Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?
+15
_Lacey_
Lenthe
Rouxxxe
Sweety
Blond
Antibes
bolus26
patjuhhh
Rovine
Niekske
Arwyn
Marin
sweetgirl
Le Chat Noir
Ibbeltje
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?
Iedereen heeft wensen en verlangens. Deze wensen en verlangens maken ons niet per definitie ongelukkig. Maar wat zou jij graag beter zien worden, jou gelukkiger maken?
Gast- Gast
Re: Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?
Ook al ben ik op de goede weg met het werken aan m'n toekomst, toch wordt ik vaak nog verdrietig van het feit dat ik nog lang niet uit de schulden ben. Ik werk er keihard voor, maar het gaat me niet snel genoeg. Ik wil van alles, maar het gaan gewoon niet vanwege mijn financiële situatie. Soms word ik hier echt heel verdrietig en chagrijnig van en verlies ik m'n geduld. Gelukkig lukt het me wel weer te relativeren dat ik goed bezig ben en het uiteindelijk allemaal wel goed komt.
Gast- Gast
Een anders huis. Het zou een hoop zorgen wegnemen !
En voor mezelf als persoon zou ik graag willen dat ik me niet zo snel druk zou maken over onbelangrijke dingen. Soms breekt dat me wel en reageer ik dat ook af om de mensen die ik lief heb en dat wil ik niet
En voor mezelf als persoon zou ik graag willen dat ik me niet zo snel druk zou maken over onbelangrijke dingen. Soms breekt dat me wel en reageer ik dat ook af om de mensen die ik lief heb en dat wil ik niet
Gast- Gast
Geen fiinanciele zorgen meer en dat vriend de hulp krijgt die hij nodig heeft. Dan komen we al en heel eind
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Als ik meer zelfvertrouwen / een positiever zelfbeeld had dan zou het mijn leven gemakkelijker maken. Maar ik kan niet zeggen dat ik nu ongelukkig ben.
Gast- Gast
Op nr. 1 staat toch wel het krijgen van een kindje, zitten nu midden in een ICSI poging. Ben nu absoluut niet ongelukkig, maar er ontbreekt nog wel iets aan mijn leven, wat ik altijd al heb gewild en hoe ik mijn leven altijd heb voorgesteld . Ik hoop dat het ons gegund is.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik zou graag een baan willen, al is het maar parttime. En dan echt sparen om op mezelf te kunnen wonen. Dan zou ik me al een stuk beter voelen.
sweetgirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 67
Punten : 84
Registratiedatum : 18-12-11
Meer geld verdienen. Geld maakt op zich niet gelukkig, maar kan een hoop zorgen wegnemen. Daarom is dat het eerste waar ik aan denk. Voor mij geldt op dit moment: Meer geld -> minder zorgen. Voor de rest ben ik eigenlijk behoorlijk gelukkig. M'n gezondheid gaat gelukkig ook redelijk goed, maar mag altijd beter.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben niet ongelukkig, maar er kunnen wel dingen beter.
Ik zou graag een goede, leuke baan willen met wat zekerheid zodat ik in ieder geval weet dat er elke maand geld binnenkomt..
Verder zou ik graag een huisje willen kopen met m'n vriend zodat we ook eens kunnen denken aan trouwen en kindjes (hij wil dat niet terwijl we hier nog wonen).
Oh en ik zou graag wat kilo's afvallen, maar dat heb ik zelf in de hand
Ik zou graag een goede, leuke baan willen met wat zekerheid zodat ik in ieder geval weet dat er elke maand geld binnenkomt..
Verder zou ik graag een huisje willen kopen met m'n vriend zodat we ook eens kunnen denken aan trouwen en kindjes (hij wil dat niet terwijl we hier nog wonen).
Oh en ik zou graag wat kilo's afvallen, maar dat heb ik zelf in de hand
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Een baan die bij me past met een leidinggevende die het wel interesseert hoe het met we gaat.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Momenteel meer tijd, maar eigenlijk is het doel een baan te vinden. Nieuwe baan genereert ook meteen meer tijd.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Als ik mijn huisje verkoop zou dat mij veel gelukkiger maken. Kan ik verder met mijn leven. Ook zou het fijn zijn als mijn vriend geen financiele zorgen meer heeft.
En als ik veel meer zelfverzekerder was, dat zou mijn leven ook een heel stuk prettiger maken.
En als ik veel meer zelfverzekerder was, dat zou mijn leven ook een heel stuk prettiger maken.
Laatst aangepast door patjuhhh op wo 21 maa 2012 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
ik zou graag een schildklier hebebn die het goed doet want dit beinvloed mijn stemmingen en vooral hoe mijn lichaam eruit ziet en daar heb ik veel moeite mee!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou graag een hoger energielevel hebben en eens een leuke man leren kennen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wanneer ik wat zekerder van mezelf zou zijn, zou het leven wat gemakkelijker zijn.
Gast- Gast
Een vaste baan met een hoger salaris (ik werk 40 uur per week en verdien echt belachelijk weinig), een eigen huisje en een leuke man.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Meer tijd, een man, zon en gewoon relaxter kunnen leven.
Gast- Gast
Een nieuwe baan, een leuke vriend. Dit zijn op dit moment wel dingen die mij 'ongelukkig' maken dat ik ze niet heb.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Het zou fijn zijn als het wat beter zou gaan met mijn vader. En ik wil wel klaar zijn met mijn studie, maar dat is hopelijk over een paar maanden het geval.
Gast- Gast
Te horen krijgen dat m'n huidige parttime baan, fulltime wordt en m'n contract na de zomer verlengd wordt. Of anders een andere leuke fulltime baan vinden waar ik langer dan een half jaar kan blijven.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
een leuke vriend en een eigen huis
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Een betere gezondheid en een leuke man.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Meer rust en tijd voor mezelf en mijn vriend en minder werken/werk leuker vinden. Verder ben ik het ook aardig beu aan het raken om steeds zeker de helft van mijn salaris aan anderen dan mezelf uit te geven.
Vanaf 1 mei ga ik dan ook echt voor mezelf kiezen.
Verder wil ik ook graag ons huis verkocht hebben en een nieuw huis, maar misschien brengt dat weer even teveel druk en stress met zich mee dus even een maandje rust lijkt me heerlijk.
Vanaf 1 mei ga ik dan ook echt voor mezelf kiezen.
Verder wil ik ook graag ons huis verkocht hebben en een nieuw huis, maar misschien brengt dat weer even teveel druk en stress met zich mee dus even een maandje rust lijkt me heerlijk.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Het vinden van een goeie baan. Daar zal ik veel optimistischer van worden al.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik zou geen depressies meer willen hebben, dat zou een heel stuk schelen in mijn functioneren.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat maakt jouw leven
» Wat had jouw leven op zijn kop kunnen gooien?
» Wat maakt jou gelukkig in je leven?
» Hoe is jouw leven?
» Jouw leven op dit moment
» Wat had jouw leven op zijn kop kunnen gooien?
» Wat maakt jou gelukkig in je leven?
» Hoe is jouw leven?
» Jouw leven op dit moment
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: