voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ JaneDoe Fijn dat je nu actie hebt ondernomen, en dat de HA zo gereageerd heeft!. Neem eerst maar eens tijd om tot rust te komen!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
@ Triesje; hoe is het met je ovulatietesten? Al een positief streepje (gehad)?
@ Janedoe; Goed dat je op tijd aan de bel getrokken hebt. Hoe is het nu met je?
@ Weegschaal; Oud zaad is alleen trager? Ow dan valt het alweer mee hopen dan maar dat zijn zaad normaal gesproken super snel is.
@ Puzzle; Dat worden drukke dagen voor jullie dus met een eitje dat bijna springt ;-) Joepie!! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent nu.
@ Anniej; Zo jij hebt ook heel wat meegemaakt zeg de afgelopen jaren…
@ Nillis; Lukt het jullie dan ook echt om zolang om de dag sex te hebben dan?
Wij hebben dat vorige keer 1 ronde gedaan en toen was ik zwanger haha toeval of niet? Het was toen de 8e ronde.
@ Janedoe; Goed dat je op tijd aan de bel getrokken hebt. Hoe is het nu met je?
@ Weegschaal; Oud zaad is alleen trager? Ow dan valt het alweer mee hopen dan maar dat zijn zaad normaal gesproken super snel is.
@ Puzzle; Dat worden drukke dagen voor jullie dus met een eitje dat bijna springt ;-) Joepie!! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent nu.
@ Anniej; Zo jij hebt ook heel wat meegemaakt zeg de afgelopen jaren…
@ Nillis; Lukt het jullie dan ook echt om zolang om de dag sex te hebben dan?
Wij hebben dat vorige keer 1 ronde gedaan en toen was ik zwanger haha toeval of niet? Het was toen de 8e ronde.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Muis schreef:
All heb de laatste dagen een beetje op internet lopen surfen en kwam allerlei "fabels?" tegen over hoe je een zwangerschap kan bervorderen. Gebruiken jullie die? Een paar voorbeeldjes;
- Met je billen op een kussen gaan liggen na de sex
- Bepaalde standjes waarbij de man dichter bij de baarmoeder in de buurt komt
- Klaar komen ná dat hij is klaargekomen
- Geen ibuprofen nemen
Na de sex blijf ik wel een tijdje liggen, heb ook het idee dat alles er anders meteen weer uit valt:lol:
Bepaalde standjes doen we niet echt eigenlijk, klinkt wel logisch trouwens. Klaarkomen nadat hij is gekomen ook nog niet geprobeerd ...en dat van ibuprofen heb ik nog nooit van gehoord, maar dat neem ik zoiezo nooit .
@All: hier m'n vruchtbare dagen net gehad, lekker geklust samen dus ik hoop niet ongesteld over 2 weken, spannend! Trouwens, hoe vaak doen jullie het deze tijd? 2/3 keer per week of vaker? Ben even benieuwd:D ! Veel succes iedereen!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
@ Puzzle; Ik begreep het al in het 2011 topic, maar wat een goed nieuws! Succes de komende dagen.
@ Nillis; Fijn dat iedereen zo op je let he...
@ JaneDoe; Denk goed aan jezelf!
@ Anniej_S; Ook niet niks. Hoop dat je je baan mag behouden en anders snel iets anders vindt!
@ Pussycat; Bij meer dan 10dgn onthouding heb je teveel oude (trage) en dode zaadcellen. Dus binnen een week valt nog mee... Maar ze raden ook niet aan om elke dag seks te hebben, omdat het dan te weinig levende zaadcellen bevat. Maar daar ben ik van de zomer toch ook zwanger van geworden Ligt denk een beetje aan de kwaliteit van het zaad van je man.
@ Tweeling; Om de dag. Ook al voel ik mijn eisprong, dit probeer ik gewoon de hele maand vol te houden (als mijn man niet weg is).
@ Nillis; Fijn dat iedereen zo op je let he...
@ JaneDoe; Denk goed aan jezelf!
@ Anniej_S; Ook niet niks. Hoop dat je je baan mag behouden en anders snel iets anders vindt!
@ Pussycat; Bij meer dan 10dgn onthouding heb je teveel oude (trage) en dode zaadcellen. Dus binnen een week valt nog mee... Maar ze raden ook niet aan om elke dag seks te hebben, omdat het dan te weinig levende zaadcellen bevat. Maar daar ben ik van de zomer toch ook zwanger van geworden Ligt denk een beetje aan de kwaliteit van het zaad van je man.
@ Tweeling; Om de dag. Ook al voel ik mijn eisprong, dit probeer ik gewoon de hele maand vol te houden (als mijn man niet weg is).
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Heb ook maar eens zo'n onderschrift ding gedaan
Wel zeggen he als ik dezelfde als iemand heb, want dan verander ik hem!
Wel zeggen he als ik dezelfde als iemand heb, want dan verander ik hem!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linny, dat maakt niets uit hoor als je dezelfde hebt als een ander
Tweeling, het wisselt een beetje. Om de dag voelt zo verplicht, heel geen zin in. Maar we hebben het vorige week een aantal x om de dag gedaan(toeval). Maandag positieve ovu test, ook sex gehad. En eh dinsdag ook. Daarbij heb ik dan gewoon zoiets van "voor de zekerheid" haha.
Janedoe, nu je HA je vermoedens bevestigd wel echt de tijd nemen voor jezelf he!
Tweeling, het wisselt een beetje. Om de dag voelt zo verplicht, heel geen zin in. Maar we hebben het vorige week een aantal x om de dag gedaan(toeval). Maandag positieve ovu test, ook sex gehad. En eh dinsdag ook. Daarbij heb ik dan gewoon zoiets van "voor de zekerheid" haha.
Janedoe, nu je HA je vermoedens bevestigd wel echt de tijd nemen voor jezelf he!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
@ anniej; zo veel mee gemaakt zeg! VervelendHopelijk dat je strx lekker contracts verlenging krijgt! Maar het zijn onzekere tijden in de zorg!
@ tweeling; Spannend!
@ janedoe; Wat knap dat je je ziekgemeld hebt! Ken zoveel mensen die maar doorgaan en doorgaan tot ze echt niet meer kunnen..en dan echt diep in de put raken....hopelijk vind je snel wat anders! En hoe is het nu,met je? Herken het wel een beetje mijn man zit beetje in dezelfde situatie, ook totaal niet naar zijn zin op het werk, heel slopend...merk het ook athuis hij is gewooon veel vaker chaggie of moe niet fit! de laatste sollicitatie is ook niks geworden!
Hier gaat het goed leuke verjaardag gehad! Mijn opa is weer redelijk stabiel. Ga zo naar hem toe en daarna uiteten hoor ik net:p mmmmmmm Vandaag verder weinig gedaan lekker lui dagje!
Goed weekend!
@ tweeling; Spannend!
@ janedoe; Wat knap dat je je ziekgemeld hebt! Ken zoveel mensen die maar doorgaan en doorgaan tot ze echt niet meer kunnen..en dan echt diep in de put raken....hopelijk vind je snel wat anders! En hoe is het nu,met je? Herken het wel een beetje mijn man zit beetje in dezelfde situatie, ook totaal niet naar zijn zin op het werk, heel slopend...merk het ook athuis hij is gewooon veel vaker chaggie of moe niet fit! de laatste sollicitatie is ook niks geworden!
Hier gaat het goed leuke verjaardag gehad! Mijn opa is weer redelijk stabiel. Ga zo naar hem toe en daarna uiteten hoor ik net:p mmmmmmm Vandaag verder weinig gedaan lekker lui dagje!
Goed weekend!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Meiden bedankt voor de digitale knuffels en lieve reacties!
Zit dus sinds gisterochtend thuis, en moet zeggen dat ik me wel meteen een "nietsnut" voel. Durf ook verder tegen niemand te vertellen dat ik thuis zit (behalve mijn vriend en mijn ouders), t is iets waar ik me toch wel voor schaam...op de een of andere manier hoort een gezonde meid van 26 natuurlijk niet thuis te zitten
Mijn manager reageerde verbazingwekkend lief en meelevend, maar ze wil wel graag aanstaande maandagmiddag even een gesprek. Niets ernstig, maar zoals ze zelf zegt "even samen zitten met een kop thee om te kijken wat er allemaal aan de hand is". Ik zie er ont-zettend tegenop....ben toch bang dat ze in het gesprek zelf niet zo lief zal zijn (t is echt een hekssss). Ook al zit ik er nu niet op mijn plek, toch hoop ik dat het gesprek helpt, en ik hier kan blijven.... Net nu we proberen zwanger te raken, is het geen stabiele gedachte m weer van baan te moeten wisselen...
Zit erover te denken om in het gesprek aan te geven dat ik van 4 naar 3 dagen wil. Dit is financieel wel te doen, al kunnen we dan minder sparen. Maar misschien dat ik die 4e dag dan ergens als gastouder ga werken ofzo....dat is qua werkdruk wel stukken lager dan de kinderopvang.
Vandaag even lekker uitgewaaid op het strand, was een groot schip vastgelopen hier voor de kust....dus even met t hondje boot gekeken en uitgewaaid, heerlijk!
Merk wel echt dat ik nu al tot rust kom.....
Ik ben nu trouwens echt even teveel met mn eigen gedachten in de weer om op iedereen te reageren, maar ga ik wel snel doen ok?
In ieder geval dikke knuffel terug aan iedereen!
Zit dus sinds gisterochtend thuis, en moet zeggen dat ik me wel meteen een "nietsnut" voel. Durf ook verder tegen niemand te vertellen dat ik thuis zit (behalve mijn vriend en mijn ouders), t is iets waar ik me toch wel voor schaam...op de een of andere manier hoort een gezonde meid van 26 natuurlijk niet thuis te zitten
Mijn manager reageerde verbazingwekkend lief en meelevend, maar ze wil wel graag aanstaande maandagmiddag even een gesprek. Niets ernstig, maar zoals ze zelf zegt "even samen zitten met een kop thee om te kijken wat er allemaal aan de hand is". Ik zie er ont-zettend tegenop....ben toch bang dat ze in het gesprek zelf niet zo lief zal zijn (t is echt een hekssss). Ook al zit ik er nu niet op mijn plek, toch hoop ik dat het gesprek helpt, en ik hier kan blijven.... Net nu we proberen zwanger te raken, is het geen stabiele gedachte m weer van baan te moeten wisselen...
Zit erover te denken om in het gesprek aan te geven dat ik van 4 naar 3 dagen wil. Dit is financieel wel te doen, al kunnen we dan minder sparen. Maar misschien dat ik die 4e dag dan ergens als gastouder ga werken ofzo....dat is qua werkdruk wel stukken lager dan de kinderopvang.
Vandaag even lekker uitgewaaid op het strand, was een groot schip vastgelopen hier voor de kust....dus even met t hondje boot gekeken en uitgewaaid, heerlijk!
Merk wel echt dat ik nu al tot rust kom.....
Ik ben nu trouwens echt even teveel met mn eigen gedachten in de weer om op iedereen te reageren, maar ga ik wel snel doen ok?
In ieder geval dikke knuffel terug aan iedereen!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Spannend tweeling!
Janedoe, wat vervelend, hopen voor je dat je baas redelijk is
Viva, fijn dat je een positieve ovu test hebt, hopen dat je over 2 weken niet ongesteld word!
@ all, vandaag ongesteld geworden. Dus vanaf nu kan ik mijn cycles weer in de gaten houden en hopen dat ik over 28 dagen niet ongsteld word
Maar probeer er nuchter onder te blijven, er teveel aan denken lijkt mij ook niet goed. Maar soms wel lastig hoor...
Janedoe, wat vervelend, hopen voor je dat je baas redelijk is
Viva, fijn dat je een positieve ovu test hebt, hopen dat je over 2 weken niet ongesteld word!
@ all, vandaag ongesteld geworden. Dus vanaf nu kan ik mijn cycles weer in de gaten houden en hopen dat ik over 28 dagen niet ongsteld word
Maar probeer er nuchter onder te blijven, er teveel aan denken lijkt mij ook niet goed. Maar soms wel lastig hoor...
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Bah ik heb de laatste tijd alleen maar honger. Ben niet zo gek op pizza, maar heb toch 6 stukken op (mn vriend en ik hebben samen 2 pizza's op.
Ik moet wel over 2 dagen ongesteld worden, misschien dat het daar mee te maken heeft.
Ow ja ik mag de ovulatietesten van mn beste dinnetje voor niks over nemen als ze nog goed zijn
Ik moet wel over 2 dagen ongesteld worden, misschien dat het daar mee te maken heeft.
Ow ja ik mag de ovulatietesten van mn beste dinnetje voor niks over nemen als ze nog goed zijn
Linnie1985- Kletskop
Goh wat is het hier stil
Linnie1985- Kletskop
Linnie, fijn dat je de testen over mag nemen, maar hopelijk is het niet meer nodig
JaneDoe, even een dikke knuffel voor jou. Goed dat je jezelf even rust hebt gegegund. Neem dit ook en bespreek maandag alles goed met je leidingegevende. Misschien kan ze zich wel heel goed indenken hoe jij je voelt, en is ze niet zo'n heks op dat gebied.
Triesje. Hoe is het met je ovulatietesteN?
Alyssa, ik snap dat je veel piekerd, het is ook niet niks he.
All, wij zijn flink aan de klus, spannend! Heb alleen de "blijven-liggen" tip opgevolgd.
Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd, maar op je telefoon valt dat toch niet mee.
JaneDoe, even een dikke knuffel voor jou. Goed dat je jezelf even rust hebt gegegund. Neem dit ook en bespreek maandag alles goed met je leidingegevende. Misschien kan ze zich wel heel goed indenken hoe jij je voelt, en is ze niet zo'n heks op dat gebied.
All, wij zijn flink aan de klus, spannend! Heb alleen de "blijven-liggen" tip opgevolgd.
Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd, maar op je telefoon valt dat toch niet mee.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Muis schreef:Linnie, fijn dat je de testen over mag nemen, maar hopelijk is het niet meer nodig
Ze had me gesmst ze zijn helaas al over datum
Linnie1985- Kletskop
zoo ik kan het gewoon bij houden deze keer!
allemaal een lekker weekend?
@janedoe: je kunt ook aangeven dat je as maandag nog niet ziet zitten en liever eerst naar de bedrijfsarts gaat.
@all ook hier druk aan de klus, moet eerlijk zeggen dat ik het wel een leuke periode vind(hij duurt nog niet zo lang) je bent samen echt zo bezig voor een kindje,hebt het er eens over en spannend of het deze maand al gelijk gelukt is!
allemaal een lekker weekend?
@janedoe: je kunt ook aangeven dat je as maandag nog niet ziet zitten en liever eerst naar de bedrijfsarts gaat.
@all ook hier druk aan de klus, moet eerlijk zeggen dat ik het wel een leuke periode vind(hij duurt nog niet zo lang) je bent samen echt zo bezig voor een kindje,hebt het er eens over en spannend of het deze maand al gelijk gelukt is!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@Bolus: Ja vond die eerste maanden ook zo leuk en spannend . Helaas liep het bij ons dan anders, maar goed het gevoel bij die eerste maanden weet ik nog precies .
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik baal n btje. Lees net op facebook dat mn beste dinnetje als verrassing n babyshower heeft gekregen van meiden die ik ook ken. Baal dat ze mij niet gevraagd hebben
Linnie1985- Kletskop
jammer dat jij ook niet gevraagd bent!, kan me voor stellen dat je het minder vind!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
@ JaneDoe; Spannend maandag, hoop dat ze je gewoon de tijd en ruimte geven!
@ Vlinderjoy; Toch jammer, maar fijn dat alles weer goed werkt.
@ Muis; Succes met klussen!
@ Bolus; Ook al duurt het bij ons dan wat langer, die gezonde spanning blijft wel aanwezig hoor. Ook het er samen over hebben en fantaseren over een kindje. Kan me wel voorstellen dat dit bij veel onzekerheid wat minder (leuk) wordt.
@ All; Hier wat toename van wrs vruchtbaar slijm, maar gelukkig nog geen eisprong gevoeld. Ik denk dat ik mijn man morgenavond als hij thuiskomt gelijk mee naar boven sleur Alleen wel al de hele dag een zeurend gevoel die ik normaal heb bij een naderende menstruatie, misschien dat deze ronde proberen toch nog te vroeg is...
@ Vlinderjoy; Toch jammer, maar fijn dat alles weer goed werkt.
@ Muis; Succes met klussen!
@ Bolus; Ook al duurt het bij ons dan wat langer, die gezonde spanning blijft wel aanwezig hoor. Ook het er samen over hebben en fantaseren over een kindje. Kan me wel voorstellen dat dit bij veel onzekerheid wat minder (leuk) wordt.
@ All; Hier wat toename van wrs vruchtbaar slijm, maar gelukkig nog geen eisprong gevoeld. Ik denk dat ik mijn man morgenavond als hij thuiskomt gelijk mee naar boven sleur Alleen wel al de hele dag een zeurend gevoel die ik normaal heb bij een naderende menstruatie, misschien dat deze ronde proberen toch nog te vroeg is...
Weegschaal- Kletskop
Dat is inderdaad jammer Linnie!
Weegschaal- Kletskop
hee jammer linnie,dat is echt niet leuk!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Linnie1985 schreef:Ik baal n btje. Lees net op facebook dat mn beste dinnetje als verrassing n babyshower heeft gekregen van meiden die ik ook ken. Baal dat ze mij niet gevraagd hebben
Dat vind ik echt raar!
Als ze een babyshower organiseren, mag ik toch hopen dat ze mensen uitnodigen die belangrijk zijn voor de desbetreffende persoon.
Gast- Gast
Parel schreef:Linnie1985 schreef:Ik baal n btje. Lees net op facebook dat mn beste dinnetje als verrassing n babyshower heeft gekregen van meiden die ik ook ken. Baal dat ze mij niet gevraagd hebben
Dat vind ik echt raar!
Als ze een babyshower organiseren, mag ik toch hopen dat ze mensen uitnodigen die belangrijk zijn voor de desbetreffende persoon.
Nou inderdaad! Ik zou ook balen hoor.
Weegschaal, bedankt. Jij ook weer veel succes! Sleep hem morgen maar lekker naar boven
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
JaneDoe, goed van je dat je je ziek gemeld hebt! Fijn dat je huisarts een briefje heeft gegeven. Dikke knuffel voor jou meis!
Myloon, fijn dat je een afspraak hebt staan en dat je geen nieuwe verwijzing nodig hebt. Mijn vriend is ook meegegaan toen we naar de gynaecoloog gingen. Mijn vriend moest een paar dagen later zijn zaad in leveren, 't is niet dat hij ter plaatse moest presteren . Ik vroeg eerst ook aan mijn gynaecoloog waarom het zaad van mijn vriend getest moest worden als we wisten dat het probleem bij mij was. Maar mijn gynaecoloog zei dat hij eerst graag wilde weten of mijn vriend zijn zaad in orde was. Want hij kon me wel hormonen geven, maar als mijn vriend zijn zaad niet goed zou zijn, dan zou ik voor niets hormonen krijgen. Dus ik begrijp wel dat ze dat ook willen testen. Ik werk in het ziekenhuis, dus mijn vriend had 's morgens zijn zaad in het potje gedaan en ik heb het potje goed warm gehouden tussen mijn benen terwijl ik naar mijn werk reed haha .
LCN, wat fijn dat je hier nu ook meeschrijft!
Tweeling, hopen op een positieve test over 2 weken! Momenteel staat ons seksleven op een héél laag pitje, maar dat komt door de vele tegenslagen die we gekend hebben waardoor ik helemaal niet lekker in mijn vel zit. Gelukkig heb ik een hele lieve, begripvolle vriend, die dan ook niet pusht ofzo. Nu mag hij al blij zijn als we het 1x/week doen, maar meestal doen we het wel 2/3 keer per week en als ik zou weten dat ik rond mijn vruchtbare dagen zou zitten, zouden we het wellicht ook wel om de dag doen.
SleepingBeauty, fijn dat je opa weer redelijk stabiel is meis!
Vlinderjoy, ga je iets speciaal doen deze maand? Als in ovulatietesten of temperaturen? Of kijken jullie het gewoon aan?
Linnie, balen dat de ovulatietesten van je vriendin al over datum zijn. Ik weet eigenlijk niet of die dingen lang goed blijven? Ik heb er namelijk ook overgekocht van iemand hier op het forum, maar heb ze totnogtoe nog steeds niet kunnen gebruiken.
Muis, dankjewel voor de knuffel! Jij zit rond je vruchtbare dagen nu he?
Bolus, ik vond dat ook een hele fijne periode, ook al werd ik helemaal niet ongesteld, gewoon het idee dat je samen voor een kindje gaat en er veel over praat, dat maakte me blij.
Zo, ik ben echt flink nerveus voor dinsdag. Vind het ongelofelijk spannend, maar dat zal er wel bij horen denk ik. Hoop dat het allemaal wat meevalt, maar ik merk dat ik sinds vanavond echt flink zenuwachtig begin te worden. We zijn daarstraks al maar even langs mijn schoonouders geweest en morgen langs mijn ouders en oma/opa, want de komende 2 weken kan ik er niet heen en normaal ben ik er wekelijks (of tweewekelijks bij mijn oma en opa) te vinden. Dus om even geen argwaan op te wekken, gaan we maar even bij iedereen langs . Ach, we zijn gelukkig echte familiemensen, dus het voelt niet als een verplichting ofzo.
Myloon, fijn dat je een afspraak hebt staan en dat je geen nieuwe verwijzing nodig hebt. Mijn vriend is ook meegegaan toen we naar de gynaecoloog gingen. Mijn vriend moest een paar dagen later zijn zaad in leveren, 't is niet dat hij ter plaatse moest presteren . Ik vroeg eerst ook aan mijn gynaecoloog waarom het zaad van mijn vriend getest moest worden als we wisten dat het probleem bij mij was. Maar mijn gynaecoloog zei dat hij eerst graag wilde weten of mijn vriend zijn zaad in orde was. Want hij kon me wel hormonen geven, maar als mijn vriend zijn zaad niet goed zou zijn, dan zou ik voor niets hormonen krijgen. Dus ik begrijp wel dat ze dat ook willen testen. Ik werk in het ziekenhuis, dus mijn vriend had 's morgens zijn zaad in het potje gedaan en ik heb het potje goed warm gehouden tussen mijn benen terwijl ik naar mijn werk reed haha .
LCN, wat fijn dat je hier nu ook meeschrijft!
Tweeling, hopen op een positieve test over 2 weken! Momenteel staat ons seksleven op een héél laag pitje, maar dat komt door de vele tegenslagen die we gekend hebben waardoor ik helemaal niet lekker in mijn vel zit. Gelukkig heb ik een hele lieve, begripvolle vriend, die dan ook niet pusht ofzo. Nu mag hij al blij zijn als we het 1x/week doen, maar meestal doen we het wel 2/3 keer per week en als ik zou weten dat ik rond mijn vruchtbare dagen zou zitten, zouden we het wellicht ook wel om de dag doen.
SleepingBeauty, fijn dat je opa weer redelijk stabiel is meis!
Vlinderjoy, ga je iets speciaal doen deze maand? Als in ovulatietesten of temperaturen? Of kijken jullie het gewoon aan?
Linnie, balen dat de ovulatietesten van je vriendin al over datum zijn. Ik weet eigenlijk niet of die dingen lang goed blijven? Ik heb er namelijk ook overgekocht van iemand hier op het forum, maar heb ze totnogtoe nog steeds niet kunnen gebruiken.
Muis, dankjewel voor de knuffel! Jij zit rond je vruchtbare dagen nu he?
Bolus, ik vond dat ook een hele fijne periode, ook al werd ik helemaal niet ongesteld, gewoon het idee dat je samen voor een kindje gaat en er veel over praat, dat maakte me blij.
Zo, ik ben echt flink nerveus voor dinsdag. Vind het ongelofelijk spannend, maar dat zal er wel bij horen denk ik. Hoop dat het allemaal wat meevalt, maar ik merk dat ik sinds vanavond echt flink zenuwachtig begin te worden. We zijn daarstraks al maar even langs mijn schoonouders geweest en morgen langs mijn ouders en oma/opa, want de komende 2 weken kan ik er niet heen en normaal ben ik er wekelijks (of tweewekelijks bij mijn oma en opa) te vinden. Dus om even geen argwaan op te wekken, gaan we maar even bij iedereen langs . Ach, we zijn gelukkig echte familiemensen, dus het voelt niet als een verplichting ofzo.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Alyssa, nee, we gaan geen `speciale`dingen doen zoals testen of tempen. Wel proberen om misschien wat meer rond mn vruchtbare dagen te `klussen`
Maar verder gewoon aan kijken en hopen dat dit voorlopig even mn laatste menstruatie is
Maar jij heel veel sterkte komende week! Ik ga duimen dat alles meevalt!
@ Linnie, nee lijkt mij ook niet leuk om zoiets op facebook te lezen.... maar inderdaad wel raar dat ze jou niet uitgenodigt hebben als het je beste vriendin is.
Maar verder gewoon aan kijken en hopen dat dit voorlopig even mn laatste menstruatie is
Maar jij heel veel sterkte komende week! Ik ga duimen dat alles meevalt!
@ Linnie, nee lijkt mij ook niet leuk om zoiets op facebook te lezen.... maar inderdaad wel raar dat ze jou niet uitgenodigt hebben als het je beste vriendin is.
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Parel schreef:Linnie1985 schreef:Ik baal n btje. Lees net op facebook dat mn beste dinnetje als verrassing n babyshower heeft gekregen van meiden die ik ook ken. Baal dat ze mij niet gevraagd hebben
Dat vind ik echt raar!
Dat bedoel ik. Ik weet niet precies wie het georganiseerd hebben, van 1 iemand weet ik het dat WAS vroeger een goede vriendin van me, maar aangezien er het een en ander gebeurt is, is dat minder geworden. Ik woon dan wel wat verder weg, maar vind het helemaal niet leuk, ik neem aan dat ze wel weten dat ik ook een goeie vriendin van die vriendin ben!
Bah vanavond uit eten geweest, maar daarna helemaal niet lekker, buikpijn en al 3x naar de wc geweest.
1e keer in het restaurant, lopen we met zn allen naar buiten (langs die wc's) zegt mijn schoonzusje: jeetje wie heeft hier lopen bouten. Iedereen tegelijk ja dat was Linda . Ik lig weer in een deuk als ik weer aan moet denken hoe ze dat zei . Tja iedereen ging eerst nog staan praten met mensen die ze kennen en ik kon het echt niet meer ophouden.
En het erge is iedereen die naar huis gaat, moet langs de wc's lopen
Edit: Mijn ma zegt dat ik gewoon eerlijk tegen mijn beste dinnetje moet zeggen dat ik het jammer vind dat ik niet ben uitgenodigd.
Linnie1985- Kletskop
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012