voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Sorry ik snap helemaal niks van je kaartje misschien na enig uitleg haha.
Tja over de testen die je gedaan hebt die over datum waren... daar kan je ook niks over zeggen.
Wel balen dat je er later pas achter kwam.
Maar heeeeel lichte streepjes of geen streepjes zijn eigenlijk hetzelfde hé?
Omdat je lichaam de ene keer meer van het hormoon aanmaakt dan de andere daarom is een ovulatietest pas positief als ie er echt vanaf knalt.
Maar vandaag had je dus je meest donkere streep van alle testen? Dan ben ik heel benieuwd naar die van morgen
Tja over de testen die je gedaan hebt die over datum waren... daar kan je ook niks over zeggen.
Wel balen dat je er later pas achter kwam.
Maar heeeeel lichte streepjes of geen streepjes zijn eigenlijk hetzelfde hé?
Omdat je lichaam de ene keer meer van het hormoon aanmaakt dan de andere daarom is een ovulatietest pas positief als ie er echt vanaf knalt.
Maar vandaag had je dus je meest donkere streep van alle testen? Dan ben ik heel benieuwd naar die van morgen
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ik heb het gedaan....heb me net ziekgemeld op het werk.
Ik heb gisteravond echt alleen maar lopen janken, en toen vanmorgen de wekker ging ben ik eerst naar de wc gegaan om erboven te hangen en alles eruit te gooien....spanning om naar mijn werk te moeten.
Heb me ziekgemeld en ga zo even richting de HA.....
Ik weet het, een ziekmelding is t stomste wat je kunt doen, maar ik kon echt niet meer....
ben nu wel superbang dat ik ontslagen ga worden , maar die gevolgen accepteer ik dan, ik ga nu echt even aan mezelf denken.
zal dus wel veel meeschrijven de komende dagen
Ik heb gisteravond echt alleen maar lopen janken, en toen vanmorgen de wekker ging ben ik eerst naar de wc gegaan om erboven te hangen en alles eruit te gooien....spanning om naar mijn werk te moeten.
Ik weet het, een ziekmelding is t stomste wat je kunt doen, maar ik kon echt niet meer....
ben nu wel superbang dat ik ontslagen ga worden , maar die gevolgen accepteer ik dan, ik ga nu echt even aan mezelf denken.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:ik heb het gedaan....heb me net ziekgemeld op het werk.
Goed zo! Heel veel sterkte!
En als ze je ontslaan, mag dat niet omdat je ziek bent. Wel kan er vd week nog een bedrijfsarts voor de deur staan.
Maar als je ontslagen wordt, heb je wel recht op een uitkering.
Gast- Gast
Trouwens, ik heb hetzelfde gehad 4 jaar terug, had een burnout en ging met lood in mn schoenen naar mn werk. De burnout was omdat mijn neefje was overleden en er gezeik thuis was, maar mijn werk versterkte mijn negatieve gevoelens. Ik ben alleen zo dom geweest mijn contract niet te laten verlengen maar me niet langdurig ziek te melden. Weg inkomen, en geen uitkering, omdat ik zelf ontslag had genomen (ze hebben me daar wel eccht nasty erin geluist). Heb uiteindelijk een jaar thuis gezeten en dat heeft flink zijn weergave gehad op onze (spaar)rekening helaas! Dus probeer wel even 'handig' te denken.
Gast- Gast
Parel schreef:Trouwens, ik heb hetzelfde gehad 4 jaar terug, had een burnout en ging met lood in mn schoenen naar mn werk. De burnout was omdat mijn neefje was overleden en er gezeik thuis was, maar mijn werk versterkte mijn negatieve gevoelens. Ik ben alleen zo dom geweest mijn contract niet te laten verlengen maar me niet langdurig ziek te melden. Weg inkomen, en geen uitkering, omdat ik zelf ontslag had genomen (ze hebben me daar wel eccht nasty erin geluist). Heb uiteindelijk een jaar thuis gezeten en dat heeft flink zijn weergave gehad op onze (spaar)rekening helaas! Dus probeer wel even 'handig' te denken.
Dit had mijn verhaal kunnen zijn voor 4jr terug ook!!
Maar jane, het is niet leuk om je ziek te melden, maar je moet wel even aan jezelf denken! Het is ook goed om even langs de HA te gaan, mocht je werkgever moeilijk doen, je kan altijd terug vallen op je HA. Heb je ook iets van medicijnen gekregen? Om wat rustiger te worden? Bij mij vallen zulke dingen altijd terug in mijn nek- en schouderspieren, het slaat dan dicht zeg maar!
Voor mij zou de keus ook makkelijk zijn geweest nu op dit moment! Als het financiel te doen is, zou ik het doen!
Gast- Gast
@ Viva; Daarom praat ik er met mijn omgeving ook niet over, doe net of ik er heel relaxt onder ben Want ik begrijp al die tips van wees er niet teveel mee bezig wel, maar dat gaat gewoon niet. Ik ben idd nu bijna ook een jaar bezig met zwanger worden, die drang en ongeduldigheid wordt gewoon steeds sterker.
@ Muis; Ik heb die dingen nooit bewust gedaan en ben wel al twee keer zwanger geworden afgelopen jaar. Dus het is niet perse nodig. Maar baat het niet dan schaadt het niet...
@ Nillis; Grappig van je collega. Zijn er meer mensen in je omgeving die weten dat jullie voor een tweede gaan?
@ Pussycat; Beterschap! Oud zaad is volgens mij trager, maar niet echt minder van kwaliteit.
@ Sleepingbeauty; Gefeliciteerd met je man. Erg vervelend van je opa, hoop dat hij er bovenop komt. En succes de komende ronde!
@ Triesje; Wat goed! Hoop dat het snel een dikke streep mag zijn.
@ JaneDoe; Misschien dan toch maar gaan voor de nieuwe baan als dat zoveel leuker lijkt!
@ All; Vandaag een zwangerschapstest gedaan; nog een heel licht minimaal streepje na 5 min te zien. Zo een waar je anders aan twijfelt of je wel echt zwanger bent. De vorige keer had ik toen na 2 dgn een eisprong. Nu duim ik voor iets later, want mijn man komt zondagavond pas thuis...
@ Muis; Ik heb die dingen nooit bewust gedaan en ben wel al twee keer zwanger geworden afgelopen jaar. Dus het is niet perse nodig. Maar baat het niet dan schaadt het niet...
@ Nillis; Grappig van je collega. Zijn er meer mensen in je omgeving die weten dat jullie voor een tweede gaan?
@ Pussycat; Beterschap! Oud zaad is volgens mij trager, maar niet echt minder van kwaliteit.
@ Sleepingbeauty; Gefeliciteerd met je man. Erg vervelend van je opa, hoop dat hij er bovenop komt. En succes de komende ronde!
@ Triesje; Wat goed! Hoop dat het snel een dikke streep mag zijn.
@ JaneDoe; Misschien dan toch maar gaan voor de nieuwe baan als dat zoveel leuker lijkt!
@ All; Vandaag een zwangerschapstest gedaan; nog een heel licht minimaal streepje na 5 min te zien. Zo een waar je anders aan twijfelt of je wel echt zwanger bent. De vorige keer had ik toen na 2 dgn een eisprong. Nu duim ik voor iets later, want mijn man komt zondagavond pas thuis...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vandaag maar eens gebeld naar de gynaecologie want kreeg geen antwoord op mijn mail.
Omdat het nog geen jaar geleden is dat ik mijn laatste afspraak had hoef ik geen nieuwe verwijzing te hebben.
Nu heb ik een afspraak staan voor 7 februari. Tot nu toe ben ik altijd alleen geweest maar nu vroegen ze ook of mijn man mee wil komen voor een fertiliteitsonderzoek. Dus ik heb hem even gebeld net en hij schrok er geloof ik wel van.
Weten jullie wat zo'n onderzoek inhoud? gaan ze daar dan ook echt gelijk zijn zaad testen enzo?? als dat zo is zeg ik hem nog maar even niets want denk dat hij daar erg tegenop zal zien!
Omdat het nog geen jaar geleden is dat ik mijn laatste afspraak had hoef ik geen nieuwe verwijzing te hebben.
Nu heb ik een afspraak staan voor 7 februari. Tot nu toe ben ik altijd alleen geweest maar nu vroegen ze ook of mijn man mee wil komen voor een fertiliteitsonderzoek. Dus ik heb hem even gebeld net en hij schrok er geloof ik wel van.
Weten jullie wat zo'n onderzoek inhoud? gaan ze daar dan ook echt gelijk zijn zaad testen enzo?? als dat zo is zeg ik hem nog maar even niets want denk dat hij daar erg tegenop zal zien!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
@ Myloon; Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Zolang je idd niet zeker weet wat het inhoudt kan je man misschien beter niet ongerust maken. Ben het even kwijt, maar zijn jullie ook al langer bezig dat jullie onderzocht moeten worden?
@ Puzzle; Hoe is het gegaan vandaag?
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Myloon, hij zal een 'potje' in moeten leveren denk ik... Dan bekijken ze de kwaliteit van de zwemmers... Deden ze bij ons ook standaard, terwijl het probleem duidelijk bij mij lag, PCO
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@weegschaal, wij zijn nog niet zo lang bezig.. sterker nog pas net begonnen. Maar ik weet al een lange tijd dat ik PCO heb dus vandaar dat we direct met onderzoeken kunnen starten!
@Muppetje, De assistente heeft niets tegen mij gezegd daarover aan de telefoon. Moesten jullie dat dan zelf mee nemen of het daar ter plekke even fabriseren dat is denk ik waar hij het meest tegen op zal zien als ik hem dit zal gaan vertellen!
@Muppetje, De assistente heeft niets tegen mij gezegd daarover aan de telefoon. Moesten jullie dat dan zelf mee nemen of het daar ter plekke even fabriseren dat is denk ik waar hij het meest tegen op zal zien als ik hem dit zal gaan vertellen!
myloon- Fluisteraar
Daar konden we een aparte afspraak voor maken wanneer hij het in mocht leveren. Hij kreeg een potje mee en mocht thuis zijn best doen. We mochten drie dagen geen seks hebben ggn het mocht niet ouder dan twee uur zijn...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Daar konden we een aparte afspraak voor maken wanneer hij het in mocht leveren. Hij kreeg een potje mee en mocht thuis zijn best doen. We mochten drie dagen geen seks hebben ggn het mocht niet ouder dan twee uur zijn...
Oke dus het kan zo zijn dat wij na die afspraak een potje mee naar huis krijgen en weer een afspraak moeten maken om dat in te leveren?
Ik denk al duurt het langer dit een beter idee is dan wanneer hij het daar zou moeten doen!
myloon- Fluisteraar
myloon schreef:Muppetje schreef:Daar konden we een aparte afspraak voor maken wanneer hij het in mocht leveren. Hij kreeg een potje mee en mocht thuis zijn best doen. We mochten drie dagen geen seks hebben ggn het mocht niet ouder dan twee uur zijn...
Oke dus het kan zo zijn dat wij na die afspraak een potje mee naar huis krijgen en weer een afspraak moeten maken om dat in te leveren?
Ik denk al duurt het langer dit een beter idee is dan wanneer hij het daar zou moeten doen!
Denk dat het zo zal gaan inderdaad...
Muppetje- Ratel
Myloon: wij hadden eerst een intakegesprek, waarin alleen vragen gesteld werden. Kan me wel voorstellen dat als ik net op dag 3 van mijn cyclus zat, ze wel alvast was begonnen met de cyclusanalyse, maar dat was toen niet zo.
Vervolgens kreeg mijn man na het gesprek een potje en folder mee. We moesten een aparte afspraak maken met het lab wanneer het ingeleverd moest worden, dat kon bij ons bijvoorbeeld alleen tussen 8:00 en 10:00 op de dinsdag en donderdag ofzo. Ze raadden ook aan om dit te doen na de eisprong of tijdens je menstruatie, omdat je inderdaad ongeveer 3 dagen van te voren geen gemeenschap meer mag hebben. Het kon gewoon ook thuis en dan moet je het op je lichaam dragen en zo snel mogelijk langsbrengen, er maq, zo uit mijn hoofd, niet meer dan een uur tussen zitten.
Verder moest ik op dag 1 van mijn menstruatie weer bellen met de poli, op dag 3 moest ik een echo (is niet altijd zo) en bloedprikken, vervolgens vanaf dag 10 tot de eisprong, en dan 1 week na de eisprong weer bloedprikken.
Daarna werd er weer een gesprek gepland om alle uitslagen te bespreken, maar ik kreeg tussendoor tijdens de echo's ook al uitslagen als ik er om vroeg.
Triesje: Heb je FF lijstje ook even bekeken, heb zelf meerdere maanden een lijstje bijgehouden en me toen erg verdiept in de info op FF hahaa. Vroeg me af of je echt elke dag op precies hetzelfde tijdsstip tempt, direct uit bed (of ben je er 's nachts nog wel eens uit) en bij regelmatige slaap? Vind het nog erg wisselend je temperatuur. Ik had zelf nooit zoveel verschil namelijk tussen verschillende dagen.
Het zou nu kunnen dat de temp nu daalt in aanloop tot een eisprong. Ik had meestal nog een sterke (nouja 2 tiende is dat dan) daling vlak voor de eisprong.
Op welke dag had je eerder vaak je eisprong?
Voor mij is dag 17 of later niet laat.. Heb vandaag ook een ovulatietest gedaan op dag 17 en kreeg pas een heeel licht streepje. Ik heb de eisprong dan ook meestal rond op dag 21.
Maar kan me wel voorstellen hoor dat je ongeduldig wordt !
Vervolgens kreeg mijn man na het gesprek een potje en folder mee. We moesten een aparte afspraak maken met het lab wanneer het ingeleverd moest worden, dat kon bij ons bijvoorbeeld alleen tussen 8:00 en 10:00 op de dinsdag en donderdag ofzo. Ze raadden ook aan om dit te doen na de eisprong of tijdens je menstruatie, omdat je inderdaad ongeveer 3 dagen van te voren geen gemeenschap meer mag hebben. Het kon gewoon ook thuis en dan moet je het op je lichaam dragen en zo snel mogelijk langsbrengen, er maq, zo uit mijn hoofd, niet meer dan een uur tussen zitten.
Verder moest ik op dag 1 van mijn menstruatie weer bellen met de poli, op dag 3 moest ik een echo (is niet altijd zo) en bloedprikken, vervolgens vanaf dag 10 tot de eisprong, en dan 1 week na de eisprong weer bloedprikken.
Daarna werd er weer een gesprek gepland om alle uitslagen te bespreken, maar ik kreeg tussendoor tijdens de echo's ook al uitslagen als ik er om vroeg.
Triesje: Heb je FF lijstje ook even bekeken, heb zelf meerdere maanden een lijstje bijgehouden en me toen erg verdiept in de info op FF hahaa. Vroeg me af of je echt elke dag op precies hetzelfde tijdsstip tempt, direct uit bed (of ben je er 's nachts nog wel eens uit) en bij regelmatige slaap? Vind het nog erg wisselend je temperatuur. Ik had zelf nooit zoveel verschil namelijk tussen verschillende dagen.
Het zou nu kunnen dat de temp nu daalt in aanloop tot een eisprong. Ik had meestal nog een sterke (nouja 2 tiende is dat dan) daling vlak voor de eisprong.
Op welke dag had je eerder vaak je eisprong?
Voor mij is dag 17 of later niet laat.. Heb vandaag ook een ovulatietest gedaan op dag 17 en kreeg pas een heeel licht streepje. Ik heb de eisprong dan ook meestal rond op dag 21.
Maar kan me wel voorstellen hoor dat je ongeduldig wordt !
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Dank je wel Le chat Noir voor de uitleg! Fijn om te lezen hoe het bij jou is verlopen!
Heb jij ook net als ik PCO?
Ik denk dat ik (wij) me er nog maar niet te veel bezig mee moeten houden en eerst het gesprek afwachten.
Heb jij ook net als ik PCO?
Ik denk dat ik (wij) me er nog maar niet te veel bezig mee moeten houden en eerst het gesprek afwachten.
myloon- Fluisteraar
[quote="Weegschaal"]@ Myloon; Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Zolang je idd niet zeker weet wat het inhoudt kan je man misschien beter niet ongerust maken. Ben het even kwijt, maar zijn jullie ook al langer bezig dat jullie onderzocht moeten worden?
@ Puzzle; Hoe is het gegaan vandaag?[/quote]
Vanmorgen idd de echo en de clomid heeft gewerkt!!!! er zit een eitje dat bijna springt! moet nu even met ovulatie testen testen, vanmorgen nog wat licht, dus hoop morgen wat donkerder/positief.
Ben zo blij dat het aanslaat!!!
@ Puzzle; Hoe is het gegaan vandaag?[/quote]
Vanmorgen idd de echo en de clomid heeft gewerkt!!!! er zit een eitje dat bijna springt! moet nu even met ovulatie testen testen, vanmorgen nog wat licht, dus hoop morgen wat donkerder/positief.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Wat fijn puzzle!!!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Puzzle schreef:Weegschaal schreef:@ Myloon; Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Zolang je idd niet zeker weet wat het inhoudt kan je man misschien beter niet ongerust maken. Ben het even kwijt, maar zijn jullie ook al langer bezig dat jullie onderzocht moeten worden?
Super! Hopelijk is het resultaat bij jou net zo mooi als bij mij!!
Muppetje- Ratel
@Puzzle, wat een goed nieuws!! nou natuurlijk hopen op binnenkort NOG BETER nieuws!!
myloon- Fluisteraar
Thanks meiden!! is voor nu al positief bericht en idd hopelijk binnenkort nog meer positief bericht!!
phoe, ben erg opgelucht! nu op naar het weekend
phoe, ben erg opgelucht! nu op naar het weekend
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
@ Puzzle, wat een goed nieuws en nu druk aan de klus, zodat we binnenkort nog beter nieuws te horen krijgen.
@ Pussycat, denk ook wel dat we op elkaar gaan letten en normaal vertel ik ook niet dat we ermee bezig zijn, maar doordat we zo aan grappen maken waren over de test. Kwamen we er allebei eerlijk vooruit.
@ Triesje, ik heb geen verstand van schematjes en temperaturen, dus kan je er niet mee helpen.
@ Janedoe, heb je op je huidige plek al eens aangegeven, dat je je niet zo fijn voelt op je plek. Wat is de reden dat je daar niet goed zit. Verder moet je zelf de keuzes maken. Kun je ook als gastouder aan het werk?
@ Myloon, spannend hoor, dat jullie nu voor een gesprek gaan en dat jullie ook gaan starten.
@ Weegschaal, iedereen weet wel van ons dat we graag op den duur een tweede willen, maar niet wanneer. Ik merk alleen sinds T 1 jaar is geworden iedereen wel veel op je let. Bij mij op het werk weet mijn leidinggevende ook dat we een tweede willen, maar dat komt ook omdat ik niet zwanger op deze groep wil staan en ik bezig ben met solliciteren naar een functie van trainer. Ik heb haar toen gevraagd of ik niet weer teveel tegelijk wilde. Verder weet mijn schoonzus het. Die wist het ook bij T en ze is nu ook zelf zwanger, dus hebben we weer veel te kletsen. Bij T wist niemand behalve mijn schoonzus dat we er mee bezig waren. Het kwam dus bij iedereen als een verrassing, maar bij een tweede is het toch vaak al niet meer een verrassing. Hopelijk heb je zondag je ei.
@ SB, spannend nu kunnen jullie er ook echt voor gaan.
@ AnnieJ, heb je je vriend al over gehaald om eerder te gaan proberen. Het is mij gelukt en hopelijk zijn we dan ook snel weer tegelijk zwanger.
@ all, Zo net even in de regen hard gelopen, Bah. T is naar het dagverblijf dus dan heb ik even een momentje voor me alleen voordat ik naar het werk moet. Verder zijn we hier druk aan de klus. netjes om de dag, dus we zullen begin febr. zien waar het toe heeft geleid. Helaas voel ik niet wanneer ik mijn ei heb, dus gaan we tot begin volgende week maar vrolijk door. Zo meteen een late dienst, hopelijk weer een rustige dienst.
@ Pussycat, denk ook wel dat we op elkaar gaan letten en normaal vertel ik ook niet dat we ermee bezig zijn, maar doordat we zo aan grappen maken waren over de test. Kwamen we er allebei eerlijk vooruit.
@ Triesje, ik heb geen verstand van schematjes en temperaturen, dus kan je er niet mee helpen.
@ Janedoe, heb je op je huidige plek al eens aangegeven, dat je je niet zo fijn voelt op je plek. Wat is de reden dat je daar niet goed zit. Verder moet je zelf de keuzes maken. Kun je ook als gastouder aan het werk?
@ Myloon, spannend hoor, dat jullie nu voor een gesprek gaan en dat jullie ook gaan starten.
@ Weegschaal, iedereen weet wel van ons dat we graag op den duur een tweede willen, maar niet wanneer. Ik merk alleen sinds T 1 jaar is geworden iedereen wel veel op je let. Bij mij op het werk weet mijn leidinggevende ook dat we een tweede willen, maar dat komt ook omdat ik niet zwanger op deze groep wil staan en ik bezig ben met solliciteren naar een functie van trainer. Ik heb haar toen gevraagd of ik niet weer teveel tegelijk wilde. Verder weet mijn schoonzus het. Die wist het ook bij T en ze is nu ook zelf zwanger, dus hebben we weer veel te kletsen. Bij T wist niemand behalve mijn schoonzus dat we er mee bezig waren. Het kwam dus bij iedereen als een verrassing, maar bij een tweede is het toch vaak al niet meer een verrassing. Hopelijk heb je zondag je ei.
@ SB, spannend nu kunnen jullie er ook echt voor gaan.
@ AnnieJ, heb je je vriend al over gehaald om eerder te gaan proberen. Het is mij gelukt en hopelijk zijn we dan ook snel weer tegelijk zwanger.
@ all, Zo net even in de regen hard gelopen, Bah. T is naar het dagverblijf dus dan heb ik even een momentje voor me alleen voordat ik naar het werk moet. Verder zijn we hier druk aan de klus. netjes om de dag, dus we zullen begin febr. zien waar het toe heeft geleid. Helaas voel ik niet wanneer ik mijn ei heb, dus gaan we tot begin volgende week maar vrolijk door. Zo meteen een late dienst, hopelijk weer een rustige dienst.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@parel en anniej, ik ben vanmorgen naar de HA geweest. Hij bevestigde mijn vermoeden dat ik heel dicht tegen een burnout aanzit. Heeft me oxazepam gegeven,en een briefje geschreven voor mijn werk,mochten zij of de bedrijfsarts daarom vragen.
En bij mij is t ongeveer hetzelfde verhaal als bij jou Parel; mijn neefje is 2 jaar terug overleden, mijn vader heeft slecht gelegen,mijn vriend had een affaire met zn collega,ik raakte mijn baan kwijt.... Dit allemaal in de afgelopen 2 jaar. Ik ben een binnenvetter dus stop altijd alles diep weg en ga gewoon door met een vrolijk masker op mijn gezicht,maar doordat ik nu qua werk op een plek zit waar ik het zo niet naar mijn zin heb,komt alles eruit....
Ben gewoon echt op....ben na de HA mn bed weer ingegaan en word nu net pas wakker....
En bij mij is t ongeveer hetzelfde verhaal als bij jou Parel; mijn neefje is 2 jaar terug overleden, mijn vader heeft slecht gelegen,mijn vriend had een affaire met zn collega,ik raakte mijn baan kwijt.... Dit allemaal in de afgelopen 2 jaar. Ik ben een binnenvetter dus stop altijd alles diep weg en ga gewoon door met een vrolijk masker op mijn gezicht,maar doordat ik nu qua werk op een plek zit waar ik het zo niet naar mijn zin heb,komt alles eruit....
Ben gewoon echt op....ben na de HA mn bed weer ingegaan en word nu net pas wakker....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Fijn zeg dat briefje!
Dan kunnen ze je ook niks meer maken.
Wat bij mij hielp is rusten, rusten, rusten en alleen maar even dingen doen die ik wilde.
Neem iig de tijd om alles te verwerken (begin daar nu eerst eens mee!) en ga niet te snel weer aan het werk, want dan begint het weer van voor af aan. Wat je kan lezen bij mij en bij Anniej is dat we beiden bijna een jaar thuis hebben gezeten.
Moet je overigens wel zeggen toen L. geboren was, kwam bij mij de klap van mijn overleden neefje keihard terug. Toen ben ik wel weer even ingestort, maar ook snel weer opgekrabbeld. Het was meer de realisatie hoe bijzonder het is een kindje te hebben, en om het dan te verliezen terwijl je denkt dat het de rest van je leven blijft lijkt me heel erg pijnlijk. Ik kon in principe gewoon nog meer de pijn van mijn zus voelen.
Dan kunnen ze je ook niks meer maken.
Wat bij mij hielp is rusten, rusten, rusten en alleen maar even dingen doen die ik wilde.
Neem iig de tijd om alles te verwerken (begin daar nu eerst eens mee!) en ga niet te snel weer aan het werk, want dan begint het weer van voor af aan. Wat je kan lezen bij mij en bij Anniej is dat we beiden bijna een jaar thuis hebben gezeten.
Moet je overigens wel zeggen toen L. geboren was, kwam bij mij de klap van mijn overleden neefje keihard terug. Toen ben ik wel weer even ingestort, maar ook snel weer opgekrabbeld. Het was meer de realisatie hoe bijzonder het is een kindje te hebben, en om het dan te verliezen terwijl je denkt dat het de rest van je leven blijft lijkt me heel erg pijnlijk. Ik kon in principe gewoon nog meer de pijn van mijn zus voelen.
Gast- Gast
Myloon:Nee, ik heb geen PCO, mijn man heeft slecht zaad en we moesten gelijk door voor ICSI, zie ook onderschrift. Inmiddels bezig met de eerste cryo poging. Wij zijn al langer bezig dus, vandaar dat ik eigenlijk ook niet hier schrijf, maar in het moeilijk zwanger worden topic, alhoewel het hier ook wel heel gezellig is zo te zien!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
nillis schreef:
@ AnnieJ, heb je je vriend al over gehaald om eerder te gaan proberen. Het is mij gelukt en hopelijk zijn we dan ook snel weer tegelijk zwanger..
Nee, nog niet overgehaald, we willen wel heel graag maar nu in februari/maart word hem toch niet, want dan zal het te dicht op Y.enthe dr verjaardag zitten, + dat van mn zus en moeder en dat willen we niet..
Dus we wachten echt tot medio april/mei zodat we ook weten waar we aan toe zijn wat er gebeurt met mij op werkgebied..
@Jane; heel goed van dat briefje. Bij mij steekt het verhaal heel anders in elkaar..zal proberen in het kort..
Mijn schoonvader overleed (as febr. 4jaar terug) geheel onverwachts..en vanaf toen ging het op mijn werk gewoon K**. (werkte bij et**). Elk vrij uurtje staken we in het huis van mijn schoonouders, opruimen, schoonmaken etc moest verkocht worden. 2 zwagers van mij moesten allebei een woonruimte hebben, 1tje woonde nog thuis en 1 bij mijn man..maar omdat wij op dat moment besloten om te gaan samen wonen, moest de oudste dus ook eigen woonruimte zoeken (lukte niet en heeft een jaar bij ons ingewoond).
Einde van dat zelfde jaar is het huis van mijn schoonvader verkocht, en opgeleverd aan de nieuwe mensen en gingen wij dus in ons huidige huis wonen MET de oudste broer van mijn man..
De dag na de oplevering van mijn schoonouders hun huis (schoonmoeder leeft ook niet meer trouwens, is nu 8jaar terug al overleden)...klapte ik letterlijk neer op mijn werk. Hartklachten en ze dachten aan longembolie, dus niet niets die klachten. Kreeg volledige bedrust en moest opadem komen en dat zag mijn baas niet zo zitten...ik kreeg de keus, of aan het werk of dr uit..wat heb ik met mijn botte kop gedaan, ben op de genoemde afspraak met arbo-arts (bleek er achteraf bij te zijn) niet op komen dagen en de dag erna lagen mijn ontslag papieren op de mat.. (lekker dan) en ook zo'n moment geen recht op uitkering en alles (spaar geld wat we nog overhadden..nja iets dan) ging op..
Gelukkig maar 4maand thuis gezeten van jan-mei 2009..in mei aan het werk gegeven voor diverse schoonmaakbedrijven en later maar 1...totdat in mei daarop (2010) mijn contract niet werd verlengd omdat de achterliggende gedachten was dat ik niet flexibel genoeg meer zou zijn tijdens mijn volgende contract..dus dag dag.. kon weer op nieuw beginnen, tijdens de zwangerschap..maargoed..we hadden heel weinig meer over van alle ellende (geld) dus we hebben het al met al gelukkig gered, kreeg wel een ziektewet uitkering erbij (deels) zodat we de rekeningen konden betalen en dat was het..
Na de bevalling gelukkig wel een WW en weer werk gevonden in de thuiszorg vanaf mei vorig jaar, met 21 op contract maar werk er tot op heden niet meer als 14-16 uur, dus niet mijn volledige uren. Ben bnieuwd wat er dit jaar mei uitkomt, als ik weer zonder werk zit..nou dan weet ikhet nog niet hoor wat er dan nu gebeurd...........(zoiezo bij geen verlenging voorlopig geen 2e)....
Zo, dit was mijn verhaal...ik zal hem in het weekend weer even deleten..tis al erg genoeg...
Dus de afgelopen jaren, heeeeeeeeel wat mee gemaakt....
Jane, het enige wat ik je kan mee geven, neem je tijd, neem geen overhaastige beslissingen..zoals ik al eerder aangaf, als het financiel te doen is is de keus snel gemaakt natuurlijk!
Veel liefs en een dikke knuffel voor jouw!; komt ie
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012