voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: voor een kindje 2012
TEEEESTTUHHH
(komt Lejow weer whahaha)
(komt Lejow weer whahaha)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pussycat schreef:Weet niet ik durf niet! Whaha normaal test ik direct, maar wil niet geen streep zien. Wil alleen testen als ik dan 2 streepjes zie, maar misschien doe ik het ook wel straks.
Mijn vriend zei al ben je zwanger? Maar mocht nog niet testen en nu heb ik hem overgehaald en durf ik nietDenk dat ik het straks toch doe ik ben ook jantje ongeduld. Ik test altijd te vroeg hahaha
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gast- Gast
Pussycat schreef:Weet niet ik durf niet! Whaha normaal test ik direct, maar wil niet geen streep zien. Wil alleen testen als ik dan 2 streepjes zie, maar misschien doe ik het ook wel straks.
Mijn vriend zei al ben je zwanger? Maar mocht nog niet testen en nu heb ik hem overgehaald en durf ik nietDenk dat ik het straks toch doe ik ben ook jantje ongeduld. Ik test altijd te vroeg hahaha
Ach, begrijp je helemaal hoor. Hier al een paar dagen moe en in de ochtend misselijk, maar ik schuif het op een griepje, want zwanger kan ik nog niet zijn (voor mijn gevoel dan). Waarom zou je dan testen voor maar 1 streepje.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
maar jij moet TESTEN!
Smaragdje- Ratel
Tja nieuwsgierigheid hé? Mannen voelen niks als wij zwanger zijn en wij voelen van alles ook al zijn we niet zwanger
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Tja nieuwsgierigheid hé? Mannen voelen niks als wij zwanger zijn en wij voelen van alles ook al zijn we niet zwanger
Haha, voor mij is het makkelijk, ik heb geen testen meer in huis.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Parel schreef:doe daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnn
+1
Smaragdje- Ratel
Getest: negatiever kan niet ik ga nooit meer testen. Stomme testen!! Pff ik voel me kut heb verder even niks meer te zeggen. Dit is alweer de 5e ronde, dus de volgende alweer de 6e
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Getest: negatiever kan niet ik ga nooit meer testen. Stomme testen!! Pff ik voel me kut heb verder even niks meer te zeggen. Dit is alweer de 5e ronde, dus de volgende alweer de 6e
Wat jammer Pussycat!
Smaragdje- Ratel
Blegh Pussycat... Sterkte meis!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Triesje, hopelijk was de klussessie raak hahahahahaha. Heerlijk zo'n lazy dag toch? Jullie hebben de wasmachine op zolder? Wij op de badkamer :-), vind het wel irrit als ik elke met de volle (natte zware) was naar boven moet, dus als we op zolder 2 kamers creeren straks, en spruit nr 2 is groot genoeg gaat hij/zij tegen die tijd ook naar zolder en komt mijn was gebeuren mooi op de babykamer nu zeg maar haha, hoef ik ook niet meer ver te slepen :-D. KOmt er nog wat leuks op de tv vanavond?
PC, we moeten nu pas bij de fysio terug komen als ze daadwerkelijk echt goed zelfstandig losloopt, of we moeten voor die tijd al iets ontdekken zelf waar we niet tevreden over zijn zeg maar. Y.enthe loopt nu momenteel heel veel achter haar loop karretje en dan voornamelijk op haar tenen, op zich komisch, maar het lijkt me niet lekker lopen natuurlijk...wat klote van de test! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Nillis, vertroetel T. maar lekker! Zielig he als ze niet lekker zijn! Wanneer had ze de prikjes gehad? Afgelopen week toch? Je kunt het ook zo zien, 3x is scheepsrecht haha.
PC, we moeten nu pas bij de fysio terug komen als ze daadwerkelijk echt goed zelfstandig losloopt, of we moeten voor die tijd al iets ontdekken zelf waar we niet tevreden over zijn zeg maar. Y.enthe loopt nu momenteel heel veel achter haar loop karretje en dan voornamelijk op haar tenen, op zich komisch, maar het lijkt me niet lekker lopen natuurlijk...wat klote van de test! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Nillis, vertroetel T. maar lekker! Zielig he als ze niet lekker zijn! Wanneer had ze de prikjes gehad? Afgelopen week toch? Je kunt het ook zo zien, 3x is scheepsrecht haha.
Gast- Gast
@ pussycat; balen van je test! Kan het nog zijn dat je te vroeg hebt getesr???
@ linny; Ben heel benieuwd...wanneer ga je testen halen??? Volgens mij kon ik echt niet meer wachten in jou situatie..
@ bolus: ik kan ook niet op iedereen reageren soms gaat het zo snel! Als ik op de pc ben probeer ik soms wat uitgebreider maar reageer ook vaak op mijn mobiel...Maar voor jou schiet je NOD op..spannend!!!!
Bij mij geen nieuws...heerlijk lui avondje zoals het hele weekend al:-D
@ linny; Ben heel benieuwd...wanneer ga je testen halen??? Volgens mij kon ik echt niet meer wachten in jou situatie..
@ bolus: ik kan ook niet op iedereen reageren soms gaat het zo snel! Als ik op de pc ben probeer ik soms wat uitgebreider maar reageer ook vaak op mijn mobiel...Maar voor jou schiet je NOD op..spannend!!!!
Bij mij geen nieuws...heerlijk lui avondje zoals het hele weekend al:-D
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Thnx allemaal
Te vroeg getest? Kan, maar zelfs dan zou er wel een héél vaag streepje staan desnoods. Ik ben misselijk, maar denk dan toch van de verkoudheid nog ofzo. Eisprong kan het sowieso niet meer zijn. Daarvoor ben ik al te ver in mijn cyclus en denk niet dat die opeens in de 40 dagen zit.
Te vroeg getest? Kan, maar zelfs dan zou er wel een héél vaag streepje staan desnoods. Ik ben misselijk, maar denk dan toch van de verkoudheid nog ofzo. Eisprong kan het sowieso niet meer zijn. Daarvoor ben ik al te ver in mijn cyclus en denk niet dat die opeens in de 40 dagen zit.
Pussycat- Ratel
Pussycat , wat ontzettend vervelend! Maar het kan natuurlijk te vroeg zijn, ik testte bij mijn vorige zwangerschap pas na 1 week overtijd positief (zo vervelend was dat). En nu heb ik weer het gevoel zwanger te zijn of mijn lichaam houd ontzettend voor de gek en toch ben ik eigenwijs gaan testen vanochtend en ook negatief, maar goed hier nog 2 dagen voor m´n nod. Hopelijk test je snel alsnog positief!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
jammer pussycat
Weet nog niet, ik denk aankomende vrijdag pas
Weet nog niet, ik denk aankomende vrijdag pas
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Limburg85 schreef: Pussycat , wat ontzettend vervelend! Maar het kan natuurlijk te vroeg zijn, ik testte bij mijn vorige zwangerschap pas na 1 week overtijd positief (zo vervelend was dat). En nu heb ik weer het gevoel zwanger te zijn of mijn lichaam houd ontzettend voor de gek en toch ben ik eigenwijs gaan testen vanochtend en ook negatief, maar goed hier nog 2 dagen voor m´n nod. Hopelijk test je snel alsnog positief!
Ik dacht dat jij het idee had dat het nog niet raak was. Waarom denk jij het nu als nog? Gewoon eventjes geduld hebben ;-). Jij wist toch ook nog niet hoelang jouw cyclus precies was? Dus neem na deze test maar een voorbeeld aan mij: haal geen testen in huis en test niet
Smaragdje- Ratel
Maar ik denk niet dat ik evengoed een week later álsnog positief test, omdat ik bij mijn vorige zwangerschap ook al heel snel een positieve test had. Maar goed zolang je nog niet ongesteld ben blijf je altijd een sprankje hoop houden hé
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Maar ik denk niet dat ik evengoed een week later álsnog positief test, omdat ik bij mijn vorige zwangerschap ook al heel snel een positieve test had. Maar goed zolang je nog niet ongesteld ben blijf je altijd een sprankje hoop houden hé
Dat sprankje hoop hebje dan inderdaad meestal nog wel. Hoop voor jouw dat het toch te vroeg was en anders hoop ik dat het de volgende ronde echt zover mag zijn!
Smaragdje- Ratel
Ik hoop het ook dank je wel
Pussycat- Ratel
Maar Pussycat, je moet nog 10 dagen totdat je overtijd bent... Waarom heb je nu al getest?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Maar Pussycat, je moet nog 10 dagen totdat je overtijd bent... Waarom heb je nu al getest?
Onze schuld geloof ik
Lejow- Lady Post-a-lot
jammer pussycat over een paar dagen gewoon weer proberen!
@sleeping beauty somsis het ook allemaal niet meer te volgen he!
@ triesje ik heb een samsung en gebruik de app my days. je hebt er een heleboel maar deze is heel erg simpel en heeft een neutraal icoontje van een bloem ipv zwangere dames e.d. vind ik ook wel prettig aangezien ik niet zoveel apps heb
@sleeping beauty somsis het ook allemaal niet meer te volgen he!
@ triesje ik heb een samsung en gebruik de app my days. je hebt er een heleboel maar deze is heel erg simpel en heeft een neutraal icoontje van een bloem ipv zwangere dames e.d. vind ik ook wel prettig aangezien ik niet zoveel apps heb
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Lejow schreef:chococupcake schreef:Maar Pussycat, je moet nog 10 dagen totdat je overtijd bent... Waarom heb je nu al getest?
Onze schuld geloof ik
Whaha het zal niet...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012