Wat maakt jou gelukkig in je leven?
+10
Toet
bolus26
Zonnetje
Burn
Pompoen
studiebol
Bliss
Lady4
Memoria
Poubelle
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat maakt jou gelukkig in je leven?
Wat zorgt voor geluk in jouw leven? En zorgt er dus voor dat je gelukkig bent?
Dit kunnen hobby's zijn, vrienden, familie, of wellicht je huis? Vertel!
Dit kunnen hobby's zijn, vrienden, familie, of wellicht je huis? Vertel!
Laatst aangepast door Pippa op wo 30 jan 2013 - 8:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Wat maakt jou gelukkig in je leven?
Mijn vrienden en vriendinnen, m'n werk op school (vandaag hadden de kinderen een verjaardagsfeestje georganiseerd voor me, compleet met versierde klas en 3 cakes en een taart en bergen snoep, chips en cadeaus. Smeltmomentje! ), m'n werk in de kroeg, m'n familie, paaldansen, hardlopen, winkelen, etentjes, alle leuke dingen die ik doe!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Dat het smooth gaat nu! Mijn vriend en ik hebben 't goed. Ons huis is suuuper leuk en mooi en we hebben natuurlijk de liefste kat van de wereld! Ook ben ik heel blij dat ik een opleiding heb gevonden waarbij ik dingen kan doen die ik echt leuk vind. Het maakt me soms ook wel iets onzeker omdat ik soms bang ben dat ik het niveau niet aan kan, maar als het dan wél lukt dan ben ik weer extra blij! Ik merk dat ik door m'n opleiding groei en me ontwikkel, dat is voor mij wel heel belangrijk om me gelukkig te voelen.
Gast- Gast
Momenteel voornamelijk mijn vriend.
Memoria- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 32
Registratiedatum : 15-01-13
Memoria schreef:Momenteel voornamelijk mijn vriend.
Dat klinkt ook niet zo positief..
Gast- Gast
Mijn vriend , mijn stiefzoontje, mijn vriendinnen en vrienden, mijn werk, kleding, financieën, familie, lekker eten. Heel veel.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ohja en de zon op een lentedag of een koude winterdag. Of extreem weer, en dan lekker samen op de bank binnen zitten met een dekentje.
Gast- Gast
Vrienden, muziek, de zon, het festivalgevoel, weekend/vakantie, chillen in mijn huisje (vooral als het netjes is, wat helaas niet zo vaak het geval is ), uitslapen, leuke dingen doen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend, mijn meiden, mijn paard, dagjes weg plannen met vriendinnen en ook al duurt het nog even ik kan er naar uit kijken, het feit dat ik het hele weekend carnaval kan vieren, shoppen.
De laatste weken zat ik ff een beetje in de stemming * iedereen doet van alles en ik zit maar thuis* en ik wil daar uit, heb de laatste tijd ook heel veel gedaan en dat vergeet ik dan stom genoeg en er staan weer leuke dingen op de planning en ik kan ook gewoon zelf het huis uit gaan en er wat leuks van maken met de meiden.
De laatste weken zat ik ff een beetje in de stemming * iedereen doet van alles en ik zit maar thuis* en ik wil daar uit, heb de laatste tijd ook heel veel gedaan en dat vergeet ik dan stom genoeg en er staan weer leuke dingen op de planning en ik kan ook gewoon zelf het huis uit gaan en er wat leuks van maken met de meiden.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pippa schreef:Memoria schreef:Momenteel voornamelijk mijn vriend.
Dat klinkt ook niet zo positief..
Klopt, het klinkt misschien wat negatiever dan ik het bedoel eigenlijk. Maar op dit moment haal ik daar het meeste geluk uit denk ik. Ik denk dat als dat weg zou vallen ik het erg zwaar zou hebben. En niet omdat ik niet bij vriendinnen terecht kan, maar omdat ik met mijn vriend net even wat meer deel dan met vriendinnen. Ik vind het lastig uitleggen bij mijn vriend weet ik gewoon : het zit goed. Gewoon een gevoel.
Uiteraard geniet ik ook van dingen ondernemen met vriendinnen. En shoppen natuurlijk
Memoria- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 32
Registratiedatum : 15-01-13
Mijn man, ons toekomstige gezin, reizen of gewoon heerlijke lange vakanties, creatief bezig kunnen zijn met de dingen waar ik op dat moment warm voor loop!
Oh en van zwanger zijn word ik ook vrij gelukkig, ook al doet mijn lijf er niet echt aan mee .
Oh en van zwanger zijn word ik ook vrij gelukkig, ook al doet mijn lijf er niet echt aan mee .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wat leuk om te lezen waar iedereen gelukkig van wordt. Ik word er zelf ook helemaal gelukkig van!
Ik word gelukkig van: anderen gelukkig maken, mijn vriend, vriendinnen, etentjes, borrels, mijn lieve collega's, hockeyen en mijn team, mijn familie, mijn schoonmoeder, chips, nieuwe kleding, een mooie zonnige dag, een lekker fietstochtje door de stad, lekker eten, goede gesprekken, goede wijn, koken, taarten bakken, dansen met vriendinnen. Heel veel dingen eigenlijk ik ben over het algemeen eigenlijk wel gelukkig.
Ik word gelukkig van: anderen gelukkig maken, mijn vriend, vriendinnen, etentjes, borrels, mijn lieve collega's, hockeyen en mijn team, mijn familie, mijn schoonmoeder, chips, nieuwe kleding, een mooie zonnige dag, een lekker fietstochtje door de stad, lekker eten, goede gesprekken, goede wijn, koken, taarten bakken, dansen met vriendinnen. Heel veel dingen eigenlijk ik ben over het algemeen eigenlijk wel gelukkig.
Gast- Gast
De mensen die me altijd blijven steunen.. Meiden van hier, vriendin, familie..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mijn lieve vriend, leuke, lieve en gezellige vriendinnen, mijn ouders, broertje, familie en schoonfamilie, leuke collega's, kinderen waar ik mee werk, de zon die schijnt, lekker eten, wijn, een goed gesprek, samen lachen, ons mooie huis, winkelen, vakantie, het strand, de voorbereidingen voor onze bruiloft, mooie muziek en een mooie bos bloemen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
mijn dochtertje,mijn man, mijn fijne (t)huis, het gevoel dat mn familie er voor me is, mn leuke nieuwe theaterproductie met een leuke groep mensen, werken aan mn nieuwe project en mn beste vriendin maken me echt gelukkig.lekker buiten wandelen of knuffelen met mn meisje en daar samen met mn man van genieten is momenteel echt mn hobby!Ook gaat t tussen mn man en mij erg soepeltjes op t moment,dat had ik van tevoren eigenlijk niet verwacht (ik had geen drama´s verwacht maar wel dat t moeizamer zou gaan) en dat vind ik superfijn.
vrienden en kennissen zorgen voor gezellige en fijne momenten, dit is wel eens anders geweest ivm ruzies in de vriendengroep dus daar ben ik ook heel blij mee. de betrokkenheid tijdens mijn zwangerschap en nu bij de geboortje van ons kindje vond ik echt hartverwarmend en overweldigend
vrienden en kennissen zorgen voor gezellige en fijne momenten, dit is wel eens anders geweest ivm ruzies in de vriendengroep dus daar ben ik ook heel blij mee. de betrokkenheid tijdens mijn zwangerschap en nu bij de geboortje van ons kindje vond ik echt hartverwarmend en overweldigend
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn vriendinnen/vrienden en de fijne omgeving waar ik vandaan kom (ik heb het prima naar m'n zin hier in de stad, maar het dorpse gevoel vind ik echt zó fijn, ieder weekend voelt weer als thuiskomen )
Verder muziek, festivals, mooi weer/de zon, voetbal; kijken + spelen + mijn team, feestjes/uitgaan; dansen met m'n vriendinnen, lekker eten en drankjes, mooie kleren & make-up, alle kinderen waar ik mee werk, mijn collega's en niet te vergeten mijn lieve baas & bazin. En ik geloof dat ik ook best gelukkig word van het forum, het is toch een beetje part of life.
Verder muziek, festivals, mooi weer/de zon, voetbal; kijken + spelen + mijn team, feestjes/uitgaan; dansen met m'n vriendinnen, lekker eten en drankjes, mooie kleren & make-up, alle kinderen waar ik mee werk, mijn collega's en niet te vergeten mijn lieve baas & bazin. En ik geloof dat ik ook best gelukkig word van het forum, het is toch een beetje part of life.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Alle lieve mensen om mij heen, een goed moment op een dag, een glimlach van iemand, zonlicht in de ochtend op mijn gezicht. Echt hele kleine dingen in het leven, kunnen mij heel erg gelukkig maken.
Mijn vriend, huis, kat, vrienden/vriendinnen, reizen en vakanties, uitdagingen op mijn werk, genieten van lekker eten en drinken, squashen, leuke dingen met familie, muziek, de zon, de lekkere drukte in de stad of in het OV, leuke plannen maken met mensen en een mooi boek lezen of een goede film of serie kijken.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Op dit moment word ik vooral gelukkig van mijn hond. Hij heeft me echt door de afgelopen maand heen gesleept, en als ik even in de put zit kan hij me toch aan het lachen maken met z'n stomme acties, of hij komt lekker bij me knuffelen....
En verder an ik gelukkig worden van lente en zomer, van een onverwachts avondje met vriendinnen en een fles wijn op het terras, dagjes naar het strand, bbqen in de tuin....kortom, ik ben gelukkig als het zonnetje schijnt
En verder an ik gelukkig worden van lente en zomer, van een onverwachts avondje met vriendinnen en een fles wijn op het terras, dagjes naar het strand, bbqen in de tuin....kortom, ik ben gelukkig als het zonnetje schijnt
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*
Laatst aangepast door Break Of Day op do 7 feb 2013 - 1:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zo heel af en toe kan ik zo vanuit het niets me ineens even heel erg gelukkig voelen, en daar wordt ik dan weer gelukkig van haha.
Verder van de mensen om me heen, m'n huisje, een goede serie of film kijken, de stad in, uit eten gaan, kopje koffie drinken, nieuwe dingen proberen, naar de kapper gaan, auto rijden eigenlijk van best heel veel dingen!
Leuk om dit te lezen van iedereen!
Verder van de mensen om me heen, m'n huisje, een goede serie of film kijken, de stad in, uit eten gaan, kopje koffie drinken, nieuwe dingen proberen, naar de kapper gaan, auto rijden eigenlijk van best heel veel dingen!
Leuk om dit te lezen van iedereen!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat maakt jou momenteel gelukkig?
» Wat maakt dat jij gelukkig bent?
» Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?
» Wat maakt jouw leven
» Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?
» Wat maakt dat jij gelukkig bent?
» Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?
» Wat maakt jouw leven
» Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: