloof ik al prinses.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Wennes di 24 jan 2012 - 9:28

Wij gaan wel weg met onze zoon, naar de intocht en optocht en misschien nog naar een "kindermiddag' waar ze binnen kunnen dansen.
Hier gaan wij niet verkleed als iets, maar krijgt hij een boerenkiel aan met een rode zakdoek en een stukje vitrage. Evt iets op het hoofd als hij wil. Ik heb ook nog wel een narre pak, maar weet niet of hij die nog past.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 9:42

Wennes schreef:Wij gaan wel weg met onze zoon, naar de intocht en optocht en misschien nog naar een "kindermiddag' waar ze binnen kunnen dansen.
Hier gaan wij niet verkleed als iets, maar krijgt hij een boerenkiel aan met een rode zakdoek en een stukje vitrage. Evt iets op het hoofd als hij wil. Ik heb ook nog wel een narre pak, maar weet niet of hij die nog past.

Misschien heel gek, maar waar dient de vitrage voor? Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 9:48

Ik heb een hekel aan carnaval, altijd gehad. We gaan wel naar de optocht met de kinderen en mijn vriend werkt al tien jaar op zaterdag en zondag 's avonds in de kroeg en dinsdags de hele dag met de kroegentocht. Ik ga zelf niet verkleed. We hebben nog een lieveheersbeestjespak wat van de oudste is. Hebben we gekregen maar vind het wel wat meisjesachtig, misschien koop ik iets anders wat hij volgend jaar ook op school aankan. Onze dochter gaat denk ik met haar k3jurkje over haar jas, denk dat het lieveheersbeestjespak te groot is nog voor haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  krabbekeklijn di 24 jan 2012 - 20:02

Parel schreef:
Wennes schreef:Wij gaan wel weg met onze zoon, naar de intocht en optocht en misschien nog naar een "kindermiddag' waar ze binnen kunnen dansen.
Hier gaan wij niet verkleed als iets, maar krijgt hij een boerenkiel aan met een rode zakdoek en een stukje vitrage. Evt iets op het hoofd als hij wil. Ik heb ook nog wel een narre pak, maar weet niet of hij die nog past.

Misschien heel gek, maar waar dient de vitrage voor? Rolling Eyes



Die vitrage stamt uit de tijd van net na de oorlog, toen hadden de mensen het niet zo breeden om toch chique voor de dag te komen werd de kanten vitrage van de ramen af gehaald om zo toch "versierd" voor de dag te komen.
krabbekeklijn
krabbekeklijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Muis di 24 jan 2012 - 20:09

Wennes schreef:Wij gaan wel weg met onze zoon, naar de intocht en optocht en misschien nog naar een "kindermiddag' waar ze binnen kunnen dansen.
Hier gaan wij niet verkleed als iets, maar krijgt hij een boerenkiel aan met een rode zakdoek en een stukje vitrage. Evt iets op het hoofd als hij wil. Ik heb ook nog wel een narre pak, maar weet niet of hij die nog past.

Haha, dan denk ik te weten waar je woont Wink. De hele stad loopt bij jullie in kiel en vitrage he?!

Bij Bart Smit hebben ze hele leuke pakjes en anders Piet Kerkhof? Dat is ook nog goed te betalen.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Wennes di 24 jan 2012 - 20:19

Muis schreef:
Wennes schreef:Wij gaan wel weg met onze zoon, naar de intocht en optocht en misschien nog naar een "kindermiddag' waar ze binnen kunnen dansen.
Hier gaan wij niet verkleed als iets, maar krijgt hij een boerenkiel aan met een rode zakdoek en een stukje vitrage. Evt iets op het hoofd als hij wil. Ik heb ook nog wel een narre pak, maar weet niet of hij die nog past.

Haha, dan denk ik te weten waar je woont Wink. De hele stad loopt bij jullie in kiel en vitrage he?!

.

Jazeker, voor hier klinkt het gek, maar hier is het "normaal" en ben je juist anders als je het niet hebt.

Woon je toevallig in de buurt?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Wennes di 24 jan 2012 - 20:20

krabbekeklijn schreef:
Parel schreef:
Wennes schreef:Wij gaan wel weg met onze zoon, naar de intocht en optocht en misschien nog naar een "kindermiddag' waar ze binnen kunnen dansen.
Hier gaan wij niet verkleed als iets, maar krijgt hij een boerenkiel aan met een rode zakdoek en een stukje vitrage. Evt iets op het hoofd als hij wil. Ik heb ook nog wel een narre pak, maar weet niet of hij die nog past.

Misschien heel gek, maar waar dient de vitrage voor? Rolling Eyes



Die vitrage stamt uit de tijd van net na de oorlog, toen hadden de mensen het niet zo breeden om toch chique voor de dag te komen werd de kanten vitrage van de ramen af gehaald om zo toch "versierd" voor de dag te komen.

Helemaal goed, Het scheelt ook wel dat we niet ieder jaar een nieuwe outfit hoeven te kopen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  krabbekeklijn di 24 jan 2012 - 20:29

Wennes schreef:
krabbekeklijn schreef:
Parel schreef:
Wennes schreef:Wij gaan wel weg met onze zoon, naar de intocht en optocht en misschien nog naar een "kindermiddag' waar ze binnen kunnen dansen.
Hier gaan wij niet verkleed als iets, maar krijgt hij een boerenkiel aan met een rode zakdoek en een stukje vitrage. Evt iets op het hoofd als hij wil. Ik heb ook nog wel een narre pak, maar weet niet of hij die nog past.

Misschien heel gek, maar waar dient de vitrage voor? Rolling Eyes



Die vitrage stamt uit de tijd van net na de oorlog, toen hadden de mensen het niet zo breeden om toch chique voor de dag te komen werd de kanten vitrage van de ramen af gehaald om zo toch "versierd" voor de dag te komen.

Helemaal goed, Het scheelt ook wel dat we niet ieder jaar een nieuwe outfit hoeven te kopen.



Klopt, ik trek ieder jaar dezelfde "bullen" uit een doos op zolder en misschien halen we er nog wat bij of niet. Is wel makkelijk hoor, niet elk jaar moeten bedenken als wat je verkleed moet gaan...
krabbekeklijn
krabbekeklijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Lindsya di 24 jan 2012 - 22:09

BeeGee schreef:Hema heeft leuke setjes voor 10,00

Ik ben van vrijdag t/m dinsdag op pad :-) carnaval is mijn ding en mijn vriend is dan thuis bij de kindjes

Welk thema heeft je kapel dit jaar? Vorig jaar zagen jullie er ook leuk uit.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Sophiee di 24 jan 2012 - 22:46

Wij zijn ook echte carnavalsvierders en dit jaar ga ik voor het eerst niet. Zie het niet zitten om met mn buik daar tussen de hossende mensenmassa te staan. Zaterdag en zondag zijn we samen vrij en gaan we iets leuks doen. Maandag op dinsdag heb ik slaapdienst en gaat mijn vriend wel carnaval vieren.

Volgend jaar is ons meisje er ook bij en gaan we waarschijnlijk allebei 3 dagen carnaval vieren. Ze zal overdag gewoon bij ons zijn en ook mee carnaval vieren. 's Avonds slaapt ze bij mij schoonouders, zij vieren geen carnaval. Ze is dan ruim 6 maanden.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 23:14

Lindsya schreef:
BeeGee schreef:Hema heeft leuke setjes voor 10,00

Ik ben van vrijdag t/m dinsdag op pad :-) carnaval is mijn ding en mijn vriend is dan thuis bij de kindjes

Welk thema heeft je kapel dit jaar? Vorig jaar zagen jullie er ook leuk uit.

dit jaar trekken we iets uit de oude doos... waarschijnlijk onze gestippelde rokjes en dan laten we nog nieuwe shirt bedrukken.. moeten alleen nog even een leuke slogan verzinnen ofzo...

De outfits zijn alleen voor de vrijdag omdat we de rest van de week gewoon onze kapelkleding aan hebben. Al hebben wij daar intussen ook al enige variatie in :-)
liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Susan wo 25 jan 2012 - 1:24

Parel schreef:
Een carnavalspakje is toch niet zo moeilijk zelf te maken? Een piraat ; bandana, bruin broekje, ooglapje en blouse?

Ezra was als piraat toen hij baby was, toen had hij een witte spijkerbroek en een rood/wit gestreept piratenshirt, een bandana om zijn hoofd en zo'n ooglapje op zijn voorhoofd. Ik zal eens kijken of ik nog ergens een foto heb.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Printje wo 25 jan 2012 - 2:07

Ik vind carnaval echt vreselijk hahaha ik vind een dag met mijn kleuters uit de klas eigenlijk al meer dan genoeg hahaha.

Mijn zoontje zal hier dus ook niets van meekrijgen vanuit zijn saaie ouders haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Susan wo 25 jan 2012 - 4:26

Wij doen er ook niet echt fanatiek aan hoor, we wonen ook niet in het zuiden en we doen dus ook niet mee met carnaval voor volwassenen. In het dorp bij het vakantiehuis van mijn ouders is er altijd wel een optocht en we hebben Ezra een paar keer verkleed. Eigenlijk zijn we al een paar jaar niet geweest, het is altijd druilerig weer, je ziet je outfit niet omdat er een jas over zit en volgens mij hoeft het voor de kinderen ook niet zo nodig. Ze vinden verkleden wel leuk, maar dan gewoon thuis voor de spiegel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Mikki wo 25 jan 2012 - 4:52

Wij vieren wel echt carnaval. Zaterdag en zondag de kroeg in, en zondag twee optochten lopen. We zijn nu dus al druk bezig met de carnavalswagen en pakken.

De oudste viert carnaval op de psz en zal waarschijnlijk haar k3-jurk of een prinsessenjurk aandoen. Tijdens de optocht komen ze ook altijd verkleed kijken, voor de jongste heb ik dan nog een lieveheersbeestje-pakje of aap.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Flower_L wo 25 jan 2012 - 8:00

Printje schreef:Ik vind carnaval echt vreselijk hahaha ik vind een dag met mijn kleuters uit de klas eigenlijk al meer dan genoeg hahaha.

Mijn zoontje zal hier dus ook niets van meekrijgen vanuit zijn saaie ouders haha

Ik vind het ook niets....helemaal niets om eerlijk te zijn.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

carnaval Empty Re: carnaval

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum