NAV Wat maakt jouw boos/chagerijnig vandaag?
+6
Esperanza
Dennenappel
Minx
Angela_1986
Alex
Marin
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
NAV Wat maakt jouw boos/chagerijnig vandaag?
De ruzies met mijn vriend vandaag.. Onnozel gezeik elke keer
En jullie?
En jullie?
Gast- Gast
Re: NAV Wat maakt jouw boos/chagerijnig vandaag?
Bah, klote Yoyo. Even laten rusten en daarna uitpraten?
Ik baal van die klote pijn in m'n lichaam. Ik ben verdorie nog meer afgepeigerd van een middagje stadten dan m'n oma van 85.
Ik baal van die klote pijn in m'n lichaam. Ik ben verdorie nog meer afgepeigerd van een middagje stadten dan m'n oma van 85.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Bah, klote Yoyo. Even laten rusten en daarna uitpraten?
Hoe komt dat dan dat je zoveel pijn in je lichaam hebt? Of ben je daar nog niet achter?
Gast- Gast
Momenteel even mijn lichaam. Die laat me even heel duidelijk merken dat zulke lange dagen en drukke weken géén goed idee zijn.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik had gerekend op de hulp van een Egyptisch-Nederlandse meid van mijn leeftijd voor mijn afstudeeropdracht. Maar ze reageert maar niet. Nu moet ik waarschijnlijk in één week tijd nog iemand anders regelen en heb ik alsnog veel stress, zo voor de deadline .
Gast- Gast
Ja geen idee eigenlijk. Ik denk nog altijd aan fibromyalgie. Het is echt heel lang goed gegaan, maar nu een paar weken alweer drama. Het is gewoon k*t dat zodra ik ook maar beetje druk ben, ik er al niet meer tegen kan. Hopeloos. Maar goed, ik neem lekker m'n rust vanavond.
Marin- Lady Post-a-lot
Pippa Komen er gauw rustigere tijden aan?
Marin- Lady Post-a-lot
Balen Yoyo, van je ruzies
Ik ben chagrijnig omdat ik heel de dag zó moe ben van de tijdelijke medicijnen die ik nu heb. Zou heel de dag wel kunnen slapen, maar dat zit er natuurlijk niet in.
Ik ben chagrijnig omdat ik heel de dag zó moe ben van de tijdelijke medicijnen die ik nu heb. Zou heel de dag wel kunnen slapen, maar dat zit er natuurlijk niet in.
Gast- Gast
Ik ben chagrijnig omdat mijn schoonvader kwam helpen onze douchecabine er weer in te zetten en hij de kit naar mijn mening veel te slordig heeft aangebracht. Kan ik dat straks weer van de tegels afpeuteren. En nee, ik ben niet ondankbaar, maar het stoort me.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ook hier 'n lijf dat niet meewerkt en er voor zorgt dat ik 'chagrijnig' ben. Heel chagrijnig ben ik er niet van hoor maar ik baal gewoon! Ben al 'n paar weken erg moe, hoeveel ik ook slaap en vandaag willen m'n gewrichten écht niet meewerken. M'n hele lijf voelt moe/zwaar, heb 't idee dat ik mezelf voort moet slepen... Heb 't ook koud terwijl ik best warm aangekleed ben en het hierbinnen toch zo rond de 20 graden is.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Collega's die denken dat ik geen biet weet, omdat ik "pas" 30 ben ( ik ben de jongste ), en mij daarom dingen ongevraagd uit handen nemen. Terwijl ik veel beter mijn werk kan doen als je me mijn gang laat gaan. Snap ik iets niet, dan vraag ik het je wel. Dat idee.
Oh, en dat ze ontzettend aan de klep zijn en klanten die binnenkomen niet groeten of weer gedag zeggen.
Het zijn ontzettend lieve dames allemaal, en ik vind het werk ook heel leuk, en de spullen die we verkopen ook. Maar dit lucht wel op
Oh, en dat ze ontzettend aan de klep zijn en klanten die binnenkomen niet groeten of weer gedag zeggen.
Het zijn ontzettend lieve dames allemaal, en ik vind het werk ook heel leuk, en de spullen die we verkopen ook. Maar dit lucht wel op
Gast- Gast
Ik baal ervan dat de kat van de buren weer kittend heeft. Er zijn er al zo veel en dit is echt leuk een nestje. Alleen denkt moeder daar niet zo over die was vorig jaar een jaar en vond haar kittens totaal niet interressant. En nu dus weer bevallen. Kinderen van de buren zijn erg druk denk dus ook dat moeders weer regelmatig haar kittens in de steek laat en lekker bij ons in de tuin komt liggen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Oh heel herkenbaar Angela! Mijn gewrichten doen ook zo'n pijn! Vandaag heb ik al heel goed drie kwartier gewandeld, om goede beweging te krijgen, maar brrr, ben niet lekker en zit ook met een dekentje te rillen en spasmen op de bank.
Beterschap, hopelijk wordt het weer ook gauw beter zodat de zon z'n werk kan doen!
PurpleSparkle, is dat in die winkel waar je sinds kort werkt? Wat stom dat ze daar zo vervelend doen tegen je. Zouden ze toch juist moeten waarderen, zo'n 'jong' iemand? Hug voor jou!
Beterschap, hopelijk wordt het weer ook gauw beter zodat de zon z'n werk kan doen!
PurpleSparkle, is dat in die winkel waar je sinds kort werkt? Wat stom dat ze daar zo vervelend doen tegen je. Zouden ze toch juist moeten waarderen, zo'n 'jong' iemand? Hug voor jou!
Marin- Lady Post-a-lot
PurpleSparkle schreef:Collega's die denken dat ik geen biet weet, omdat ik "pas" 30 ben ( ik ben de jongste ), en mij daarom dingen ongevraagd uit handen nemen. Terwijl ik veel beter mijn werk kan doen als je me mijn gang laat gaan. Snap ik iets niet, dan vraag ik het je wel. Dat idee.
Herkenbaar, dat gebeurt bij mij op 't werk nu ook al 2 jaar, ben ook veruit de jongste.
Gast- Gast
Dat zou mij ook storen hoor Alex!
Ik baal ervan dat ik steeds zo duizelig en moe ben vandaag. Vrij veel sterretjes mogen bestuderen vandaag.
Ik baal ervan dat ik steeds zo duizelig en moe ben vandaag. Vrij veel sterretjes mogen bestuderen vandaag.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Oh ja en ik ben ook chagrijnig door weer een navelbreuk. Klotelijf. Deugt van geen kant.
Alex- Ratel
Wel fijn dat jij een relatief goede dag had Charlie! Heb je nog veel last van je zwangerschap of gaat het allemaal wat beter?
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben sowieso heel erg boos de laatste dagen. Er hoeft maar iets te worden gezegd of gedaan of ik spring uit mijn vel. Dus ik probeer dan ook contact zo veel mogelijk te vermijden. Voor ik nog meer dingen zeg waar ik later echt wel spijt van ga krijgen.
Gast- Gast
Dennenappel schreef:Dat zou mij ook storen hoor Alex!
Wat naar dat je zo duizelig en moe bent! Weet je hoe het komt?
En ik ben blij dat je begrijpt dat ik me eraan stoor. Mijn man snapt het dus niet en vindt me ondankbaar blablabla. Maar het is toch logisch dat ik wil dat het netjes afgewerkt is?
Alex- Ratel
Alex schreef:Oh ja en ik ben ook chagrijnig door weer een navelbreuk. Klotelijf. Deugt van geen kant.
Bah, lijkt me echt heel erg pijnlijk. Beterschap!
Gast- Gast
Ik baal ook een beetje van m'n lichaam. Ik ben zo ontzettend moe en heb constant een moe gevoel in m'n armen en benen. Het maakt niet uit of ik veel of weinig slaap. Ik vind het soms zo frustrerend dat ik dacht tijdelijk dingen in te moeten leveren (zoals minder afspreken, niet meer winkelen want na 1 winkel kan ik al niet meer), maar het houdt maar aan en ik hoop echt dat het minder gaat worden.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Marin schreef:Wel fijn dat jij een relatief goede dag had Charlie! Heb je nog veel last van je zwangerschap of gaat het allemaal wat beter?
Ik heb nu een dag of 3 echt goede dagen! Heb vandaag ook het hele huis gepoetst. Meestal voel ik me minder als er weer enorme groeispurten optreden. Op zich krijg ik steeds meer last van mijn bekken, en slecht slapen, maar daarvoor is de misselijkheid wel weer zo goed als weg en leer ik steeds beter uitrusten en mijn werk loslaten dus dat is dan weer supergoed!
Gast- Gast
De (tering) rotzooi hier in huis! Het geval dat de kinderen elkaar nu al de kop inslaan en de vakantie is net begonnen. Ik duim voor mooi weer dan schop ik ze naar buiten.
Wat mij elke dag wel een keer chagrijnig maakt is de pijn in mijn lijf. Ik ben dat zo beu!
Wat mij elke dag wel een keer chagrijnig maakt is de pijn in mijn lijf. Ik ben dat zo beu!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Irritant he Charlie? Ik probeer het te negeren, want verder is de omgang leuk hoor. Hoe ga jij er mee om?
Marin, ze doen dus niet vervelend tegen me, maar ze laten indirect duidelijk merken dat ik jonger ben door gewoon wat betuttelend te zijn en me gewoon werk uit handen te nemen. Beterschap trouwens!
Marin, ze doen dus niet vervelend tegen me, maar ze laten indirect duidelijk merken dat ik jonger ben door gewoon wat betuttelend te zijn en me gewoon werk uit handen te nemen. Beterschap trouwens!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat maakt je blij vandaag?
» Wat maakt jou blij vandaag?
» Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?
» Hoe was jouw dag vandaag?
» Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?
» Hoe was jouw dag vandaag?