voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Flower_L schreef:ik heb de bevallingen maar afgezet daarstraks. Vind die Amerikaanse bevallingen altijd zo onrealistisch...weet niet.
@ JaneDoe: gooi het er maar goed uit, hoop dat het oplucht! hopelijk wordt het woensdag wat! Is dat ergens waar je voorkeur naar uit gaat?
nah woensdag is ook weer op een kinderdagverblijf. Nu is de sfeer op mijn huidige werk vooral hetgene wat ik zat ben, maar als ik heeeel eerlijk ben...ben ik de kinderopvang in het algemeen een beetje zat. Maar toch...alles is beter dan waar ik nu zit....dit kan echt niet meer.
Maar eigenlijk heb ik 2 andere banen op t oog die me leuker lijken, maar waarvoor ik twijfel of ik de goede vooropleiding heb... maar met zoveel sollicitaties heb ik toch wel goede hoop dat ik hier in ieder geval binnenkort wegben.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
SleepingBeauty schreef:
@ pearl: Leuk dat je al een beetje aan het voorbereiden bent! En dat wordt dan misschien wel een heel bijzondere huwelijksnacht
Maar wat bedoel je precies met je vraag?
ik wil weten welke welke site dat is waar ik het kan bestellen .
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
thnx parel !
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Hey meiden,
hoe is 't hier?
Jeetje zeg... ruim 20 pagina's bijgekletst... is me een beetje teveel om bij te lezen, dus ik val hier weer in als jullie 't goed vinden...
Hier nog steeds geen positieve ovulatietesten...Ik heb wel een beetje last van m'n buik en flink last van m'n bekken vandaag.
Nu zat ik eens te kijken bij de ovulatietesten en nu zag ik ineens dat deze overdatum waren (wist niet eens dat dat kon hahaha). Zal dit iets uitmaken wat betreft de uitslagen van de testen?
hoe is 't hier?
Jeetje zeg... ruim 20 pagina's bijgekletst... is me een beetje teveel om bij te lezen, dus ik val hier weer in als jullie 't goed vinden...
Hier nog steeds geen positieve ovulatietesten...Ik heb wel een beetje last van m'n buik en flink last van m'n bekken vandaag.
Nu zat ik eens te kijken bij de ovulatietesten en nu zag ik ineens dat deze overdatum waren (wist niet eens dat dat kon hahaha). Zal dit iets uitmaken wat betreft de uitslagen van de testen?
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ Triesje geen idee of het uitmaakt dat de testen over de datum waren, maar het lijkt me sowieso goed om nieuwe te kopen.
@ Linnie, ik gebruik de meeting van internet op sensitest.nl en daar heb ik van 28 dagen tot 32 dagen ingevuld en dan zal tussen woensdag en maandag mijn vruchtbare dagen zijn, dus wij zijn gisteren begonnen met om de dag te klussen en dan zullen we het vanzelf zien.
@ Janedoe, wat balen dat je niet op de goede werkplek zit. Hopelijk worden de sollicitaties wat. veel succes.
@ all, vanmorgen een goede teamvergadering gehad. Nu eventjes een paar uurtjes thuis en dan een slaapdienst. Ik ga zo maar even hardlopen. T is bij mijn moeder en die slaapt nu toch nog. Daar rijd ik voor het werk wel even langs. Ze was gisteren ziek, dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Vanmorgen sliep ze nog toen ik weg ging en anders zie ik haar pas morgen om 12.30 uur weer en dat vind ik wel heel lang duren. Fijne dag allemaal
@ Linnie, ik gebruik de meeting van internet op sensitest.nl en daar heb ik van 28 dagen tot 32 dagen ingevuld en dan zal tussen woensdag en maandag mijn vruchtbare dagen zijn, dus wij zijn gisteren begonnen met om de dag te klussen en dan zullen we het vanzelf zien.
@ Janedoe, wat balen dat je niet op de goede werkplek zit. Hopelijk worden de sollicitaties wat. veel succes.
@ all, vanmorgen een goede teamvergadering gehad. Nu eventjes een paar uurtjes thuis en dan een slaapdienst. Ik ga zo maar even hardlopen. T is bij mijn moeder en die slaapt nu toch nog. Daar rijd ik voor het werk wel even langs. Ze was gisteren ziek, dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Vanmorgen sliep ze nog toen ik weg ging en anders zie ik haar pas morgen om 12.30 uur weer en dat vind ik wel heel lang duren. Fijne dag allemaal
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@parel, ik heb ook even op die site gekeken... handig om deze te weten !
@triesje, Balen dat je nog geen positieve ovulatietesten hebt gehad.. ik wist ook niet dat die overdatum konden raken, maar wat betreft betrouwbaarheid misschien toch nieuwe halen? er zal wel niet voor niets een data op staan?
@Nillis, Kun je altijd wel redelik slapen tijdens een slaapdienst? toen ik dat nog had ging ik er altijd op liggen en sliep ik dus vrij slecht. Werk ze in iedergeval!!
Wat fijn dat je de kleine meid dan toch nog even kunt zien voordat je gaat!!
@triesje, Balen dat je nog geen positieve ovulatietesten hebt gehad.. ik wist ook niet dat die overdatum konden raken, maar wat betreft betrouwbaarheid misschien toch nieuwe halen? er zal wel niet voor niets een data op staan?
@Nillis, Kun je altijd wel redelik slapen tijdens een slaapdienst? toen ik dat nog had ging ik er altijd op liggen en sliep ik dus vrij slecht. Werk ze in iedergeval!!
Wat fijn dat je de kleine meid dan toch nog even kunt zien voordat je gaat!!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Anniej, misschien maar goed dat je man het toch nog veilig wil doen, stel je voor dat je gelijk zwanger bent, dan klopt de 'planning' niet meer
Linnie, lijkt me wel een slim idee om het nog even af te wachten. Om nu wat gerichter seks te hebben, echt de dagen rond je eisprong.
Pearl, wanneer trouwen jullie ook alweer? En vanaf dan gaan jullie er officieel voor?
Flower, dat valt tegen, als je plots merkt dat er nog een rekening betaalt moet worden haha
JaneDoe, hoezo ben je aan het solliciteren? Ik dacht dat jij een jaarcontract had? En ook balen dat je nog steeds niet ongesteld bent zeg
Triesje, wat fijn dat je je ticker aangepast hebt, die andere was onmenselijk groot haha! Ik hoop dat je snel een positieve ovulatietest hebt!
Nillis, is je dochtertje nog ziek? Wat heeft ze?
Mijn vriend belde daarstraks dat hij wellicht pas rond middernacht of later thuis is van zijn werk. Het is onnoemelijk druk op zijn werk en hij wil dan liever deze week heel veel overuren maken zodat hij de drukte wat voor kan zijn, zodat hij volgende week wat normalere dagen kan maken om wat meer bij mij thuis te zijn. Achja, alles voor het goede doel en het levert natuurlijk wel veel extra centen op.
Linnie, lijkt me wel een slim idee om het nog even af te wachten. Om nu wat gerichter seks te hebben, echt de dagen rond je eisprong.
Pearl, wanneer trouwen jullie ook alweer? En vanaf dan gaan jullie er officieel voor?
Flower, dat valt tegen, als je plots merkt dat er nog een rekening betaalt moet worden haha
JaneDoe, hoezo ben je aan het solliciteren? Ik dacht dat jij een jaarcontract had? En ook balen dat je nog steeds niet ongesteld bent zeg
Triesje, wat fijn dat je je ticker aangepast hebt, die andere was onmenselijk groot haha! Ik hoop dat je snel een positieve ovulatietest hebt!
Nillis, is je dochtertje nog ziek? Wat heeft ze?
Mijn vriend belde daarstraks dat hij wellicht pas rond middernacht of later thuis is van zijn werk. Het is onnoemelijk druk op zijn werk en hij wil dan liever deze week heel veel overuren maken zodat hij de drukte wat voor kan zijn, zodat hij volgende week wat normalere dagen kan maken om wat meer bij mij thuis te zijn. Achja, alles voor het goede doel en het levert natuurlijk wel veel extra centen op.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
die overuren zijn idd altijd mooi meegenomen.. en ik hoop ook voor jou dat hij volgende week lekker veel bij je kan zijn!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Ja, hij krijgt dat geld gewoon in zijn handen, moeten er dus niets van aan de belastingen geven, heerlijk! Gisteren had hij ook al 5 overuren, zal vandaag wel iets van een uh 10 overuren zijn ofzo haha. Hij is om 6u vanmorgen begonnen
Volgende week wil hij gewoon dagen maken van 6u-14u, zodat hij toch nog een groot deel van de dag bij mij is. Tenzij ik op voorhand weet dat ik bezoek heb, dan werkt hij gewoon wat langer.
Volgende week wil hij gewoon dagen maken van 6u-14u, zodat hij toch nog een groot deel van de dag bij mij is. Tenzij ik op voorhand weet dat ik bezoek heb, dan werkt hij gewoon wat langer.
Alyssa- Prater
Zooo das helemaal lekker zeg! En fijn dat hij zo zijn uren kan plannen.
Puzzle- Prater
@ Triesje; Ik zou voor de zekerheid ook maar nieuwe halen. Hoop dat je snel een eisprong mag hebben!
@ Nillis; Beterschap voor je dochtertje!
@ Alyssa; Goed voor de centjes, maar wel ongezellig voor nu! Kan hij dan volgende week een beetje zelf zijn uren indelen, of moet hij dan evt ook overwerken als het echt druk is?
@ Puzzle; Hoe is het met jou?
@ All; Morgen ga ik maar eens zwangerschapstesten halen. En dan donderdag kijken hoe dik of dun het streepje nog is....
@ Nillis; Beterschap voor je dochtertje!
@ Alyssa; Goed voor de centjes, maar wel ongezellig voor nu! Kan hij dan volgende week een beetje zelf zijn uren indelen, of moet hij dan evt ook overwerken als het echt druk is?
@ Puzzle; Hoe is het met jou?
@ All; Morgen ga ik maar eens zwangerschapstesten halen. En dan donderdag kijken hoe dik of dun het streepje nog is....
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Weegschaal, zijn baas weet natuurlijk niet dat ik geopereerd wordt, dus ik hoop dat het hem lukt om vroeger thuis te komen. Dinsdag heeft hij sowieso vrij genomen om met mij mee te gaan en hij heeft tegen zijn baas al gezegd dat hij woensdag vroeg thuis moet zijn omdat we een afspraak hadden staan, was geen probleem. De verdere dagen hoop ik dat het wel lukt, maar als ik op voorhand weet dat ik bezoek krijg, dan kan hij misschien die dag weer wat bijwerken. We zien wel hoe het loopt.
Alyssa- Prater
lief Alyssa dat hi jdat zo allemaal plant!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Alyssa schreef:Weegschaal, zijn baas weet natuurlijk niet dat ik geopereerd wordt, dus ik hoop dat het hem lukt om vroeger thuis te komen. Dinsdag heeft hij sowieso vrij genomen om met mij mee te gaan en hij heeft tegen zijn baas al gezegd dat hij woensdag vroeg thuis moet zijn omdat we een afspraak hadden staan, was geen probleem. De verdere dagen hoop ik dat het wel lukt, maar als ik op voorhand weet dat ik bezoek krijg, dan kan hij misschien die dag weer wat bijwerken. We zien wel hoe het loopt.
Fijn dat hij zijn uren zo kan plannen! Hoe gaat het met de zenuwen?
Weegschaal- Kletskop
@Allysa, wel fijn dat dat zo kan!! In welke sector zit hij?
En hoe gaat het nu met jou?
@Weegschaal: Spannend wat betreft zwangerschapstest!! succes!
En hoe gaat het nu met jou?
@Weegschaal: Spannend wat betreft zwangerschapstest!! succes!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
hey weegschaal, hier gaat het wel goed. heb gister mn laatste clomid geslikt en nu dus afwachten. Ben er (gelukkig) niet ziek of wat van geweest, geen rare bijwerkingen gehad ..donderdag weer naar ziekenhuis.
War ik ook al in andere topic plaatste, dat de tijd zooo langzaam gaat, daar heb ik echt moeite mee! Ben er echt teveel mee bezig, echt hinderlijk...dus tips zijn welkom!!
Hoe gaat ie nou met jou? Hoop dat jullie ook snel weer verder kunnen!
War ik ook al in andere topic plaatste, dat de tijd zooo langzaam gaat, daar heb ik echt moeite mee! Ben er echt teveel mee bezig, echt hinderlijk...dus tips zijn welkom!!
Puzzle- Prater
Puzzle schreef:hey weegschaal, hier gaat het wel goed. heb gister mn laatste clomid geslikt en nu dus afwachten. Ben er (gelukkig) niet ziek of wat van geweest, geen rare bijwerkingen gehad ..donderdag weer naar ziekenhuis.
Spannend donderdag! En gelukkig dat je niet veel last hebt van bijwerkingen. Ik kan je helaas niet helpen met tips wat betreft de tijd, ik ben zelf ook ontzettend ongeduldig! En er niet mee bezig zijn is ook zo makkelijk gezegd....
Met mij gaat het goed hoor, wachten tot het hcg uit mijn lichaam is en ik weer een eisprong krijg. Ga dus donderdag even kijken of er nog hcg aanwezig is, hoop op een heeeel licht streepje of liever nog helemaal niks meer!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Puzzle schreef:hey weegschaal, hier gaat het wel goed. heb gister mn laatste clomid geslikt en nu dus afwachten. Ben er (gelukkig) niet ziek of wat van geweest, geen rare bijwerkingen gehad ..donderdag weer naar ziekenhuis.
Spannend donderdag! En gelukkig dat je niet veel last hebt van bijwerkingen. Ik kan je helaas niet helpen met tips wat betreft de tijd, ik ben zelf ook ontzettend ongeduldig! En er niet mee bezig zijn is ook zo makkelijk gezegd....
Met mij gaat het goed hoor, wachten tot het hcg uit mijn lichaam is en ik weer een eisprong krijg. Ga dus donderdag even kijken of er nog hcg aanwezig is, hoop op een heeeel licht streepje of liever nog helemaal niks meer!
Ja ik hoop het ook voor je meid!
Wanneer kan je weer een eisprong verwachten?? heb je gelijk weer een mooie cyclus? ( heb daar eigenlijk geen verstand van )
Puzzle- Prater
De vorige keer had ik gelijk een eisprong zodra het hcg uit mijn lichaam was, dit was 3,5 week na het begin van mijn miskraam. Mijn lf is 14 dgn, ik word dus altijd 14 dagen na mijn eisprong ongesteld. Ik heb toen twee keer een cyclus van 37 dagen gehad ipv 28. Wat langer dus, maar wel regelmatig. Dus nu hoop ik weer op zoiets!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, ik ben enorm enorm zenuwachtig, maar kan ze vooralsnog onder controle houden. Alleen heb ik op dit moment niet veel afleiding en dan begin ik weer te piekeren..
Bolus, ja dat vind ik ook erg lief dat hij daar zelf aan denkt.
Myloon, mijn vriend werkt in de bouwsector. Meestal in de hal zelf waar ze hun materiaal maken. Dus als hij bijvoorbeeld graag om 6u begint, dan kan dat. Wil hij liever een paar uur later beginnen, kan dat ook. Het is maar een kleine onderneming, ze zijn maar met 4 ofzo. De anderen zijn niet zo van het harde werken, maar mijn vriend werkt dan meestal samen met zijn baas heel laat/lang, waardoor zijn baas ook wat soepeler is voor mijn vriend qua uren.
Bolus, ja dat vind ik ook erg lief dat hij daar zelf aan denkt.
Myloon, mijn vriend werkt in de bouwsector. Meestal in de hal zelf waar ze hun materiaal maken. Dus als hij bijvoorbeeld graag om 6u begint, dan kan dat. Wil hij liever een paar uur later beginnen, kan dat ook. Het is maar een kleine onderneming, ze zijn maar met 4 ofzo. De anderen zijn niet zo van het harde werken, maar mijn vriend werkt dan meestal samen met zijn baas heel laat/lang, waardoor zijn baas ook wat soepeler is voor mijn vriend qua uren.
Alyssa- Prater
Alyssa, fijn dat je man zo zijn uren kan plannen zeg!
Weegschaal, het is wel fijn om te weten wanneer het eruit is, maar je moet het zelf weten
All, ik had gisteren begin van de middag een ovulatietest gedaan. Die was wel duidelijk aanwezig maar niet positief.
Die avond het gevoel dat ik er nog een moest doen, en die was zeer zeker positief!
Heel blij mee dus!
Vandaag weer 1 gedaan, was alleen een ander merk want die van gister waren op.
die was een stuk onduidelijker. Zelfs het controle streepje was niet een knaller.
Maar goed, de teststreep was minder aanwezig dan de controle streep, heb hem dus echt gister gehad.
Nu wachten of ik over 2 weken ongesteld wordt, of niet!
Weegschaal, het is wel fijn om te weten wanneer het eruit is, maar je moet het zelf weten
All, ik had gisteren begin van de middag een ovulatietest gedaan. Die was wel duidelijk aanwezig maar niet positief.
Die avond het gevoel dat ik er nog een moest doen, en die was zeer zeker positief!
Heel blij mee dus!
Vandaag weer 1 gedaan, was alleen een ander merk want die van gister waren op.
die was een stuk onduidelijker. Zelfs het controle streepje was niet een knaller.
Maar goed, de teststreep was minder aanwezig dan de controle streep, heb hem dus echt gister gehad.
Nu wachten of ik over 2 weken ongesteld wordt, of niet!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
@ Alyssa; Ik herken het meid, moest ook echt niet alleen zijn de afgelopen weken.
Weegschaal- Kletskop
Viva!!! Hoop op geen ongesteldheid voor jou!
Verlies jij nog wel eens wat bloed? Heb ik nu gelukkig niet meer. Vorige keer wel, toen had ik ook het idee dat mijn lichaam niet gelijk klaar was voor een nieuwe zwangerschap. Klussen tijdens de eisprong had toen ook geen resultaat.
En ik kan me toch niet inhouden met testen he Dit omdat ik vrijdag een eisprong leek te voelen, de ovulatietest was ook hartstikke positief maar dat kon natuurlijk ook hcg zijn! Dus toen ging ik weer twijfelen, helemaal toen een collega vertelde na een curettage veel sneller van het hcg af te zijn.
Conclusie; ongduldige ik kan niet wachten en gaat piekeren, dus dan maar testen. Overigens probeer ik me in te stellen op nog wel een licht streepje. Zou ook beter zijn, want mijn man komt zondag pas terug
Verlies jij nog wel eens wat bloed? Heb ik nu gelukkig niet meer. Vorige keer wel, toen had ik ook het idee dat mijn lichaam niet gelijk klaar was voor een nieuwe zwangerschap. Klussen tijdens de eisprong had toen ook geen resultaat.
En ik kan me toch niet inhouden met testen he Dit omdat ik vrijdag een eisprong leek te voelen, de ovulatietest was ook hartstikke positief maar dat kon natuurlijk ook hcg zijn! Dus toen ging ik weer twijfelen, helemaal toen een collega vertelde na een curettage veel sneller van het hcg af te zijn.
Conclusie; ongduldige ik kan niet wachten en gaat piekeren, dus dan maar testen. Overigens probeer ik me in te stellen op nog wel een licht streepje. Zou ook beter zijn, want mijn man komt zondag pas terug
Weegschaal- Kletskop
Viva, wat fijn zeg! Hopelijk word je over 2 weken ongesteld, of niet natuurlijk .
Alyssa- Prater
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012