Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?

+15
_Lacey_
Lenthe
Rouxxxe
Sweety
Blond
Antibes
bolus26
patjuhhh
Rovine
Niekske
Arwyn
Marin
sweetgirl
Le Chat Noir
Ibbeltje
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?  Empty Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 11:29

Iedereen heeft wensen en verlangens. Deze wensen en verlangens maken ons niet per definitie ongelukkig. Maar wat zou jij graag beter zien worden, jou gelukkiger maken?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?  Empty Re: Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 11:34

Ook al ben ik op de goede weg met het werken aan m'n toekomst, toch wordt ik vaak nog verdrietig van het feit dat ik nog lang niet uit de schulden ben. Ik werk er keihard voor, maar het gaat me niet snel genoeg. Ik wil van alles, maar het gaan gewoon niet vanwege mijn financiële situatie. Soms word ik hier echt heel verdrietig en chagrijnig van en verlies ik m'n geduld. Gelukkig lukt het me wel weer te relativeren dat ik goed bezig ben en het uiteindelijk allemaal wel goed komt. smile

Gast
Gast

Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?  Empty Re: Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 11:37

Een anders huis. Het zou een hoop zorgen wegnemen !
En voor mezelf als persoon zou ik graag willen dat ik me niet zo snel druk zou maken over onbelangrijke dingen. Soms breekt dat me wel en reageer ik dat ook af om de mensen die ik lief heb en dat wil ik niet

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 18 maa 2012 - 20:54

Geen fiinanciele zorgen meer en dat vriend de hulp krijgt die hij nodig heeft. Dan komen we al en heel eind smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 20:55

Als ik meer zelfvertrouwen / een positiever zelfbeeld had dan zou het mijn leven gemakkelijker maken. Maar ik kan niet zeggen dat ik nu ongelukkig ben.

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir zo 18 maa 2012 - 21:08

Op nr. 1 staat toch wel het krijgen van een kindje, zitten nu midden in een ICSI poging. Ben nu absoluut niet ongelukkig, maar er ontbreekt nog wel iets aan mijn leven, wat ik altijd al heb gewild en hoe ik mijn leven altijd heb voorgesteld smile. Ik hoop dat het ons gegund is.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  sweetgirl ma 19 maa 2012 - 0:07

Ik zou graag een baan willen, al is het maar parttime. En dan echt sparen om op mezelf te kunnen wonen. Dan zou ik me al een stuk beter voelen.
sweetgirl
sweetgirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 67
Punten : 84
Registratiedatum : 18-12-11

Bericht  Marin ma 19 maa 2012 - 0:09

Meer geld verdienen. Geld maakt op zich niet gelukkig, maar kan een hoop zorgen wegnemen. Daarom is dat het eerste waar ik aan denk. Voor mij geldt op dit moment: Meer geld -> minder zorgen. Voor de rest ben ik eigenlijk behoorlijk gelukkig. M'n gezondheid gaat gelukkig ook redelijk goed, maar mag altijd beter.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Arwyn ma 19 maa 2012 - 0:15

Ik ben niet ongelukkig, maar er kunnen wel dingen beter.
Ik zou graag een goede, leuke baan willen met wat zekerheid zodat ik in ieder geval weet dat er elke maand geld binnenkomt..
Verder zou ik graag een huisje willen kopen met m'n vriend zodat we ook eens kunnen denken aan trouwen en kindjes (hij wil dat niet terwijl we hier nog wonen).
Oh en ik zou graag wat kilo's afvallen, maar dat heb ik zelf in de hand Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Niekske ma 19 maa 2012 - 0:20

Een baan die bij me past met een leidinggevende die het wel interesseert hoe het met we gaat.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine ma 19 maa 2012 - 0:27

Momenteel meer tijd, maar eigenlijk is het doel een baan te vinden. Nieuwe baan genereert ook meteen meer tijd.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  patjuhhh ma 19 maa 2012 - 1:40

Als ik mijn huisje verkoop zou dat mij veel gelukkiger maken. Kan ik verder met mijn leven. Ook zou het fijn zijn als mijn vriend geen financiele zorgen meer heeft.
En als ik veel meer zelfverzekerder was, dat zou mijn leven ook een heel stuk prettiger maken.

Laatst aangepast door patjuhhh op wo 21 maa 2012 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  bolus26 di 20 maa 2012 - 8:29

ik zou graag een schildklier hebebn die het goed doet want dit beinvloed mijn stemmingen en vooral hoe mijn lichaam eruit ziet en daar heb ik veel moeite mee!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Antibes di 20 maa 2012 - 9:17

Ik zou graag een hoger energielevel hebben en eens een leuke man leren kennen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 9:24

Wanneer ik wat zekerder van mezelf zou zijn, zou het leven wat gemakkelijker zijn.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 20 maa 2012 - 9:46

Een vaste baan met een hoger salaris (ik werk 40 uur per week en verdien echt belachelijk weinig), een eigen huisje en een leuke man.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 10:01

Meer tijd, een man, zon en gewoon relaxter kunnen leven.

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 20 maa 2012 - 11:54

Een nieuwe baan, een leuke vriend. Dit zijn op dit moment wel dingen die mij 'ongelukkig' maken dat ik ze niet heb.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 23:05

Het zou fijn zijn als het wat beter zou gaan met mijn vader. En ik wil wel klaar zijn met mijn studie, maar dat is hopelijk over een paar maanden het geval.

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe di 20 maa 2012 - 23:20

Te horen krijgen dat m'n huidige parttime baan, fulltime wordt en m'n contract na de zomer verlengd wordt. Of anders een andere leuke fulltime baan vinden waar ik langer dan een half jaar kan blijven.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lenthe wo 21 maa 2012 - 8:07

een leuke vriend en een eigen huis
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  _Lacey_ wo 21 maa 2012 - 9:33

Een betere gezondheid en een leuke man.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  SoGood wo 21 maa 2012 - 10:36

Meer rust en tijd voor mezelf en mijn vriend en minder werken/werk leuker vinden. Verder ben ik het ook aardig beu aan het raken om steeds zeker de helft van mijn salaris aan anderen dan mezelf uit te geven.

Vanaf 1 mei ga ik dan ook echt voor mezelf kiezen.

Verder wil ik ook graag ons huis verkocht hebben en een nieuw huis, maar misschien brengt dat weer even teveel druk en stress met zich mee dus even een maandje rust lijkt me heerlijk. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Silver wo 21 maa 2012 - 10:50

Het vinden van een goeie baan. Daar zal ik veel optimistischer van worden al.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 20:45

Ik zou geen depressies meer willen hebben, dat zou een heel stuk schelen in mijn functioneren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: