Wat maakt jouw leven
+18
Merai
Zininzon
Guus
Sophiee
Sjaantje
Printje
Sugarfall
RYW
Sorella
TGR
Rush
Lady4
mzcharlotte
Antibes
Zora
Bolleke
SoGood
Ibbeltje
22 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat maakt jouw leven
Mijn vriend ondanks de problemen, mijn werk met erg leuke kinderen, goed contact met ouders, leuke vriendinnen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Omdat ik geniet van kleine dingen..
Een wandeling met de hond in het bos, door de regen.. Knuffelen op de bank met mijn vriend, dansen met mijn papa, een belletje van vrienden...
Een wandeling met de hond in het bos, door de regen.. Knuffelen op de bank met mijn vriend, dansen met mijn papa, een belletje van vrienden...
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Omdat ik geniet van kleine dingen..
Ja ook genieten van de kleine dingen idd...en haken, wandelen...door jou kom ik op nog meer hahah.
Ik vind het soms ontzettend moeilijk om blij te zijn. Ben vaak zo zoekende naar andere leukere dingen.
Gast- Gast
Ik word het blijst van contacten met andere mensen of dieren...wat ik daar uithaal is vaak puur geluk.
Gast- Gast
Ja..
Ik heb, gelukkig, geen enorme dingen nodig om te genieten van t leven. Tuurlijk geniet ik als we op reis zijn naar NYC, of wanneer ik in mijn nieuw gekochte auto rijdt, maar materialisme doet me gewoon minder dan de dingen die ik net noemde..
Ik heb, gelukkig, geen enorme dingen nodig om te genieten van t leven. Tuurlijk geniet ik als we op reis zijn naar NYC, of wanneer ik in mijn nieuw gekochte auto rijdt, maar materialisme doet me gewoon minder dan de dingen die ik net noemde..
Gast- Gast
Ja, juist die ' kleine' dingen maken mij gelukkig. Een avondje borrelen met vriendinnen, lekker een filmpje in bed kijken met mijn vriend, winkelen met mama, koken met papa, wandelen met de hond, kletsen met m'n zus of een hele avond alleen met mezelf. Als ik alleen maar gelukkig moest worden van de grote dingen zou me dan een godsvermogen kosten, haha. Net een reis geboekt en dat geeft weer een extra boost waarvan ik weer even extra gelukkig word maar dat leer ik juist meer te waarderen omdat ik snel gelukkig ben met de dagelijkse dingen. Geluk is voor mij ook een stuk rust, het niet na hoeven te jagen van die 'high's' en andere uitdagingen.
Check mijn onderschrift, dat heb ik zelf moeten leren maar heeft me zoveel rust (en daardoor weer geluk) gebracht.
Check mijn onderschrift, dat heb ik zelf moeten leren maar heeft me zoveel rust (en daardoor weer geluk) gebracht.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ja, juist die ' kleine' dingen maken mij gelukkig. Een avondje borrelen met vriendinnen, lekker een filmpje in bed kijken met mijn vriend, winkelen met mama, koken met papa, wandelen met de hond, kletsen met m'n zus of een hele avond alleen met mezelf. Als ik alleen maar gelukkig moest worden van de grote dingen zou me dan een godsvermogen kosten, haha. Net een reis geboekt en dat geeft weer een extra boost waarvan ik weer even extra gelukkig word maar dat leer ik juist meer te waarderen omdat ik snel gelukkig ben met de dagelijkse dingen. Geluk is voor mij ook een stuk rust, het niet na hoeven te jagen van die 'high's' en andere uitdagingen.
Mooi verwoord!
Gast- Gast
Ja daar wordt ik echt blij van. Waar jij dan van Dolcis?
Ik ben gelukkig met mijn man, met het luisterend oor en de aandacht die hij voor me heeft.
Ook ben ik gelukkig met mijn paard, waarmee ik vaak buiten ben, wat natuurlijk erg gezond is, en met de ontspanning die het paardrijden me geeft.
En niet als minste, ben ik gelukkig met mijn familie en vrienden en met hun gezondheid.
Mijn werk is fantastisch leuk, bijna een hobby. Ik ben blij dat ik een vast contract heb, in deze barre tijden.
Tel je zegeningen.
Amen.
Ook ben ik gelukkig met mijn paard, waarmee ik vaak buiten ben, wat natuurlijk erg gezond is, en met de ontspanning die het paardrijden me geeft.
En niet als minste, ben ik gelukkig met mijn familie en vrienden en met hun gezondheid.
Mijn werk is fantastisch leuk, bijna een hobby. Ik ben blij dat ik een vast contract heb, in deze barre tijden.
Tel je zegeningen.
Amen.
Gast- Gast
Frits, vrienden, 't feit dat ik een baan heb, dat ik gezond ben.. Mijn familie, liefde, plezier.
Volgens mij is 't antwoord op die vraag vrij makkelijk, wat maakt 't leuk weet je vaak wel, 't is meer de vraag of dat zwaarder weegt, of dat je 't zwaarder láát wegen, dan de dingen die je leven niet leuk maken.
Volgens mij is 't antwoord op die vraag vrij makkelijk, wat maakt 't leuk weet je vaak wel, 't is meer de vraag of dat zwaarder weegt, of dat je 't zwaarder láát wegen, dan de dingen die je leven niet leuk maken.
Gast- Gast
Oja, gezondheid wil ik ook even aan mijn lijstje toevoegen. Goede gezondheid voor mij en mijn dierbaren. Ik ben bijvoorbeeld 27 en heb al mijn opa's en oma's nog. Vind ik heel waardevol en probeer daar ook dagelijks bij stil te staan.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Bazinga schreef:Frits, vrienden, 't feit dat ik een baan heb, dat ik gezond ben.. Mijn familie, liefde, plezier.
Soms kan het niet anders dan dat die dingen zwaarder wegen natuurlijk... Ik voel me ook gelukkiger als mijn familie en vrienden gelukkig en gezond zijn bv...
Gast- Gast
Ja.Smikkell schreef:+1Dolcis_ schreef:Worden jullie daar echt zo blij van?
Gast- Gast
Ik word soms blij van helemaal niks, net nog een geluksmomentje gehad, lekker gezellig de middag thuis met mijn zoontje en gezellig samen gegeten daar kan ik echt van genieten. Even bewust afschakelen van alle dingen die ik eigenlijk nog te doen heb.
Ook word ik gelukkig van het wandelen met de honden door het bos, lekker frisse lucht en beweging en aan niks denken alleen maar dom stokjes gooien
Net als muziek maken, en ' s avonds lekker op de bank tv kijken of verslagen maken, heerlijk.
Ik ben over het algemeen een gelukkig mens, en heb ook wel eens een offday en dan vind ik niets leuk.
Ook word ik gelukkig van het wandelen met de honden door het bos, lekker frisse lucht en beweging en aan niks denken alleen maar dom stokjes gooien
Net als muziek maken, en ' s avonds lekker op de bank tv kijken of verslagen maken, heerlijk.
Ik ben over het algemeen een gelukkig mens, en heb ook wel eens een offday en dan vind ik niets leuk.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Poeh, daar zou ik echt geen antwoord op kunnen geven. Ik weet niet zo goed wat mijn leven leuk maakt. Het is wel ok, maar niet heel bijzonder momenteel. Bepaalde dingen zijn dan wel weer leuk, maar die maken mijn leven overall niet per se leuk(er).
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:Poeh, daar zou ik echt geen antwoord op kunnen geven. Ik weet niet zo goed wat mijn leven leuk maakt. Het is wel ok, maar niet heel bijzonder momenteel. Bepaalde dingen zijn dan wel weer leuk, maar die maken mijn leven overall niet per se leuk(er).
+1
Natuurlijk ben ik blij dat ik gezond ben, maar het is niet zo van "ik ben gezond, wauw, eat heb ik toch een fantaaaastisch leven".
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Maar leuk hoeft toch ook niet bijzonder, indrukwekkend, geweldig of life-changing te zijn? Ik denk dat mensen die niet zo goed weten wat nu precies leuk is aan hun leven, misschien een te hoog verwachtingspatroon hebben van zichzelf of de dagelijkse activiteiten. Het leven kán heel leuk zijn, maar dat moet je zelf inzien.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Maar leuk hoeft toch ook niet bijzonder, indrukwekkend, geweldig of life-changing te zijn? Ik denk dat mensen die niet zo goed weten wat nu precies leuk is aan hun leven, misschien een te hoog verwachtingspatroon hebben van zichzelf of de dagelijkse activiteiten. Het leven kán heel leuk zijn, maar dat moet je zelf inzien.
Ik vind het leven best leuk hoor, maar ik ben hier niet zo erg mee bezig. Ik vind een beetje theatraal/overdreven zelfs om een hele opsomming te gaan maken van vrienden, huisdieren, gezondheid en dat je leven dáárom ZO leuk is.
In mijn ogen maakt dat je leven gewoon, gewoon leuk. Niets bijzonders.
Antibes- Ratel
Zolang je er zelf van geniet toch
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Antibes schreef:Zora schreef:Poeh, daar zou ik echt geen antwoord op kunnen geven. Ik weet niet zo goed wat mijn leven leuk maakt. Het is wel ok, maar niet heel bijzonder momenteel. Bepaalde dingen zijn dan wel weer leuk, maar die maken mijn leven overall niet per se leuk(er).
+1
Natuurlijk ben ik blij dat ik gezond ben, maar het is niet zo van "ik ben gezond, wauw, eat heb ik toch een fantaaaastisch leven".
Zo is het ook niet idd maar het maakt het vervolgens wel makkelijker om vrolijk te worden van kleinere dingen. Als je die gezondheid niet hebt of bv je familie niet dan kun je ook moeilijker genieten van de dingen om je heen.
Gast- Gast
Tuurlijk, maar als de vraag is "wat maakt jouw leven zo leuk". Dan neem ik aan iets bijzonders, iets dat je leven kleur geeft. De liefde van je leven of je passie of je schaterlach van je kindje.
De meeste dingen die hier genoemd worden waardeer ik echt wel, maar ik vind het ook een beetje overdone om daaraan op te hangen hoe geweldig leuk je leven is.
Gewoon een andere visie.
De meeste dingen die hier genoemd worden waardeer ik echt wel, maar ik vind het ook een beetje overdone om daaraan op te hangen hoe geweldig leuk je leven is.
Gewoon een andere visie.
Antibes- Ratel
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?
» Wat maakt jou gelukkig in je leven?
» Jouw leven op dit moment
» Wat maakt iemand in jouw ogen "mooi"?
» NAV Wat maakt jouw boos/chagerijnig vandaag?
» Wat maakt jou gelukkig in je leven?
» Jouw leven op dit moment
» Wat maakt iemand in jouw ogen "mooi"?
» NAV Wat maakt jouw boos/chagerijnig vandaag?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: