Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 23 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 23:22

Ja zijn hele leuke meiden, moest eerste wel even wennen, maar nu kan ik het goed met ze vinden smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 23 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC do 23 feb 2012 - 0:43

Even snel, moet vandaag werken en nog even een cadeautje voor mijn mams scoren voor vanavond. Bij de VK geweest, goedgekeurd alleen idd wel bekkenklachten waarschijnlijk. Ze heeft me advies gegeven om naar zo'n therapeut te gaan. Weten jullie of dit vergoed word in je ziektenkostenpakket? Heb nog geen afspraak gemaakt, want wil eerst even de kosten weten ed. kon nl. ook uit Mensendieck kiezen en dat was volgens mij altijd in het pakket. Het is allemaal ook veranderd dus kans is groot dat ik zelf moet betalen, maar eerst even checken kan nooit kwaad dacht ik. Verder had ik een nieuwe VK (nog nooit gezien) maar vond haar vrij zakelijk en afstandelijk, handelde wel goed overigens. Maar miste de echte tips voor mijn rug en bekken nu dan ook echt.

Reageer later op de rest! Vnv ook even naar de 9 maanden beurs!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Clapperdie do 23 feb 2012 - 0:55

chococupcake schreef:Even snel, moet vandaag werken en nog even een cadeautje voor mijn mams scoren voor vanavond. Bij de VK geweest, goedgekeurd alleen idd wel bekkenklachten waarschijnlijk. Ze heeft me advies gegeven om naar zo'n therapeut te gaan. Weten jullie of dit vergoed word in je ziektenkostenpakket? Heb nog geen afspraak gemaakt, want wil eerst even de kosten weten ed. kon nl. ook uit Mensendieck kiezen en dat was volgens mij altijd in het pakket. Het is allemaal ook veranderd dus kans is groot dat ik zelf moet betalen, maar eerst even checken kan nooit kwaad dacht ik. Verder had ik een nieuwe VK (nog nooit gezien) maar vond haar vrij zakelijk en afstandelijk, handelde wel goed overigens. Maar miste de echte tips voor mijn rug en bekken nu dan ook echt.

Reageer later op de rest! Vnv ook even naar de 9 maanden beurs!

vervelend dat je bekkenklachten hebt! Ik ben 2x naar een bekkenfysio geweest. Via M.edi M.ere (dat is mijn huisarts). valt volgens mij onder normale fysio? Hier de link

Ik vond de vrouw die ik had erg aardig.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Shy do 23 feb 2012 - 4:46

Snoepy: Ja dat bijslapen is wel lekker nu ja, vanochtend weer asociaal om 10.45 eruit haha. Geen normale tijden meer voor mij.

Ik heb foto's! Ik ben zo blij Very Happy , mijn tante heeft er een paar gestuurd als zoethoudertje en dan nog 6 werkdagen en dan komt het boek als het goed is Laughing

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 23 Foto-RVMJO6TN

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 23 Foto-ZDDZCKHU

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 23 Foto-LCDVOU4H
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 4:47

Leuke foto's shy! Jullie zien er stralend en gelukkig uit!

Gast
Gast

Bericht  Shy do 23 feb 2012 - 4:49

Snoepy87 schreef:Leuke foto's shy! Jullie zien er stralend en gelukkig uit!

Dat is snel! lag je op de loer?? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 23 827601 Dank je wel! I love you

Morgen is het alweer 2 weken terug.. ik had het er vorige week even moeilijk mee, stom ofniet?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 4:55

Toeval denk ik smile
Kan me voorstellen dat je het even moeilijk mee had hoor, de tijd gaat ook zo snel en je kan niet even terug naar die dag.

Gast
Gast

Bericht  Shy do 23 feb 2012 - 5:01

Snoepy87 schreef:Toeval denk ik Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 23 561177
Kan me voorstellen dat je het even moeilijk mee had hoor, de tijd gaat ook zo snel en je kan niet even terug naar die dag.

Denk het ook!

Ja zo gek, ik dacht echt :shock: nou het is alweer een week geleden. Komt ook wel omdat je er een tijdje naar toe leeft en dan is het ineens voorbij. Maar gelukkig hebben we de foto's nog Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 23 827601
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:12

Ja precies!
Zo zal het straks ook met de baby gaan! Voor je het weet ben je bevallen.

Gast
Gast

Bericht  Shy do 23 feb 2012 - 5:17

Snoepy87 schreef:Ja precies!
Zo zal het straks ook met de baby gaan! Voor je het weet ben je bevallen.

Ik hoop dat het zo zal gaan ja! Voor ik het weet is het voorbij, pff laat die bevalling maar zitten Rolling Eyes
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:25

Haha wie weet valt het je wel heel erg mee! smile
Ik vond het buiten dat het idd wel pijnlijk is, vond ik het ook heel bijzonder en mooi hoe de natuur dat zo geregeld heeft.

Gast
Gast

Bericht  Shy do 23 feb 2012 - 6:58

Snoepy87 schreef:Haha wie weet valt het je wel heel erg mee! smile
Ik vond het buiten dat het idd wel pijnlijk is, vond ik het ook heel bijzonder en mooi hoe de natuur dat zo geregeld heeft.
Ik hoop het, dat is alles.
Kan mij dat wel voorstellen ja, hoop dat ik er straks net zo tegen aan kijk als jij.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie do 23 feb 2012 - 7:00

Mooie foto's shygirl!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Shy do 23 feb 2012 - 7:02

Clapperdie schreef:Mooie foto's shygirl!
Dank je! Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  miss piggy vr 24 feb 2012 - 21:29

mooie foto's shy jullie stralen van geluk:D ben je al een beetje gewend als man en vrouw?

@clapperdie hoe is het met je hopelijk is je baaldag voorbij, nog even volhouden de laatste loodjes succesZwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 23 699888

@ ccc balen van je bekkenklachten hopelijk valt het mee en kan je met wat oefeningen het volhouden rustig aan meid!

@ laurientje leuk dat het kamertje bijna af is het begint ook al aardig op te schieten voor jou.

@ all hier weinig nieuws alles gaat voorspoedig op hele rusteloze benen na maar ach nog even.

vandaag wat shoppen voor de aankleding heb er zin in zometeen mijn man maar eens uit bed halen hihi fijn weekend allemaal
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  CCC za 25 feb 2012 - 0:30

Shy: Mooie foto's! Jullie zagen er mooi en vooral stralend uit!

Ik reageer later even uitgebreider, vandaag even richting Amsterdam! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Monnie za 25 feb 2012 - 3:55

@snoepy: leuk dat je nog een liggingsecho krijgt. Dacht de vk wel dat jullie kindje goed ligt?

@ccc: heb jij nog veel gekocht op de 9m beurs? Balen van je bekkenklachten! Het ligt eraan in welk pakket je zit voor de vergoedingen, anders bel je even met je ziektekostenverzekering.

@shy: mooie foto's, jullie zien er heel gelukkig uit!

@misspiggy: lekker geshopt vandaag? Jullie weten het geslacht toch?

@all: nou, ik heb donderdag goed ingeslagen op de 9m beurs. Zulke leuke jurkjes gekocht ook, haha. Ik was gister wel helemaal op, zere spieren overal. Gisteravond nog naar toneel geweest, een vriend van ons speelde daarin mee, was leuk. Vandaag en morgen lekker rustig aan. Misschien dat we morgen nog even gaan zwemmen, eerst maar even kijken of mijn tankini van de vorige zwangerschap nog past! Fijn weekend!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy za 25 feb 2012 - 5:57

Dank jullie wel! Het went heel langzaam haha, ben nog steeds geneigd om mijn vriend te zeggen haha nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane za 25 feb 2012 - 8:19

Hey meiden!

Vandaag 37 weken zwanger! Ik zeg het al vaak, maar de tijd gaat zo snel... Omdat ik toch besloten heb om thuis te bevallen, als dat lukt dan, ben ik wel blij dat ik deze mijlpaal bereikt heb!

@ Clapperdie: Hoe gaat het nu met je? Lijkt me erg vervelend om zo'n baaldag te hebben. Hopelijk voel je je nu weer wat beter, anders duren de dagen wel erg lang. Ik wil ook dat ons huis netjes is en zorg er ook nu voor dat er niks is wat nog moet gebeuren. Toch wel een fijn idee mocht de bevalling beginnen.

@ Ccc: Zo te horen werk je ook nog eens flink onder druk. Wel vervelend dat je collega's laten doorschemeren dat je verlof niet goed uitkomt. Jammer voor hun dan... Probeer wel echt rustiger aan te doen. Je merkt nu zelf ook dat je lichaam het laat merken als je te veel doet. Rond jouw termijn heb ik een paar weken veel pijn gehad (onderrug/bekken), waardoor ik 's nachts ook niet kon slapen. De oorzaak is waarschijnlijk geweest dat ik te veel had gedaan toen we de meubels van de babykamer in elkaar hadden gezet. Ik was steeds aan het sjouwen, bukken, op grond zitten, dingen in elkaar zetten etc. Toen ik een tijdje heel rustig aan had gedaan, ging die pijn weg. Daarom: pas goed op jezelf. Fijn dat de yoga zo rustgevend is. Ik lees al dat je advies hebt gekregen om het rustiger aan te doen.

@ Monnie: was het leuk op de 9 maanden beurs? Oh, ik lees het al! Altijd leuk, kleding kopen! Veel plezier bij het zwemmen als jullie gaan morgen!

@ Laurientje: Leuk he, bezig zijn met de babykamer! Klinkt vervelend, die indalings- en voorweeen! Wat voel je dan?

@ Snoepy: Fijn dat alles weer goed was bij de controle! Jij ook een liggingsecho, leuk!

@ Shygirl: Wat een mooie foto's!! Hopelijk krijg je snel het album van je tante. Ik ben nu 3 maanden getrouwd en zeg ook nog steeds 'mijn vriend, ehhh man' Wink.

Volgens mij heb ik iedereen gehad nu! Ik voel me sinds gister ineens een stuk beter. Eerder was ik steeds bezig in huis en wilde ik per se dingen in orde hebben en daardoor een beetje gestrest. Nu voel ik me heel relaxed en ben ik er gewoon klaar voor. Het zou leuk zijn als de kleine eerder komt, maar ik geniet nog wel veel van haar bewegingen etc. Wacht rustig af!

Zien jullie trouwens op tegen de bevalling? Ik eigenlijk (nog) niet. Lijkt me wel een mooie ervaring. Het enige wat ik irritant vind, is dat ik niet weet wanneer het zal beginnen en hoe weeën voelen (al is dat misschien maar beter ook Wink). Ik moet er maar op vertrouwen dat ik echt weet dat de bevalling begonnen is, wanneer het begint.

Fijn weekend!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy za 25 feb 2012 - 9:50

Earane: waarom heb je besloten om toch thuis te bevallen? Ik zei eerst ook ziekenhuis maar nu ik er meer over nadenk is het meer van waarom eigenlijk niet thuis?

Dank je wel! Dus na 3 maanden nog niet gewend haha dat wordt wat. Als het goed is krijg ik het album eind volgende week! Ben nog steeds zo benieuwd heb nog lang niet alles gezien. krijg ook nog een cd'tje met foto's en ik weet dat er 350 foto's zijn haha
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle za 25 feb 2012 - 10:32

Mooie foto's shygirl smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Shy za 25 feb 2012 - 10:49

Puggle schreef:Mooie foto's shygirl smile
Dank je wel Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 19:25

@ Eurane, toch gekozen voor een thuisbevalling, ik hoop voor je dat dat mag lukken, het is zo fijn!
En geloof mij, als de bevalling is begonnen dan voel je het wel Very Happy ( over het algemeen) Fijn dat je nu wat rust hebt gekregen, ik zit nog in de fase van ik moet alles af hebben... pff heel vermoeiend!

@ Shy, ik ben ook thuis bevallen en ik vind het echt een aanrader. Vond het zo fijn.

@ All, Na mijn zoontje ben ik ook snip verkouden geworden, heb vrijdag de hele dag op bed gelegen. Nu gaat het gelukkig wat beter al hoest ik me nog een ongeluk (heb er spierpijn van in mijn buik)
Verder gaat het hier zijn gangetje.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 20:49

Earane: Alweer 37 weken. Wat gaat het snel! Zou wel fijn zijn als een thuisbevalling mogelijk is. Kan je daarna lekker met je meisje thuis blijven..

@ SNoepy: vervelend dat je zo verkouden bent. Ik hoop dat het gauw over is.

Hier gaat het gelukkig weer een beetje beter. De pijn overal is grotendeels weg. Heb nu wel een beetje stress ivm de babykamer. We komen er steeds maar niet aan toe om er aan te beginnen.Embarassed Dinsdag breng ik mijn zoon naar het kdv en dan gaan we toch echt maar de muur verven en de rolgordijnen op hangen. Ik heb dan nog precies 6 weken de tijd dus dan is het nog op tijd.. En we moeten nog een naam bedenken.. Lastig hoor om een derde jongens naam te bedenken.:shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 21:17

Wij komen er ook niet uit, die jongensnaam, vind het zo lastig!
Hahah ach mooi optijd toch om nu met t kamertje te beginnen :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: