Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 19 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC ma 13 feb 2012 - 8:52

Hihi! Zo leuk allemaal Shy! Voel je je al echt de vrouw van... ipv de vriendin van smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 19 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy ma 13 feb 2012 - 8:57

chococupcake schreef:Hihi! Zo leuk allemaal Shy! Voel je je al echt de vrouw van... ipv de vriendin van smile
Ja nog niet echt. We zeggen het wel extra vaak om te wennen haha. Op de receptie ook, iemand riep mij met mijn nieuwe achternaam toen dacht ik huh dat ben ik!
nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Monnie ma 13 feb 2012 - 9:20

@lejow: jammer dat je niet veel kunt kolven, maar alle beetjes zijn meegenomen toch!

@yvonne: ik ga voor je duimen dat je het vocht binnenhoudt en lekker thuis kan blijven.

@shy: even officieel dan hè: gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad.

@ccc: goede service en lekker snel ook.

@all: ik ga zo mijn bed opzoeken, morgen weer vroeg dag Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 19 561177

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy ma 13 feb 2012 - 9:35

Monnie: dank je wel! Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 9:40

Shygirl85 schreef:
chococupcake schreef:Hihi! Zo leuk allemaal Shy! Voel je je al echt de vrouw van... ipv de vriendin van smile
Ja nog niet echt. We zeggen het wel extra vaak om te wennen haha. Op de receptie ook, iemand riep mij met mijn nieuwe achternaam toen dacht ik huh dat ben ik!
nerd

Dat had ik toen net na de bevalling de artsen binnen kwamen om te vertellen hoe het met B. ging.
Ze zeiden ineens allemaal haar naam hardop, moest daar zo aan wennen! Dacht echt even: HUH hoe weten jullie nou weer hoe ze heet?????
En nog steeds, als er een nieuwe zuster op de afdeling is en die zegt 'moeder van B. ik kom zo bij u hoor', denk ik echt: Oh ja.. dat ben ik... whaha Very Happy
Dus kan me voorstellen hoe het voelt Very Happy

Ben wel benieuwd naar een uitgebreider verslagje van de dag trouwens!

CCC, mooi zo, hoop dat het geregeld kan worden

Yvonne, sterkte!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC ma 13 feb 2012 - 9:41

Lejow: hihi! lijkt me ook zo gek idd... ben je dan gewoon moeder van... smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy ma 13 feb 2012 - 9:44

Lejow schreef:
Shygirl85 schreef:
nerd

Dat had ik toen net na de bevalling de artsen binnen kwamen om te vertellen hoe het met B. ging.
Ze zeiden ineens allemaal haar naam hardop, moest daar zo aan wennen! Dacht echt even: HUH hoe weten jullie nou weer hoe ze heet?????
En nog steeds, als er een nieuwe zuster op de afdeling is en die zegt 'moeder van B. ik kom zo bij u hoor', denk ik echt: Oh ja.. dat ben ik... whaha Very Happy

Yvonne, sterkte!!!
Uitgebreider verslagje komt nog. Ik ben blij om thuis te zijn maar ik ben moe en vindt een verslagje met gelijk wat foto's ook leuker smile

Hoe gaat het met jullie?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 10:28

Lekker gaan slapen dan, wij wachten geduldig af Very Happy

Het gaat met B. erg goed, de zusters zijn zeer tevreden over haar en we gaan met kleine stapjes vooruit.
Met mij gaat het op en neer, automatische piloot en vooral door blijven lopen. Moe, en nog steeds besef ik niet wat er allemaal gebeurd is, dat ik ECHT zwanger geweest ben en ECHT een kindje gebaard heb en dat dat meisje ECHT bij mij hoort..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 10:29

Lejow even een dikke knuffel! hug

Meiden ik reageer morgen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 19:25

@ Shy, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad, ik ben ook benieuwd naar foto's!

Pff hier was het vanmorgen kwart voor 5 :S Dat was echt veel te vroeg.
Ben er om kwart over 6 maar uit gegaan zodat vriend nog even verder kon slapen.
Wij slapen vanmiddag wel weer.
Verder geen plannen voor vandaag.

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 23:55

Wij hebben net na 4 weken weer een echo gehad. Ben zo opgelucht en opgetogen....het waren al helemaal 'echte' kindjes, met alles erop en eraan, helemaal perfect. Ze waren druk aan het bewegen, zoooo mooi en van eentje weten we zelfs al het geslacht!

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 13 feb 2012 - 23:58

Charlie: wat leuk!!! smile Ik ben stiekem wel heel erg benieuwd! smile Houden jullie het voor jezelf? Heb je weer een mooie foto meegekregen?

Snoepy: oeeeh dat is vroeg!

Ik ben echt asociaal lang blijven liggen, die kriebelhoest is niet handig 's nachts... Ach hoef toch pas om half 2 te werken. Vanavond trouwens de eerste les zwangerschapsyoga! Ben benieuwd!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 0:01

Ik kan mijn mond nu al bijna niet houden maar ik zal het hier vertellen als ik het van allebei weet...tenzij ik mijn mond al voorbij praat. We hebben hele mooie echofoto's gekregen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 0:07

Lejow schreef:
Shygirl85 schreef:
chococupcake schreef:Hihi! Zo leuk allemaal Shy! Voel je je al echt de vrouw van... ipv de vriendin van Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 19 561177
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 19 827601

Yvonne, sterkte!!!

Gek is dat he!
Zo word ik sinds ik zwanger ben dus steeds aangesproken met ´mevrouw´ voorheen was het altijd meisje Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 0:08

Charlie schreef:Wij hebben net na 4 weken weer een echo gehad. Ben zo opgelucht en opgetogen....het waren al helemaal 'echte' kindjes, met alles erop en eraan, helemaal perfect. Ze waren druk aan het bewegen, zoooo mooi en van eentje weten we zelfs al het geslacht!

Serieus? Geslachtsorganen worden toch pas met 15 of 16 weken gevormd?
Sowieso is het dan een jongetje, want een meisje kan je nu helemaal nog niet zien dat kan dan altijd nog een piemeltje laten groeien! Wink

*edit* of je moet het weten via bloedprikken of een nekplooimeting/punctie

Gast
Gast

Bericht  Shy di 14 feb 2012 - 0:38

Hier even een wat uitgebreider verslagje van afgelopen vrijdag!

Om 08.00 werd ik verwacht bij de kapper, om 09.30 liep ik de deur uit met mooie haren. Toen ik thuiskwam was de visagist en die was rond 10.30 klaar en net toen ze klaar was ging de bel en kwamen mijn oom en tante uit Zweden bij ons thuis. Vondt het leuk om een foto te hebben van dat ik opgemaakt werd dus even een foto gefaket met een kwast haha. (mijn tante heeft de hele dag foto's gemaakt)

Om 10.40 zou mijn vader ons op komen halen maar hij was wat later dus ik liep te stressen en vanaf dat moment kwamen de zenuwen ook pas. Om 11.00 werden we verwacht in het gemeentehuis en serieus toen we de zaal binnen liepen wist ik niet waar ik kijken moest en had ik last van trillende knietjes haha. Er werd een mooi praatje gehouden over hoe we elkaar hebben leren kennen en ook werd er iets gezegd over mijn moeder die er helaas niet meer bij kon zijn.

Mijn vader had aan mijn nichtje van 4 gevraagd of ze ons de ringen kwam brengen ze vondt het eng maar met hulp van haar mama (mijn zus) deed ze het toch. Ik was er erg blij mee en heel trots!

Toen we het gemeentehuis uit kwamen had familie zich al buiten verzameld met bellenblaas en daarvan zijn ook heel wat foto's gemaakt haha. Daarna gingen we door naar een eetgelegenheid en hebben we genoten van een high tea met weer de hele familie. Was erg leuk en ook een leuk boek gekregen die de familie's samen in elkaar hebben gezet.

Om 14.00 zijn we er even tussen uit gegaan om foto's te maken samen met mijn tante en oom naar buiten heerlijk! Zonnetje scheen lekker dus de kou viel nog wel mee. Om 15.00 tot 18.00 was de receptie en dat was ook erg leuk! Heel erg veel mensen gezien en gesproken, 100 x gehoord dat ik er zo mooi uitzag haha was heel erg leuk I love you

Na de receptie zijn we weer naar het stadje gegaan met familie die mee wilde en zijn we nog lekker wat gaan eten, rond een uur of 22.00 zijn we thuisgekomen. Envelopjes uitgepakt en daarna lekker gaan slapen.

De volgende ochtend zijn we vertrokken naar Maastricht en daar zijn we geweest tot gister. Rond 18.00 waren we weer thuis, heerlijk weer thuis. Eigen bed, kat weer erg blij om ons te zien. We hebben genoten van alles!

Ik ben vandaag en morgen nog vrij en daarna mag ik weer aan het werk. donderdag vrijdag en zaterdag werken zondag vrij en dan begint het aftellen naar mijn verlof, nog maar 4 weken en dan gaan we langzaam naar het volgende hoogtepunt toe leven..
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 0:41

Nee Parel, dat klopt niet. In week 8 worden de geslachtsorganen al gevormd en ik heb echo's in het ziekenhuis en die kunnen vanaf ongeveer 13 weken mits de baby's goed liggen allebei al herkennen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 0:50

Oh, echt! Kijk, dát wist ik niet!
En die mensen zien zoveel babytjes Wink
Zou het alleen wel even dubbel laten checken continu Laughing
Moet gelijk aan het topic van Darius denken Wink

Trouwens, ben nu wel benieuwd!
Worden het blauwe of roze muisjes hmmm
Het was 2-eiig toch? Dus het kan van allebei wat zijn?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 0:55

Ik had ook geen idee maar die mevrouw legde alles héél uitgebreid uit en toen had ik zoiets van....kijk eens of je het ziet. Was even zoeken maar toen was het bij ééntje even te zien.

Het kan inderdaad allebei zijn!

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 14 feb 2012 - 1:09

Klinkt als een geslaagde dag Shygirl!

Alsnog gefeliciteerd!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Shy di 14 feb 2012 - 1:13

Yasmine schreef:Klinkt als een geslaagde dag Shygirl!

Alsnog gefeliciteerd!
Het was ook erg geslaagd al waren er alsnog wat dingen die anders hadden gekund (ga ik jullie niet mee vervelen)

Dank je wel!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie di 14 feb 2012 - 1:16

Klinkt als een geslaagde dag! Jij had toch die jurk vanuit buitenland besteld? Is dat trouwens nog helemaal goed gekomen?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Shy di 14 feb 2012 - 1:37

Clapperdie schreef:Klinkt als een geslaagde dag! Jij had toch die jurk vanuit buitenland besteld? Is dat trouwens nog helemaal goed gekomen?
Ja dat klopt! Dat heb je goed onthouden Very Happy
Dat is helemaal goed gekomen ja de stof is stretch dus dat zat helemaal goed. Dit was hem http://www.tiffanyrose.com/maternity/clothing/TULG.html
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lana_ di 14 feb 2012 - 1:50

Parel schreef:
Charlie schreef:Wij hebben net na 4 weken weer een echo gehad. Ben zo opgelucht en opgetogen....het waren al helemaal 'echte' kindjes, met alles erop en eraan, helemaal perfect. Ze waren druk aan het bewegen, zoooo mooi en van eentje weten we zelfs al het geslacht!

Serieus? Geslachtsorganen worden toch pas met 15 of 16 weken gevormd?
Sowieso is het dan een jongetje, want een meisje kan je nu helemaal nog niet zien dat kan dan altijd nog een piemeltje laten groeien! Wink

*edit* of je moet het weten via bloedprikken of een nekplooimeting/punctie

Volgens mij zagen wij met 14 weken al heel duidelijk balletjes en een piemeltje Laughing .
Ik denk dus dat jullie in ieder geval één jongetje krijgen, haha, want een meisje is wel heel moeilijk te zien Wink .

Hoe is het verder met iedereen hier?

@ Shy: Gefeliciteerd met je huwelijk! Heb je er volop van kunnen genieten? Ik heb niet helemaal teruggelezen, sorry Embarassed .

@ Lejow: Hoe is het met je? Je hebt ook een heftige tijd gehad ( en nog hè ). Van harte gefeliciteerd met je kleine meisje I love you . En sterkte lieverd!

@ Tiramisu: Van harte gefeliciteerd met je dochter! Helemaal geweldig. Geniet er lekker van.

@ All: Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! Het gaat, na een hele slechte start, heel erg goed met de kleintjes. Ze zijn van de monitor af en hebben sinds gisteren geen sonde meer, ze drinken nu ook erg goed. Ik ben zo trots op die kleine kanjers van ons! En ze zijn zo mooi, lief, leuk en schattig, haha I love you ( trotse moeder Laughing ).
Ik hoop dat ze snel mee naar huis mogen.

Geniet allemaal nog van je zwangerschap!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 2:26

@ Shy, klinkt als een hele fijne en mooie dag!

@ Charlie, wat leuk dat jullie al van 1tje het geslacht weten! Ik ben ook benieuwd!

@ Lana, fijn dat ze het zo goed doen nu! Hopelijk mogen ze snel naar huis.

@ CCC, lekker toch zo lang uitslapen smile Heerlijk, ik wou dat ik dat kon haha

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: