Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat maakt jouw leven

+18
Merai
Zininzon
Guus
Sophiee
Sjaantje
Printje
Sugarfall
RYW
Sorella
TGR
Rush
Lady4
mzcharlotte
Antibes
Zora
Bolleke
SoGood
Ibbeltje
22 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat maakt jouw leven - Pagina 4 Empty Re: Wat maakt jouw leven

Bericht  Guus zo 22 jan 2012 - 6:25

Charlie schreef:
Pippa schreef:Ik voel me ook gelukkiger en leuker mét mijn vriend, maar dat betekent natuurlijk niet dat mijn leven eerst niet leuk was. Maar er is, mede door hem, wel veel veranderd, wat het stukken beter voor me maakt.

Eens. Als mijn man mijn leven niet leuker zou maken, zou ik weinig reden zien een relatie met hem aan te houden eerlijk gezegd.

+1

Mijn vriend maakt mij gelukkig, en ik denk idd dat het een stuk minder leuk zou zijn zonder hem. Daarom ben ik zo blij dat hij er is en daar sta ik eigenlijk dagelijks wel (heel even) bij stil.
Ik geniet ook van de kleine dingen, ik vind mijn leven fijn. Soms vind ik mijzelf niet fijn, of een bepaalde dag (kijk enorm tegen morgen op, aan het werk van 7.30-22.00 en daarna nog naar huis vanuit amsterdam Cry) of zelfs een week... maar dat doet niks af aan mijn leven, over het algemeen is het fijn smile

ik kan ook intens gelukkig zijn met de plek waar ik woon, elke dag het strand zou ik niet willen missen. De wind waait letterlijk mijn hoofd op orde en de enorme zee en lucht laten de problemen die ik heb weer klein lijken.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zininzon zo 22 jan 2012 - 6:39

Poe, ik vind het ook een heel lastige vraag.
Ben er al even over aan het nadenken en alles wat in me opkomt, heeft toch het meest te maken met de vrijheid waarin ik leef en het lef dat ik soms heb (ondanks alle schijterigheid die ik ook ken) om dingen te doen. Ik doe wat ik wil en wanneer ik wil, ben (nog) niet aan iemand gebonden. Met wildvreemden in een auto naar Hongarije rijden, in mijn eentje een huis kopen zonder een vast contract te hebben, lezen op de uitvaart van mijn opa, daten. Heel verschillende dingen die voor mij allemaal te maken hebben met het verkennen van mijn grenzen en mijn eigen ontwikkeling daarin. Ik ben best trots op wat ik allemaal doe en heb gedaan en zie hierin ook duidelijk de ontwikkeling die ik heb gemaakt en maak.

Daarnaast kan ik ook erg genieten van gezelligheid met vrienden, familie, sport etc, maar de rode draad in mijn leven is toch bovenstaande.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Merai zo 22 jan 2012 - 10:57

Powerbabe schreef:Mijn leven is niet groots en meeslepend en toch denk ik elke dag wel een keer wat is mijn leven toch leuk.
Dat kan om verschillende dingen zijn, groot of klein. Dat kan zijn als ik thuis kom en mijn vriend onverwacht lekker voor me aan het koken is, als ik met mijn vriendinnen ben en we goede gesprekken voeren of juist slap ouwehoeren, als ik in mijn hoofd ons nieuwe huis aan het inrichten ben, als mijn ouders blij zijn als ik onverwachts binnen stap, als ik iets cadeau krijg wat ik heel graag wilde hebben, of als ik het zelf koop omdat ik er hard voor gewerkt heb, als ik een tentamen haal.

Maar dat wil niet zeggen dat er geen dingen zijn die niet leuk zijn. Tuurlijk zijn die er, maar ik ben overwegend heel blij met mijn leven. En soms een dag even niet omdat de mindere dingen dan de overhand nemen, maar over het algemeen besef ik me heel goed dat ik me gelukkig mag prijzen en dat ben ik ook oprecht. Mijn leven hoeft daar niet groots of meeslepend voor te zijn.

Helemaal mee eens!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 11:21

Momenteel echt even helemaal niks.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 22 jan 2012 - 11:30

Goochempie schreef:
Charlie schreef:
Pippa schreef:Ik voel me ook gelukkiger en leuker mét mijn vriend, maar dat betekent natuurlijk niet dat mijn leven eerst niet leuk was. Maar er is, mede door hem, wel veel veranderd, wat het stukken beter voor me maakt.

Eens. Als mijn man mijn leven niet leuker zou maken, zou ik weinig reden zien een relatie met hem aan te houden eerlijk gezegd.

+1

Mijn vriend maakt mij gelukkig, en ik denk idd dat het een stuk minder leuk zou zijn zonder hem. Daarom ben ik zo blij dat hij er is en daar sta ik eigenlijk dagelijks wel (heel even) bij stil.

Daar ben ik het ook mee eens.

Hij geeft m'n leven ook echt vorm en een toekomst. Niet dat ik zonder hem niet zou kunnen (over)leven, heus wel, want dat heb ik altijd gedaan.. Maar ik vind het zo heerlijk en zo'n ontzettend bijzonder gevoel dat we samen aan een toekomst kunnen werken en dat ook gaan beleven. Onze relatie is op heel veel vlakken echt een ontzettende verrijking van m'n leven.

Maar ook andere dingen in het leven kan ik erg van genieten en maakt mijn leven het waard, zoals m'n familie en de mooie reizen die ik maak. Ik geniet het meeste van de momenten dat ik mezelf kan zijn, en die drie dingen (vriend, familie, reizen) zorgen daarvoor en houden me scherp met gelukkige momenten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  SarahKey zo 22 jan 2012 - 18:17

Mijn man/baby/hond/gezondheid maken mijn leven gelukkiger.

Maar kan ook genieten van kleine dingen. Warme chocomel als je net een lange koude wandeling gehad hebt, als ik met mijn hobbies bezig ben, de lichtjes in mijn huis als het november/december is, nog even om kunnen draaien als mijn man naar zijn werk moet angel , blij worden van koopjes en geld besparen, thuisvoelen in mijn huis, een leuke serie op tv, een goed boek, de eerste tekenen van de lente etc etc.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  artificialfunk ma 23 jan 2012 - 22:55

Wat mijn leven leuk maakt zijn mijn 2 lieve grappige kindjes, en dat ik leuke vriendschappen heb en een lieve vriend. Wat maakt jouw leven - Pagina 4 561177
artificialfunk
artificialfunk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 63
Registratiedatum : 06-01-12

Bericht  Parisienne di 24 jan 2012 - 0:17

Mijn dochter maakt mijn leven gelukkiger! I love you
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 1:10

M'n man, zoontje, familie, vrienden maar ook de leuke dingen die je kan doen in je leven. Reizen maken, lekker romantisch uit eten gaan en idd zoals SarahKey al zegt de kleine dingen tellen ook mee zoals genieten van een zomerse dag, een Big Mac eten smile enz

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 1:14

_Leaf_ schreef:Momenteel echt even helemaal niks.

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 2:16

Doordat ik vanaf deze maand van 5 naar 4 dagen werk per week ben gegaan, is het leven er wel een beetje leuker op geworden. Ik heb het gevoel dat ik alles meer onder controle heb en niet meer hoef te 'puinruimen' in de weekenden, omdat ik door de week te druk was om het huishouden bij te houden.

Verder heb ik het heel fijn met mijn vriend, waar ik straks bijna 10 jaar mee samen ben. Ik heb lieve vrienden en familie die mij dierbaar is. Ik ben begonnen met hardlopen en beleef daar veel plezier aan, mijn vriend en ik zijn tegenwoordig in staat om meerdere keren per jaar op vakantie te gaan, dat maakt het leven ook erg leuk vind ik.

Ik word ook blij van kleine dingen, zoals de zon die schijnt, een leuk liedje op de radio, geintjes op de werkvloer, of simpelweg een autorit, ik vind autorijden heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: